10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wat een schatje!!!!

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Echt een mooie foto.
    Lekker ondeugend koppie :).
    Harrold van het weekeinde een erg leuke foto gemaakt.
    Zou ook wel leuk als plaatje.
    Ga wel even neuzen.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, beterschap en wat een poppetje is je kleine. Dank je!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Thanx voor de complimentjes.. Deze foto's krijgen de oma's voor moederdag in een mooi lijstje met bonbon's en een lekker douchegel.:)

5. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Leuke foto MvE en erg leuk idee inderdaad voor moederdag!!!!!!

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: Beterschap!
    Hier ook al sinds donderdag. Lijkt nu sinds gister wat beter te gaan...

@Butterfly / MvE: wat een geweldige plaatjes!

@Butterfly: fijn dat je je weer iets beter voelt ;)

@Jongmoedertje: mooi resultaat!!!

@MeisjeV: heftig! Gelukkig gaat het met de kleintjes goed!!
    Veel plezier met het vertellen zondag!

@Renieta: zolang je maar niet aankomt! toch?

@SweetRoosje: fijn dat je man er straks weer is! Fijn weekend gewenst ;)

@Zustertje: dat koud hebben hoort er bij, je kacheltje heeft niet zoveel isolatie meer dus verliest meer warmte :p

@MvE: Super foto!!!!!! Leuk idee voor moederdag ook ;)

@Hier:
    O: banaan, thee
    T: 2 bh choco, thee
    L: 1 bh choco, thee
    T: opkikker, thee
    A: banaan, spaghetti, mandarijn
    T: wat zuivel. en nog een appel in de planning...

Ik moet nog hard aan het werk om mn deadline te halen, want heb di. een afspraak met mn zus om alles door te nemen en wat laatste correcties te maken.

Fijn weekend allemaal!

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Moppie: Ja ben ik het mee eens, maar toch...

Zit nu aan me filetsteak en 250 gr wokgroenten.

8. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

Nov 11, 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Heej heej,

Mn ouders en schoonouders wisten het al, net als de broers-zussen en goede vrienden. Die kon ik moeilijk was wijs maken.

De rest van mn familie die wist dat ik t zhuis lag hebben als reden opgekregen een overactieve schildklier. Dit was namelijk echt 1 van de redenen van het vele overgeven. Deze is namelijk overactief door de hormonen van mn zwangerschap. Dus echt gelogen heb ik niet.
    Alleen de reden van de schildklier heb ik niet verteld :p! Horen ze zondag.

Heb een taart besteld bij de Hema, met foto van de eerste echo erop. Daarop zie je het beste dat het er 2 zijn. Er boven staat voor de duidelijkheid nog: een tweeling!

Willen het beetje als volgt doen. Als laatste binnen komen en dan vertellen dat wij naast de 81ste verjaardag van oma nog wat te vieren hebben en daarom taart hebben meegenomen.

Ben benieuwd, want ben de eerste in jaren in de familie (van alle familieleden incl mn oma's broers en zussen) en de eerste binnen de fam van mn oma (haar kids en kleinkinderen) die een tweeling verwacht.

Fijne avond allemaal!!

9. MamavEsmee

Moppie.. je deadline komt toch in zicht..:D Succes met de laatste loodjes.. Hoe is het met je ongi? Nog niets? Fijn dat het bij jou beter gaat.. Achteraf gezien had ik er gisteren ook al wel last van maar niet zo erg.;)

Renieta.. Wanneer moet je weer voor controle naar het ziekenhuis?

Butterfly.. leuke avatar!

De friet viel tegen vanavond.. Als Erwin zelf bakt smaakt het beter..:D

Esmee ligt gewassen en gestreken in bed.. Ben zelf ook erg moe dus ga denk ik een uurtje liggen.. ( voel me net een oud wijf!:))

Straks bij de thee een schaaltje ananas! Lekkerr..

10. MamavEsmee

MeisjeV.. wat spannend zeg! En een ontzettend leuk idee om het zo te vertellen..:)

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    MeisjeV, wauw wat spannend zeg, erg leuk idee van die taart :D Ik hoop dit jaar dit ook te mogen doen.. maar ja eerst maar even afwachten.

MvE: ik hoef niet eerder weer naar het ziekenhuis als ik weer ongesteld ben geweest enzo, tja dus dat duurt nog wel even.
    Gister wel erg last van buikpijn, en al paar dagen wat zeurende hoofdpijn/duizeligheid. Kan moeilijk omschrijven, tot vanmorgen was de temp. nog laag, dus denk niet dat ik een eisprong heb gehad..

12. steenbokje

deadline is de 15e, maar heb maar tot dinsdag zelf tijd om er aan te werken, dus ja, dan komt die deadline ineens veel sneller dichtbij!!

ongi, niks... whaaaaaaa.... kweet ff niet meer wat ik moet doen. morgen over zo'n staafje piesen? heb er nog 1 liggen van kruidvat 2v5 dus die zou nu al wel posi moeten aangeven als het zo ver is... zit immers al op nod...

ga echt zo enorm depri worden als die wit blijft! en tonnen met chocola halen ofzo........

heb je een buikgriepje te pakken? was maandag bij mensen op bezoek die het hadden over spugen, diarree en constant flauwvallen op de wc omdat het zo heftig was. nou las ik dat hier op het forum in een ander topic ook al. had het al eerder gehoord / gelezen dus er gaat echt iets heftigs rond...
    zelf al een week steeds naar het toilet gelopen. dacht gister dat het over was maar vandaag weer een vlaag te pakken. plus maagzuur, zo verdomd irritant!

plus veel plassen, pijnlijke tepels, zichtbare aderen op mn (.)(.) en strontchagerijnig. vooral 's nachts onrustig slapen, wakker worden van maagzuur... vanmorgen op t werk misselijk enzo.....

wat kan je jezelf toch lekker zwanger praten he whahahaha... soms ga je dingen opmerken die er gewoon helemaal niet zijn!

13. MamavEsmee

Renieta.. Raar eigenlijk.. je hebt wel groeiende eicellen maar ze springen niet?

14. MamavEsmee

Moppie.. Als er morgenvroeg nog niets te zien is zou ik piesen hoor!

15. steenbokje

gok op ook geen ongi morgen, want nu is alles witter dan wit... normaal 1-2 dagen van te voren wel wat gelige/donkere afscheiding maar nu dus echt helemaal kleurloos.

weet t ff helemaal niet meer. t benauwt me nu op de een of andere manier ineens enorm... wat als het WEL raak is? pfffttt... ben ik daar wel aan toe, kunnen we dat nu wel aan? we zitten nog midden in de verbouwing. straks loop ik daar met een dikke buik en kan ik niks meer doen...
    En mn werk! Zit nu via uitzendbureau maar wat als ze mij voor vast willen (wordt over gepraat in de wandelgangen) en hoe doe ik dat met lesgeven, autorijden, voor de klas staan, avonduren werken?

Pfffttt.... :(

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    moppie, zou wel ff testje doen hoor :p

MvE: Geen idee, kan ook wezen dat de eisprong erg laat is.. weet niet zo goed wat ik ervan moet denken namelijk.

17. liebrando

liebrando Niet meer actief

moppie idd je kan de test er altijd tegenaan gooien. me schoonzusje had hetzelfde en die was ook zwanger na 8 jaar!!! ze heeft nu een zoontje van dik 2 maanden overigens wel te vroeg geboren maar goed dat kwam omdat hij ook 1 van een tweeling was, de andere heeft het niet gered helaas.

Spannend hoor!!! Ga heel hard duimen voor je!

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Hoi meiden

Hoe gaat het met jullie? iedereen nog lekker aan het afvallen?

Hier gaat het wel, lichamelijk gelukkig niks meer aan de hand en maandag echo, dus dat is misschien wel even moeilijk..
    Maar komt goed..
    Vanaf maandag wil ik ook weer gaan beginnen en de laatste kilootjes nog even eraf!
    Ga maandag wegen, ik ben iedergeval weer 1 kilo zwaarder(hoop niet nog veel meer).

Fijn weekend iedereen!

19. steenbokje

@Renieta: temp jij elke ochtend?
    Ik ben niet al te nauwkeurig met tempen, had ook besloten om even niet te tempen deze ronde maar kan het nu de laatste dagen even niet laten :p
    Merk jij aan je temp curve dat je je ei hebt gehad?

Wanneer zou je vriend er weer zijn trouwens? En wat wil je zelf doen, wel voor de tweeling gaan, of braaf voorzorgsmaatregelen nemen?

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @mve, wat een mooie foto van je meisje!

@renieta, hoop dat je snel je eisprong hebt meid!

@moppie, spannend!!! Hoop voor je dat het raak is!

Share This Page