Lieve schat dat komt allemaal wel goed dat had ik bij de 3e ook. Ik wou heel graag een 3e kindje en toen het zover was was ik ineens enorm bang zag overal beren! Wij hadden net een huis gekocht dus ook ik zat met me buik in de verbouwing. Me man werkt alleen 40 uur in de week echt geen vetpot maar we kunnen wel makkelijk met zijn 5en er van leven. Lesgeven doet elke juf die zwanger is dat komt ook wel. Autorijden kan je ook gwoon blijven doen. het klinkt misschien makkelijk praten maar echt meis het komt allemaal goed! maak jezelf niet gek. het is een voorrecht om zwanger te zijn, mocht het zo zijn ga dan lekker genieten meis!!
@Patriesja: Ik hoop dat alles er mooi uit ziet op de echo, en dat je weer verder kunt. Zal idd wel even naar zijn, maar dan heb je in ieder geval de bevestiging dat alles eweer in orde is... *knuff* hier trouwens niet meer met afvallen bezig, maar dat heb ik eigenlijk al opgegeven toen we begonnen met verbouwen. Ga in het najaar wel weer een poging doen, zolang ik maar niet weer omhoog schiet in gewicht...
@Jongmoedertje: Zal wel weer net als vorige maand gewoon allemaal kwaaltjes hebben die bij het ontpillen horen... Hoop dat ik de testdrang nog ff kan onderdrukken Word er gewoon zo moedeloos van dat ik niet meer op mn lichaam kan vertrouwen. Met de pil had ik nergens last van. Altijd precies wanneer ik mn ongi verwachte, kwam ie. Nooit krampen, nooit misselijk, nooit maagzuur, nooit last van mn darmen! Nu elke cyclus rond mn ei / na mn ei last van mn darmen... Je zou haast zeggen dat ik dan ook wel slanker zou moeten worden, maar hoooooooo maar
Ja precies dan kunnen we het afsluiten. Het is gewoon niet anders.. Tja als je dan tenminste niet zwanger bent
thanx, hoop het eigenlijk ook stiekem, ondanks de stomme dingen die door mn kop gaan op dit moment...
Ik merk als me temp s'ochtned tegen of rond de 37 zit, dat me eisprong is geweest. Maar zit nu nog steeds op 36.4-36.6 Ik zou zelf wel voor een tweeling willen gaan, maar me vriend wil die stap niet nemen. Wacht liever nog een ronde af en dat respecteer ik. Maar vind dat wel moeilijk hoor, heel heel stiekem hoop ik dat me eisprong enorm laat is en ik "per ongeluk" zwanger raak. Maar dat zal wel niet gebeuren
met de pil heb ik nergens last van, maar zonder pil Hooooo dan voel ik me eisprong zo erg dat ik er gewoon van lig te kreperen! dat is echt niet leuk. Lang leve de pil dus. Al hoor ik de laatste tijd veel om me heen die zwanger raken door de pil heen (dezelfde als ik heb) en de ha vertelde me doodleuk dat 3 op de 100 vrouwen door de pil zwanger raakt. Hmmm sta er niet zo op te wachten. Is het zo dan is het van harte welkom hoor maar ik zal wel even goed schrikken!
Renieta..Afwachten dus maar weer.. Jeetje lijkt me wel heftig hoor! Dikke knuf.. Moppie.. Spannend dus!! Laat je even weten als je getest hebt? @ ongi.. Ik gebruik nu de nuvaring, dat bevalt eigenlijk erg goed.. @ Zwanger, ik ben van Esmee zwanger geraakt terwijl ik aan de pil was.. Nooit vergeten, niet over gegeven en geen diaree.. Wel heel gewenst hoor!
Ik de oudste dus ook, de andere 2 er gewoon voor gegaan. Ik heb nu een goedkopere versie dan de micriginon 30 en ik hoor dat vele er door zwanger raken. Het zal vast niet gebeuren maar toch ben ik er wel eens bang voor haha. Het is welkom hoor maar als ik eerlijk ben ben ik er nu niet aan toe!
Hey meiden, @ Kim: Super dat je weer lekker afgevallen bent. Waar gaan jullie met Moederdag uit eten? Bierhoeve? @ Dani: Super dat je zo goed afvalt meid! Petje af! @ MamavEsmee: mmm lekker die nacho cheese doritos maar ik vind die blauwe (weet niet hoe die heten maar mijn vader vind ze naar kalkzandsteen smaken (niet lekker dus) dus zo noem ik ze altijd hahaha) lekkerder! Balen dat je ziek bent meid. Het heerst echt! Beterschap! Je komt toch mooi uit met je calorieën. En dat snaaien vind ik wel meevallen hoor. Je had ook een zak chips open kunnen trekken hahaha Wat een superleuke foto van esmee! @ Butterfly: Spelen met poepluiers hahaha tja, dan zijn ze ineens wel stil he hahahah! Fijn dat je je weer beter voelt. En lekker genoten van je frietjes? Welke magnum was het? @ Jongmoedertje: Je hebt de draad weer helemaal te pakken zie ik super meid! @ MeisjeV: Jeetje in het ziekenhuis met uitdroging, das niet niks. Nu alles weer ok? Leuk dat je het Zondag aan je familie gaat vertellen! Veel plezier! En wat een ontzettend leuke manier om het te vertellen zeg! Die moet ik onthouden @ Moppie: Ik zou morgen testen meid! Ik duim voor je dat het raak is! @ Patriesja: Sterkte bij de echo. Hoop dat alles goed is, en dat je snel weer verder kunt! Knuf meid! @ Jongmoedertje: 1 voordeel. Als je je eisprong zo goed voelt. Weet je ook wel wanneer je kans hebt om zwanger te zijn (door de pil heen). Wat je omschrijft met die pijn bij eisprong heb ik ook. Niet fijn! Ik ben ook weer thuis van een hele drukke dag op het werk. Pfff ik zal blij zijn (qua werk) als die feestdagen weer achter de rug zijn. Met al die dagen die wegvallen, is het bij ons superdruk (alles wat normaal in 5 dagen komt, komt nu in 4 dagen). Ik (wij) hadden vanmorgen een grote doos bonbons van een patient gekregen Vanmorgen heb ik ze kunnen weerstaan, maar vanmiddag heb ik er toch 2 genomen. Slecht!!! Maar ze waren wel erg lekker! Mijn avondeten trouwens ook! Heb er echt van genoten! Mmm! Mijn menu voor vandaag: O: 2 knäckebröd volkoren met; Slankie smeerkaas 1 beker optimel drink T: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker 80 gram meloen (was het laatste beetje) L: 200 gram optimel vanilleyoghurt met; 1 banaan erdoor 2 volkorenboterhammen met; 24 gram 20+ kaas T: 2 bonbons A: 2 pitabroodjes 100 gram kipshoarma met; Een beetje knoflooksaus 1 schaaltje sla met komkommer, ananas en een beetje dressing Totaal kom ik nu (dankzij de bonbons ) op 1311 kcal Liefs
om eerlijk te zijn dacht ik dat het gewoon een lucky shot was datik zwanger was geraakt door de pil. En dat dat maar heel weinig voor kwam. maar nu hoor ik de laatste tijd niks anders meer, en dan zegt de HA ook nog doodleuk het zijn er maar 3 op de 100. Nou dat vind ik wel veel hoor! Waar slikken we hem dan nog voor eigenlijk?
Oh ja... ik vergeet mijn gewicht door te geven Vanmorgen woog ik 103,2 kg. Dat wil zeggen dat ik deze week (in totaal gezien) 2 ons aangekomen ben. Valt me niet tegen, aangezien er na het weekend 2,3 kg bij zat. Daar heb ik toch weer 2,1 kg vanaf gekregen. Nu op naar de 99,9!!
Rigovidon (ofzoiets?) Die kreeg ik van de apotheek met de smoes dat Microgynon niet meer op de markt was. Na een half jaar, toen ik er ook achter kwam dat mn zus ze nog wel gewoon van de apo mee kreeg, heb ik m weer terug geeist. Echt naar gewoon, dat een apotheek je een goedkoper merk kan geven, omdat zij daar "afspraken" mee hebben. Tenminste, zo werd het uitgelegd. Ik werd er dik van!!!!! De Microgynon nooit last gehad van aankomen, die nepper wel. Voelde me echt chagerijning door dat ding, en kwam (voor mijn doen) veel aan! Mag dan wel dezelfde werkzame stoffen hebben (dus neem aan dat je net zo makkelijk door deze als door de M. zwanger kan raken) maar de hulpmiddelen zijn wel degelijk anders, en ook daar kan je op reageren. Laatste halfjaar had ik weer mn oude vertouwde microgyonon en ik voelde me meteen al stukken beter. Na de pil nog beter trouwens! Libido kwam weer op gang (was echt drie keer niks tijdens pil gebruik!) en ik ben veel rustiger zonder hormonen!!!! Denk dat er straks maar gewoon condooms worden ingevoerd hier, en geen hormonen meer...
Netjes hoor! Dan heb je er in verhouding nog best wel veel af gekregen!! Nog eventjes en je zit onder de 100
Jaaaaaa ik ben weer helemaal bij en nu wil ik ook echt volhouden. Tel braaf me calorieeen elke dag! Zorg dat ik op rond de 1200 zit! Heb het 2e boek van sonja binnen, dus als ik het niet meer zie zitten dan ga ik met het boek beginnen. Zolang ik het zo kan redden doe ik het zo want dan kan ik zelf bepalen wat ik eet haha. @pil me eisprong voel ik alleen zonder de pil. Met de pil voel ik hem dus niet dan heb ik nergens last van voel alleen aan waneer ik ongi moet worden want dan krijg ik vreetbuien en hoofdpijn haha. Maar me eisprong helaas niet. Echt het zou net zoveel liefde krijgen als me andere kids, maar er klaar voor nee nu echt niet! @Kipshoarma. waar koop je dat? ik koop altijd gewoon uit de supermarkt een pak shoarma maar let er niet op of het kip of wat anders is. 1311 is toch nog niet zoveel? Of zit je meestal veel lager? Ik zat begin van de week op 1400 en had er ook nog 1 kilo af in 1 dag. Raar maar waar. Morgen gewoon weer verder meis! een lekker tussendoortje moet kunnen toch! Je bent al zover gekomen meis!!
Hmm dan mag ik denk ik ook wel eens om de echte micriginon gaan vragen want zonder pil val ik zomaar af. En ik ben niet te genieten, me mannetje kan me soms echt wel schieten. heb totaal geen zin meer in sex (ja echt waar!!!) als me mannetje aan me zit word ik al saggie, kan niks meer hebben, ben echt een bitch sinds de pil er weer is haha. Maar alleen condooms durf ik ook echt niet aan!!
hey meiden hier een up date ! was vanmorgen idd vrolijk door de weegschaal bij mijn ouders zit nu op 77 lijkt al wat minder de verbouwing ... pff ff beetje veel allemaal misschien wel ff TE veel maar goed we gaan gewoon door morgen een vrijgezellenfeest in de middag en avond ! leuk leuk eerst uitslapen tim is bij mijn ouders gebleven hier is geen verwarming is het vies en niks mee te vinden beneden .. niet echt leuk dus ! ga straks lekker op de bank liggen met een glas rose ! heb ik wel verdient elke avond is net 21.30/22.00 voordat we eens zitten en dan ook nog werk erbij waar het zo druk is pff ben moe en sjaggie geloof ik maar goed nu jullie het er toch over hebben dinsdag is ook weer mijn nod en ik hoooooooop het zo erg !! ik wil het zo graag heb "zogenaamd" alle kwaaltjes .. maarja da's elke maand wel zo .. we wachten het maar af ! zou op verjaardag van mannetje zijn zou zo leuk zijn maarja na de MK probeer ik maar nuchter te blijven .. zag dat het super gaat met iedereen ! knap hoor ! wat zijn we toch kanjers he !