10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Jongmoedertje: Je mag ook zeker trots zijn op jezelf meid! Super!

@ MamavEsmee: Slim om x-factor of te nemen, die reclames word je helemaal simpel van! hahaha... Ik moet eigelijk zeggen dat ik x-factor nooit echt kijk maar alleen luister, en kijk als iets wat ik hoor me aanstaat hahaha

Heb net even mijn menu voor morgen ingevoerd. We gaan morgen weer eens lasagne eten! Jummie :D Normaal voer ik het gewoon in zoals het in caloriechecker staat (grammen). Maar ik dacht ik zal eens uitrekenen hoeveel er is zit, op de manier dat ik het maak: 488 kcal per portie :D (veel minder als op caloriechecker staat) Vind het zo lekker :D Ga ervan genieten morgen!

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Emma: Pffft echt niet normaal die spanning. Je voelt gewoon dingen die je wilt voelen, ipv dingen die je echt zou moeten voelen :p
    Inderdaad ook dat weeiige gevoel overal, en de rare onverklaarbare pijntjes... En dan vergelijk je het met de vorige ronde(s) en dan lijkt het heel anders, dus....
    Zo kan ik nog wel even door gaan ;)

@Schatje: 1x per week is het beste. Ik sta er nu ook niet meer elke dag op gelukkig. Dat is echt niet goed! Als je dan een keer wat vocht vast houdt, ben je meteen een halve kilo zwaarder, en wanneer je dat ziet is je motivatie weg, of heb je meteen een rotdag... Je gewicht schommelt dus altijd wat.

@Whoopie: innemen? wat bedoel je daar mee?
    Wij gaan (nog) niet trouwen. Zijn eerst nog druk met onze verbouwing bezig, en daarna zien we wel weer verder :p

@Butterfly: http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/207138-hopeloos-geval-p.html
    heb een topicje geopend van mn kwaaltjes, want ik had voor de gein de calculator ingevuld op een cyclus van 30 dagen en daar kwam de innesteling uit op een punt dat ik dubbel heb gelegen van de pijn!
    vreeeeeeeemmmddd.....
    maar ik durf niet te testen, ga morgen ook niet testen!
    Rust lekker uit!!!!!!

@Whoopie: beterschap. kriebelhoest: theelepeltje honing, of citroen uitpersen, schepje suiker en kokend water erop gieten (erg zuur maar smeert de keel en is een vitaminebom!)

@Renieta: zonnatura ideaal gewicht thee, ik vind m lekker, anderen niet ;) maar het is allemaal gewoon vochtafdrijvend. te veel thee en je zit de hele dag op de plee :p dus zal niet "afslankend" werken, hooguit ben je een paar dagen dunner met een plattere buik ;) ik gebruik hem bij moeilijke stoelgang!

@Melanie: lasagne, lekker! zal eens zien of ik alles daarvoor in huis heb. is ook al erg lang geleden en je brengt me op goede ideeen ;) eet smakelijk morgen!

TRUSTE!

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Goedenmorgen,

Hier 1 kilo zwaarder dan van de week,of ik heb de verkeerde dingen gegeten of ik gooi het op de soort van ongesteldheid die er aan komt of ik gooi het op beide :p
    Morgen moederdag en zie wel uit naar een ontbijtje op bed,maar ja dat zal wel niet lukken aangezien mijn kerel vanavond op stap gaat!!
    Maar goed hou het maar op die beide haha iets anders zou ik niet weten!
    Maandag naar de Dietist geen zin om te wegen daar eigenlijk en wil het toch afsluiten want 2 begeleiders en dubbele kosten werkt ook niet echt he!
    Nou meiden goed weekend en geniet van moeder dag voor wie dat geld *bloos*

4. steenbokje

5. upc

upc Niet meer actief

Goedemorgen!!

Moppie1981, ik las in een post iets over innemen en een deadline met je zus? Dacht dat dat om een jurk ging hihi
    Verkeerd begrepen dus. :p
    Bedankt voor de tip tegen kriebelhoest, dat van de honing staat me wel aan. Ga het straks proberen.

MamaRianne, het is vast een combi van :p
    Ik ben hier echt een groentje maar 2 begeleiders?( ben totaal niet nieuwschierig :p )

Hier gaat het goed. Ik begin nu na 10 kilo eindelijk te merken dat mijn broeken afzakken. Heerlijk! Alleen nog niet genoeg voor een kleiner maatje maar dat komt vast snel nu. Moet wel zeggen dat het een motivatieboost geeft hoor!

Zo, nu de kinderen in de kleren werken en dan lekker het huis even door met een doek, stofzuiger en dweil. Een heerlijk schone moederdag morgen in een fris huisje.

6. upc

upc Niet meer actief

Moppie1986 SUPERDEPUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    je krijgt gewoon een kindje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. steenbokje

thanx :D

Deadline: vertaalopdracht die ik met mn zus ga controleren ;)

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Whoopie,ik doe Herbalife en loop nog bij de dietiste maar bij Herbalife heb ik ook al iemand die me steunt enzo dus dan wil ik stoppen bij de dietiste!!

En ja het vast beide idd :D

10. upc

upc Niet meer actief

Ahhh zo!!
    Jij doet dus Herbalife. Is dat duur? En wat mag jij zoal eten op een dag?

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

moppie , whoeeehoooeeee gefeliciteerd meis !!

Goeiemorgen meiden ,

Ga niet alles terug lezen , word mij veel te veel geschreven :p Hier gaat het nog steeds goed , zit nog op 73.3 dus dat is prima :D

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik heb alleen op ochtend een shake en kruiden en Aloƫ.
    En neem na 2 uur een stuk roggebrood met kaas.
    Voor de rest mag ik gewoon eten enzo,dus ook gewoon warm eten. Probeer 250 Gr groente te nemen en 125 gr aard en 100 gr vlees.
    Savonds neem ik ook vaak nog wat.

Op zich goed te doen!

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. Wow.. Wat geweldig nieuws.. Zei het toch!!:D Geniet er lekker van meid..

14. upc

upc Niet meer actief

mamaRianne, dat lijkt mij inderdaad goed te doen. Is dat duur? ( wat weer een vragen he? )

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    ik PB je even hahaha
    niet iedereen hoeft te weten wat ik betaald heb maar denk dat je wel schikt ;)
    Maar je doet er 4 weken en 5a6 weken mee ong

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    MOPPIE van harte

wat geweldig !! en "besmet" mij ook gelijk ff haha:D

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo ik moet opschieten !
    heb vandaag vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin .. ga vandaag niet lijnen ! maar feesten !

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zo even niet geweest, dan red ik het gewoon echt niet.
    vandaag boodschappen doen en dan kunnen we weer gaan bakkeren.

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    moppie van harte gefeliciteerd echt super!

20. steenbokje

thanx all, zit gewoon nog steeds te shaken. ben misselijk! spanning natuurlijk hahaha... ging net al bijna over mn nek :p

*Stuurt ook wat posi energie richting Emma*
    (van mn HCG blijf je wel ff af he :p)

Deel Deze Pagina