Goedemorgen meiden, @ Moppie: GEFELICITEERD!!! Ik wist het Geniet ervan meid! En? Spijt dat je getest hebt? @ MamaRianne: Balen van die kilo. Ik snap dat je met de dietist wil stoppen. Word veel te duur, en inderdaad 2 begeleiders is iets te veel van het goede he! @ Whoopie: Super dat je broeken te groot worden! Nog even en je kunt gaan shoppen voor een maat kleiner. @ Nicole: Fijn dat het zo goed gaat meid! @ Emma: Ik hoop voor jou op net zon mooie test als moppie! Hier ook net uit mijn bed. Heb geslapen, niet normaal. Was (weer) pas om 10.30 uur wakker. Net dus mijn ontbijt op, dus tussendoortje van vanochtend schuiven we maar weer naar vanmiddag hahaha Vanmorgen was de weegschaal erg goed gehumeurd 8 ons eraf sinds gisteren ik weeg nu 102,4 kg Mijn menu voor vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 30 gram muesli 1 beker optimel drink T: niks (zie boven) L: 1 bruine pistolet met; 25 gram kip-kerriesalade 2 knäckebröd volkoren met; 20 gram runderrookworst 1 beker optimel drink T: 1 appel 200 gram meloen A: 1 portie lasagne Totaal van 1180 kcal Fijne dag meiden!
Goeiemorgen meiden @moppie, gefeliciteerd meid! geniet ervan! @melanie, lekker zeg sinds gister 0.8 eraf! mooi hoor! Hier ook lekker uitgeslapen en denk dat we zo maar is boodschappen gaan doen
Hey Meiden Vanmorgen even extra gewerkt en ben nu rest van de dag en morgen vrij. Aankomende week weer een drukke week.. we zullen zien. Vanmorgen was de weegschaal eindelijk lief voor me Was gister nog 76.6 en afgelopen maandag nog 77.0 kg. Dus een kilo eraf. Schommelt nogal eens. Ben er erg blij mee en ga vandaag weer met frisse moed ertegenaan. Heb maar besloten zo minimaal mogelijk aardappels enzo te eten, is misschien slecht, maar misschien is dat nu wel even hetgeen wat ik moet doen. Mijn menu tot nu toe: O: 2 volk.brood met ham. T: 3 koffie met plakje indische cake. Zit nu aan een appel
Moppie, wat geweldig nieuws!!! Ik wist het gisteravond al hoor . Gefeliciteerd meid! En geniet er lekker van. Alles gaat helemaal goed komen. En aan dat gevoel wen je wel hoor, dat shaken herken ik ook wel hahaha. En nu lekker gezond eten en om jezelf denken. ( zegt een wijsneus zoals ik ). Hahahahaha. En hoe reageerde je vriend??? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk . Geniet geniet geniet er van! Ik gun je dit van harte. Hier al een drukke morgen gehad. Harrold is weer met een kar rommel naar de stort. Dus de boel ruimt langzaam aan op hier. Ik moest mijn eigen moederdagcadeau ophalen . Wilde graag een ladyshave hebben, ik gebruikte gewoon nog mesjes en schuim, was het zat. Maar ja, meneer heeft er geen verstand van hoor. Nog wat boodschappen gedaan, dus lekker even een wandeling door de motregen gemaakt. Zometeen lunchen en dan over een dik 1.5 uur naar mijn werk. Heb een late dienst vandaag. Niet zo mega veel zin...... blijf liever thuis hangen hahaha. Maar goed, het is niet anders. Mijn dagje gaat goed qua eten. Begonnen met 2 geroosterde broodjes met 30+ kaas en melk, en yoghurtdrink. We ontbeten laat, dus geen tussendoortje gehad. Naar het werk een bakje fruit mee. En de lunch...... manlief wilde een kroketje op brood. En aangezien de frituur schoongemaakt moet worden staat die er nog van gister. Niet dat het mega vies is hoor, maar we doen dat 1 keer in de maand. En het is geen vloeibaar vet nu, dus moet wel aan. Niet slim. Maar goed, broodje kroket is wel lekker .
hihi ik ben naast m gaan liggen en heb m wakker gefluistert: "liefie, word eens wakker!" hij deed zn ogen open en heb toen stilletjes gezegd dat ik getest had... hij: "en??" nogal slaperig... ik: "2 streepjes" hij: ??? ik: "die tweede komt er niet zomaar..." ogen wijd open, grijns! "oh jee..." stilte... "dan heb ik dus nog 9 maand om het huis klaar te maken?" ik: "8 liefie" hij: GRIJNS Hij heeft verder niet veel gezegd. Heeft zn werkkleding aangedaan en is naar ons huisje gegaan.... maar denk dat die grijns nog wel even op zn gezicht blijft staan wow................
Mijn Menu voor vandaag: Ontbijt: 2 volk.brood met ham. Tussendoor: 3 koffie met jodenkoek & plakje indische cake ( krijg je op de route vaak he...) Appel en kopje thee ( net thuis). Lunch: rijstewafel met 20+ kaas 2 volk.brood met filet american & light jam. Beker magere melk. Tussendoor: Thee & iets van appel of banaan. Avondeten: 2 opscheplepels Hachee met 3-4 opscheplepels broccoli Tussendoor: Thee & water & schaaltje magere yoghurt. Totaal van: 1271
moppie , whoeeehoooeeee gefeliciteerd meis !! geniet ervan!!!!! strooi wat HTC dan kan ik dat ook vangen hahahahahaha!!! sorry heb nog niet bijgelezen dames hier druk dagje: boodschappen doen, huisje poetsen verzorgen, koken en om 19uur bezoek! dus red het niet om hier te kletsen vandaag! Fijn weekend en voor de mamas onder ons alvast een fijne mamadag!!!! XXXX
Butterfly.. Leuk! Je eigen moederdagcadeau kopen! Werkse vanavond! Moppie.. Leuke monoloog & die bigsmile is denk ik niet van zijn gezicht te poetsen vandaag! Wanneer ga je het familie etc vertellen? Dani.. Drukke dag vandaag voor jou! Succes met de visite vanavond.. Rianne.. Balen van de kilo! Misschien toch niet zo strak aan je schema gehouden? *** Hier weer iets beter te pas. Merk dat ik nog wel wat slapjes ben.. Heb me vanmorgen beter gemeld dus ga morgen gewoon een paar uurtjes werken.. Mijn menu voor vandaag: O: 2 bruine bolletjes met grill ham en koffie. T: appeltje en water, L: 150 gram kibbeling met 2 glazen ice tea light T: schaaltje ananas en water.. A: 2 bruine bollen, 1 met kipfilet en tzatiki en 1 met een hamburger.. T: vanavond 4 blokjes kaas en 4 kleine gehaktballetjes.. **** Zit dan op bijna 1600 callorieen.. Vanmorgen gewogen en de weegschaal blijft behoorlijk gelijk. Woog vanmorgen 73,7.. I'm Happy!
@MvE: pas na de eerste echo, wil gewoon niet eerder vertellen ivm alle nare verhalen hier op het forum... Maar ik ga woensdag (agenda check, ja, niet op dinsdag) naar mn zus en ik weet niet of ik het voor me kan houden hoor!!! Mijn ouders licht ik pas in wanneer mn broer en zus het ook weten. Mijn schoonouders komen daarna wel Hoop alleen dat ik niet al te veel last krijg van misselijkheid... Het is geloof ik de bedoeling dat we zaterdag bij mn schoonouders blijven slapen ivm verjaardag schoonzusje... Ow, en zaterdag is er dus een BBQ. Dus vegetarisch dagje voor mij? Zal het wel bij stokbroodjes en cup a soup houden dan... Hoop alleen dat het niemand op gaat vallen whahaha
Moppie SUPER gefeliciteerd!!!!! Echt geweldig leuk! Maar hoezo bbq je niet mee mag toch gewoon als je zwanger bent? Hier alles goed maar erg druk geen tijd om op iedereen te reageren misschien straks Liefs
THANX! Vlees wat niet gaar is enzo.... en salades die in de buitenlucht op een tafel staan zonder koeling... durf het niet zo goed! Zal me maar eens gaan inlezen in wat wel en niet mag
heb natuurlijk 5 Mei ook veel gewone cola gehad en we zijn bij de mac geweest savonds en daar toen nog een softijsje haha en gister een pizza want dat kwam zo uit,en bruine bonen met spekjes en appelmoes jaja als ik ergens zin in heb dan wil dat ook eten Ach ja eigen schuld dikke bult he!!! Komt vast wel weer goed!!
@ moppie: Wat een ontzettend lieve reactie van je vriend! @ Butterfly: Geniet maar lekker van je broodje kroket! @ MamavEsmee: Fijn dat je je weer een beetje beter voelt! Lekker menu heb je vandaag zeg! Mmm! En super dat de weegschaal zo goed gezind blijft! @ Moppie: Als je zelf je vlees bakt, kun je ook goed in de gaten houden of het gaar is toch? (te weinig eten is ook niet goed voor een zwangere vrouw he ) Wij zijn net weg geweest om mijn fiets te gaan bestellen. Heb ik eindelijk een keuze gemaakt, blijkt de fiets die ik wil dit jaar niet meer bestelbaar te zijn (worden pas in 2011 weer gemaakt, en dan waarschijnlijk ook ander model) Er staan nog wel van deze fietsen in bestelling, maar de levertijd is onbekend. Aanstaande Dinsdag hoor ik waarschijnlijk meer over de levertijd. Ook adviseerde de man die mij hielp om een fiets met 7 versnellingen te nemen. Ik heb nu een fiets met 3 versnellingen (en de fiets die ik wil heeft dat ook) en fiets altijd in de 3e versnelling. Ik heb een versleten knie, en dan is de 3e versnelling eigenlijk gewoon te zwaar (zegt hij, en ik denk dat ie daar wel gelijk in heeft) ik moet er nog maar eens even over nadenken, want dan moet ik dus weer opnieuw op zoek, want de fiets die ik wil hebben ze niet met 7 versnellingen. Pfff Ga nog maar eens internet afstruinen Liefs