Wij wonen echt amper 10 min lopen van de kinderboerderij, dus erg makkelijk om ff langs te gaan. Vaak loop ik met de kleine ook erlangs en dat vindt hij al een feest
@Mamavesmee, wij hadden in December teamdag. We zijn toen naar een klooster geweest. We moesten een opdracht maken. Team was verdeeld in 4 groepen. 2 groepen kregen de opdracht een menselijk lichaam te tekenen en elk teamlid daarin een plek te geven, en twee groepen kregen de opdracht een schip/boot te tekenen en elk teamlid een functie op de boot te geven. Dus hoe je iemand ziet. Moet zeggen dat het wel heftig is hoor, zoiets. En daarna spelletjes gedaan, was zo leuk. En ook een lunch, met kroketten, salade pfff je kent het wel. Oh ja, dat is ook zo. Jullie namen friet en een kroket mee naar de oppas. Heb je ook wel verteld jah. En inderdaad, de weekeinden zijn altijd lastiger. En mijn mannetje is niet echt op dieet, dus is dat mager eten soms ook wel zat hoor. En hij wilde nu graag een lekkere pizza, en ik eigenlijk wel hahaha. Heb er enigzins een excuus voor he hahahahahaha. Al wil ik zowieze niet over de 2000 komen. Probeerder tussen de 1600 en 1800 te blijven, maar dat is wel weinig. Lukt ook niet zo goed. Heb nu gewoon mijn eten wel nodig. Normaal gesproken at ik denk ik wel zo'n 2500 tot 3000 kcal. Omdat ik nu rond de 1800/2000 zit blijf ik op gewicht denk ik.
zo dacht vanmorgen wel ff goede spierpijn te hebben maar dat valt gelukkig wel mee! Wel ben ik enorm snotter heb me toch last van me keel niet normaal, ben er gewoon hees over haha...hmmz waren we op visite en wat kregen we te eten patat!! Slik ik heb een paar stukjes gehad en een frikandel toen vond ik het wel best. Baal wel een beetje vrijdag heb ik het aan de kant geschoven met zin en nu eet ik het ineens foei!! Maar goed ik zal even kijken hoeveel calorieeen me sonja dagen zijn als die lager zijn dan dat ik eet hoef ik daar ook nit aan te beginnen want dan zal ik wel helemaal niks meer afvallen! ik zal even bijlezen haha want jullie kletsen zoveel haha!
Ik ben de laatste 2 week wat minder gaan eten, maar ik at steeds makkelijk 10 broodjes op een dag.. ik zal nu eens gaan bijhouden wat ik ongeveer eet. Ik had een kalender gemaakt waarop ik elke dag kon aanvinken of het me gelukt was de hele dag niks te snoepen.. maar dat ging maar 2 dagen goed helaas. Vooral de chocolade met pasen heb ik het erg moeilijk mee. (gelukkig is pasen voorbij ) Maar ik heb ook echt de hele dag wel honger. Heerlijk om 10 min van de kinderboerderij te wonen, we zijn gister ook met de kids heen geweest maar dat moeten we toch zeker dik een half uur rijden dus dan ga je ook niet zo vaak.
pff zo he daar schrik ik even van, ik heb zonet de dag van sonja bakker berekend dat zijn maar 700 calorieeen op 1 dag!!!! Ongeloofelijk wat weinig, hoe heb ik daar mee kunnen afvallen?? vind je het gek dat je je dan zo lamlendig voelt.....pfff wat moet ik nou doen? ik wil zooooooooooo graag die laatste 10 kilo eraf maar alles wat ik doe werkt niet, en ik denk sonja b nu ook niet want dat is de helft minder van wat ik nu al eet!!
Moppie, ja klopt het moet leuk blijven. 10kg aankomen topic, nee dank je hihi. JM, beterschap meid. Patriesja, handig 10 min van huis. Butterfly, vergeet niet dat je zw bent he! Dus eten/energie heb je nu meer nodig dan voorheen, veel eten hoeft niet ongezond te zijn. MvE, vandaag ietjes minder last van vermoeidheid maar de krampen in mijn eierstokken zijn er nog wel.
Hoi allemaal Was jullie al weer even kwijt maar er was inmiddels al een deel 3 . Laatste tijd erg druk gehad,,en zal nog wel even zo blijven dus reageren is moeilijk van deze kant kan de dec mam momenteel al niet bij houden.. Ga nu wel weer heel netjes mee lezen. Ben in een week 1,2 kilo kwijt. Iedereen alvast een hele fijne week
Welke manier werkt voor de meesten het beste om een beetje af te vallen? Voor mij dan vooral iets wat samen gaat met bv.
Hey meiden, @ Alle nieuwe meiden: Welkom en succes met afvallen! Even vlug ego sorry! Ik heb even geen tijd om alles door te lezen. Dan heb je thuis 2 computers. 1 met een kapotte harde schijf, en nu zit er op de laptop ook nog een virus. Kortom geen computer momenteel. Heb net even voor de hele week caloriechecker ingevuld (ben nu bij mijn ouders). Ik zal proberen om van de week (evt in de pauze van het werk) nog even te komen kijken hier, maar ik verwacht dat ik er niet veel of helemaal niet zal zijn deze week. Zondag gaan wij naar vrienden, en hij is it-er dus we hopen dat hij onze laptop weer tot leven kan wekken! Meiden, heel veel succes deze week! Liefs
Butterfly.. hier ook een opdracht die best confronterend is.. Wij gaan naderhand ook spelletjes doen. Ben benieuwd! Snap wat je bedoeld met niet te hoog willen uitkomen! Jongmoedertje..Wel genoten van de frietjes? Morgen maar weer skeeleren! Sweetroosje.. Duim voor goed nieuws morgen! Aphrodite.. Ik zou kiezen voor mager broodbeleg.. Scheelt al een hoop.. Dus geen volvette kaas, pindakaas, chocopasta.. Fruit als tussendoor! S'avonds veel groenten, matig met aardappels en mager vlees. Gerda.. Wat een mooi resultaat.. 1,2 kilo afgevallen in 1 week tijd! Melanie.. Jammer dat je van de week er niet bent meid. Vind je een gezellige meid. Hopenlijk doen je computers het snel weer.. Goed je best doen he?! *** Net nog een toetje gegeten. Had trek.. Zit nu incl chipjes op 1287.. Morgen middag kom ik weer kletsen..
Gerda, wat goed zeg 1.2kg afgevallen in 1 week tijd. Succes met de rest van de kilo's! Aphrodite, zoals MvE al zei veel magere dingen nemen ipv volle en veel groente/fruit. Vooral veeeeeeeeeeeeeeeel drinken, en om de 2 uurtjes eten aangezien je nog volledig bv geeft! MvE, ik hoop het ook. Heb morgen om 11.20u de afspraak! Netjes je kcal meid! Melanie, neeeeeeee moeten we je missen meid? Probeer op je werk anders ff te kiekboeen hihi, ondertussen hoop ik dat jullie pc's snel gemaakt worden.
@Emma: leuk zo'n meeting! @Melanie: succes met de computers. hoop dat je af en toe ff kunt komen spieken hier... @Gerda: welkom terug @Jongmoedertje: SB is idd een crashdieet. Ik denk dat je het beste gewoon eens goed naar je eetpatroon kunt kijken en volgens de schijf van 5 eten. Zorg dat je gevarieerd eet en voldoende groente en fruit binnen krijgt. @de rest die ik vergeten ben: sorry... zal morgen verder bijlezen === Sorry dames, beetje druk geweest met mn kleine (P)uk. Ze heeft overgegeven (gisteraaf ook al) en is vanaaf erg suf. Schijnt te komen door de eisprong die opgewekt wordt bij bevruchting. Ik hoop dat mn meisje morgen weer in orde is... Iemand nog interesse in lapjes kittens over 3 maanden? Heb mn dag afgesloten met een klein beetje boerenkool met wat magere rookworst, maar had geen trek. Voel me weer niet in orde. Volgens mij nog steeds last van die buikgriep van laatst. Bij mij blijven dat soort virusjes altijd zo lang hangen. Of het hoort gewoon bij mn pilloze cyclus ofzo...
Goedemorgen allemaal!!! Goed nieuws en slecht nieuws.... Eerst slechte nieuws ik ben net ongesteld geworden dus dat wordt om 08.00 een afspraak maken bij de dokter nu zijn we 1 jaar en 4 maanden bezig we wilden al eerder naar de dokter gaan maar hebben eerst van januari tot vandaag getempt (elke dag om 06.28 de wekker ook als we vrij waren) En het goede nieuws is dat ik deze week toch 8 ons afgevallen ben! Ik weeg nu 110.0Kg. En een vrije dag heb Ik zit nu heerlijk aan 251 gram optimel yoghurt en 117 gram aardbeien erdoor heen smaakt echt goed! Tussen de middag ga ik 175 gram gebakken aardappels eten 1 tartaartje (weeg ik na het bakken) en nog rauwe wortels geen idee hoeveel het is als het te weinig is heb ik nog een hele komkommer liggen. @Melanie balen joh van de computer hopelijk ben je snel weer online altijd erg gezellig als jij ook mee kletst. Gelukkig heb ik een computer nerd in huis haha (mijn man is wel een IT-er maar hij krijgt altijd complimentjes van zijn vrouwelijke collega's dat ze eindelijk een systeembeheerder hebben met smaak ) @MamavEsmee suc6 met je vergadering/cursus? En tot vanmiddag... Jou weegdag is toch ook vandaag ben je nog afgevallen deze week? @Moppie geen interesse in je katjes wij hebben er al 2 en dat is echt meer dan genoeg en wij hebben alleen maar zwarte katten.
Vanmorgen was ik zelfs zwaarder als zondagochtend.. Viel wel mee maar toch.. 75,1.. ten opzichte van vorige week maandag 0,2 afgevallen. Denk dat ik toch nog een week 1400 callorieen ga doen. Wil graag onder de 74 komen.. Moet zo weg, maar moest dit even schrijven..
Moppie, gefeliciteerd alvast met je kittens en beterschap voor jou! Zustertje, super afspraak bij de dokter. Hoop dat jullie gauw aan de slag kunnen en ook nog eens 8 ons afgevallen! MvE, goed idee om nog een weekje 1400 te doen. Succes Hier net thuis, bij de ha verwijsbrief gehaald om echo te laten maken van mijn nieren (heb over 2 weken afspraak staan). Nu ontbijten en dan naar het zh lopen (40min heen en 40min terug) met de kleine, het is lekker fris/zonnig weer. En daarna nog langs star om bloed te prikken voor die vermoeidheid. Dacht zelf aan suikerziekte, ik ben heel erg moe, plas onwijs veel en drink ook erg veel???
goedemorgen meiden !! hier schijnt de zon al lekker .. en we gaan zo maar eens op de fiets boodschapjes halen .. ben volgensmij ongi aan het worden maar de weegschaal was toch erg lief voor me vanmorgen !! moppie ! hoop dat er kleine katjes komen super leuk en beterschap ! niet leuk zo ziekjes zustertje wat shit dat je ongi bent geworden ! hopelijk kan de arts wat meer duidelijkheid geven en knap van je elke dag stipt tempen ! goed dat je bent afgevallen en dat met ongi nog wel !! wow ! MvE nou toch nog netjes na een leuk en lekker weekeindje ! idd gewoon nog ff 1400 aanhouden is toch ook best te doen nog sweetroosje wandel ze meis !! wat een onderzoeken allemaal !! knuf ! hoop dat ze wat vinden zodat je wat meer weet
Hallo meiden , Even een vluchtig berichtje van mij , vanmorgen niet gewogen , probeer nog maar 1 keer in de week te wegen menu van gisteren : ochtend , 2 plakjes vetarme ontbijtkoek . middag , 1 krentebol met 20 plus kaas . avond , pizza margharita ( lui dagje gisteren ) daarbij een paar kopjes koffie , 1.5 liter water en 2 blikjes cola zero en een appeltje tussendoor ... ben nog steeds verstopt dus vanmiddag maar iets laxeerends gaan kopen , krijg wel steeds vaker te horen dat je het heel goed ziet dat ik veel kilo's kwijt ben ben dr echt blij mee , zie ook echt dat de rolletjes verdwijnen en mijn lovehandles .... nu nog die verdomde 6 kilo :x
nicole ik heb bij de reform winkel slankthee gekocht ik heb nl ook een slechte stoelgang en hier kan ik echt super goed van !! misschien heb je er wat aan en op naar de laatste 6 kilo ik doe met je mee !!
@MamavEsmee Super dat er toch nog 2 ons af is! En nog een weekje 1400 is misschien wel een goed idee. Tot vanmiddag! @Sweetroosje ik ben benieuwd wat ze allemaal gaan vragen enz aanstaande donderdag om 09.10 hebben mijn man en ik een afspraak. Sterkte in het ziekenhuis en hopelijk knap je snel wat op! @Emma29 Dankjewel voor het compliment.... Het is wel balen van mijn ongi maar ik ben ook blij dat ik in elk geval al 14 kilo kwijt ben anders was de HA misschien wel begonnen dat ik eerst zoveel kilo af moest vallen of zo en nu ben ik dit in elk geval al kwijt. We willen echt super graag kinderen maar we zijn er niet heel erg mee bezig we zijn samen ook heel erg gelukkig en laten ons niet kisten door deze tegenvallers hopelijk komt onze tijd nog wel..... Hier al van alles gedaan.... Huiskamer en keuken schoongemaakt was ligt al weer in de kast en nu even relaxen. Hier zijn ze vandaag voor de 5de keer voor de ramen!!!! Ik kan die vent wel schieten.... Wij hebben 2 achterdeuren en daar zitten 8 nieuwe raampjes in en er zat allemaal nog kit op en ik kreeg het er niet af dus hij met speciaal spul maar kreeg het op 1 raampje er ook niet af dus daar zet hij net een nieuwe in en hij wil weg gaan. Dus ik vraag maar dat raampje ben ik ook niet blij mee zitten rare vegen op die ik er niet af krijg. Zit hij een beetje schaapachtig te lachen en ik zeg nog we hebben geen tweedehands glas besteld hoor. Nu gaat hij er nog een nieuw raampje in zetten Ik kan echt een kreng zijn als er iets niet goed is waar we geld voor moeten betalen. Nu is hij voren bezig en ik heb nog een raampje waar allemaal vegen op zitten mag hij zo ook nog doen Meiden wat is het toch verrukkelijk WEER!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zo blij en ik weet niet waarom..................