@ Kim: Waar ga je uit eten morgen? Veel plezier in ieder geval! En vandaag niet zo'n goed dagje gehad. Is ook lastig met 2 verjaardagen, om je maaltijden nog fatsoenlijk binnen te krijgen. Dat probleem heb ik morgen al. Wij gaan waarschijnlijk rond 11 uur naar ons mam, meestal blijven we dan plakken tot 3 uur ofzo, als heel de familie er is. Dus lunchen weet ik niet hoe ik dat morgen ga doen. Ik pak wel iets bij ons mam denk ik! Slaap lekker!
Goedemorgen meiden. Even snel berichthe van mij. Voelde me gisteren een opgeblazen ballon , maar vanmorgen na al die lekkere dingen steeds gewogen en de weegschaal blijft zooooo lief voor mij. Dat opgeblazen gevoel is weer weg hahaha. Net wakker en ontbijtje op, ga zo omkleden en de deur uit. Moet werken van 08.00 tot 16.00 uur en haal zo een collega op die mee rijd, woont ook hier in het dorp. Fijne moederdag voor de mama's en natuurlijk ook voor de niet mama's. Enne, Moppie???? Jij bent nu ook klein beetje moeder . Tot later, misschien kom ik tijdens het werk langs waaien. Ik werk alleen vandaag, er is ziekte en ik red het makkelijk alleen op zondag dus heb aangegeven het zo te laten. Tussen de taken door heb ik dus alle tijd om ook administratie te doen. Dus misschien ben ik wel veel te druk . Doei!!
Goeiemorgen meiden Pfff kun je eens uitslapen.. en ben je gewoon om half 8 alweer wakker. Ik hoest me de longen uit het lijf en heb steeds slijm wat me vast blijf zitten in me keel. Zit nu maar beneden aan een kopje thee en schaaltje magere yoghurt met cruesli balans. Zo nog maar weer proberen ff te slapen, tis toch me enige dag dat ik uit kan slapen. Voor de mama's onder ons, fijne moederdag
Jij ook een fijne moederdag! En werk ze!! Wow, begin het nu echt te beseffen. Heb er over gedroomd, en mn tweede testje geeft nu toch echt een dikker streepje!
Beterschap meis! Hoop dat het overwaait... Ziek zijn is nooit leuk... Jij ook fijne mommy-to-be dag (mag toch ook??) ps. zou echt voor die tweeling gaan hoor! Niks is leuker dan tweeling zijn, zou zelf geen eenling willen zijn!! Heb altijd een vriendinnetje gehad, ook vaak ruzie haha maar zou mn tweelingzusje echt voor geen goud willen missen!!
Even snel voordat ik naar de kerk ga en naar mijn ouders mijn weegschaal was super lief!!!! 104.6!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog 6 ons en dan zit ik op -20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tot vanmiddag meiden!!
emma, nicole, renieta en zustertje: hebben jullie ook een banner? graag even via pb naar mij sturen, of in de hyves posten zodat ik het blog bij kan werken!
goeimorgen.. nou ben niks aangekomen van de mac donalds weeg nog steeds 86 kilo dus nu niet meer frietjes en gewoon weer afvallen haha fijne moederdag allemaal!
@ moppie , echt heerlijk voor je meid , en de tweede is inderdaad een heel duidelijk streepje Heb geen banner helaas @ all , iedereen een fijne moederdag vandaag ! Goeiemorgen , Weekend heel slecht gegeten , vrijdag frietje met pindasaus en mayo , gisteren tussen de middag aardig wat bon bon bloc en s'avond een dikke hamburger .. gisteren toen ik thuis kwam op de weegschaal ga staan , s'avonds weeg ik de laatste tijd telkens 74.1 en gisteren dus 73.5 dus ik dacht in eerste instantie jeetje dan eet ik niets meer vanavond en dan weeg ik morgen misschien weer in de 72 maar nee hoor , vriendin kwam op bezoek en vroeg of ik pizza wou en ik kon het niet weerstaan dus vanmorgen weer gewoon 73.4 .... ik weet niet hoe het kan maar telkens als ik ongezond of vet eet s'avonds weeg ik gewoon smorgens minder en als ik heel hard mijn best doe blijf ik stil staan ?? Vanmiddag even naar mijn oma koffieleuten en voor de rest lekker laten verwennen
Goedemorgen meiden, @ Butterfly: Fijn dat de weegschaal zo lief blijft! Werk ze! @ Zustertje: Super zeg! Je gaat echt goed! @ Nicole: Vreemd inderdaad. Maar wel fijn dat er weer wat af is! @ All: fijne Moederdag!!! Liefs
@ melanie , hihihi ja toch misschien eens een vet dieet proberen met z'n allen Jij gaat ook aardig goed he Jeetje echt super hoor !!
@Nicole: elke dag pizza, patat, hamburgers en vette troep is niet verkeerd om af te vallen toch? Misschien heeft je lichaam net iets meer vetten nodig zodat je verbranding wat gestimuleerd wordt en je stofwisseling wat versneld? Bedoel, zonder vetten gaat alles volgens mij muurvast zitten? Lijkt me iig logisch...
Dat denk ik dus ook daarom laat ik me nu maar ff gaan ik zorg gewoon dat ik niet meer aan kom en als ik afval is dat alleen maar meegenomen , denk dat mijn lichaam gewoon gewend is geraakt aan vetarm eten Pak de draad over een weekje of zo gewoon weer op
fijne moederdag iedereen!!! Ik zit vol met zenuwen haha ga straks naar de belangrijke wedstrijd CAMBUUR-Go ahead eagles! Het is erop of eronder. Maar met de 12e man komt het vast goed. Ons stadion zal straks weer op zijn kop staan haha!! Heb nog niet op de weegschaal gestaan gister en vandaag maar heb me netjes overal aangehouden, ben zo trots op mezelf!! Eindelijk eens een weekend zonder snaaien of ongezond eten! Ik hoop zo dat ik morgen eindelijk eens die magische 74, voor de komma zie staan!! Meiden geniet van deze fijne dag! Enne als jullie een feestje horen dan is het Leeuwarden dat op zijn kop staat haha!!
@Zustertje: Super goed meid! @Nicole26: Ik heb dus precies hetzelfde als jij! Woog vanmorgen 96.5 terwijl ik gisteren 2 verjaardagen had, snap er niks van! @Mel: Is inderdaad vervelend al die verjaardagen en dan nu moederdag weer. Jullie mam zal wel een hoop lekkers in huis gehaald hebben. Maar denk er maar aan dat we bijna gaan shoppen!! Groetjes thuis. Vanmorgen was de weegschaal super lief voor me. Ik begrijp er niks van, maar ik woog 96.5, en ben nu bijna 7 kilo kwijt!! Hopelijk is dit morgen nog steeds zo, na het etentje van vanavond. Fijne dag allemaal!