10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

waar kan je je bmi berekene?

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

google op bmi ;)

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Of gewoon met een rekenmachine :p Hoelang ben je? En hoeveel weeg je?

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey lieve meiden,

Ben net terug van Ikea, even 2 dozen gehaald om al mijn tassen, riemen en portemonnee's in te bewaren.
    Na het werk een kleine salade gegeten met een schaaltje magere yoghurt.
    Hopelijk morgen resultaat. Word er namelijk zwaar shagrijnig van :(

Slaap lekker allemaal.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik ga manlief even wat aandacht geven!;)

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Niet doen! Heeft totaal geen nut op chagrijnig te worden! Gewoon vol ertegenaan, dan is het er zo weer af. En dan gaan we volgende maand lekker shoppen! (maar goed dat het vakantiegeld er dan is ;))

Truste!

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Ik ga mn bed opzoeken, kijken of vriendlief nog leeft, die heb ik in geen uren gezien hahaha!

Truste!

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: gelukkig weer wat lichter, lees ik :p
    Jammer dat Esmee het tuniekje niet aan wil. Tis zo ontzettend mooi! Maar misschien denkt ze er morgen anders over ;)

@Hvj: ik haal mn spulletjes vers van de AH of Aldi hier in het dorp.
    Ik hoop volgend jaar mn eerste eigen groente uit de tuin te kunnen halen.
    Melk zal ik iig niet direkt van de boer halen, ben meer een typje voor magere / halfvolle melk en dat van de boer mag nu niet tijdens zwangerschap he...

@Dani: gefeliciteerd!!!! Geniet nog eventjes van je vrije weekje hahaha...
    Maar wat ga je nou met je opleiding doen? Ik dacht dat je binnenkort stage moest lopen (of was dat iemand anders?)

@Patriesja: ja vind het ook fijn dat het al zo snel kon. was al bang dat ik tot 11w moest wachten ofzo.
    Fijn dat op jouw echo alles er goed uit zag! Zal vast een opluchting zijn? (ondanks het nare gevoel... knuff!)
    Ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt... Is jullie ook aangeraden meteen verder te gaan of om te wachten tot na de eerst volgende ronde?

@Zustertje: sterkte de komende dagen in dat mannenhuis! :p

@JM: mooi dagje hoor! Voor je het weet heb je die 73 in zicht! Gaat helemaal goed komen meis ;)

@Melanie: inderdaad pas per 1 januari, maar mogen ze me wijzigen als ik 8,5 maand zwanger ben? Zal eerst de voors en tegens eens tegen elkaar af wijzen. (en de kosten)
    Jouw menuutje ziet er goed uit, maar eet je niks bij de bami? Geen sateetje of sausje, gebakken kipfileetje?

@Whoopie: ik ken die dagen, dat er niks uit je handen lijkt te komen hahaha...
    Weinig eten betekent ook weinig afvallen he!!!! Je zult zien dat als je meer gaat eten, je ook sneller afvalt ;)

@MvE: ik zie jou altijd schrijven over chippies en ander lekker spul. Eet je dat elke dag? En toch val je af? Hoe, vertel me!!!

@Renieta: fijn dat je oma weer naar huis mag!

@Zorgtoeslag: dat heb ik dus ook, elke keer wijzen ze het me toe, en dan moet ik het na 2 jaar weer terugbetalen ofzo!
    Heb het halverwege 2009 stop gezet terwijl zo'n eikel me aan de telefoon vertelde dat ik dan NOOIT meer recht had op zorgtoeslag, en dat ik toch echt geen partner kon hebben die meer dan de norm verdiende, dus dat ik nu wel recht er op zou hebben. Sukkel! En me maar onderbreken, tegenspreken, "ik doe het niet mevrouw, ik zet het niet voor je stop". Tot ik hem vriendelijk verzocht zijn leidinggevende aan de lijn te geven ;)
    Kreeg in Maart van onze accountant het advies om het alsnog aan te vragen, omdat ik een groot deel van het jaar bij mijn ouders op het adres heb gestaan en dus geen toeslagspartner had in 2009, en dus wel recht op zorgtoeslag. Dat hebben ze me dus net ook toegewezen van de belastingdienst, en al ontvangen ook! Waar blijft nou dat "je hebt er NOOIT meer recht op als je het stop zet" lulverhaal?
    Echt waar, sommige mensen.... waarom zetten ze dat soort dom volk op zo'n informatielijn eigenlijk??? Sorry :p zelf ook veel op callcenters gewerkt maar dit sloeg alles. Ging tegen alle gespreksregels in...

@Melanie: Misschien staat je toetsingsinkomen te laag? Ik heb begin dit jaar ons toetsingsinkomen maar eens 20.000 omhoog gezet omdat de belastingdienst gegevens van het jaar 0 gebruikt. Je zou haast verwachten dat de afdeling "inkomstenbelasting" en "toeslagen" wel de inkomensgegevens kunnen uitwisselen, maar die systemen zijn blijkbaar niet compatible, en je moet het zelf doorgeven...

@Bmi: Patriesja, dan ben jij een stukkie korter dan ik denk ik?
    Mijn Bmi is 20 op dit moment (1.76 lang / 62kg) dus ook prima gewicht.
    Wel jammer dat de laatste 5kg er niet meer af mogen nu...

>> Gezonde boodschapjes: Heb appels, bananen, aardbeien, druiven, prei, bloemkool, uien, spercieboontjes, tomaten, vivit, melk, dubbelvla (vriendlief), magere yoghurt en vanilleyoghurt gehaald. Daarnaast ook nog wat crackertjes voor in bed :p lekker kruimels in bed whahaha...

Overzicht dagmenu, weer wat gewijzigd :p
    O: appel
    L: spaghetti met gehakt, wortel en tomaat
    T: glas ranja, paar glazen frisse fruitdrank
    T: blikje cola light
    T: warme choco en thee uit automaat
    A: 1 knackebrod met roomkaas, 1 banaan

had boodschappen gedaan, mn les voorbereid, en toen in de auto gestapt. helemaal vergeten te eten. stomme ik! moet er echt op gaan letten dat ik op vaste tijden ga eten!!!!!!!!!

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

men klikt op start > run (uitvoeren) > en typt daar het woordje "calc" in.
    Dan krijg je de rekenmachine van Windows.

Vervolgens tik je je gewicht in, deelt het door je lengte in meters, en nogmaals door je lengte.

Voorbeeld: 62/1,76/1,76

En tadaaaaaaaaaaaaaaa dan staat er 20,015.........

maar er zijn idd genoeg BMI calculators op het internet te vinden!

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Renieta, fijn dat je oma naar huis mag. Werk ze!

@BMI, was hier 31.1 (schandalig) en nu 28.7. Ik moet naar 24.2 voor een gezonde BMI dus heb nog wat te gaan!

@Moppie, ow dacht van de boer. Idd melk van de boer mag nu niet, ben er zelf geen fan van vind hem te sterk smaken.

@Melanie, bonbons pff breek me de bek niet open over chocola (snik snik).

@MvE, ongetwijfeld. Ja mannen houden van aandacht haha, zo de mijne ook maar eens aandacht geven hihi.

Voor de geinteresseerd, ik heb vandaag code gekregen voor een 2e kaartje gratis voor Mamamia. ben er geen fan van dus als je hem wil pb me ff!

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @moppie, mag in principe gewoon weer verder gaan, ga me er de komende tijd niet mee bezig houden, maar het kan dan volgende maand alweer raak zijn. (ik heb ook al erg vaak gehoord dat je erg vruchtbaar bent na een mk).

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Stelletje klets majoren :p.

Weer een halfuur bij moeten lezen.
    Waarom kletsen jullie toch zoveel meer als ik er niet ben?? hahaha.
    Maar ben weer helemaal bij.
    Gisteren geen drukke dienst gehad, ben met een client naar een vriend van haar geweest die op een manege paard rijdt ( gehandicapten paard rijden ). Het lag in Kouferderrige, nog nooit van gehoord. Mijn tom tom had gisteren ook geen zin mee te werken dus moest het doen met een geprinte routeplanner. Dat is bij DRAMATISCH!!! Maar de heenweg lukte, was 45 min rijden. Alleen de terug weg een afslag gemist en was al ardig op weg naar Rotterdam :). Beetje flink verkeerd gereden. We hebben de lol er maar in gehouden.

-Dani, maar wat ga je nu doen met je stage. Begreep dat je een paar dagen weg moest toch. Of heb je besloten dat niet te gaan doen. En super van je baan meid.

-Mamavesmee, mijn leidinggevende is op de hoogte van de situatie. Alleen van dit weekeinde nog niet, maar vertel ik nog wel.
    En wilde Esmee het jurkje nu wel aan. Wel heel mooi gemaakt hoor. Ik volg wel eens het topic `zelf kleertjes maken`, en ben dan echt helemaal onder de indruk van wat iedereen maakt. Ik zou dit ook echt willen leren, maar het ziet er zo lastig uit. Misschien moet je me maar eens wat uitleg geven. Hoe ben jij ermee begonnen.

En de weekeinden werken...... leuk is zeker anders. Aankomend weekeinden dus het laatste weekeinde van dit setje.

-Moppie, wanneer ik aan mezelf ga denken....... geen idee. Je hebt wel een beetje gelijk, ik denk eerst aan anderen en dan aan mezelf. Dat ik dit vrije weekeinde heb gewerkt is ook voor mezelf. We krijgen 28 mei de sleutel van ons nieuwe huis, en dan moest ik dus het hele weekeinde werken. En dat wilde ik niet. Dus heb een weekeinde geruild, maar dat betekend dan wel dat je een setje van 3 weekeinden moet werken achter elkaar. Maar ben dan in juni de hele maand in de weekeinden vrij en de hele maand juli vrij:). Dus dan zijn we verhuisd en tijd voor mezelf! En op het werk maak ik me ook allesbehalve druk hoor.

Verder niet veel onthouden, sorry sorry! Ik ga nu wat doen, Esmee is wakker en heb ik even boven laten spelen. Die ga ik zo aankleden en dan moet ik echt in huis bezig. Heb zoveel gewerkt steeds, de schone was moet gevouwen en ik moet ook echt strijken. Even de boel opruimen hier en weer spullen inpakken, en wil de dag zinvol besteden. Moet de rest van de week.... jaja, werken! Dus dan ook weer weinig tijd. Ik geef mezelf nu een dikke schop onder de kont en kom over een paar uurtjes wel weer!!!

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Ik ben inmiddels weer terug van de slaapdienst. Heb slecht geslapen, is toch wel vreemd om bij andere mensen op de bank te slapen. Maar al met al bijelkaar denk ik 4 uurtjes geslapen. Ben dus nu ook wel een beetje brak haha.
    De spierpijn van het hardlopen valt tot nu toe mee, maar kan in de loop van de dag nog wel erger worden.
    Heb net me ontbijtje op, magere yoghurt met balans cruesli en kopje thee. Ga zo nog maar even slapen, vandaag toch geen plannen.

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen stelletje kletstantes wat kletsen jullie veel zeg!!!Haha

Ik heb gister stage opgebeld dat ik niet meer kom. verdien daar 162 euro per 7 dagen en nu 300 per 7 dagen.
    moet wel een boete betalen voor de kosten die ze hebben gemaakt maar oke dat heb ik er voor over want dat betekent dat ik iedere avond in mijn eigen bedje slaap!

Wij moeten nu ook de zorg en huurtoeslag goed gaan nakijken anders moeten we ook teveel terug betalen dus we gaan dat avnavond meteen even aanpassen! sta nu namelijk dat ik 0 euro verdien (ivm studiefinanciering) en vriendlief verdient minimum (via uitzendbureau) dus vandaar dat we er recht op hebben!

Ik ga zometeen even met de hond wandelen, daarna eten en om 10uur komen mijn ouders me halen gaan we even lekker shoppen in Heerlen.
    ik ben eind deze maand jarig dus maybe vind/krijg ik wat voor mijn verjaardag :D

De weegschaal was vanmorgen erg aardig voor me. ondanks mijn chinees, snoep, zondig weekend woog ik vanmorgen 90 kilo rond dus maar 0.1 aangekomen. die heb ik eind deze week makkelijk eraf :D

Wat zijn jullie plannen voor vandaag? werken? poetsen?

Mijn menuutje:
    O: 2 beschuiten met smeerkaas
    T: water
    L: 2 beschuiten met kaas of tostie met kaas
    T: water, appel of aardbeien
    A: kipfilet met wokgroente en voor mij bami en voor vriendlief rijst (ik kan dat niet eten ivm maagbandje namelijk dat doet echt vreselijk pijn)

Mijn bmi was: 41
    en is nu: 36

15. schatje1

hmmm vanmorgen was de weeegschaal niet lief voor me.. half kilo zwaarder.. zou het eraan liggen dat ik nog naar de wc moet ?

xxx

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    check mijn banner girls ;) :p

zat vanmorgen op 101.4 :D

Maakt echt wel verschil waar die weegschaal staat hoor :( maar goed zolang die alleen maar zakt en er niet veel verschil in zit op welke plek die staat geloof ik er wel in. ;)

Maar weer op naar de 99 ;)

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ga zo door mamarianne!Heerlijk gevoel dadelijk om onder de 100 te zijn!!

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja maar wat het zure is Dani daar heb ik al onder gezeten! Maar door een weekend weg 1,5 erbij en het gebeuren in prive situatie is er weer bij gekomen! Zooooo zonde allemaal!

19. upc

upc Niet meer actief

Hoi meiden,

even heel ego hoor. Ik kom vanmiddag helemaal bijlezen en reageren. Het is nu stil in huis dus ik ga even met de stofziger en dweil rond.

Ik ga me vanaf nu ook thuis wegen, iedere dinsdagmorgen. Over 3 weken stopt de weegclub voor mij dus kan ik beter vast de gewichten thuis aan gaan houden. Ik ben nu 93, dus sinds vorige week 2,2 kwijt :D

20. schatje1

hoe kan het dat de weegschaal elke dag zon verschil aangeeft?

Share This Page