10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly..Ik heb zelf nooit echt les gehad.. En het is een kwestie van goed kijken wanneer je aan het naaien bent! En als je begint met eenvoudige patronen is het goed te doen hoor!
    Haha.. een lekker ommetje gereden met een client van je!:D

Dani.. Veel plezier vandaag.. Ik ga vanochtend bij een vriendinnetje op de koffie en vanmiddag een paar uurtjes werken!

Rianne.. Goed zeg!

SChatje.. geen idee hoe het kan, hopenlijk is het er snel weer af!

Weegschaal was lief voor me vanochtend..

Zat weer op 73,7..

Mijn menu vandaag:

O: 2 knackebrodjes ( 34 callo per stuk) met hagelslag en koffie.

T: appeltje.

L: 2 krentenbollen.

T: appel

A: 1 pitabroodje, 100 gram shoarma, 125 gram gebakken aardappeltjes en rauwkost salade..

T: schaaltje chipjes..

Zit dan op: 1277.. Misschien toch een koekje nemen op visite?:D

Garage belde net.. auto is voor apk en gaat behoorlijk wat geld kosten..:x

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

zou het eraan kunnen liggen dat ik na mijn werk laat thuis ben en dus ook laat moet eten..

3. schatje1

mamavan esmee: hebben wij ook al gehad:( klote apk haha

4. MamavEsmee

Vorig jaar heeft mijn auto ook al ruim 400,00 gekost.. En nu dus bijna 600.. Zonde geld!

Gelukkig was de auto van Erwin er zonder problemen doorheen dus dat potje kunnen we nu bij mijn auto doen.Maar dan nog..;)

5. MamavEsmee

Hoe laat eet je dan?

6. schatje1

ik kan dan pas om 19.00 uur eten.. :(

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hoe gaat ie allemaal? Hier z'n gangetje, zit nu aan mijn vanilleshake en kop groene thee. Er bekruipt me ineens een angst om aan te komen als ik stop met WC, en dat zou dan zo zonde zijn van die afgevallen kilo's.
    Ik hoop het niet natuurlijk, ben benieuwd wat ik na mijn afspraak bij de dieëtist moet doen.

Waar hebben jullie de weegschaal staan? Ik in de woonkamer maar ook bij mij geeft ie steeds wat anders, is in de douche niet stabieler?

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden ,

Jeetje wat is er weer veel geschreven zeg :$ ik kom dus echt niet meer bijgelezen :D

Vanmorgen was de weegschaal weer lief , 73.1 dus nog ff en dan zit ik op 72 ... merk wel dat de motivatie voor die laatste kilo's ver te zoeken is ;)

Gisteren is mijn lieve kleine meisje heel hard gevallen , hele gezicht aan 1 kant dik , blauw en geschaafd :( Dus vandaag maar lekker verwennen ...

@ mamavesmee , je blijft geloof ik nu toch lekker hangen qua gewicht of niet ? Zonde van je auto , is pijnlijk geld :x
    @ schatje , 19.00 eten is wel aan de late kant maar als je niet anders kan dan moet je wel ... misschien toch zorgen dat je daarna niet teveel meer neemt ..
    @ whoopie , 2.2 kilo sinds vorige week is toch geweldig :D ga zo door !!
    @ mamarianne , ga zo door nog ff en dan zit je onder de 100 ;)
    @ renieta , dat geloof ik direct dat je slecht geslapen hebt , niets is zo lekker als je eigen bedje ..
    @ patriesja , succes met de draad weer oppakken meis !
    @ moppie , mooi dagmenuutje gisteren :)
    @ kimmetje , hahahaha dat gevoel ken ik , chagrijnig worden als je niets afgevallen bent na een goede dag ..
    @ melanie , fijn dat je na een chipsdagje niet bent aangekomen ;)
    @ hvj , ik heb mijn weegschaal op de badkamer staan ..

@ BMI , ik heb op het moment een bmi van 23 , dus gezond gewicht 8)

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ah je arme meisje maar lekker vertroetelen.

Die van mij staat op de vloerbedekking op de overloop!!

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@butterfly, jeetje meid, je hebt het wel druk he, de afgelopen dagen! Doe je een beetje rustig aan?

@renieta, lijkt me ook vervelend bij vreemde mensen op de bank slapen, denk dat ik ook niet al te best zou slapen.
    Even lekker bijslapen!

@dani, shoppen altijd goed! ;) fijn dat je niet al teveel bent aangekomen.
    Hier op dinsdag altijd vrij, ben met mijn kleine man en dan gaan we meestal wel lekker naar buiten.
    We zijn(lees mama) een beetje lui deze morgen, dus het schiet nog niet echt op hihi, maar het ziet er naar uit dat het mooi weer wordt!! :D

@schatje, vervelend dat je zwaarder bent, maar waar het aan ligt..

@rianne, op naar de 99!

@whoopie, mooi zeg! 2.2 kwijt!

@mve, mooi hoor 73.7! Vervelend van je auto, toch veel geld altijd!

@hvj, bij mij staat hij in de badkamer en is daar iedergeval stabiel.

@nicole, aaah wat zielig voor je meisje, zo naar altijd als ze hard vallen, die van mij is echt een kleine wildebras, dus die kan er ook wat van ;)

Ik ga maar is wat doen hier, ff snel een beetje opruimen(gelukkig hoeft er niet veel gedaan) en dan gaan we vanmiddag lekker naar buiten, want het ziet er naar uit dat het mooi weer is! :D
    Nog even kijken wat we gaan doen!

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Dani: wat vreemd van die boete? Zoiets heb ik nog nooit gehoord.
    Succes met het uizoeken van alles m.b.t. huursubsidie enzo.

@Schatje: ja, eerst naar het toilet, dan pas wegen :p
    Verschil: heeft te maken met waar je je in je cyclus bevindt, of je vocht vast houdt, wat je de vorige dag hebt gegeten, of je al naar het toilet bent geweest etc.
    Beter is om 1x per week te wegen!
    Laat eten: kan er mee te maken hebben. Ze raden aan om 2-3 uur voor het slapen gaan niet meer te eten, maar ik zit ook met werk in de avonduren, en daarna eet ik graag nog iets.
    19:00 vind ik niet super laat. Ik eet meestal nog tussen 22:00-23:00 & Het normale avondeten eten wij ook tussen 18:00-19:00.

@MamaRianne: WOOOOOOOW! You go girl!!!
    Nog eventjes en je hebt weer 2 cijfertjes voor de komma. Nu doorzetten he!

@Whoopie: mooi resultaat sinds vorige week!!!

@MvE: lieve lieve weegschaal!
    Wel balen van je auto... :( Flink bedrag, wat moeten ze er allemaal aan doen?
    Wij hebben in de herfst 1500 euro uitgegeven, bijna net zoveel als de auto heeft gekost! Maarja, nieuwe bandjes, grote beurt... en de auto hebben we erg goedkoop op de kop getikt...

@Hvj: lijkt me echt niks, die shakes!!! Heb het ooit een keer geproefd maar bah wat vies!
    Weegschaal: op een vlakke / stevige ondergrond is ie stabieler. Ik kan alleen in de badkamer wegen omdat in de rest van het huis tapijt ligt. In ons volgende huisje overal leisteen =)

@Nicole: owww wat naar dat ze is gevallen! dat moet voor jou ook wel even schrikken zijn geweest?
    Inderdaad maar flink verwennen vandaag. Ze zal er waarschijnlijk ook flink veel last van hebben...
    (waterijsjes werkten bij mij vroeger heeeeeeeeel goed :p )
    --- ik ga waterijsjes halen... ben ik vergeten bij het boodschappen doen...
    Blij dat je weegschaal lief voor je was vanmorgen!!!!!!!

@Hier: 62 kilo =)

Planning voor vandaag: (doe maar weer een poging ookal houd ik me er toch nooit aan)
    O: banaan
    T: knackebrodje met roomkaas
    L: aardappeltjes, verse groente, stukje vlees
    T: appel
    A: bak vanille yoghurt

drinken: melk, sap, ranja, thee, water...

Plannen: wassen, stofzuigen, met mn katjes knuffelen en de vertaling afmaken... zusje bellen of ze al weer in orde is, zodat ik er donderdag op bezoek kan, beetje tv kijken enz.

Heb vanmorgen de laatste 2 testjes gedaan en zal het echt moeten geloven! de KV test was super duidelijk en de CB zei 2-3 weken =) (zie fotoalbum)

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @moppie, ik ben idd klein, 1.60, dus vandaar ben ik al snel iets te zwaar!
    Fijn dat de testen allemaal lekker duidelijk zijn nu :D

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Nicole, aah arme meissie doe haar maar idd lekker verwennen.

@Weegschaal, zal de mijne ook maar eens in de badkamer zetten.

@Moppie, of je zusje in orde is? Ik heb in hele mijn huis vinyl dus ook niet echt stabiel denk ik?

@Patriesja, veel plezier buiten.

@Planning, vandaag een luie dagje zoals het er naar uit ziet. Was opvouwen, wasje draaien, stofzuigen, dweilen en koken.

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, hier hangt inmiddels veel was aan de lijn buiten, boven opgeruimd en gezogen, al veel was opgevouwen, gestreken en opgeruimd. Heerlijk.
    De plannen verder?
    Vanmiddag met Esmee lekker wandelen, moet wat boodschappen halen en even langs de bibliotheek om een boek te halen, wilde nog even langs mijn moeder voor een bakkie. Zometeen nog even de keuken schoonmaken en het toilet en een poging om boven even een sopje door de kamers te halen. Dus wel een vrij drukke planning.

@Renieta, je hebt slaapdienst gehad bij een echtpaar op de bank????? Doet iedereen dat? Kun je niet naar huis? Hebben ze geen bed? Vind het wel erg raar eigenlijk.
    Als ze nou een logeerkamer o.i.d hebben? Helemaal als de je er elke nacht moet slapen :(. Vind het echt vreemd.

@Dani, dus geen stage. De boete is vervelend inderdaad, maar goed. En gauw achter de belasting aan hoor. Wij stonden met ons toetsing inkomen veel te laag. Wij moesten dus ook elk jaar terug betalen, na de bruiloft in 2008 zijn we op huwelijksreis geweest en eenmaal thuis twee rekeningen. 1 van 1300 euro en 1 van 1600 euro.
    Dan kun je wel janken hoor.

@Moppie, gebruik je al foliumzuur???

@Mamarianne, ik weeg eigenlijk nooit op vloerbedekking.
    Want dan kan je weegschaal soms een beetje scheef staan of zakt weg. Ik weeg altijd op 1 plek in de woonkamer op laminaat. Die -2 is super meid!

Wegen!!!!!!!!
    Ik heb ook gewogen en was helemaal verbaasd!
    Ik ben nog steeds 87,1 dus ben echt in mijn zwangerschap maar 1 kilo aangekomen. En ik eet echt vaak lekkere dingen, maar daarnaast beweeg ik veel, druk aan het werk nog. Dus ik compenseer het goed denk ik.
    Ben er erg blij mee in elk geval.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Butterfly, ook een drukke planning zo te lezen. En wat goed dat je maar 1kg bent aangekomen, netjes! Blijf bewegen is alleen maar goed voor je bekken straks.

Zo en nu ga ik ff wat doen hier, al heb ik er totaal geen zin in.

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Moppie: Bami had ik zelf gemaakt, daar zitten inderdaad stukjes kipfilet in. En over die zorgtoeslag… ze snappen bij de belastingdienst zelf al niet waar ze mee bezig zijn, laat staan de medewerkers van het callcenter daar! Hahah Ik vind het wel goed zo. Ik kijk gewoon bij de belastingaangifte… en als ik dan ergens recht op heb krijg ik het gewoon ineens, en hoef ik het ook niet terug te betalen.

@ Butterfly: Weer een drukke dag vandaag! Succes met huisvrouwen! Fijn dat je nog steeds maar op +1 zit! Super!

@ Dani: Ik ga vandaag poetsen… hoewel ik er (zoals gewoonlijk) geen zin in heb!

@ Renieta: Balen dat je zo slecht geslapen hebt. Het zou ook echt
    niks voor mij zijn, om bij vreemden te moeten slapen! Fijn dat de spierpijn meevalt.

@ Mama Rianne: Fijn dat er weer wat af is meid! Hier verschilt de weegschaal ook per plek. Hij staat hier dan ook altijd in de badkamer op dezelfde tegel.

@ Schatje: Kan er best mee te maken hebben, dat je nog naar de WC moet hoor! Hoe groot is het verschil per dag op de weegschaal dan? Je weegt elke dag anders. Afhankelijk van wat je hebt gegeten. Maar als het echt hele grote verschillen zijn… misschien andere weekschaal kopen of de batterij vervangen? Ik eet altijd rond 19:00 uur. Denk niet dat het daaraan ligt.

@ Whoopie: Mooi resultaat weer hoor! Super!

@ MamavEsmee: Balen dat de APK zoveel geld gaat kosten!

@ Hvj: Hier staat de weegschaal op een vast tegel in de badkamer!

@ Nicole: Ah wat zielig voor je dochter. Heeft ze er veel last van?

Ik ben ook weer bij gelezen! Wat kunnen jullie kletsen in een ochtend zeg! Heb vanmorgen al meteen het bed afgehaald, en een was aangezet. Mijn vader is nu hier, om een plank onder onze poort te maken, zodat er geen katten meer onderdoor komen. (Nu staan er stenen voor, maar ik zal er straks met de fiets door moeten, en dan heb ik geen zin om steeds die stenen weg te halen en daarna weer terug te zetten.) Hij gaat m nu op maat zagen, dan kan ik m straks schilderen, en komt ie m er morgen onder maken.

Straks boven en beneden stofzuigen en alles afsoppen. En daarna de badkamer en wc poetsen. Ook nog even te voet naar de winkel (als het droog blijft) ik moet nog een pakketje wegbrengen, en een paar boodschapjes doen.

Mijn menu voor vandaag:

O: 1 krentenbol
    1 beker optimel drink

T: niks (laat ontbeten)

L: 1 bruine pistolet
    ½ met kip-kerriesalade (20 gram)
    ½ met kipfilet (20 gram en een drup curry)
    1 cup a soup tomaat
    1 beker optimel drink

T: 1 peer
    1 appel

A: 150 gram aardappels uit de oven
    1 rundervink (ongeveer 80 gram)
    200 gram sperziebonen
    100 gram appelmoes

Totaal van 1163 kcal

Liefs

17. steenbokje

Ja, ze is zondag ziek geworden (griep) en zou morgen daar mn vertaling doornemen, maar dat lijkt me vooralsnog geen goed plan want ze zit nog steeds ziek thuis vandaag :(

Vinyl lijkt me ook niet echt stabiel. En in de badkamer op de tegels?

18. steenbokje

Ja, ik gebruik foliumzuur. Had al een potje van de apotheek (500mcg) leeg en nu eentje van de etos (400mcg)
    Gebruikte eerder ook davitamon compleet, maar daar ben ik nu mee gestopt ivm te veel vitamine A.
    Is eigenlijk ook overbodig, want ik haal alles wel uit mijn voeding...
    Zal het van de week eens navragen bij de apotheek, of ik nog een aanvulling kan gebruiken.

Super meis, dat je nog maar 1kg aan bent gekomen!!! Gaat helemaal goed komen, jij komt straks slank je zwangerschap uit!!!

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Pfffff ff klagen!!!

Heb de spiraal nu 10 maand en nog steeds om de zoveel weken bloedverlies!! Ik word er helemaal moedeloos van en hoop dat het na 1 juli gedaan is anders gaat dat ding er ECHT uit!!!!!!
    Ben er zo klaar mee. Neem je een spiraal om nooit meer bloedverlies te hebben en dan heb je er nog bijna een jaar last om de zoveel weken!!!! :x :(:)
    Ben er zooooo klaar mee eigenlijk!!!

Deze vloerbedekking is wel vlak volgens mij anders voelde ik het wel met wegen dat de weegschaal wat heen en weer wiebelt.
    Maar ja als op de vloerbedekking er ook gewicht af gaat dan vind ik het wel best,ook al zal het niet helemaal kloppen dan misschien.
    Bij de dietist was ik gister 103.5 met kleren aan en al wel ontbeten natuurlijk!
    Weet niet hoeveel kleren wegen en die shake enzo maar het zou kunnen kloppen!!!

20. zustertje

zustertje Niet meer actief

Pfff wat wordt er toch veel geschreven niet normaal haha ;):D
    Ik ga eerst even wat in het huishouden doen anders heb ik straks geen zin meer en dan kom ik gezellig meekletsen...

Deel Deze Pagina