10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden..

Pfff, ben doodmoe uit bed gekomen vanmorgen en weer wat misselijk. Heb ook totaal geen energie. Even de was buiten gehangen, stof gezogen, moet dat boven ook nog even doen.
    Als Esmee straks slaapt ga ik ook maar even proberen te slapen denk ik. En dan juist nu met dit mooie zonnige weer :(.
    Hele weekeinde fit en vol energie en toen was het hier gewoon koud en grauw. Maar goed, vandaag late dienst, dus twee uurtjes slaap kan ik wel gebruiken.

Mijn planning:
    O: 1 geroosterd broodje met jam en melk.
    T: twee boterhammen met slankie smeerkaas. ( net op ), en dan straks nog aardbeien en een plakje ontbijtkoek.
    L: twee boterhammen, gekookt eitje, knackebrod met jam en thee.
    T: Sinaasappel, peer en ontbijtkoek.
    A: geen idee, kook met een client.
    T: ook nog geen idee, denk dat ik boterhammen mee neem.

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ emma en zustertje , thanks meiden ga straks gelijk zoeken voor een thee-tje :D en bedankt natuurlijk voor de mentale steun ;)
    @ butterfly , gewoon lekker toegeven aan de moeheid als het even kan en je dochtertje ook slaapt natuurlijk , succes vandaag en ook met werken !!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Laat de bovenverdieping een keer zitten joh je kunt beter goed uitgerust gaan werken anders ben je niks waard!
    Goed om je zelf denken hoor. ;)

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, net even een uurtje geslapen.
    Hoop dat Esmee nog even wat langer slaapt.
    Het schildersbedrijf is vorige week hier op de straat al begonnen aan het schoonmaken van de kunststof kozijnen en onze woning aan de achterkant is aan de beurt. Waar onze slaapkamers zijn.

Zit nu even aan de aardbeien, bah, niets smaakt me vandaag.
    Vind aarbeien altijd heerlijk.

@zustertje, je hebt ook gelijk hoor. Zie wel lukt. Na de lunch even lekker naar buiten hoop ik. En de rest in huis komt morgen wel. Wat vervelend joh, dat je ongesteld bent geworden. Ik wist trouwens niet dat je ermee bezig was. Zoiets brul je ook niet van de daken, begrijp ik wel. Nu dus toch naar de HA? Daar was je nog niet eerder geweest? Kan best verhelderend zijn. Mijn vriendin is in januarie ook naar de HA gegaan, en ze wete nu dat ze beide gezond zijn er op de gewone manier moet lukken. Sux6 met alles. Hoop dat het allemaal positief is en jij snel zwanger bent.

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Internet doet het niet hier. Dus ff snel via mobiel.

O: 2 banaan
    T: bakje aardbei met vanillevla.
    L: 2 bh 30+ kaas
    T: warm eten, moet vroeg weg om te werken.

Lees hopelijk vanaf alles bij!

6. zustertje

@butterfly Volgens mij heb ik het wel een keer verteld in het topic maar er wordt zoveel gekletst dat er weleens iets gemist wordt haha :D
    Maar we zijn nog niet eerder bij de ha geweest voor onze kinderwens zijn dus erg benieuwd. Manlief heeft zijn chef gelijk op de hoogte gesteld waarom we naar de HA moeten en die zei gelijk wanneer je moet laat maar weten je kunt altijd weg op het werk wel erg lief van hem.

Ik zit heerlijk aan mijn lunch

1 tartaartje
    gebakken aardappels met rozemarijn,knoflook
    rauwe wortels

Straks nog even naar de supermarkt en voor de rest lekker relaxen in de zon!

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ach, zo lang klets ik nog niet mee dus kan best zijn dat ik er toen nog niet was hoor. Fijn dat de chef zo reageerd. Mijn man kan ook altijd wel even weg, dat is fijn hoor. We hebben de VK hier in het dorp en we gaan altijd samen. Als ik net zoals in mijn eerste zwangerschap halverwege naar het ziekenhuis moest en verder onder behandeling bleef van de gyn werd dat voor hem lastiger. Want dan zijn we een ochtend kwijt.
    Morgen gaat hij ook mee voor de termijn echo, kan dan zo de hele middag vrij.

--------------------
    Hier zo ook lunchen. Ben voor mijn meisje en mezelf een eitje aan het koken. Weet je, ik heb zooo'n zin een broodje FILE :(, maar het mag niet.

@Moppie, je dag ziet er heel goed uit, volhouden meid!!!!

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@zustertje, wat jammer dat je ongesteld bent geworden, maar hopelijk kan de ha je doorverwijzen.
    Het is iedere keer weer zo een teleurstelling he?
    Maar wel fijn dat je bent afgevallen!

@mve, misschien idd een goed idee om nog een weekje 1400 te doen, dan gaat het misschien een stuk sneller..

@sweetroosje, dat klinkt idd wel een beetje aan suikerziekte, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@emma, heerlijk he om met dit weer lekker te fietsen!

@nicole, fijn zeg dat je het gaat zien, die laatste 6 kilo gaan zeker lukken meid!

@butterfly, rustig aan he meid! het huis kan altijd nog... lekker naar buiten!

@moppie, werkse!

Nou ik ben thuis aan het wachten tot een man komt om de keukenafvoer helemaal te ontstoppen, want hij raakt steeds verstopt :x
    Al tig keer hebben we zelf van die ontstopper erin gegooid, maar dat helpt dan een week..
    Hoop dat hij een beetje snel komt en ook weer snel klaar is, dan kunnen we nog ff lekker naar buiten zo!

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    pfff is het vandaag de "ik wacht op mannen dag "
    whahaha de glaszetter de loodgieter
    ik ben naar de ikea geweest voor een nieuwe passpiegel ! maar die past niet in mijn auto dus ook wachten op man tot die hem gaat halen .. pff wat een leuke dingen bij Ikea zeg .. heb me wel in kunnen houden .. en daar ook maar geen lunch gedaan ! leek me toch allemaal net niet zo gezond !
    samen met tim zijn FAVO eten op
    brood met (smeer)kaas whahaha heeft hij het de hele dag over en vooral als ik dat dan ook eet ..

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh en ik ga nu mijn 3 kledingkasten over tassen naar mijn nieuwe kledingkast .. pff gaat een werkje worden ! en al 15 vuilniszakken met kleding zijn weg !

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.737
    3.178
    113
    Vrouw
    #251 Humbly89, 12 apr 2010
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
    heey heey meiden,,

O;
    - 1 glas ( 200 ml ) goedemorgen drink
    - 100 gr druiven

T:
    - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje
    - 1 glas water
    - plakje ontbijtkoek

L;
    - 2 bruine boterhammen met sandwichspread
    - 1 glas water

T;
    - 1 vitalinea yoghurt
    - 150 gr optimel yoghurt
    - 2 glazen water

A;
    - 200 gr rode bieten ( dan zijn ze op :p )
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 1 sauslepel jus
    - 70 gr schnitzel

totaal kcal; 1079 kcal

beweging; half uur gewandeld ( heerlijk weer voor :D )

srry reageer even niet op iedereen,, onze kat is bij de dierenarts,, ze gaan kijken of ze misschien onder narcose iets kunnen vinden,,
    ben benieuwd..

alle nieuwe leden welkom! als jullie op de lijst willen, kunnen jullie een pb sturen naar mij dan zet ik jullie erop ;)

Liefsz

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik kom jullie een fijne dag wensen.
    Voel me iets beter, net even toch gezogen boven.
    Zal zo alvast Esmee naar beppe brengen. Dan hoef ik niet zo gehaast. En dan rond 15.15 richting Drachten om te werken van 16.00 tot 22.00 uur. Alleen totaal geen energie, dus jah, word een lange dienst ben ik bang. Zo Esmee op de fiets wegbengen, misschien doet de buitenlucht me goed.

Mijn lunch werd ook iets anders:
    Twee boterhammen met 1 gekookt ei, kom champignonsoep, en een ZURE HARING :p. En net weer trek, dus weer een boterhammetje meergranen gegeten met een dun laagje pasta.
    Voor de rest van de dag boterhammen gesmeerd met aardbeienjam.
    En koken bij een client, zie wel wat voor boodschappen ze heeft gedaan :).

Fijne dag allemaal, ik kom morgen weer bij lezen en als ik vanavond nog energie heb..... misschien dan.

Doei doei!!!
    Geniet van de zon.......

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ben weer terug.

Na het ontbijten met de kleine onder genot van de zon gelopen naar het zh, onderweg ff bij het meertje op de bankje gezeten in de zon kijkend naar de eendjes (was brood vergeten voor hun mee te nemen). Eenmaal in het zh liep het 40 minuten uit pff, maar goed. Na mijn afspraken onderweg naar huis langs de apotheek gegaan en daarna boodschapjes gedaan, de kleine bh gegeven en in bed gelegd. Nu ga ik bankhangen, ben moeeeeeeeee.

Zwemmers waren beter dan de 1e test maar kon beter, maar wel goed genoeg voor IUI. Mijn bloeduitslag was goed, heb duphaston 10 mg gekregen om ongie op te wekken. Kreeg eerst een echo, ze zag dikke slijmvlies van een aankomende ongie die maar niet door wil zetten vandaar de pijn in mijn baarmoeder/eierstokken, ook zag ze dat de eitjes het gezelliger hebben dan ooit (pco is toegenomen).
    Over 2 maanden (als mijn kleine 1jr is) beginnen we met IUI, hoop wel dat ik tegen die tijd weer geluk heb en spontaan zw raak (maar zal er niet in zitten denk ik). Ik heb in het zh bloed laten prikken (2 buisjes) op verzoek van de gyn om te kijken of ik geen suikerziekte heb gezien mijn klachten, en bij Star ook bloed laten prikken (4 buisjes) op verzoek van de ha om te kijken of die vermoeidheid en pijn niet van een ontsteking zijn. Die van het zh krijg ik vanmiddag doorgebeld door de gyn en die andere krijg ik donderdag.

Afvallen, heb ik ook met de gyn over gehad en ze zou kijken of het toch geen suikerz is en als dat niet het geval is gaat ze me doorverwijzen naar een dieëtist in het zh die me erbij verder kan helpen (moest daar ook op de ws staan en ze zag dat ik iets te zwaar was).

Heb net mijn lunch op, chocopops met kommetje halfvolle melk.

Vandaag:

Ontbijt: 2 sneetje bb kalkoenfilet, 2 sneetjes bb kruidenboter
    Ts: flesje water, blokjes 30+ kaas
    Lunch: Kommetje chocopops met halfv. melk
    Ts: fruitsalade (kiwi, appel, banaan, aardbei), bakje kwark
    Avond: shoarma in pitabroodje met veel rauwkostsalade
    Ts: pot verveine thee

Beweging: 1.5u gelopen

14. zustertje

@Sweetroosje Sterkte met alles! Je hebt in elk geval wel veel beweging gehad!

Wat is het vandaag rustig in dit topic ben ik ook eens een dagje thuis komt er niemand kletsen :$;):D
    Net lekker een cracker met filet gegeten en een kopje bouillon.

Als we vanavond een beetje op tijd thuis ben kom ik gezellig nog even meekletsen!

Liefs

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ben er eindelijk weer.. Het liep zoals gewoonlijk uit..;)

Of het leuk was? Umh.. vind het altijd maar stom geneuzel..:)

Lunch was niet echt gezond.. 1 broodje kroket en een witte boterham met achterham, daarbij nog een glas sinasappelsap. Ik zit voller van een lunch met 3 meergranen boterhammen..:)

Op het werk hadden ze bij de koffie allerlei luxe koeken en chocolaatjes. Ik heb lekker een appeltje gegeten.

Kom met mijn avondeten er bij op 1200 callorieen.. Vanavond nog een klein bakje chipsjes denk ik.

@ 1400 callorieen.. Ik heb natuurlijk ook een heftige avond gehad. Drank heeft veel suikers en blijft lang in je lichaam.. hopenlijk is het er snel weer af.. Maar heel veel afvallen wil ik niet meer.. Ik denk dat ik het van de week even aankijk.. Dan vrijdag wegen en dan bekijk of ik door ga met 1400 of toch iets omhoog ga.

Op de rest kom ik vanavond reageren..;)

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mag ik me hier ook aansluiten?
    Niet dat ik persé 10 kg kwijt wil (het mag natuurlijk wel :) ) maar ik wil wel wat kwijt en met name wat strakker in mijn vel worden.....
    Dus ik weet niet of ik me zomaar hier kan aansluiten?

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Hoi dames.
    Wat een heerlijk weertje he vandaag:D
    Heb vandaag de hele dag gewerkt, pff best gaar nu :S
    Mijn menu voor vandaag:
    O: 2 volk.brood jam en kaas
    T: 1 koffie met mueslireep
    L: 200 ml yoghurt met 50 gram cruesli
    T: 1 koffie met 2 maria biscuitjes.
    A: Spagetti bolognese
    T: Thee met ontbijtkoek

Totaal kcal: Kom k nog op terug :p
    @Zustertje: Balen meid, maar ben benieuwd wat ze nu gaan doen.
    Super dat je toch 8 ons bent afgevallen:D
    @Sweetroosje: Lekker weertje he:D Wat een onderzoeken, ben erg benieuwd wat eruit komt. Je zou ook je bloedsuiker kunnen laten meten bij de apotheek, doen ze meende ik voor niks.
    @Butterfly: Wel aan toegeven hoor meid ;) Je moet goed op jezelf passen.
    @Emma: Ikea heeft zeker leuk spul:D Jemig al 15 zakken met kleding weg? allemachtig haha:D
    @Kleintje: Welkom hier en tuurlijk mag je mee komen kletsen, altijd gezellig:D

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Kom vandaag op een totaal van 1278 kcal.. we zullen zien.
    Pfff moet zo naar de sportschool, heb geen zin.. ben moe..maar ja zou meedoen met een proefles spinning, dus zal me zo ff opfrissen en gauw die kant op;)
    Tot vanavond

19. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hey. Internet ligt plat thuis dus ff mobiel. Ik hoop vanaaf bij te kunnen lezen. Nu ff 2u werken in leeuwarden. Kom net van st. Anna af;) groetjes!

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    renieta sport ze !! knap dat je gaat !

kleintje 88 welkom !! gezellig dat je mee komt doen ! maar jij hebt nog een erg klein meissie zie ik ! wat lieeeeeeeeeeeef

moppie werk ze !! en ow ow ow wat nou geen internet dat kan niet he meis !
    en hoe gaat het met je ?

MvE wat super goed van je keuze voor de appel !! goed bezig !
    en het is toch ff puzzelen voordat je weet wat je nu weer kan eten .. je moet het toch testen ook he !

zustertje ik was vrij maar ook erg druk bezig geweest ! jammer genoeg zit hele dagen internetten er niet meer in

sweetroosje ik hoop het zo met je mee dat je nog spontaan zwanger mag rakn !! duim duim
    en wat goed dat je gyn ook al trots op je was mbt afvallen ! naar een dieetist zou ook super zijn !! kan je ons weer tips geven he !

butterfly aan de zure harig whahaha ben je ZWANGER ofzo !!
    en blij dat het weer beter gaat met je ..

humbley hoe was het bij de DA met je kat ? alles goed ?
    en jaaaaaaaaaa lijst lijst ! hij blijft mooi om te zien haha

Deel Deze Pagina