Succes met de bouwput, lijkt me geen pretje om daar tussen te moeten wonen! En gefeli met je man!!! Jammer dat het geen feestje wordt natuurlijk, maar met een ziek kindje is dat toch niet ontspannend / gezellig... Eet smakelijk vanaaf!
Ik zag het gister liggen bij de AH maar het waren van die voorverpakte punten watermeloen voor veel te veel geld! Ik wacht dus lekker totdat de hele meloenen weer in de winkel liggen! Eet smakelijk straks!
had het geluk dat het bij de plus in de aanbieding was had 400 gram voor 1,50 dus morgen de ander helft op eten het kan goedkoper ja maar toch is het wel lekker
Hier net het eten op. @Moppie, wij hebben weer beide bloemkool gegeten . Lekker he. En ja, ik doe mee aan moeders voor moeders. Vind het een goed doel, maar ben het wel zat aan het worden hoor. Elke keer je pies opvangen en overgieten in een fles. En dan 1 keer in de week die flessen weg brengen. Ja, ben er echt klaar mee. Ik hoef nog maar twee weken en dan is het klaar. @Lotjebobje, welkom meid! En sux6 met afvallen natuurlijk. Je kunt aan bewegen lekker wandelen en fietsen met de kleine. Dat doe ik ook, en is beweging genoeg. En wil je meer.... ik heb bijvoorbeeld Zumba, dus voor ik zwanger was deed ik dit 2 keer in de week. Lekker sporten wanneer je tijd hebt en gewoon thuis. Nu ik zwanger ben doe het niet, want je traint veel je buikspieren en dat ik slecht. Ik zal even bezig in huis, afwassen, stofzuigen en dweilen. Dat is de laatste klus nog voor vandaag. En de laatste schone was vouwen. Ik had echt veeeeeeeeel was. De laatste zit in de wasmachine nu. Pfffffff, rot werk.
@Emma, succes met je bouwput en beterschap voor je ventje. Gefeliciteerd met je man. @Renieta, je kan het idd als maaltijdvervanger gebruiken. Sport ze straks! @Moppie, jammer dat ze niet eens smaakte. Toe maar nu aan een rolletje mentos, gaat lekker he haha. Ach je bent zwanger! @LotjeBobje, hmm lekker watermeloen en maar weinig kcal. Eet ze straks! @Butterfly, schoonmaak ze! @Hier, het eten van mannetje staat op het vuur. Kleine ligt op bed en ik op de bank hihi.
Dank je wel HvJ. Ik heb de sporttas klaar staan, word om kwart voor zeven opgehaald door vriendin van me. Hoop dat me spierpijn een beetje overgaat haha.
Mijn mams vind dat ik toch een jaar moet uitzingen nog Ze zei ook dat er een kans is dat ik er niet tegen kan dit had zij namelijk ook met de koper spiraal die heeft hem toen er ook uitgehaald! Dus ja dan nog maar met moeite die 2 maand uit zitten!!!
Hoi!!!!!!!! Ik krijg steeds meer moeite om bij te lezen, jeetje wat een kletsmiepen zijn jullie Ik ga toch een poging doen, sorry als ik iets of iemand vergeet MamavEsmee, lekker menu weer! Wat balen van jullie auto Dat is altijd zonde van het geld Weegschaal, de mijne staat op de slaapkamer, op het laminaat. Onze douche is te vochtig voor mijn digitale weegschaal en verder geen tegelvloer boven. Nicole, auwwww..., dikke knuf voor je meisje. Super dat de weegschaal lief was Patriesja, nog naar buiten geweest? Hier was het wel droog maar wel koudddddd..... Moppie, hihi lukt het niet om je aan je menu's te houden? Hoe is het met je zus? Hvj, lekker lui dagje..soms ben je dat even nodig he? Zijn die shakes duur? En van welk merk zijn ze? Lijkt me ideaal als ik het druk heb. Butterfly, lekker actief dagje!! Super dat je nog steeds bijna hetzelfde weegt, goed hoor. wat er niet aan komt hoeft er ook niet af Melanie, ook al lekker schoongemaakt. Wat zullen alle huisjes blinken Mooi menu, ziet er goed uit. Oei, met een tandenborstel? Geen last van je rug? Mamarianne, wat balen!! Ik was ook in de veronderstelling dat het bloedverlies met een spiraal zou stoppen Lotjebobje, welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen. Ik wandel veel, heb een crosstrainer en ga als het iets warmer wordt ook meer fietsen. Hmmmmm....watermeloen. I like that Jongmoedertje, netjes hoor. Zustertje, mooi menu. Ik sta er steeds een beetje van te kijken dat sommigen calorieen 'overhouden'. Zo is er toch nog plek voor iets lekekrs Emma, gefeliciteerd met je man. wat sneu dat Tim zo moet hoesten Renieta, dan zit hij inderdaad te strak Hier mijn schema voor morgen (600 calorieen.) Ik mag officieel pas vrijdag opbouwen maar ik ben het zat en bouw vanaf morgen op. Ik blijf opbouwen totdat ik tussen de 1100 en 1300 zit. O;Magere kwark 2 eetlepel Honing 1 eetlepel T;Knäckebröd bruin 1 stuks L;Volkorenbrood 1 snee Halvarine Rookvlees Bouillon 1 bord T;Aardbeien 125 gram Knäckebröd bruin D;Sperziebonen gekookt 200 gram Bouillon 1 bord Halfvolle melk 1 glas Aardappelen gekookt 75 gram T;Sinaasappel In totaal 556 calorieen. Iemand enig idee hoeveel calorieen een eetlepel jus (uit een zakje) is?
Ik had dat ook hoor, ik moest elke dag wegen, maar als ik er wat aan had zitten had ik zoiets van bekijk het maar ik ga lekker snoepen begin volgende week wel weer. Dus ik sta nu niet meer elke dag op de weegschaal kijk vrijdag wel even of er wat aan zit of af is. Hoop het laatste natuurlijk! Zooooo jij bent flink aan de poets geweest!! Ik heb boven en beneden even gestofzogen. Verder niet veel ben een beetje lui vandaag haha! Zal zo nog even een appel en banaan eten! En dan zit mijn dagje er weer op!
Ik weet ook niet wat ik moet hoor, heb het wel bekeken met de pil. Word er stront saggie van, word er alleen maar dikker van, en zo ken ik nog wel duizend dingen noemen. Ik ga me nog niet laten helpn want daar vind ik mezelf te jong voor, dus ik moet ook even zien of ik wat anders kan gaan doen dan die rotpil!
Ik heb me niet netjes gedragen We moesten even naar de groentenboer en toen kwamen we langs de Chinees jullie raden het al wij hebben net heerlijk chinees gegeten heb er echt van genoten
@ Whoopie: Nee, geen last van mn rug, voor de lage stukjes ben ik op de grond gaan zitten. Wel last van mijn knieen (van de vloer) en van mijn rechterarm (en daar had ik al last van, nu dus nog meer) Hoeveel calorieën er in een juszakje zitten? Goede vraag, staat het er niet op? Ligt eraan welk merk het is. Anders even op de website (van dat merk) kijken?! @ Jongmoedertje: Ik heb het juist andersom, als ik zie dat ik aangekomen ben, ga ik er juist alles aan doen om het er weer af te krijgen. @ Zustertje: Goed dat je ervan genoten hebt. Je hebt het verdient. Je gaat zo goed met afvallen. Dit mag echt wel een keertje. Ik heb net even mijn menu voor morgen samen gesteld. Morgen ben ik 5 jaar in dienst op mijn werk en trakteer ik op chocoladebollen. Dan wil ik er zelf ook wel 1 natuurlijk! Heb hem nu voor morgen in mijn menu in gepast en kom netjes onder de 1200 kcal uit Ik heb er nu al zin in! Jummie! Ik kom vandaag iets lager uit qua calorieën dan gepland. Ik was vergeten olie op de aardappeltjes (in de oven) te doen, dus dat scheelt me 45 kcal. Ze waren zo net zo lekker als met olie, dus die laten we voortaan maar altijd achterwege! Ik kom nu voor vandaag op 1117 kcal uit.
Uhm... je man wil zn lolletje, laat hem dan even een tijdje de anticonceptie op zich nemen? Er zijn condooms, en hij kan zich laten helpen Ik heb gewoon gezegd: "ik slik al 13 jaar de pil, nu is het even genoeg. Als jij geen kinderen wilt, denk jij maar aan een voorbehoedsmiddel!" Nutteloos om te zeggen: in mijn nachtkastje ligt nog een pakje condooms. zijn we nooit aan toe gekomen whahaha Maar als onze kinderwens volbracht is, dan mag meneer er iets aan gaan doen. Is maar een simpele ingreep, en kan hersteld worden! Hij moet alleen een paar dagen met een zak ijs tussen zn benen zitten
Schatje.. Ik denk niet dat het eten om 19.00 het probleem is hoor! Misschien wat je eet! Moppie.. Het stuurwiel is kapot, duur in aanschaf en kost veel man uren om het te laten maken..We gaan nu even kijken wat te doen!.. Duidelijke testen hoor! Butterfly.. druk dagje gehad vandaag zo te lezen! Fijn dat de weegschaal lief blijft.. Je bent natuurlijk druk in de weer met van alles.. Houden zo! Renieta.. Vind het ook een beetje vreemd dat je op de bank moet slapen.. Een luchtmatras of stretcher moet toch minimaal lukken? En zeker als het elke nacht is! Ik zou het aankaarten bij je leidinggevende! Hier met een kleine moet ik wel elke dag stofzuigen, soms 2x idem met dweilen.. je wilt toch dat ze op een scone vloer kunnen spelen? En het ziet er ook niet uit, overal kruimels en viezigheid.. HVJ.. is er nog wat uit je handen gekomen? Touwtje springen is goed voor je vetverbranding.. Nicole. jeetje, dat klinkt niet leuk zeg.. Verwen je meisje maar lekker! Melanie.. lekker menuutje hoor! En wanneer kun je de fiets verwachten? Rianne.. Balen dat je steeds bloedingen hebt! Ik gebruik de nuvaring nu al bijna 2 jaar en bevalt super goed! @ wegen.. Ik weeg altijd op de zelfde tegel in de badkamer.. Ga er 3 x opstaan zodat ik zeker weet dat hij het juiste gewicht pakt. Soms geeft hij iets minder aan.. Vandaar dat ik 3x het zelfde gewicht wil zien.. Snappen jullie het nog?! Zustertje.. Gelukt met het huishouden? Zo, lees het al.. het is weer spik en span bij jullie! Lekker menu vandaag.. Ben ook gek op zure haring.. Jummie! En lekker chinees gehad! Goed dat je er in iedergeval van genoten hebt.. Lotjebobje.. Welkom! Lekker stukken wandelen! En kan je kindje nog niet mee op de fiets.Anders kunnen je ook elke dag een uurtje fietsen.. Mandy.. Vol goede moed weer met Sonja bezig? Jongmoedetje.. Leuk te lezen dat het zo goed gaat! Emma.. Jeetje wat vervelend van Tim.. Ik zou gaan voor bami met babi pangang van de chinees.. haha! Enne.. Gefeliciteerd met je mannetje! **** Zo.. heb even 8 blz bijgelezen en gereageerd.. Vandaag een goed dagje gehad..Menu iets aangepast en kom op 1375 uit.. neem straks denk ik nog een solero.. lekker! Vanavond bezig met de was..Vouwen, strijken en de natte was ophangen.. Ennnnn.. ik heb nu 1,5 vakantie!! Lekker.. Donderdag gaan we naar de dierentuin en naderhand naar de MAC.. moet dus even wat lager gaan zitten vandaag en morgen.. compenseerd dat misschien een beetje..
@ MamavEsmee: Oh... lekker mac donalds! Geniet er maar lekker van, en natuurlijk ook van alle leuke dingen die je gaat doen in je anderhalve week vakantie. Lekker hoor. Op mijn fiets zit in principe geen levertijd. Ze hebben hem meteen besteld, en is waarschijnlijk 1 week later binnen. Ze hebben de rekening naar mijn baas gestuurd. Als ze het bedrag overgemaakt heeft, krijg ik een telefoontje dat ze mijn fiets komen brengen. Dus is een beetje afhankelijk van wanneer de rekening komt. (baas heeft belooft dat ze hem meteen zou overmaken!) Meg het wegen doe ik altijd hetzelfde als jij. Ik ga er ook altijd 3 keer op staan. Meestal ben ik de eerste keer anderhalve kilo zwaarder als de 2e en 3e keer.
Wij zijn net even naar de winkel gegaan. Pepsi max is bij de plus in de aanbieding. En vriendlief is over 2 weken jarig. Dus we dachten, laten we die maar vast inslaan. Ook was er chips in de aanbieding. Die hebben we voor de veiligheid toch maar niet meegenomen. Als ik weet dat er chips in de kast ligt kan ik het niet weestaan ben ik bang. Dan maar iets meer betalen op de dag voor hij zijn verjaardag viert. haha
ja dat heb ik me mannetje ook al eens gezegd, maar die ziet het niet zitten om na het ziekenhuis te gaan hij is gewoon een scheiterd!!! Maar ik ga echt niet me hele leven aan de pil zitten. Zegt ie net doodleuk dan slik je toch niet meer de pil! Ik zeg ja vast jij houd je ding zeker je hele leven in de broek? Nee natuurlijk niet. Nou dan word het dus niks zeg ik want hier komen niet meer kids hoor haha! Maar me te laten helpen durf ik nog niet omdat ik nog maar 24 ben en hij is ook nog maar 26 dus vind hem ook nog best te jong ervoor! Je weet nooit wat er in je leven gebeurd!