10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Oehh lekker mc donalds geniet er lekker van meis. Hihi ben er al een poosje niet meer geweest, ja voor een mac flurrie hmmm!! Maar verder niet.

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Whoopie, als ik me niet vergis kost zo een shake 1.89. Zit 200ml in en is 200kcal, idd ideaal voor als je geen tijd hebt om te ontbijten of avondeten. Ze zijn van de merk weight care, je hebt ook modifast maar ben er niet bekend mee.

@Zustertje, hmm lekker chinees!

@MvE, verder dan afwassen, was draaien, was ophangen, en opruimen ben ik niet gekomen. Straks was opvouwen en weer springtouwen haha.

@Melanie, lekker chocobol geniet er morgen van!

@Moppie, groot gelijk nu mag hij een vbm nemen haha.

@Hier, net mijn avondeten (kaasomelet) op en moest meteen over mijn nek gaan bleeeeegh ben nu misselijker dan vanmiddag.

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Nou dames jullie gaan weer lekekr zeg moest 3 pagina's bij lezen!

hier kweam vriendlief thuis met kaart en bos blmen echt super lief!(omdat hij de laatste tijd niet echt aandacht voor me had zoals normaal)!
    hier vandaag ander menu dan verwacht :(

O: beschuit met 1/2 plak kaas
    T: water en anti flu
    L: tosti met kaas (30%) en water
    T: water
    A: frietjes met 1 broodje hamburger (en broodje hamburgr niet helemaal opgegeten was echt teveel van het goede)
    T: water en morgen ga ik een fruit dag invoeren met als avond eten kipfilet (wat voor vandaag op planning stond)

Baal wel echt dat ik friet heb gegeten bleg.....voel me ook ehct slecht!

@HVJ zwanger:p
    @MvE laat de mac je donderdag smaken!

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    doe jij een speciaal dieet? en werkt dat dagelijks een glas water met appelazijn?

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vandaag;
    o: schaaltje meusli met magere yoghurt
    t; eierkoek
    l; 1 bruine boterham met filetamerican en 30+kaas, 1 bruine botrham met hagelslag en 1 rijstewafel met 30+kaas alles met dieet margarine.
    a: gebakken aardappels (de rest weg gegooid was van mijn werk maar niet lekker).

ik ga nu even een stuk fruit nemen, een peer denk ik maar.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#2646 Ons Kleintje, 11 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2010
    als je de dag ervoor wat zouts gegeten hebt dan houd je meer vocht vast, zou dat het kunnen zijn?

hoi meiden!
    ik lees al een paar daagjes met jullie mee,
    dit is dag 5 dat ik aan het lijnen ben!
    ik ben namelijk niets afgevallen nu meer dan een jaar na mijn bevalling. ik heb me toen 5 dagen na de bevalling voor het eerst gewogen: 74, en dat woog ik nu nog. Gisterochtend woog ik 73, dus het gaat goed! ik probeer veel minder te eten, at echt teveel. en ik probeer meer te drinken. Ik werd vaak duizelig (suikertekort) en daarom ging ik eten, nu probeer ik echt op tijd te eten en neem ik steeds mijn tussendoortjes mee in mijn tas, dat werkt goed,
    ben niet meer duizelig sinds 2 dagen.

O: boterham met halve plak kaas + 3 water
    T; kiwi en 1 speculaasje, 1 thee
    L; 2 boterhammen, 1 hagelslag en een verse kaas, half glaasje hero fruitontbijt, 1 glas water
    T:1 koffie met melk, 1 appel, 1 bitterlemon
    A 3/4 pizza 1 water
    T 3 water

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Welkom en succes met afvallen. Mooi hoor, al een kilo eraf! Wat is je streefgewicht?

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Dank je wel,
    mijn streefgewicht is in elk geval 68, maar het mag nog wel iets minder. met 68 ben ik in elk geval wel tevreden, heb nu iets te hoog BMI en dan niet meer.

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Moppie, whahaha, heb moeten lachen om je. Heerlijk hoe je hebt duidelijk gemaakt dat je de pil zat was. Zo is het hier ook gegaan trouwens. We wilden al jaaaaaren graag kinderen, maar zaten steeds te wachten op het goede moment. En tsja... wanneer is het het goede moment??? Op gegeven moment was ik het ZAT. Ik wilde kinderen en manlief ook, ben dus gaan staken met de pil :p. Duurde toen nog wel 1.5 jaar met een miskraam er tussendoor.

@Mamavesmee, lekker man, vakantie :D. Geniet er lekker van meid!
    Het is zo weer voorbij. Ik kijk uit naar juli, ik heb de hele maand juli vakantie :). Nu nog eventjes druk..... maar straks lekker relaxen.

@Dani, lief je van je mannetje dat ie bloemen voor je meenam zeg. Dat doet de mijne nooit. Al ben ik niet echt een bloemenmens. Mijn mannetje is ook niet zo'n romanticus trouwens. Als iemand van ons dat is... ben ik dat. De laatste maanden ben ik juist wat afstandelijker en koppiger. Ben dan ook zwanger natuurlijk :p. Dan ben je echt anders hoor. Die vent van mij heeft het dan ook best zwaar ;). Ach, zal over 6 maanden wel beter gaan ;).

Zoooooooooooooooooo
    Inmiddels de boel schoon en weer een doos ingepakt, dit keer keukenspullen. De laatste was gevouwen, gestreken en opgruimd. Eten voor morgen is klaar, heb slaapdienst en vanavond al extra aardappels gekookt voor morgen en ik had nog flink wat bloemkool over wat ik morgen wel eet. Morgen dus lekker relaxen voor ik ga werken :). Jaja, heb er over nagedacht.

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Maar ja Ronnie snapt het niet allemaal,maar goed zal wel allemaal weer!!
    Hij snapt niet waarom ik een andere conceptie zou gaan kiezen waar ik dan ook sowieso bloedverlies bij heb omdat ik het nu ook al heb dan zou er dus niks voor mij veranderen!
    Maar met de pil slik je zoveel dagen de pil en word je daarna ongi en met de nuvaring net zo..................
    Maar ja het gaat om het idee dat ik er toen vanuit ben gegaan nooit meer ongi te worden en dat is me ook verteld ik ken 3 mensen die nooit ergens last van hebben gehad sinds ze dat ding hebben!

Maar ik ga er maar vandoor want ik word er kriegelig van

Even gekopieerd,ik weet het even niet meer hoor. Alsof ik niet word gesnapt!

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Rianne.. Door wie wordt je niet gesnapt? Door ons? Wou je even een tip geven.. En beter 1x per maand 3 daagjes wat bloedverlies dan dat het elke keer op komt steken!

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst in de tussentijd! :D

@emma, gefeliciteerd met je man!

@moppie, gek he dat dingen die je anders erg lekker vindt, opeens niet meer smaken! Bij mijn zoontje heb ik de eerste 3 maanden geen chocola gegeten, daarna weer wel ;)

Nou het weer viel hier reuze mee, ging pas tegen de avond regenen, dus we hebben flink gewandeld!

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Net even op de site van de MAC gesnuffeld.. Niet normaal wat het aan callorieen bevat allemaal..

Als ik daar dan ga eten dan ook goed.. Dus dames.. wat is er lekker!!

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nee jullie bedoel ik niet!! Ronnie is mijn vriend en die snapt het niet!!
    Jullie snappen me wel en leven met me mee!

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    big mac of chicken sensation is lekker MvE (echt lang geleden dat ik daar heb gegeten)

@butterfly je hebt idd een goede rede (ik ben niet zwanger dus kand atnog niet gebruiken:p)
    Hij is normaal ook niet zo hoor ook ik ben hier de romanticus maar vond het zo lief stond echt met tranen in mijn ogen is echt lang geleden
    succes morgen met relaxen:p en werk ze!!!

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @MvE: Hmm jammie mac, vindt ik voor af en toe wel lekker.
    Ja het is inderdaad vreemd, maar vindt het niet erg, de bank ligt prima en heb er dekbed en kussen bij. Lekker languit op de bank nog tv kijken. Enige nadeel is wel dat ze het 23 graden in huis hebben haha. Geniet van je vakantie :D

@Zustertje: jammie chinees, vind ik op zijn tijd ook errug lekker. Is ook erg makkelijk en niet duur, kunnen er namelijk 2 dagen van eten.

@Melany: Chocoladebollen, jammie kllinkt erg goed:D Mooi aantal kcal vandaag, netjes ;)

@Wegen: Weeg me elke dag en ook een paar keer tegelijk, soms verschilt het nogal qua gewicht. Donderdag maar weer wegen, eens zien wat er gebeurt.

@Dani: Wat lief zeg, pff wou dat mijn vent dat eens deed. Heeft ie nog nooit gedaan haha.

@All: Net lekker gesport, weer even 45 min slim belly gedaan. Hopelijk word me spierpijn iets beter haha.
    Manlief is thuis en ik heb nachtdienst, blegh baal ik van, maar ja is niet anders.
    Morgen lekker een dagje vrij, nog helemaal geen plannen staan. Wil even naar de hema me sportbh ruilen en zal even kijken naar zo'n shake die HvJ me aanraadde.

Ow mijn aantal calorien kom ik op 1140 kcal,misschien dat ik zo nog wat neem..

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    En MvE je hebt helemaal gelijk daarin! Nu weet ik vaak wel wanneer het eraan kan zitten komen maar ja ergens anders mee weet je wanneer je het kan verwachten!
    Op een ander forum was iemand die zei dat haar Gyn had gezegd dat als je na 6 maand nog last ervan had van bloedverlies dan kan je er vanuit gaan dat het voor altijd is!!

Maar goed meiden ik zal stoppen met dit topic te bevuilen met dingen die hier niet horen te staan!!

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Sorry lieverds dat ik niet reageer op jullie allemaal!!!

19. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Geeft niet meid ;)

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Wat lekker is van de MAC??? uhm... alles! Big mac, chicken sensation, CBO (weet niet of ze die nog hebben, maar die is errug lekker) Quarter pounder vind ik ook altijd lekker. Tja... alles dus! haha

Deel Deze Pagina