10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Dani, haha nee niet zwanger zit vandaag op cd 21 dus onmogelijk en nog veel te vroeg. Wat lief van je mannetje.

@Mandy, ik doe weight care en dat van appelazijn werkt hier iig wel.

@OnsKleintje, welkom en succes met afvallen!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik ben hier allang niet meer geweest :O
    ik kan jullie ook echt niet bijhouden sorry :(
    Denk dat dit toch niet zo geschikt voor mij is ;) Ja het afvallen wel maar om hier alles bij te houden enz dat gaat me niet lukken!

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Jammer meid, kom je af en toe nog wel even laten weten hoe het met je gaat?

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: had je daar wat van gemerkt dat het kapot was?
    Heb het vorig jaar meegemaakt dat ik bij de garage kwam en er van alles kapot was, wat net vervangen was. Heb ze gezegd dat ik dan maar naar mn BMW dealer terug zou gaan (was voor apk hier in t dorp)
    Mn zus had iets soortgelijks afgelopen maand. Soms komt het puur doordat je als vrouw je auto weg brengt! Zitten echt een stelletje schoften tussen hoor! (niet dat dat in jouw geval zo hoeft te zijn :p )

@JM: maar, als jij de pil niet slikt, je kunt natuurlijk proberen je vruchtbare dagen te omzeilen?
    Bedoel, als er dan een ongelukje gebeurt, lijkt het me dat t wel gewenst is (gezien zijn opmerking)

@Hvj: Vervelend dat je ziek ben zeg! Weet je zeker dat je niet zwanger kan zijn? Bedoel, op dag 21 kan je al een innesteling hebben? Of je hebt enorm veel last van je ovulatie?
    (of een griepje...)

@OnsKleintje: welkom! Je menu ziet er goed uit hoor. Wat voor kaas eet je? En pizza... mmmmm.....

@Butterfly: was in september al een keer 3-4 dagen te laat met een nieuwe strip maar toen was ie er nog niet klaar voor. Heb 4 maand lopen balen! Maar tis wel verrekte vlot gegaan, daar mag ik absoluut niet over klagen nu...
    Kweet (en lees ook genoeg) dat ik een van de weinigen ben waarbij het zo snel gaat, en moet daarom toch echt af en toe ff van mn wolk afgetrapt worden!
    Wanneer gaan jullie verhuizen trouwens?

@MamaRianne: naar dat bloedverlies. Hoop dat je een anticonceptie vindt waarbij je dit niet hebt! (en waar je ook weinig last van hebt)
    Maarre, mannen snappen toch niks van vrouwendingen!
    Ik voel me echt prima zonder hormonen - hoewel... vandaag al een paar keer in tranen uitgebarsten als ik aan iets "liefs" dacht. Dat zijn vast ook de hormonen whahahaha erg!

@Patriesja: ik ga vast nog meer van dat soort dingen tegenkomen. De M&Ms met pinda;s zijn echt mijn favoriet! Nu niet meer :(
    Chocola zorgt zowiezo voor meer maagzuur, net als de loempiaatjes van daarnet, die ik ook niet lekker vond maar toch op heb gegeten... zucht... stom stom stom

@Dani: lief!!!

@Renieta: heerlijk gesport zeg! werkt dat slim belly nou echt?
    Dat was dus de enige zone bij mij waar er nog 5kg af mocht! Mn buik... heb wel buikspieren, ergens onder een laagje blubber...

@Kleintje: geen probleem toch? Kom gewoon op de moeilijke momenten lekker frustraties uiten, is ook goed!!!!
    Zolang het met afvallen maar goed gaat! Hoeveel ben je nu kwijt?

===

Poging 3:
    9:00: banaan
    11:30 glas melk
    12:30 gekookt eitje, bloemkool, aardappel
    14:30 halve zak m&ms, halve liter vivit
    16:00 thee, 2 knackebrod met kaas
    17:00 appel, aardbeien
    19:30 knackebrod met roomkaas
    20:00 4 mini loempiaatjes
    22:00 thee...

slecht he......

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Volgens FF zou mijn ei zijn geweest, dus denk eerder last van ovulatie dan een innesteling of zw. Griepje is het niet, daar heeft mijn kleine nu last van (ik zal de volgende zijn denk ik).

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Ik kan jullie echt niet bijhouden met jullie geklets! Vanmorgen deed mijn internet het niet, dus heb net even vlug gelezen.
    Vandaag goed gegaan, hopelijk morgen resultaat.
    Ben nu lekker 2 dagen vrij, dus dat wordt genieten.

@Mel: Geniet van je chocoladebol morgen!
    Ik wist trouwens niet dat het scheelt, als je je 3x weegt op hetzelfde tijdstip. :D

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi meiden,
    ik had gisteren ineens heeel erg dorst, (pizza zal ook wel hebben meegeholpen)
    hadden jullie dat ook nadat je een paar dagen aan het lijnen was? net alsof je gereinigd moet worden ofzo. ik dronk dus bijna nooit water en nu zeker wel 10 glazen op een dag.
    het schiet al mooi op, zie onderschrift:D
    ik hoop binnen 2 maanden op mijn streefgewicht te zitten.
    Wat zijn veel van jullie al flink afgevallen zeg, knap hoor!

(na de bevalling) 1 jaar en 3 maanden woog ik 74 kilo, dag zes van het lijnen en nu weeg ik 72,5 kilo:) voorlopig streefgewicht 68 kilo

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen afvallers!!!
    Wat een ***weer! Het is hier echt verschrikkelijk zeg. Vind dit weer niet leuk meer. Hier alweer een dik 1.5 uur wakker, manlief zit in de buitendienst en ging om 06.00 uur weg en ik werd wakker, balen!
    Esmee trouwens een halfuur later :(. Veel te vroeg.
    Gisteravond na de doos te hebben ingepakt lekker muziek geluisterd en niets meer gedaan. Met mijn mannetje heb ik oude foto's bekeken van jaaaaren geleden. Dat vind ik soms zo heerlijk. Foto's van toen we elkaar net kenden enzo. En dan besef je ineens dat je ouder wordt. Een leven voor we kinderen hadden en voor we getrouwd waren....foto's van een avond/nacht in de kroeg en teveel gedronken, geweldige plaatjes. En die tijd is gewoon voorbij. Heb foto's gezien van toen ik 25 kilo ben afgevallen....... :$, wow!!! Ik zag er echt slank uit. Dan wordt je wel weer net de neus op de feiten gedrukt. Wat een zwangerschap dan met je lichaam doet he. Na deze zwangerschap zal ik weer op 75 kilo komen en lager :), het zal me lukken. Kan daar nu al aan werken door gezond te blijven eten. HET MOET!!!!

@Moppie, wij krijgen het laatste weekeinde van mei de sleutel. dus we moeten nu ook echt wel de laatste dingen gaan opruimen en inpakken. Zie er allemaal wel tegenop hoor. Vooral nu ik zwanger ben en manlief wil ik dat zo weinig mogelijk in huis doe. Ook de VK heeft manlief even verteld dat hij me in de gaten moet houden en mij moet remmen als ik teveel doe. En wilde Esmee haar kamer verfen, behangen etc. Maar dat kan ik vergeten, en is ook gewoon beter voor mij. Ik heb astma, en dat gaat nu heel goed. Je weet niet wat voor reacties het gaat geven als ik wild sta te verfen en te behangen.
    Dan wil het niet bijvoorbeeld en dan ga ik stressen, en stress is slecht voor een zwangere vrouw. Dus ik beperk me toch schoonmaken en in en uitpakken ;). Hahahahaha en je menu :D, dat is weer gieren, lachen, brullen!!!

@Onskleintje, welkom meid, en je gaat meteen al als een speer he. Super joh. en ik herken het, na een vette hap honger. en water is dan heel goed.

@Kleintje, dit is echt apart. Ik lag vanmorgen in bed en dacht ineens: Kleintje, die is lang niet geweest. En tot mijn verbazing heb je gepost hier.Dat heb ik nou altijd.

@Mamavesmee, ja, als je kcal telt van de Mac...... ben je er meteen klaar mee haha. Maar goed, ik vind wel, als je er dan toch gaat eten, dan meteen goed doen en de dag erna balansen. Wat is lekker. Ik heb vaak het Mac Chicken menu en ik vind de broodjes Mac kroket ook zoooo lekker.
    Geniet er maar lekker van hoor.

Zooooo, nou, ik zal mezelf en mijn kleine boef in de kleren proppen en denk dan maar met de auto boodschappen halen. Ben ik voor het weekeinde daar in elk geval mee klaar. Vanaf vandaag veel werken tot het weekeinde, sta nog niet te juichen. Misschien ruil ik wel wat. Heb liever vrijdag een slaapdienst dan vrijdag laat en zaterdag een dag, Dus misschien wil de invalkracht ruilen.

Nou meiden, tot later!!!
    Fijne dag in elk geval!

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Nou ik ben weer thuis van de slaapdienst. Tot 3 uur klaarwakker gelegen, ben maar gaan lezen en uiteindelijk tegen half vier werd ik moe en heb ik geslapen tot 6 uur en toen uiteindelijk 7.15, toen ging de wekker alweer.
    Voel me vreemd genoeg minder brak als gister. Ben nog in twijfel of ik me bed in ga, het is wel echt weer om je bed in te duiken haha.

@Butterfly: Leuk is dat he om weer foto's van "vroeger" te zien. Ik mag graag foto's maken en vindt het ook heerlijk om daar af en toe eens lekker voor te zitten. Kun je dan zien hoeveel je eigenlijk verandert en dan bedoel ik nog niet eens qua gewicht, maar qua uitstraling, kleding en dergelijke.

@Moppie: Slim belly werkt bij mij echt, na de 1e maand was ik 5 kg kwijt en 14,5 cm in totaal. Ben nu bezig met de 2e maand en ik word 25 mei weer gemeten, ben erg benieuwd of er dan wat van af is :D
    Merk het wel aan me kleding, had nu ook zo'n vest met capuchon en rits erin gekocht bij de Takko, normaal had ik van boven maat 42, soms zelfs 44 ( komt ook mede door me cup E hah) en nu heb ik een 38/40 aan.

@Kleintje: Jammer dat je niet mee komt kletsen, er word inderdaad veel afgekletst, heb er ook wel eens moeite mee, maar vindt het veelste leuk en gezellig :D Laat je nog eens weten hoe het met je gaat?

Nou meiden, ik ga even me kopje thee drinken, en eens bedenken wat ik vandaag ga doen.

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.732
    3.172
    113
    Vrouw
    heey meiden

kwam alleen even melden dat ik verhuisd ben afgelopen zondag :D en dat ik pas vanaf 1 juni daar internet heb dus tot die tijd kom ik niet zo vaak kijken.. wel begin ik 1 juni weer mee te schrijven aangezien ik nu weer een beetje wil beginnen met de laatste kilo's kwijt te raken..

Liefsz!

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wow Renieta dat wil ik ook wel ;)

Butterfly hier ook vies plens weer echt 3x niks aan,echt een dag om in bed te liggen maar ja!! Met 2 kids lukt dat niet hoor ;)

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Humbley ik zie je online staan ;)
    Kom je even uppen over je nieuwe stekkie???

En super dat je nu in je nieuwe huisje zit! Geeft het jullie ook meer rust nu???

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Humbley: Wauw leuk joh, dus nu echt je eigen stekkie:D Vertel hoe ziet het eruit? Hoe bevalt het je? Laat je ons af en toe even weten tot 1 juni hoe het met je gaat?
    Ik hoop echt dat jullie toekomst er nu rooskleurig uit komt te zien en dat de verhouding tussen jou en je moeder ook beter word:D Het is je gegund meissie ;)

@MamavanRianne: Wat wil jij ook? Ha sorry krijg het even niet mee... kan ook komen door me slaapgebrek

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dat slim belly ;)
    Maar ja wie gaat er dan met me mee :p
    Vind alleen gaan niks aan namelijk apart typ he haha

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

@humbly gefeliciteerd met je eigen huisje!geniet ervan! heb je grote woning? tell us all about it:p
    @HvJ ik dacht al hahaha maarja was een leuke gedachte toch
    @Mandy ik heb ook appelazijn in vorm van tabletten en moet zeggen bij mij werkt het ook wel slik daarbij chroom om het hongergevoel te evrminderen en dat werkt ook erg goed!
    @MvE al eruit wat je bij de MCdrek gaat pakken?
    @butterfly heerlijk he al die oude fotos terug zien en helemaal dubbel liggen hoe je eruit zag maar ook de feiten ondr ogen komen!
    is wel motiverend! Ik heb hier een foto waar ik echt op mijn hoogste gewicht zat en die haal ik nu tevoorschijn als ik wil gaan snoepen en in een keer is mijn zin in snoep ook weg wil zo nooooooooooit meer worden!
    gister wel frietjes gehad maar voelde me meteen schuldig dus we hebben gezegd maak de komende maand geen frietjes meer ze zijn me echt slecht gevallen!
    bleg

@all hier een relax dagje :D ga wel wat opruimen,wc schoonmaken maar voor de rest niet echt plannen, wat tv kijken, als het stopt met regenen (of minder word) even met de hond wandelen en voor de rest kom ik eigenlijk vrij weinig aan mijn beweging nu (alleen mijn buikspieroefeningen sochtends en savonds end at doet me wel goed!!!)

Mijn menu voor vandaag:
    O: kersen yoghurt 125 gram --> 65 cal en een appel --> 60 cal
    T: water
    L: bakje aardbeien --> banaan --> 88 cal
    A: kipfilet 100gram, aardappelpuree en salade

Moet vandaag mijn menu van gistren compenseren hopelijk komt het zo een beetje goed want heb ehct opgeblazen gevoel bleg!!

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik ben ook iemand die het niks aan VOND om alleen naar de sportschool te gaan. Maar sinds ik hier in dorp naar de sportschool ga, ben ik er helemaal aan verslaafd geraakt en sport ik nu min 3x in de week, waarvan 2x slim belly. Voor mij werkt het wel, ben al aardig wat cm's kwijt.
    Het is wel zo dat het niet alleen de slim belly is he, de gezonde voeding doet ook een heleboel.
    Maar wie weet joh, eens navraag doen:p

17. upc

upc Niet meer actief

#2677 upc, 12 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2010
    Hoi meiden!!

Zustertje, oops..chinees. Maar wel lekker en af en toe mag een uitschieter best toch? :D

Melanie, lekkerrrr. Geniet er maar even lekker van.
    Ik sta steeds were te kijken van jou onderschrift, super!! Heb je dat behaald met alleen calorieen tellen??:(
    Slimme keus om de chips nog even te laten liggen als je er niet vanaf kunt blijven...ik haal ook niets meer in huis of laat manlief de boel verstoppen ;)

MamavEsmee, heerlijk meid de MAC. Ik kan daar ook zo van genieten! Gelukkig ( voor het afvallen ) zit hier geen mac in de buurt.

Hvj, volgende week kom ik weer bij de kruidvat. Zal eens één meenemen. Ben erg benieuwd.

Dani, wat onwijs lief zeg. Wat jammer dat je menu anders liep dan gepland maar morgen gewoon weer verder waar je gebleven bent en dan komt het vast weer goed :)

Onskleintje, welkom en veel succes!

Butterfly, dus je gaat verhuizen? Blijf je wel in de buurt van je huidige huis of ga je echt naar een andere stad/dorp.

Moppie, ik vind je menu heerlijk haha. Vandaag gaat het vast beter ;)

Butterfly24, vies he? Hier is het ook ^&%*&(%weer. Ik wordt daar altijd erg depri van. Oei, 6:00 is zeker erg vroeg. Leuk he om oude foto's terug te kijken. Ik vraag me dan altijd af: Waarom viel het me niet eerder op dat ik ben gaan groeien ;)

Humbly, heerlijk meid dat je verhuisd bent. Wel jammer dat je dan pas internet hebt! Tot dan.

Pffff, ik heb een slechte nacht achter de rug. Ik heb giga kriebelhoest en werd wakker met een pijnlijk oor, heb echt ieder uur op de klok gezien. Ik heb afgelopen oktober tot nu 6x een oorontsteking gehad, ben er echt zat van. Zo maar weer op stap voor neusspray en ibroprufen :x

Hier mijn menu van vandaag, ga eindelijk opbouwen. Ik heb besloten het met 100 Calorieen per dag op te bouwen totdat ik aan ga komen. Dan ga ik 200 lager zitten om af te vallen. Berekenen jullie ook de boter en/of olie waar jullie het eten mee bereiden?

O;Magere kwark 2 eetlepel
    Honing 1 eetlepel

T;Knäckebröd bruin 1 stuks

L;Volkorenbrood 1 snee
    Halvarine
    Rookvlees
    Bouillon 1 bord

T;Aardbeien 125 gram
    Knäckebröd bruin

D;Sperziebonen gekookt 200 gram
    Bouillon 1 bord
    Halfvolle melk 1 glas
    Aardappelen gekookt 75 gram
    Eetlepel jus uit een zakje

T;Sinaasappel

In totaal 566 calorieen

18. upc

upc Niet meer actief

Ga je alleen naar de sportschool? Ik vind het een beetje eng. iedereen hier kent elkaar en ik ken bijna niemand. Het zijn ook een beetje van die kliekjes die elkaar van vroeger kennen :)

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @whoopie je menuutje is wel erg weinig cal. ik zou wat eer cal eten want als ej te weinig eet val je ook niet meer af dadelijk want dan gaat je lichaam datgene wat je eet opslaan als reserves en ga je aankomen! mijn arts vertelde me dat wil je afvallen maar wel alle minderalen en vitamines binnen krijgen moet je 1200 cal eten en vitamine supplement erbij slikken!
    ik raad je dus aan om minstens 1000 cal te eten

20. upc

upc Niet meer actief

Ah, jus van poeder is 10 calorieen. Kan ik ook in mijn lijstje zetten :)

Iemand nog een lekker mager recept met tonijn op water?

Deel Deze Pagina