10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. upc

upc Niet meer actief

Wordt aan gewerkt. Ik heb een tijd 500 gegeten en ben aan het opbouwen ;)

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja hoor ik ga alleen naar de sportschool, het is bij ons erg gezellig en doordat ik er nu al sinds oktober kom, ken je ook aardig wat mensen die er komen te sporten. Eerst ging ik altijd alleen en nu ook nog wel, maar vriendin van me sport er nu ook en we proberen zover dat lukt met ons werk en prive om samen te sporten, maar dat gaat niet altijd.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik kom me weer even melden ... Ben ff op het matje geroepen dat ik hier wat meer moeten komen ;) .. hihihihihih ...

Dus bij deze, ik ben weer 7 ons afgevallen in 3 dagen en sta nu dus op -5.7 kilo in nog geen vier weken .. yeeeeeeee

Ben zooooo happy ... :D

4. upc

upc Niet meer actief

Oke, ik twijfel nog een beetje. Ik vind het ook best prijzig...( denk..denk...denk...):D

Chantal, super!!!!

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @chantal het gaat goed!houd vol meid! trouwens ik begreep dat je ook best veel moet afvallen (ik in totaal 35 kilo) en ze hebben me aangeraden om viscapsules te slikken (3 per dag) zodat je huid strakker terug trek en minder gaat hangen misschien tip voor je!
    en ga zo door meid je doet het goed!

@whoopie denk zeg het even anders went je lichaam eraan. heb je geen last van duiziligheid, slaap te kort(of extreem vermoeidheid) ofzo omdat je weinig cal eet

6. upc

upc Niet meer actief

Nee, nergens van. Alleen afzakkende broeken :D
    Maar ik ben bang dat mijn stofwisseling aan gort gaat vandaar dat ik meer ga eten.

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

gaat goed hier zie ik !! kanjers zijn jullie toch he
    hier nog steeds ongi en dus nog steeds dik 2 kilo zwaarder kan ook maar niet naar de wc zelfs niet met die thee
    maar het zit wel te wroeten pff buikpijn
    of zouden dat zenuwen zijn !
    ze komen zo met een diamantzaag ons betonnen dak met de buren los zagen .. komt een speciaal bedrijf voor en dit MOET goed gaan ..
    de bouw loopt achter en we doen zo veel ... het s me wat hoor
    moet snel verder dikke kus voor all

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Bij ons betaal je voor een jaarabonnement onbeperkt sporten 29,95 per maand en voor de slim belly de 1e maand 3x in de week, voor een maand lang 79 euro, is prijzig, maar als je ziet dat het wel helpt.. heb ik het er wel voor over :D
    Gewoon eens over nadenken en anders maak eens een afspraak bij de sportschool en kun je eens een proefles nemen.

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Viscapsules? Helpt dat? en waar kun je die krijgen en wat kosten ze ongeveer?

10. chantal1984

Ik moet idd voor mij doen veel afvallen, weet niet of het gaat lukken maar volgens sonja kan ik in die tien weken 15 - 20 kg afvallen ... We gaan er gewoon voor ;)
    Maar merk je dat die capsules werken ? en idd waar koop je die ?

Trouwens zijn er ook dames die toevallig in Spijkenisse sporten ?

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Klinkt gevaarlijk succes met het dak! en wat kan helpen om naar de wc te gaan is 1 glas met citroensap (bij mij werkt het wel)

en meid probeer ook ergens een avondje voor jou alleen of voor jullie samen in te plannen want alleen maar stress is niet goed (ik ben er begin dit jjaar achter gekomen)

Ik slik ze vanaf afgelopen zaterdag (maar zo snel werkt het niet lichaam moet er ook aan wennen) ik moet die slikken omdat ik zelf geen vis eet (haring enz) en moet zeggen ik voel me er beter bij
    ik heb voor 120 stuks 2.80 betaald in duitsland maar zag dat je ze ook bij kruidvat, da enz krijgt en dan zijn ze ook die prijs ongeveer (misschien 1 euro duurder)
    De arts vertelde me dat je die moet slkken als je meer dan 10kilo moet afvallen

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben er trouwens aan het denken om zumba te gaan doen.
    je verbrand 1000 cal per uur en kost hier 6.50 per keer of 10 keer voor 60 euro is dan 1 x per week n uur maarja wil niet alleen gaan :$

13. chantal1984

Jijzelf gaat trouwens ook lekker he ..

Hoe is het verder met je maagband ed ? is dat nog te doen ?

14. upc

upc Niet meer actief

Zijn dat niet gewoon omega3 capsules? Die slik ik tenminste.

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ja ben ook erg blij. de maagband is momenteel nog leeg en doe alles op eigen kracht wat me de laatste week veel energie en moeite kost. dus wil vandaag opbellen wanneer ze me kunnen opspuiten (zeker als ik dadelijk werk doe waar ik weinig beweging heb)
    Ik kan op zich veel eten maar merk wel als ik TE vettig eet (friet ofzo) dat ik erg misselijk word, daarbij heb ik geen zin meer in snoep (zal waarschijnlijk door de chroom tablet komen) en kan ik absoluut geen rijst meer eten (daar krijg ik steken van op mijn borst)
    wil voor mijn verjaardag (29 mei) 86 kilo wegen dus moet nog iets meer dan 3 kilo hopelijk gaat het me lukken

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf

uhm zal even de verpakking bij pakken:$............................................................ ik heb omega 3 en 6 met visolie staat erop

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Gewoon gaan joh, het zal misschien de 1e en 2e keer even wennen zijn omdat het nieuw is en je niemand kent, maar dat gaat echt heel snel hoor:D Gewoon die stap nemen!!!

18. chantal1984

Nou ik vind het echt super de super van je dat je al 8 kilo ben afgevallen op eigen kracht ... Hoe lang geleden heb je nu die maagband gekregen ? en hebben ze je al een keer opgespoten ? Sorry dat ik zo veel vraag ben nieuwschierig :)

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ik ben nog niet opgespoten dus dat wil ik nu wel graag! hebben ze de vorige keer niet gedaan omdat ik nog steeds afviel!
    ik heb hem 26 maart dit jaar gekregen en a.s vrijdag heb ik hem dus 7 weken.

En moet zeggen tot nu toe zou ik het zo weer doen

20. chantal1984

Vind het ( nogmaals ) echt super knap dat je dan al zoveel bent afgevallen op eigen kracht echt super ! :D

Deel Deze Pagina