Kleintje.. Kom je af en toe wel updaten? Moppie.. Het is bij een goede garage, mijn vriend heeft de auto er al jaren in onderhoud.. Het zal ook echt wel stuk zijn want we hoefden de manuren niet te betalen.. Slechts apk kosten.. Nu gaan we kijken of een beunhaas het kan maken.. Oja, Erwin is naar binnen gegaan! Kimmetje.. geniet van je vrije dagen! Butterfly.. leuk is dat he? foto's kijken.. Doen we hier ook regelmatig.Esmee vind het ook zo leuk haha.. Hopenlijk kun je ruilen meid! Humbly.. je bent gewoon al over?? Wow wat snel! Veel hulp gehad? En gelukt met alle spulletjes? Dani.. Helaas niet echt weer om een lekkere stevige wandeling te gaan maken.. Whoopie.. hier een mac in het dorp.. Maar we komen er 1x per jaar ofzo.. Ben zelf niet zo weg van de mac.. Vind het lekkerder als Erwin ene frietje bakt. Maar voor Esmee is het wel leuk! Ik bereken geen boter en olie. Gebruik het minimaal.. Tonijn, een eetlepel fritesaus, rauw uitje, augurkje fijn hakken, drupje ketchup en goed roeren of evt in de keukenmachine.. Chantal.. Goed zeg! Leuk dat je even komt updaten.. Is het een beetje vol te houden? Emma.. Spannend dus. Hopenlijk gaat het goed met zagen! @ mc.. Ik zie wel wat ik neem morgen.. **** Vanmorgen weer gewogen, zit nu op 73,4 ik ben gewoon weer afgevallen.. Mooie buffer voor morgen haha! Mijn menu vandaag: O: 2 boterhammen met grill ham en koffie. T: schaaltje ananas L: 3 boterhammen met selderijsalade en een beker melk. T: appeltje A: Gebakken aardappels ( 200 gram), groentemix gekookt ( 200 gram) en een vissnitzel. Solero na T: schaaltje nacho cheese.. Zit dan op 1407 callorieen.. Mag dus nog wat extra's hebben.. Zie wel waar ik het inplan.. **** Hier is het weer ook triest..Zo eerst met de honden uit en dan de fiets naar de fietsenmaker, Moet een nieuw tandwiel op..Daarna even wat fruit halen en boven de stofzuiger en door en een lap er door..
Hey meiden, Hoe gaat het met jullie? De weegschaal was hier gelukkig weer lief vanmorgen. Nog maar 2 ons en dan zit ik weer op mijn gewicht van voor het etentje afgelopen zondag. Dus vandaag weer volle bak aan de gang, dan zal het wel goed komen. Normaal eten we iedere woensdag frietjes maar die sla ik vanavond over. Ben vandaag en morgen lekker vrij, dus ga zo eens even naar het postkantoor om pakketjes weg te brengen en dan zien we wel! Fijne dag iedereen.
Niet te geloven hoeveel jullie 's ochtends kletsen @Hvj: misschien toch een griepje? Doe rustig aan meis... @Butterfly: dat is al snel! Wat is dat toch met mannen dat je ineens niks meer mag doen? Die van mij vraagt niet eens meer of ik mee wil naar ons huisje, hij zegt gewoon "IK ga de blokhut even verven" Goed, niet dat ik daar bij wil zijn ivm de beits, maar toch... Psst... je mag me niet uitlachen! @Renieta: fijn dat Slimbelly voor jou werkt! Misschien ga ik over een maandje of 10-12 ook maar eens een poging wagen hahaha... Toch heerlijk dat je nu weer in een 38/40 past! Ben je ook een cupmaat kwijt nu? Ik ben al een cupmaat groter geworden in een week. Ze zitten me echt in de weg! Damn... daar had ik dus geen rekening mee gehouden ! @Humbly: Ik las het al op hyves. Super meis!!! Geniet van je nieuwe stekkie, en neem lekker de tijd om het je eigen huisje te maken @Chantal: gaat lekker!!! @Hier: Net zulk triest weer als bij de rest, bah... niks aan zo! Gelukkig heb ik nog genoeg te doen in huis, en moet mn vertaling nog afmaken. Zometeen eerst nog maar een was in de machine stoppen, en de stofzuiger weer door het huis halen en aan de poets
Hey meiden!! Zijn jullie al lid van de hyve? ( onderschrift moppie) Misschien kunnen we eens high tea-en hihi Ik kom vanmiddag terug, mijn hoofd loopt over en ben enorm gespannen. Even stoom afblazen op de crosstrainer en dan met mijn meisje knuffelen. Hopen dat de dag snel voorbij is
@Moppie, ik lach je niet uit maar toe . Tsja, mannen zijn meteen bezorgd, je draagt wel zijn kindje!! Ik vind het soms erg overdreven. Ik snap hem wel, maar nu ik zwanger ben, ben ik niet ineens ernstig ziek! Sommigen vinden dat je dan niets meer mag doen. @Dani, zumba is leuk hoor. Ik heb een halfjaar geleden het Zumba pakket van Tell sell gekocht ( wel via marktplaats ). En ik deed het echt 3 keer in de week. En je boekt er ook mooi resultaat mee. Nu doe ik het niet i.v.m zwangerschap en je traint er veel je buik mee. @Renieta, dan betaal je niet veel bij je sportschool. Impuls in Oosterwolde was bijna 40 euro per maand en sinds Esmee geboren is kwam er gewoon niet meer en vond dat zonde voor mijn geld. Waar in Appelscha zit de sportschool trouwens? Wist niet eens dat daar een zat joh. @Mamarianne, in je uppie sporten is ook wennen in het begin, ik heb het eigenlijk altijd gedaan. Niemand wilde mee , op gegeven moment is mijn mannetje er ook gaan sporten, dus dat was wel weer leuk. Maar het went wel, alleen sporten hoor. @Whoopie, ja, we gaan verhuizen van een huurwoning naar een koopwoning, erg spannend ook. We blijven gewoon in hetzelfde dorp wonen, alleen aan de andere kant van het dorp. Hele mooie kindvriendelijke buurt. En eindelijk is het zover!!! ------------------------------------------------------------------------- De boodschappen zijn gedaan! Wat een depri weer zeg, echt niets aan! Zou de parkeerplaats af en ja hoor....... de auto wilde niet achteruit, net al zat ik vast. Begreep er echt niets van! Maar domme ik had vergeten de de handrem eraf te halen. Schaamde me dood hahaha!! Maar de boodschappen zijn weer binnen. Esmee sliep haast in de auto, heb haar wakker kunnen houden en nu ligt ze op bed, en wil niet slapen. Ze huilt maar even een eind weg, maar ze moet slapen!! Ik ga de koelkast e.d schoonmaken en de boodschappen opruimen, wat was in de droger doen! Verder niet zo veel.
@Butterfly: De sportschool heet RacketenHealtcentre en zit bij de oude steegdehal. Vlakbij duinezathe Heb het daar erg naar me zin, is erg gezellig om te sporten
Goedemorgen dames, Alweer 5 pagina's verder, kletstantes! Ik kom net mijn bed uitgerold, was al wel om 9u wakker hoor. Zo nu eerst een bakske koffie doen en dan teruglezen en reageren.
@HvJ lekker even terug bed inkruipen zolang je maar lekker uitgeslapen bent en succes met terug elzen
@Kimmetje, lekker 2 dagen vrij. Geniet ervan! @Kleintje, in pizza zit idd veel zout dus kan wel dat je daardoor dorts kreeg. Hier gaat het water drinken makkelijker dan voorheen, standaard 2L. @Butterfly, leuk joh foto's van vroeger bekeken. Misschien zo een foto van toen je slank was op de koel en vooraadkast plakken. @Renieta, fijn toch dat je je ondanks de late dienst niet brak voelt. Zou dan je ding doen en als je alsnog moe wordt/bent lekker gaan slapen, vooral met dit weer idd. @Humbly, super dat jullie een huisje hebben en verhuisd zijn. Hoop dat er nu wat rust in jullie leven komt, succes ermee en we lezen je vanaf 1 juni! @Dani, ja mannen blijven onbegrijpelijk haha. Lui ze vandaag, hier ook geen plannen vandaag. Misschien als het niet meer regent ff naar buiten. @Whoopie, succes ermee en ik hoor het wel. @Rianne, ben ook niet van het alleen naar de sportschool gaan maar ja als je niemand kent die mee wil/kan gaan zou ik het gwn doen! @Chantal, super joh ga zo door meid ben trots op je! @Viscapsules, hoor ik ook heel vaak maar met vaak vis eten per week is hetzelfde effect en lekker vers. @Emma, succes verder met het bouwen. Denk aan de einresultaat en die 2kg die ben je zo weer kwijt joh! @Dani, ik zou gwn gaan joh als ik jou was. Is niet duur en je valt er goed mee af, of zoals Butterfly al zei thuis doen als je niet durft te gaan. @Butterfly, gebeurt me ook wel eens en ik maar ergeren dat de auto niet wil rijden terwijl de handrem er nog op zit haha. @MvE, idd geen wandelweer. Succes bij de fietsenmaker! @Moppie, nee geen griepje gelukkig maar zal zeker rustig aan doen. Thnx mop! Hier een lekkere douche genomen om goed wakker te worden, daarna de kleine haar fruithap gegeven en op bed gelegd en ik zit nu aan mijn bakkie koffie en maaltijdreep (abrikoos/citroen bah niet mijn favo).
Butterfly.. Nou in iedergeval de boodschapjes weer binnen! HVJ.. lekker dat je hebt kunnen uitslapen.. Waarom haal je die reep als je hem niet lekker vind? Moppie.. Heb me ook maar eens aangemeld op hyves.. **** Alvast wat boodschapjes gehaald, huis is weer schoon ( beneden dan) boven doe ik zo.. Fiets is bij de fietsenmaker.. Morgen gaan we een dagje dierentuin doen.. Bolletjes en pakjes drinken gehaald.. We hebben net een peertje op en een flesje water.. Heb nu al zin in mijn lunch!
Moet ik eerst geld hebben!!! Dus wacht met smart op het geld van de belasting!!!! Ik werk niet meer dus ik krijg geen geld binnen he!
@Renieta, aha, daar zit die dus. Duinenzathe heb ik 4 jaar gewerkt , dus ken Appelscha op mijn duimpje haha. @Dani, het pakket kost via tell sell wel 80 euro! Ik heb hem voor 40 euro op marktplaats gekocht. @Mamavesmee, hoop dat het weer morgen wat mee zit. Niets aan om in de regen door de dierentuin te lopen. ----------------------------------------------- Zal zo de lunch maken, lekker tomatensoepje en brood! Esmee zal ik uit bed halen, die is weer wakker , te vroeg voor mij haha. Manlief en ik hebben besloten dat we morgen lekker uit eten gaan saampjes en dan een filmpje gaan pakken. Als er een leuke draait. Lang geledend at we samen zijn weggeweest. Esmee gaat naar oma, halen we wel weer op s'avonds.
Zit me ook te verheugen op die mooie blauwe envelop!! We krijgen samen flink wat terug, en deze maand vakantiegeld!!! Kunnen we goed gebruiken voor de verhuizing
@MvE, die zit er standaard in in de intensief 5 dagen pakket. De abrikoos/citroen maaltijdreep en het avondeten komt mijn neus uit nu, weet niet wat te doen want mijn pakketje is morgen op en moet weer een nieuwe halen???
@Hvj: die is inderdaad VIES! ALs ik jou was zou ik nu even een weekje gewoon calorieen tellen, in plaats van meteen door met de volgende kuur. Afwisseling is goed voor je lichaam!
Heb jij die ook ooit geproefd? Daar zat ik ook aan te denken maar anderzijds heb ik met de dieëtist afgesproken om het te volgen tot 21 mei, ben echt aan het twijfelen. Wil als ik calorieën ga tellen op 1000 zitten, anders krijg ik buikpijn als ik meteen teveel eet. Of misschien deze week calorieën tellen en vanaf maandag weer wc doen icm sporten? Ik weet jullie worden gek van me