@renieta werkt dat echt dat slim belly? @kleintje ik heb hetzelfde en reageer ook niet elke dag hier.
@Hvj: kan je niet tussendoor contact opnemen met de dietist? Nog 2 weken dat dieet lijkt me echt niet te doen! Hoeveel kcal krijg je nu per dag binnen?
Kan wel en ga ik ook zo doen, haar mailen. Zit nog steeds aan mijn abrikoos-citroenreep die ik er met moeite in krijg bleghhh, mijn maag draait ervan (je zou denken stop er dan mee). 600 kcal per dag van dat pakket en daarnaast eet ik 2 stuks fruit en onbeperkt tomaat/komkommer/sla, drink koffie/thee en water that's it dus denk iets van 800/1000 kcal ongeveer?
@Dani, heb ik gedaan. @Rianne, nou gelukkig dan anders gewoon aangeven meiden! @MvE, kan wel maar dan ben ik duurder uit.
@HvJ en wat zei ze? @all ik heb net gemaild naar de arts voor opspuiting hopelijk kan het deze of volgende week want pffff......dit gaat gewoon ehct niet
HVJ en anders een blik shake kopen die je wel lekker vind, evt aanvullen met repen voor de bite en dan rauwkost er bij? Denk maar even met je mee.. Dani.. Duim op een positief bericht terug! *** Net 3 boterhammen met selderijsalade op.. Lekker zeg! Smaakt naar meer! Er is kermis in het dorp.. Vrijdag braderie. Leuk altijd! Hoop dat het vanmiddag nog eventjes droog is, wou graag met Esmee naar de kermis ( piekendag)
@Dani, ik heb haar gemaild dus afwachten. @MvE, lief dat je meedenkt maar wat bedoel je met een bus shake en repen en daarnaast normaal eten of wat (ik ben blond)?
Bij de Da waren nu de Weight Care shakes ( een bus poeder en dat moet je mengen met melk denk ik) in de aanbieding.. Je hebt ook losse repen toch? Daarmee aanvullen en s'avonds een lichte maaltijd ?
Ow zo nu snap ik het, je bedoelt plan B volgen Gezond afvallen met WeightCare dat is idd ook een optie maar dan zou ik eerder in de middag warm eten en ochtend en avond eten vervangen. Dacht er een tijdje terug aan voordat ik ontdekte dat je ook fruit en rauwkost mocht eten. Thnx lief!
HVj is dat geen optie dan? Kun je s'middags evt een gebakken eitje met veel groenten evt kaas eten, maaltijd salade etc.. Het is de bedoeling dat je dan wel koolhydraat arm eet of niet?
Weet iemand iets goeds om mijn ontlasting wat op gang te krijgen? Ik heb nu ijzertabletten *nog steeds* en dat helpt niet echt mee met mijn ontlastingspatroon, al heb ik altijd al wel moeite mee gehad! Ik heb het idee dat ik nu ook een beetje blijf hangen qua gewicht omdat ik zo slecht naar de w.c kan.... Het gaat daardoor ook vrij langzaam denk ik Als ik geluk heb kan ik namelijk maar 1 hooguit 2 x per week naar de w.c
Dat is zeker een optie en langer vol te houden ook, en idd moet dan koolhydraat arm eten dus misschien maaltijden van Atkins/Southbeach aanhouden als lunch. Nogmaals erg bedankt! @Dani, ik hoop voor je op een positief bericht! @Kleintje, lijnzaad hoor ik hier vaak voorbij komen misschien dat proberen?
@kleintje extreem is laxeermiddel nemen, maar je kan ook aardbeien, anti flu, wter met citroensap proberen dat werkt allemaal laxerend maar prettiger dan laxeermiddel @HvJ dan ben ik eens benieuwd.....dat wactten is shit vind ik! @MvE ben nog aan het wachtten! heb je esmee nog het jurkje aangekregen?
Dani.. Nee, Esmee zegt dan.. Mee niet mooi vind! Tsss.. 2,5 en nu al een uitgesproken kleding smaak. Nog geen bericht terug begrijp ik? HVJ, graag gedaan hoor! Hopenlijk lukt het op die manier nog wel 2 weken.. *** Net alvast een schaaltje ananas gehad.. Ben met mijn 3e flesje water bezig.. De fietsenmaker belde net dat de fiets klaar is.. Mooi!
@MvE wat fijn dat de fiets klaar is.GEWELDIG dat ze een uitgesproken kledingsmaak heeft hahahaha echt lief maar minder leuk voor mams! @kleintj Goed voor de stoelgang zijn ook: Lijnzaad en lijnzaadolie. Dranken, zoals karnemelk, yoghurt of sinaasappelsap. Beleg, zoals stroop of rozenbottel siroop.
Ik hoop het ook, en als het te doen is ga ik wel langer dan 2 weken door. Ananas is bij A&H in de aanbieding, 1+1 gratis. Wou het gisteren kopen maar vond het te zwaar icm met andere boodschappen en dan de trap op, dus misschien morgen alleen halen. Fijn dat je fiets klaar is, toch je vervoermiddel meestal he? Heb jij ooit een mamafiets gehad of nog steeds? Ik ben er nog steeds op zoek, wil met diet lekkere weer (niet het weer van nu) fietsen met de kleine wat ik nog nooit gedaan heb maar die krengen zijn duur joh!