Ik zit nu in maat 42.. maar die broeken zitten ruim, maar met riem gaat het goed. Ik denk dat 40 ook wel past.. Maar heb momenteel niets nodig dus nog geen 40 gehaald.
Heey meiden Was weer lekker veel geschreven heb er een beetje doorheen gelezen. Wat een weer he! pff... en koud!!! Ik heb vandaag weer een halve dag gewerkt, merk dat ik toch nog niet echt fit ben. Morgen lekker vrij en vrijdag weer een halve dag. Qua eten gaat het goed, heb niet lopen snaaien Nou ik ga even nog wat dingen doen en kom later nog wel even kijken.
Girls mijn neefje is vandaag getrouwd dus ik ga zo richting Castricum haha ik pool met me zussie en haar vriend mee hoor Maar rij even richting Joure en daar pikken ze me op! Tot morgen!!
@mamarianne geniet van de bruiloft Ik lees hier vanalles over maten ik heb nu maat 46 en km van 50/52 (die 50/52 heb ik al wegegeven aan een vriendin) maat 48 doe ik soms riem op zitten nog lekker en sommige dingen heb ik nog niet zo lang. heb hier nog zakken staan met maat 40/42 en 44 dus kan gelukkig even voorruit
Hey meiden, @ Kim: Geniet maar lekker van je daagjes vrij! Heb zeker genoten van mijn chocoladebol. Heb er ook maar 1 voor Roland mee naar huis genomen, die was natuurlijk alweer jaloers! Wat een supertas! Echt iets voor jou! @ Humbly: Fijn dat je nu ECHT op jezelf woont. Hoop dat het je goed bevalt, maar daar twijfel ik eigenlijk niet over. Veel geluk meid, je hebt het verdient! @ Whoopie: Inderdaad alleen met calorieën tellen. Hier word ook regelmatig lekkere dingen verstopt door vriendlief! Ik heb nu maat 44 trouwens. Begon bij 46. Dus 28 kg maar wel maar 1 maat @ Chantal: Super hoor! Je gaat echt goed! @ Emma: Balen dat je 2 kilo zwaarder bent. Maar na je ongi komt dat allemaal weer goed. En hoop dat je snel weer naar de WC kan. Wat een ellende is dat toch he? @ Viscapsules: Smaken die niet heel erg naar vis? Hoor ik van patiënten op mijn werk. @ Mama Rianne: Veel plezier! Ik ben weer bijgelezen. Ik heb zoveel mogelijk op iedereen gereageerd, maar heb een beetje vluchtig doorgelezen dus zal niet overal op gereageerd hebben. Sorry Vanmorgen heerlijk genoten van mijn chocoladebol. Wat was die heerlijk zeg. Vanavond ook nog 1 die over was, voor vriendlief mee naar huis genomen. Die heeft m net lekker op zitten eten. Er waren er nog 3 over, maar die heb ik op het werk gelaten. Leek me veiliger. Ik was vanochtend 500 gram zwaarder dan gisteren ik snap er heelmaal niks van. Hoop dat die er morgen weer af is, maar met die chocoladebol, zal dat wel niet. Mijn menu van vandaag: O: 2 knäckebröd volkoren met; Slankie smeerkaas 1 beker optimel drink T: 1 chocoladebol 1 peer L: 200 gram optimel vanille yoghurt 200 gram aardbeien 1 krentenbol ½ snelle jelle ontbijtkoek minder suiker T: niks A: 250 gram bami (over van Maandag) Totaal van 1185 kcal! Wel netjes, al zeg ik het zelf Liefs
hm oke ik moet bekennen! Ik heb vandaag na 1,5 week een stoute dag!! Het ging vanmorgen al mis in de winkel, moest een pak cakemix halen voor cake'jes te maken met de kids. En toen was de suikerbrood in de aanbieding en die zijn zoooo lekker. Dus meegenomen en thuis 2 stukjes gehad, en een kaiserbroodje. En savonds had ik ineens zin in patat dus zonet een patatje met frikandel gehad. Heb er wel van genoten hoor, maar stiekem een beetje balen haha. Voor straf heb ik voor mezelf een mona toetje meegenomen. Ja als je dan toch de fout ingaat dan ook maar even lekker goed toch?? Dus die ga ik straks nog even lekker oppeuzelen hmmm! Morgen moet ik oppassen op me enige neefje van 2,5 maand oud. Zo schattig en leuk weer zo kleintje in de armen te hebben en te voederen. Steekt ook helemaal niet aan haha! Ben alleen niet zo blij met de tijd want dat is om 5uur dus moet mannetje maar even met de kids zelf eten, en ik heb een zakje met aardappelschijfjes, zakje ijsbergsla en een heerlijke kipfilet voor mezelf meegenomen dan maak ik dat daar wel klaar voor mezelf! zo nou zal ik eerst alles weer even terug lezen. Jullie kletsen wat af hahah!
@ Jongmoedertje: Geniet maar lekker van je zondig dagje! Je doet het super meid. Morgen gewoon met volle moed er weer tegenaan! Als je er maar van genoten hebt, dan ik het in ieder geval niet voor niks geweest.
@kledingmaat ik ben van xl naar m gegaan. Ik weet zo niet wat xl in cijfermaat is en M. Kan iemand mij dat vertellen wat een M in cijfermaat is? Ik heb me kleding allemaal weggedaan dat ik niet meer paste sommige dingen heeft me zusje omdat ie ook stevig is dus alles wat ik niet meer pas gaat naar haar. Heb in februari even een grote bestelling gedaan bij de h&m voor de zomer. Ben kwa bovenkleding helemaal klaar, nu alleen nog een paar rokjes (heb er maar 2 op dit moment) erbij en wat leuke zomerjurkjes, dan kan ik ook de hele zomer er tegenaan haha! Van mij mag die zomer wel komen, wat een rotweer zeg bah!!!
Doe ik zeker meid! als je zondigd doe het dan ook goed haha! Morgen gewoon weer lekker verder op de gezonde toer dan is er vast niks aan het handje haha......
heey meiden, ik wilde mijn ticker veranderen maar krijg het niet voor elkaar.. ben namelijk 4,5 kilo afgevallen nu kusjes
zo pffffff wat een bijlezen !! ik heb vanmiddag een broek maat 42 gekocht en hij zit super !! heb vandaag ook zooooooo veel complimenten gehad .. ben nu niet bezig met de lijn vanwegen de bouw maar lijn wel goed door ! van shirts heb ik nu maat L ! helemaal te leuk gelukkig is het vandaag allemaal gelukt met de bouw en morgen weer een flinke sloopdag ! duim aub allemaal mee dat het maar mag gaan lukken
Emma.. Duim met je mee! *** Zit nu lekker een halve rol rolo weg te kauwen.. * smak smak*.. Zit nu op 1525..
Ha jammie MvE Goed man Emma, leuk is dat he Ik zat eerder altijd in kledingmaat 44 van broek/rok en nu 40 en van boven vaak XL en nu M/L
@ Emma: Ik duim voor je hoor! @ MamavEsmee: Lekker hoor Rolo. Dat is lang geleden! mmm! Geniet er maar lekker van! @ Renieta: Wat een verschil in maten! Goed hoor!
Melanie.. Jij ook lekker genoten van je chocobol. Wat moet ik me er bij voorstellen? *** Om half 10 op rtl4 SoS Sonja he?! Ik ga wel even kijken hoe of wat..
Wat je je bij een chocoladebol moet voorstellen? Een Bossche bol! Enne... SOS Sonja, is dat geen herhaling?