Ben kotsmisselijk en dat terwijl ik mijn kaasomelet niet op heb, heb hem meteen weggegooid. Heb ook mail terug gekregen van dieëtist, die zegt dat ik 1 maaltijd kan vervangen en anders een gezonde patroon (dus calorieën tellen) aanhouden tot de 21ste. Ik hou het bij plan B dus ontbijt en avondeten vervangen en warm/koolhydraatarm eten tijdens de lunch.
Goed dat je ook bevestiging van de dieetiste hebt. Is toch prettig voor je he? Vanaf morgen op plan b?
@MamaRianne: De 3kwart spijkerbroek is stretch, en de andere ook, alleen net wat minder. Het rokje zit heel veel stretch in. Zal voor de geinteresseerden even een link plaatsen van marktplaats: De 3 kwart broek: Marktplaats.nl > Doubleface jeansbroek 7/8 model. mt 46 NIEUW! - Kleding | Dames - Merkkleding | Spijkerbroeken en Jeans En de lange broek: Marktplaats.nl > Doubleface jeans mt. 46 NIEUW! - Kleding | Dames - Merkkleding | Spijkerbroeken en Jeans
Ja idd fijn dat ze er ook achter staat, dus morgen op naar plan B. Ff kieken wat ik morgen bij de lunch wil, moet toch de deur uit om de repen en shakes te halen dus meteen schrijven wat ik nodig heb. @Renieta, die kan er nu zo in zo een boschebol kortom alles wat met chocolade te maken heeft haha.
Ik was ook bang dat die bossche bol niet goed zou vallen. Maar hij was echt heerlijk en ik heb er geen last van gehad. Het is goed dat ik de rest op het werk heb gelaten. Ik denk niet dat ik de verleiding had kunnen weerstaan haha! @ Hvj: Fijn dat de dietiste geantwoord heeft. En dat je over kunt gaan op plan B. Ik vind het echt knap! Jou dieet zou echt niks voor mij zijn. Denk niet dat ik het 3 dagen vol zou houden! Respect meid!
Hoi!!! Kimmetje, ik pb je even voor de broeken en het rokje Wat een stoere tas! En wat super dat je rokje te wijd wordt! Butterfly, wat spannend! En jullie eigen huisje, super! Krijgen we wel foto's van het eind resultata te zien? Lekker samen uit eten morgen, ik ben een beetje jaloers MamavEsmee, Veel plezier morgen in de dierentuin en bij de Mc. Welke dierentuin gaan jullie bezoeken? Lekker, ananas. Ik heb er net ook ééntje gekocht. Fijn dat je fiets weer klaar is Geweldig dat jullie meisje zo vastbesloten is al vind je dat zelf op zo'n moment vast wat minder geslaagd. MamaRianne, jullie kunnen het geld dus ook goed gebruiken? Heb je speciale plannen met het geld? Dani86, spannend! Ik ben benieuwd. Kleintje, hier helpt een kiwi en glas lauw water op de nuchtere maag super. Emma29, wat super, maat 42 WOW!! Ik ga duimen dat het allemaal goed gaat. Hvj, heb je een receptje van je kaasomelet? Jammer dat je misselijk was Vandaag een slechte dag gehad. Kwa eten ging het wel goed maar verder was het minder. Ik ga nu lekker slapen in de hoop dat het morgen beter gaat. Zal dat ook mijn schema posten. Slaap lekker!!
Hai, Het is kaasomelet in de vorm van poeder die ik dan moest aanmaken met water van weight care. Balen van je dag meid, slaap lekker!
Bijgelezen, heb de energie even niet om overal op te reageren, ben net weer thuis... @Hvj: nog steeds zo beroerd meis? ligt gewoon aan die omeletten, krijg ik ook niet weg! de pasta en de soep is goed te doen, maar de rijst die ze voorheen hadden is verschrikkelijk en omelet klinkt walgelijk! @JM: idd, als je het doet, doe het dan goed! klinkt alsof je er van hebt genoten, en zo hoort het ook Is trouwens niet gek om bijvoorbeeld elke week jezelf iets te gunnen, of elke 2 weken 1 dag niks te tellen en lekker te eten waar je zin in hebt! @Hier: O: paar crackers T: bakje kwark met aardbeien = helft laten staan L: 2 runderchipolata worstjes, aardappel, spercieboontjes T: klein zakje m&m's (40gr ofzo) T: sap, melk A: 1bh kaas, 1 bh roomkaas, melk T: klein zakje m&m's T: 2 thee T: melk, cracker deze m&m's waren de bruine zakjes, dus zonder pinda. vond er nog weinig aan maar op de een of andere manier moet ik dat 2x testen
Goedenmorgen dames Alweer veel afgekletst hier!! Hier gisteravond bezoek gehad en weer wat gezondigd ( handjevol chips en 1 toastje met smeerkaas) Vandaag hier weer een ******weer en dat terwijl er een jaarmark is vriendlief is werken tot 16uur even kijken wat ik vandaag ga doen. begin iig met wat poetsen, afwassen, hond uitlaten en als het weer mee zit ga ik nog naar de markt en anders tv kijken. Jullie plasnnen?? Groetjes
Hey meiden, Ben dagje begint al fijn. De weegschaal gaf 95.8 aan, dat wil zeggen dat ik nu 7.4 kg kwijt ben. @Dani: Ik hoop dat het hier nog droog blijft maar dat zal ook wel niet. Hier is er een grote braderie met 200 kramen en de winkels zijn open vlakbij mijn werk. Dus ben benieuwd! Fijne dag iedereen!
Hoi meiden!! wat een verschrikkelijk drama he met dat vliegtuig Hier lekker geslapen. Vandaag lekker rustig aan doen. Hier mijn schema voor vandaag: O; plakje roggebrood met 30+ kaas T; 125 Gr aardbeien L; 1 tosti met 30+ kaas en achterham T; 1 sinaasappel D; 75 gr aardappels 200 gr Wortels 90Gr tartaar L; 1 appel In totaal 787 Calorieen. Maat, ik heb nu maat 48. Ik kom van maat 50 en kan bijna na 46. 48 is te ruim, 46 nog te klein.
@Dani: Vlakbij Valkenswaard, bij Center Parcs. Maar nu moet ik misschien toch werken, aangezien een nieuwe weekendhulp ineens niet meer wil werken omdat hij niet genoeg kan roken hahaha, echt erg. Maar ik had al afgesproken om dus met een vriendin naar de braderie te gaan, dus ik hoop dat iemand anders kan werken, anders moet ik alsnog gaan :x
Goedemorgen meiden, @ MamavEsmee: Heel veel plezier in de dierentuin vandaag! Hoop dat het weer een beetje meezit. En alvast smakelijk eten bij de mac vanavond! @ Dani: Hier geen plannen voor vandaag. Lekker rustig aan! Lekker genieten van mijn vrije dag. @ Kim: Fijn dat je weegschaal zo lief is! @ Whoopie: Mooi menu vandaag meid! Hier net uit mijn bed gekomen. Vanmorgen was de weegschaal weer lief. De halve kilo die er gisteren ineens bij zat, is er weer af, en nog 1 ons extra eraf! Hopen dat ik morgen nog hetzelfde weeg (officiele weegdag) of liever nog iets minder We zullen zien. Heb net ontbeten. Ik werd wakker met een knorrende maag. Dadelijk eerst maar even onder de douche springen. Verder geen plannen voor vandaag. Lekker lamballen denk ik maar. Vriendlief ligt nog in bed, die had nog geen zin om eruit te komen haha Mijn menu voor vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram muesli 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 1 bruine pistolet ½ met kip-kerriesalade (25 gr) ½ met kipfilet (20 gr) en een drup curry 1 beker optimel drink 1 cup a soup tomaat T: 1 peer A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (chickentonightsaus/kipfilet/roerbakgroenten) Totaal van 1167 kcal vandaag! Liefs
@kim balen dat je misschien toch moet werken omdat 1 iemand niet genoeg sigaretjes op 1 dag binnen krijgt! Ik woog vanmorgen nog precies 90 kilo dus hoop dat er morgen iets af is! heb ook nog altijd niks gehoord van de arts voor opspuiting @MvE een leuke dga in de deirentuin en laat de Mc je smaken! @melanie86 luier ze