Dingen voor mezelf kopen die ik nu echt nodig heb en ook straks!! Dus ja dan zit je wel met smart te wachten he!!
Grrrrrrrrrrrr heb ik een hele tekst geschreven springt de pagina ineens weg, pfff zo ff een poging wagen weer. Eerst ff een bakkie zetten
Ben ik weer! @Moppie, heb nu nog alleen een barstende hoofdpijn. Doe/deed jij ook W.C dan? @Dani, hoop dat het weer je mee zit meid. Genoten van je chips en toast? @Kim, balen dat je misschien moet werken vandaag. Hoop het niet voor je. @Melanie, luier ze! @Whoopie, idd verschrikkelijk. Heb echt te doen met de nabestaande, zit je daar te wachten op je familie en net voor het landen stort hun vliegtuig pfff *slik*. @Schatje, veel plezier en geniet van je weekendje weg. @Rianne, jij de armbandje gevangen haha. @All, alles goed hier verder? Was vanmorgen naar de A&H gelopen was die dicht, bedenk ik em achteraf dat het hemelvaart is vandaag en dus de winkels dicht zijn. Gelukkig is onze Jumbo 365 dagen per jaar open, dus daar mijn W.C producten gehaald voor deze week waarmee ik alvast vooruit kan. Vandaag: O (was pas om 11.45u): maaltijdreep L: panga met champignon en boursin, bakje rauwkostsalade T: tomaatbouillon A: bosvruchtenshake, fruitsalade T: 2l water en 1l rooibosthee B: uurtje gelopen, 100x spring touwen, 10 min buikspieroefeningen
vanmorgen weer gewogen ( kon het niet laten ) en was weer 1.1 kilo afgevallen .... Sta nu op - 6.8 kilo in nog geen 4 weken ... ajoooo
Ow serieus, dacht misschien toeval. Nou dan zou ik er dubbelop van genieten! Stilletjes hier vandaag, iedereen de deur uit? Ik lig hier op de bank met een vette hoofdpijn en mijn kleine in bed ook last van diarree en koorts (tandjes).
Wij zijn vanmiddag naar een tuincentrum in Lommel (belgie) geweest. Komen we de auto uit, en lopen we naar de ingang. Ruik ik ineens de overheerlijke geur van Belgische friet. Staat er daar gewoon een grote frietkraam voor de deur. Echt gemeen! Rook echt heerlijk! Maar we hebben het kunnen weerstaan... Maar nu heb ik wel heel veel zin in frietjes. Die geur blijft in mijn neus hangen. ... Net een peer op, maarja die kan natuurlijk niet op tegen een zin in friet...
@Chantal, ja he. Kijk er ook steeds kwijlend naar haha. @Melanie, ben trots op je dat je je in hebt kunnen houden!
Hey meiden. Ben ik weer, relax dagje gehad. Vanmorgen uit de slaapdienst gekomen. Beetje nare dienst gehad, de moeder van mijn client werkt op een sociale werkplaats waar twee clienten ruzie hebben gehad, de een gooide een hamer door het lokaal die de moeder van mijn client vol in haar gezicht heeft gekregen. Ze ligt in het ziekenhuis. Wel heel sneu allemaal. Daarnaast was ik enorm moe, en het afgelopen weekeinde had toch wel indruk op me gemaakt ( gedoe met een collega ). Het werd me dan deze dienst ook allemaal even teveel. Zat huilend in de auto heen maar ook huilend terug. Ach, niet zo lekker in mijn vel en dan die hormonen erbij , slecht combi. Vanavond gaan mijn mannetje en ik lekker samen uit eten , en daarna naar de bioscoop. We gaan naar "Date night". Esmee gaat naar oma, die halen we op als we thuis zijn. Vind het wel even fijn. Is zo lang geleden dat we samen zijn weggeweest. Ben er dan ook echt eventjes aan toe. Esmee is ook de hele middag zooooo vervelend, ben haar een beetje zat aan het worden. Ze gaat met papa even fietsen. Sorry, reageer nu even niet. Jullie kletsen zoveel, hou jullie niet bij op het moment. Even een vraag: We gaan naar de pizzeria, ik heb daar vaak een pizza met tonijn, zalm en paling. Mogen deze soorten in de zwangerschap?
@HvJ vriendlief was eerder klaar met werken dus zijn nog even naar de markt geweest toen we wegreden begon het te regem dus geluk gehad. heel eerlijk gezegd heb ik niet genoten voelde me echt rot achteraf! menuutje voor vandaag: O: cornflakes met halvolle melk T: water en anti flu L: niks had geen honger wat later ontbeten! T water en anti flu A: broodje van de subway (met lekker veel groente) T: water
Ja hoor dat mag alles wordt flink verhit en je eet dus niks rauw.... Geniet ervan! Lekker even samen met je man bijtanken. Ik ben ook veel te druk om te reageren sorry meiden maar wij hebben 3 kindjes te logeren tot zaterdag.
@ Butterfly: Balen, dat je zo slecht in je vel zit. Huilend naar je werk en weer terug is niet goed meid. Denk een beetje aan jezelf! Je hebt nog zo'n drukke tijd voor de boeg, met de verhuizing enzo! Veel plezier vanavond! Geniet er maar lekker van!
Ben weer eens kotsmisselijk pfff... Net de afwas gedaan, wasje gedraaid en wasje gevouwen. Het eten is klaar (voor manlief) en ik neem straks mijn shake en fruitsalade. @Dani, fijn dat jullie iig naar buiten zijn gegaan. @Zustertje, veel plezier met de mannen in huis. @Butterfly, geniet ervan!