Heey meiden @dani, nog naar de jaarmarkt kunnen gaan? @kimmetje, mooi hoor al 7.4 kilo eraf! @whoopie, ja idd vreselijk die vliegtuigramp! En dat arme jongetje ook! @melanie, lekker menu vandaag! Knap hoor dat je de friet hebt kunnen weerstaan! @rianne, wat grappig dat jij hem gevangen hebt! @schatje, veel plezier! @hvj, oh irritant dat de winkel dicht was, hier zijn de supermarkten volgensmij altijd open tegenwoordig, wel handig! Beterschap voor jullie allebei! @chantal, mooi hoor! @butterfly, vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit, rustig aan he! Veel plezier vanavond!! @zustertje, gezellig al die kids! maar ook lekker druk Zo hier vandaag ook de hele dag op pad geweest, alles lekker lopend gedaan, dus ook weer flink gewandeld. Gelukkig vandaag geen regen hier. We zijn vandaag ook weer bij mijn opa in het bejaardentehuis geweest, gaat nog steeds niet zo goed met hem. Verder nog even boodschappen gedaan. Zo maar is even gaan eten!
@kimmetje: Je gaat toch niet je baan opzeggen omdat je niet genoeg kan roken? Pfffttt.... Erg hoor! niet echt slim van die gast Ben blij dat ik gestopt ben @rianne: leuk dat je m gevangen hebt!! @Hvj: Heb wel eens samen met mn vriend zo'n crashdieet gedaan, en ook wel via drogisterij.net losse dingen besteld. Vind de muesli wel lekker! Alleen die repen en shakes heb ik echt niks mee. Ik ruilde dan de shakes voor muesli met mn vriend (die vond de shakes lekker) en de abrikoos reep vond hij ook lekker dus dan kreeg ik zijn choco ofzo... Heb trouwens niet echt resultaat gezien van WC, misschien omdat ik het maar steeds 5 dagen deed ofzo... @Butterfly: *knuff* Pizza: verse tonijn mag NIET! ivm hoger kwik gehalte geloof ik. Tonijn uit blik mag dacht ik wel, maar bijvoorbeeld vacuum verpakte vis mag weer NIET... Ik vind het lastig... ga het nog even nazoeken...
Listeria is ook aangetroffen in vacuümverpakte vis, zoals gerookte zalm, paling, forel, makreel, haring en dergelijke. Eet dus geen vacuüm verpakte gerookte vis, tenzij je de vis goed verhit voor gebruik. Verse vis kun je wel eten. Zelfs rauwe haring en sushi is geen probleem, als ze maar vers is. Kwik en dioxines: vis Gebruik geen roofvis zoals zwaardvis, snoekbaars, haai, koningsmakreel en verse tonijn in verband met kwik en dioxines . Eet ook niet meer dan 300 gram vette vis (haring, makreel, sardines, zalm) per week in verband met dioxines. Lijkt dus geen probleem, een pizza wordt immers enorm goed verhit!
Pffft, hier een raar dagje gehad. Vroeg wakker, blijven liggen, in slaap gevallen, verslapen Ben bij mn zusje geweest vandaag. O: beker vanilleyoghurt T: thee, appelflap T: 5 spekjes. thee en nog meer thee L: kaiserbroodjes met gekookt ei, kaiserbroodje met stroop, beetje komkommer T: nog meer thee, glas ranja A: spaghetti met gehakt, wortel, tomaat T: ? Heb mn zusje nog niks gezegd. Was wel moeilijk hoor! edit: ze wilde een eitje bakken (ivm maagzuur niet zo handig om vet te eten) met bacon (mag dat?) dus heb gezegd dat ik m liever gekookt had... toen zette ze vleeswaren op tafel, salami, leverpastei... pffftt... heb dus maar stroop gepakt. ze heeft geen kaas enzo in huis ivm lactose intolerantie. had dus ook al mn eigen pakje melk meegenomen voor bij de lunch (ook ivm maagzuur ) maar dat hoefde ik dus niet uit te leggen haha... Wel lastig hoor! Ze wil binnenkort ff gaan motorrijden. What to do what to do? Motorrijden kan best zolang je buik niet klem komt te zitten, maar ik heb een buikschuiver dus dat maakt het al lastig... En mijn pak paste 1 week voor nod nog amper! Zal nu niet meer passen (opgeblazen).
Wel alles bijgelezen.. ga niet reageren hoor.. Stelletje kletskousen! We hebben een leuke dag gehad..Vanmorgen eerst naar vrienden een bakkie gedaan ( die net een baby hebben) Even heerlijk kunnen kroelen met de kleine. Daarna thuis een broodje gegeten en door naar de dierentuin.. Koud maar geen regen.. En Esmee vond het geweldig.. Voor het eerst geen slaapje tussen de middag maar we hebben geen mopper gehoord! Lekker bij de MC gegeten.. En thuis Esmee in de douche gedaan en naar bed gebracht.. Wasje zit in de machine en we gaan zo eerst lekker bank hangen.. Willen jullie mijn menuutje weten? O: 2 knackebrodjes met hagelslag. T: koffie en water. L: 2 witte bolletjes en 4 knakworstjes. T: Flesje cristal clear en 1/2 rol rolo en wat spekjes.. A: Dutch Deluxe hamburger met een medium friet en cola light.. Zit zonder chips op 1545.. Maar ik ga vanavond gewoon lekker wat chipjes eten hoor! Daar in tegen wel 2 uur gewandeld in de dierentuin!
@ MamavEsmee: Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. En ook genoten van de Mac zie ik. Valt mee, je aantal calorieen! Je komt mooi uit hoor! Super
hm.. had gisteren zo goed mijn best gedaan, woog ik toch ineens weer een halve kilo zwaarder misschien niet elke dag wegen? wegen jullie elke dag?
@ Ons Kleintje: Ik weeg wel elke dag. Ik wil graag in de gaten houden hoe het gaat. Werkt voor mij motiverender. Als ik zie dat ik aangekomen ben, ga ik er weer extra hard tegenaan, om het er weer af te krijgen. Gisteren was ik ook 5 ons aangekomen, vandaag was er 6 ons vanaf! Dus wie weet ben jij die halve kilo morgen ook weer kwijt. Misschien zout gegeten? Dat je vocht vasthoud?
Melanie86, lekker menuutje. Heerlijk he uitslapen!! oeiiiii friet weerstaan, knap hoor!!! MamavEsmee, hoe was je dagje in de dierentuin? Heeft je Mac gesmaakt? Ah ik lees het al, super meid. Mamarianne, wat leuk!!! Oh, ik lees iets verder dat je al gaat trouwen, spannend!! Schatje, veel plezier dit weekend. Hvj, panga met boursin? Heb je een receptje? Die omelet klinkt niet erg lekker 10 min buikspieroefeningen? Hoe hou je dat vol??? Hoe gaat het nu met je hoofdpijn? en je ukkie ook al niet lekker. Hoe oud is hij/zij? Butterfly, dat is zeker een rare dienst, snap dat je dat aangrijpt. Vanavond lekker samen uit eten, even de zinnen verzetten. Hier ipv aardappels en wortels, chicken tonight met kip en rijst gegeten. Zat nu op bijna 900 calorieen. Mag zo nog een appel. Wel lekker veel gewandeld. de kinderwagen weer onder het stof vandaan getoverd dus dat was heerlijk. Zal zo even mijn menu voor morgen maken. Iemand een alternatief voor spek? ( voor in de stampot)
@Whoopie: zoek op youtube eens naar 8 minute abs, is erg goed te doen! Gewoon elke dag even 8 minuten. In het begin is het lastig maar je went er snel aan!
Thanx meiden. ik maak gewoon zonder. manlief heeft morgen nog rijst en chicken tonight. Ik zal even op youtube zoeken naar een filmpje voor buikspieroefeningen. Is er in dit topic ook iets van een tabel waarin staat wie hoeveel is afgevallen?
Ja, er is een lijst. Die houd humbly bij (alleen die is er momenteel even wat minder als anders). Je kunt haar je startgewicht, streefgewicht en huidig gewicht er startdatum pb-en. Dan zet ze je op de lijst!
Humbley houdt de gegevens bij, dus je kan haar elke week een PB sturen met je gewicht (op vaste weegdag) Alleen ze zal er nu eventjes niet vaak zijn vanwege haar nieuwe huisje, maar de lijst duikt wel weer op! Wat je ook kan doen is je gewicht op de hyves bijhouden. Maak een blog aan (geen gewoon topic dus) en wijzig die elke week zodat je een mooi lijstje krijgt. Elk lid van de hyves kan een blog starten! Ik zal zelf ook even het filmpje opzoeken. Altijd handig voor over 8-9 maandjes hihi
Hey meiden, Leuke hemelvaartsdag gehad? Wat hebben jullie gedaan? Ik heb lekker geshopt en ben geslaagd voor 3 rokjes! Waren maar 13 euro per stuk van Only, vroeger kwam ik daar nooit in, en nu had ik zelfs maat L. (Al vallen zo wel erg ruim). Net mijn ontbijtje op, schaaltje magere yoghurt en een glas optimel. Vandaag weer lekker verder met gezond doen, heb gister veel te weinig water gedronken omdat ik mijn flesje was vergeten. Fijne dag allemaal, ik ga werken.