10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

@MvE jemenuutje valt nog mee met 2 uur wandelen netjes gedaan hoor. heeft de mc wel gesmaakt?
    @Patriesja wij zijn idd nog naar de jaarmarkt geweest en savonds heb ik nog gewerkt

@de rest hier vanmorgen gewogen en ben 0.1 bij gekomen deze week. Ook moet ik ieder moment ongesteld worden en dan ben ik ook altijd 0.5kilo zwaarder dus volgende week zal ik wel weer afgevallen zijn.
    ook waren de cm precies hetzelfde dan vorige week dus dat is wel fijn!
    Dus weeg nu 90kilo rond (was zo blij om er eindelijk onder te zitten!!!!!!)
    Naja hoop iig snel opgespoten te worden zodat het afvallen versneld word:D

Hier niet echt plannen. wat poetsen, verzorgen, vanmiddag even naar de markt en vanavond met mijn ouders uit eten
    dus heb mijn menu daa op aangepast:

O: 2 beschuiten met 1 plak kaas
    T: water
    L: 1 beschuit met smeerkaas
    A: salade (sla, komkommer,ui,radijs,wortel,kool)
    en denk dat ik daarbij kinderportie gyros neem maar zonder friet even kijken wat het precies word! wil niet teveel cal binnen krijgen vandaag

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kim.. Leuk dat je geslaagd bent voor 3 rokjes! Werkse vandaag!

Dani.. jammer dat je iets zwaarder bleek. Hier verschilt het per dag. Zou ik me niet te druk om maken..

Gisteren woog ik 74.0 en vanmorgen 73,7.. Gewoon lichter met het eten bij de MC en de nodige chips en kaas gisteravond..:)

Mijn menuutje vandaag:

O: 2 boterhammen met vruchtenhagel, koffie.

T: Fruit.

L: 2 boterhammen met ham en kaas.

T: fruit.

A: half haantje met soep.

Zit ik vrj laag, kan ik vanmiddag op de braderie nog wat lekkers nemen!:D

3. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Iedereen een leuke hemelvaartsdag gehad?
    Ik moest gisterochtend werken tot 13 uur, en om 14 uur zijn we met de vriendengroep naar Erm ( bij Emmen) geweest, daar was trekkerslep, en feesttent erbij enzo, daar speelde een band die me vriend en nog wat kameraden geboekt hebben voor hun jaarlijkse feestje.
    Daarna even in de kroeg gezeten, wel aan het water, maar heb een patatje met frikandel speciaal gehad. Had dat sinds februari niet meer gehad, dus vond dat het wel een keertje mocht.

@Gewicht: Mijn gewicht schommelt ook nog met de dag, gistermiddag was ik na toilet geweest nadat ik de grote had gedaan, en was ik 73.8, vanmorgen gewoon 76.5 dus schommelt nogal.

@Kimmetje: leuk geslaagd dus voor rokjes, wat voor rokjes zijn het :D
    Werkse vandaag.

@MvE: Welke dierentuin zijn jullie geweest? Was wel koud of niet gister?

@Dani: Lekker uiteten:DMooi menutje hoor.
    Ik ben ook altijd zwaarder als ik ongesteld moet worden.

@All: Net me ontbijt op, magere yoghurt met cruesli balans.
    Was pas 10.15 wakker haha.:p

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @renieta klinkt gezellig waar je gister bent geweest!en dat patatje met frikadel speciaal mag je zeker na 4 maanden nog eens eten! was het lekker??

voordeel dat ik nu zwaarder ben doordatik ongi moet worden is dat ik volgende week lichter ben :D.
    Heb wel echt moeite gehad om me in te houden. krijg altijd 2 dagen voordat ik ongi moet worden echte (VR)eetdagen krijg zin in snoep, chips, friet, frikadel enz enz en nu heb ik het beperkt tot een broodje van subway (tevens als avondeten) en 1 handjevol chips! ben wel trots opmezelf anders was ik zeker 1 kilo aangekomen!

heb mijn menuutje aangepast

O: beschuit met smeerkaas
    T:water
    L: nik
    A: salade en kijken waar ik zin in heb

zo kan ik bij het avondeten ook pakken waar ik zin in heb zonder dat ik ehct over mijn cal heen kom van vandaag. en aangezien ik ook ongi moet worden (en dus ronde 48 eraan komt) permiteer ik me wat extra's vandaag

ga zometeen die arts eens even bellen aangezien ik niks terug krijg!!

5. MamavEsmee

Renieta.. Ja, de dierentuin was echt koud.. Brrrr.. Konden in de auto terug naar huis lekker opwarmen..;) Esmee heeft dag van haar leven gehad daar gaat het tenslotte om!:) Jullie ook een leuke dag gehad zo te lezen! En dat frietje met frikandel moet kunnen hoor!

Dani.. Nog geen bericht van de arts? Misschien heeft hij vakantie? Ik zou toch als lunch wat nemen hoor.De hele dag op 1 beschuitje is niet goed hoor.. ;)

Net even op de fiets wat boodschapjes gedaan, zit nu aan een schaaltje ananas en een flesje water.. ;)

Vind het moeilijk, na een dag als gisteren om vandaag weer vol frisse moed er tegen aan ;) te gaan.. Ik hoef gelukkig niet meer af te vallen maar dat lekkere eten sluipt er zo snel in he?!;)

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Wat een rust hier vandaag! Heeft het forum eruit gelegen ofzo?

@ Kim: Nice! 3 nieuwe rokjes. Kun je weer even vooruit!

@ Dani: Jammer van die 1 ons! Maar meid, 1 ons is niet veel. Die is er morgen vast af!

@ MamavEsmee: Fijn dat je ondanks de mac toch bent afgevallen!

@ Renieta: Lekker genoten van je patatje en je frikadel speciaal? Lekker hoor!

Ik ben net terug van mijn werk. Wel een lekker werkdagje gehad. Nu lekker van het weekend genieten. We willen morgen in de voortuin gaan beginnen. Leeghalen! En misschien al een begin maken met de palissades erin te zetten, maar dat moeten we nog even bekijken.

Vanmorgen natuurlijk gewogen. En ik woog nog hetzelfde als gisteren. :D 101,8 kg. Ik ben deze week dus 1,4 kg afgevallen. Ik ben er blij mee. Maar mijn streven van onder de 100 voor mijn vriend zn verjaardag gaat denk ik niet lukken. Ik doe mijn best, we zullen zien.

Mijn menu vandaag:

O: 1 krentenbol
    1 beker optimel drink

T: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker
    1 appel

L: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    1 peer erdoor
    3 knäckebröd volkoren met;
    Runderrookvlees (totaal 30 gram)

T: 1 cup a coup tomaat

A: 1 kom tomatensoep
    1 bruine pistolet met;
    25 gram kip-kerriesalade

Totaal van 1150 kcal!

Liefs

7. MamavEsmee

Melanie.. Lekker menuutje vandaag! En een druk weekend voor de boeg.. Wel leuk om de tuin op te knappen! Hopenlijk heb je er lekker weer bij!

Vanmiddag lekker over de braderie gewandeld.. En naar de kermis geweest.. 2x met Esmee in de draaimolen geweest en we hebben 4 knuffels gegraaid waaronder een hele mooie Nijntje!:D

Een beker met stroopwafelkoekkruimels en stroop gehaald.. Lekker! Hij is half leeg.. De andere helft eet ik straks lekker op!

Vanavond bij de kip maar geen soepje gemaakt we zaten al erg vol..

Ga even mijn callorieen proberen te berekenen..;)

8. MamavEsmee

Ik ga maar uit van 3 extra grote stroopwafels en dan kom ik op 1570 uit.. Vanavond maar geen chipjes voor mij.. en extra veel water drinken!

9. liebrando

liebrando Niet meer actief

pfff hoi meiden
    Hier weer een depri girl!!!! Het ging zo lekker en nu is het weer 10x niks. Gister moest ik oppassen heb ik de kast eens even van dichtbij bekeken grrrrrrr........Vandaag alweer patatje gehad en m&m's.......Walg zo van mezelf he. ik snap het niet. Jullie zijn zulke sterke meiden jullie snoepen bv 1 dagje en het is weer over. En ik kak steeds maar weer in bleghhhhh.....De weegschaal zal maandag vast niet lief voor me zijn, of ik moet het in 2 dagen nog goed kunnen keren. dat betekent dus dat ik het weekend heel streng voor mezelf zal moeten zijn!

Meiden kunnen jullie me wat positieve hulp bieden!!! Stuur mij even jullie sterke kracht die heb ik wel nodig. Ben zo goed op weg, wil dat ook zo graag houden!!

10. MamavEsmee

Jongmoedertje.. Meid, niet depri zijn hoor! Hier ook al 2 dagen lekker aan het snoepen.:) Sluit het vandaag af. Maak een menu voor morgen en zondag en dan komt het helemaal goed hoor!!;)

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Renieta: Het is een rokje boven de knie, geplooit (kan het niet goed uitleggen) van jogging stof, zit echt heeeeerlijk!

Verder lekker gewerkt vandaag. Vrees alleen dat het morgen 1 grote ramp wordt op het werk. Het park zit helemaal vol, en ik sta alleen met 2 weekendhulpen, waarvan ik 1 kassa moet leren. Terwijl we altijd paskamerdiensten heb (heb ik meestal) maar dat gaat dus morgen niet lukken als ik haar kassa moet leren.

Pff ik kan daar nu al tegenop zien. :x

12. upc

upc Niet meer actief

Hoi meiden!!

Hier een druk dagje gehad. flink schoongemaakt, lekker gewandeld en boodschappen gedaan.
    Nu even lekker op de bank met een kop koffie.

Zal zo een menuutje maken voor morgen :)

13. upc

upc Niet meer actief

Hoe voeren jullie roerbakgroente in meiden?
    Alles apart of is daar een foefje voor?

14. MamavEsmee

Is het gewoon groente ( vers gesneden) uit de koeling? Dan voer ik het in als "groente vast rauw" kun je evt de olie oid apart invoeren..

15. upc

upc Niet meer actief

Ja, het is vers gesneden roerbakgroente. ( kool,wortels, ui en prei. )

Zal het eens proberen.

16. upc

upc Niet meer actief

Goed, hier mijn schema voor morgen.

O; 2 beschuitjes (volkoren) met aardbeienjam.
    T; 150 Gr verse ananas
    L; 2 plakken volkorenbrood.
    1 beleg haring in tomatensaus, 1 met sandwichspread.
    1 beker halvolle melk.
    T; 1 sinaasappel
    D; 100 gr aardappels
    1 sauslepel jus ( uit een zakje)
    roerbakgroente
    75 gram varkensfilet.
    T; 2 mandarijnen

In totaal 984 calorieen.

17. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Dikke knuff voor JM!
    FFies doorbijten meid! Je gaat gewoon je streef halen, kop op!

O: crackers
    T: 2 bh stroop, thee
    L: 1 bh stroop, 1 appel, thee
    T: 1 bh stroop, thee
    A: verse tomatensoep, kipburger, aardappel, prei
    T: meer tomatensoep (bluhhhh had ik niet moeten doen!)
    T: cola light

Zit steeds te grienen op de bank... kan me niet beheersen...
    Heb al sinds 29 april ongi krampjes en t gaat gewoon niet weg.
    Haal me nu allemaal domme dingen in mn hoofd :(

18. upc

upc Niet meer actief

Ik zou voor morgen en zondag een menu maken en je daar streng aan houden. Als je de fout dreigt in te gaan lekker even wat anders doen ( fietsen, wandelen)

19. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goedenavond meiden
    Hier een rustig dagje, lekker uitgeslapen tot 10 uur en vanmiddag even naar me ouders voor een bakkie en daarna boodschappen gedaan bij 2 supermarkten.
    Daarna macaroni gemaakt en even gesport in de sportschool.

Mijn menu voor vandaag:
    O: magere yoghurt met balans cruesli
    L: 2 volk.brood met kipfilet en 30+ kaas.
    T: gangmaker en water.
    A: 1 bord ( 2 opscheplepels) italiaanse macaroni.
    T: flesje water, 2 afslankthee en banaan en 6 aardbeien.

20. MamavEsmee

Moppie..mooi menu hoor! En die buikkrampjes zijn niet zo gek hoor. Wat kan je onzeker zijn he?

Renieta.. Prima menu meid! Lekker gesport vanavond.. En? Was de weegschaal lief voor je!

Whoopie.. mooi menu hoor!

Morgenvroeg gaan we lekker zwemmen, morgenavond hebben we 2 verjaardagen. Esmee gaat uit logeren.. Eerst naar de verjaardag van mijn broertje die 25 wordt en daarna naar de verjaardag van een vriend van ons..

Mijn menu voor morgen er op aangepast.. Geen taart morgen maar wel wat lekkere hapjes en een glaasje alcohol!

Erwin is nu uit.. Ik lekker oo de bank met Law and Order aan!

Deel Deze Pagina