Goedenmorgen dames Hier gauw even tussendoor voor menuutje end aarna meteen weg: met d ehond wandelen, eten inpakken, was aanzetten en dan richting mijn werk! Mijn menuutje voor vandaag: O: 2 donkere boterhammen met smeerkaas T: water en antiflu L: 2 donkere boterhammen met smeerkaas en yoghurtje T: muesliebol of peijenburg peperkoek A:kipfilet, aardappelen en salade T: water en babyvoeding Fruithapje @MvE succes met Esmee 1e keer is altijd eng (ook voor mams) @HVJ hopelijk word je volgende weekend beter!!!! @Butterfly hoe is het met jou? weekend goed doorgekomen? @Whoopie je kan vandaag veel water drinken maybe helpt het. en het kan soms zijn dat je lichaam even ertegenin gaat. meestal helpt het als je dan je eetpatroon eens een paar dagen omgooit (bijvoorbeeld het avondeten om 12uur) dan komt je metabolisme weer op gang. Succes ermee en houd moed!!!! @de rest sorry voor de GEENreactie Have a nice day
@MamavEsmee: Veel succes! Ben benieuwd Hier vanmorgen gewogen en ben 2 ons afgevallen. Dus daar ben ik blij mee. (Vooral na de nachos). Vandaag dus weer lekker verder! Ik zou graag wat anders tussendoor willen eten dan mijn volkoren crackers, eet ze nu echt iedere dag 's ochtends en smiddags. Vind ze super lekker, maar afwisseling lijkt me beter. We hebben wel beschuit in huis, maar ik weet eigenlijk niet of dat zo gezond is. Heeft iemand nog andere ideeen? Thanks alvast!
JOEHOE 28 Mei gaat de HA de spiraal eruit halen!!! Het had ook de 21 ste gekund maar dan ben ik helaas al verhinderd! Woensdagmorgen met Jurre naar Uroloog ben benieuwd!!! Kom later vandaag nog wel even langs!! MvE hoe ging met het Esmee?
@Whoopie, ow dacht de shake haha. Ja buikspieroefeningen vallen idd zwaar tegen in het begin maar gwn doorzetten meid. Balen van je 4 ons, maar die heb je er zo weer af meid! @MvE, leuk 1e naar de peuterspeelzaal. Ben benieuwd hoe Esmee erop reageert en jij natuurlijk ook! En balen dat je aangekomen bent, maar dat is er zo weer af joh. @Dani, ik hoop het ook dank je. @Schatje, wat goed zeg toch afgevallen! @Kimmetje, altijd fijn als mensen het opmerken dat je afgevallen bent. Motiverend! @Hier, zou gaan sporten vanochtend maar de oppas kon ineens niet meer. Balen want verheugde me er heel erg op, denk dat deze methode ook niet werkt want dan kan ik er niet op bouwen.
@Kimmetje, super 2 ons afgevallen. Misschien knackbröd? @Rianne, eindelijk die rot spiraal eruit. En succes bij de uroloog woensdag! @Hier, zit nu aan mijn maaltijdreep karamel jummie.
Ik heb 3 optie's/sportscholen: 1. onbeperkt voor 40 incl opvang (reistijd 30 min met OV) 2. onbeperkt voor 45 incl opvang (reistijd 10 min lopen) 3. onbeperkt voor 35 excl opvang (reistijd 15 min lopen) Bij de 3e optie, was de oppas mijn buuf maar die kon vandaag opeens niet dus niet echt om op te bouwen. En de eerst 2 zijn gwn zooooo duur joh, pffff wat zouden jullie doen dames?
Is er niet iemand anders die kan oppassen???? ------------------------------------------------------------- Zal ik wat zeggen meiden voel me nu al stiekum opgelucht dat de spiraal eruit gaat *bloos* Vind het dan wel weer jammer dat ik nog 11 dagen moet wachten maar ja dat trouwfeest wil ik ook niet missen
Haha als het aan mijn vriend ligt komt er geen ABSOLUUT geen 3e hoor Ik moet eerst wachten op mijn ongesteldheid en dan ga ik de Nuvaring proberen zien hoe die mij bevalt!! Ja dan is het moeilijk een keus te maken! Dan zou ik de 2e kiezen denk ik of de eerste hmmmmmm Moeilijk hoor,met de 1ste moet je wel lang reizen maar dan ben je wel goedkoper uit. De 2e zou je zo heen kunnen lopen??? Maar dan ben je al moe voordat je al wat hebt gedaan Eens zien wat de andere zeggen
Goeiemorgen meiden! @whoopie, jammer zeg! tja... hoe dat komt??? Ben je toevallig ongesteld? Of kun je niet goed naar de wc? @schatje, nou lekker toch! Heb je een leuk weekend gehad? @mve, jammer dat je iets zwaarder bent, maar wie weet is het er zo weer af! Leuk zeg, dat Esmee voor het eerst naar de peuterspeelzaal gaat, heeft ze er zin in? Celeno gaat ook met 2,5, dus pas over (ruim) een half jaar. @dani, mooi menu! werkse! @kimmetje, ik eet idd ook wel volkoren beschuit, misschien musli ofzo? @rianne, fijn dat je spiraal eruit gaat, hoor goeie verhalen over Nuvaring. @hvj, jeetje dat is lastig ja.. kan je niet duidelijke afspraken met die buurvrouw? Als ze steeds afzegt zou ik het idd ook niet doen. Dan misschien toch meer betalen? @hier, vanmorgen gewogen en een halve kilo afgevallen en dat terwijl ik in het weekend niet al te goed opgelet heb
Ja mannen pff hou daar maar over op. Hoop dat de Nuvaring wel aanslaat. Idd moeilijk en dacht ook aan de 2e maar is echt duur joh. Ben ook benieuwd naar wat de rest zegt.
het weekend was super hoor! zou zo ff wat foto´s plaatsen.. jullie kunnen me ook toevoegen op hyves! dan stuur me maar ff een pb dan kan ik jullie mijne sturen
Hoi meid, Had duidelijke afspraken gemaakt maar vanaf dag 1 gaat het al mis, dus kan er niet op bouwen. Denk idd dat ik dan meer moet betalen. Super dat je een halve kilo bent afgevallen! Zo net de kleine fruit gegeven, zometeen ff opruimen in huis.
Goedemiddag allemaal!!! Ik heb mijn 2de streef behaald!!!!!!! Zat vanmorgen op 103.9 dus is er 20.1kg af!!!! Ben zo blij Ik reageer even op de mensen wat ik onthouden heb. @Melanie super bezig geweest met de tuin jammer dat je op je vinger geslagen hebt Suc6 met je cursus. @Dani als ik jou was zou ik ook volkoren brood eten zit jodium in is erg goed voor je (zit niet in beschuit enz) @Moppie laat je niet gek maken door alles wat op internet staat he dan duurt je zwangerschap erg lang je mag bijna alles eten op wat dingen uitgezonderd ik zou op voedingswijzer kijken of aan de verloskundige een foldertje vragen en niet overal op gaan googelen Hoe voel je je verder? (chocolade mousse uit de winkel mag je gewoon hoor zit geen vers ei in alleen zelfgemaakte of in een restaurant moet je even vragen of er rauw ei in zit.) @Mamavesmee ben benieuwd hoe je dochtertje het vind vanmorgen en jij ook natuurlijk @Kimmetje gelukkig dat je toch wat afgevallen bent super! De rest weet ik niet meer. Mijn menu voor vandaag o 1 volkoren beschuit met filet 1appel t galia meloen kopje groentensoep l 3 volkoren boterhammen 1 met smeerkaas 20 gram rookvlees t nog geen idee a 150 gram aardappels 150gram sperziebonen 100 gram witte bonen 100 gram verse zalm (uit de oven zonder olie/vet) dan zit ik rond de 1050 calorieën
lieve lieve meiden Ik hou het echt voor gezien met lijnen. Hou het een week vol en dan gaat het weer mis, ben alleen maar aan het jojoen. Heb er echt even genoeg van sorry. Maar ik ben er echt even helemaal klaar mee! Ik kom hier af en toe wel even bijlezen als jullie dat goed vinden, want jullie zijn zo super bezig!! Mooi volhouden hoor! niet opgeven net als ik haha....ach mijn tijd komt vanzelf wel een keer, het is nu wel even genoeg geweest! Meiden heeeel veel succes zet hem op!!!! liefsssss
@Jongmoedertje: Jammer dat je stopt, maar je moet er natuurlijk wel zelf achterstaan, anders werkt het niet. Gezellig dat je mee blijft lezen! Wel laten weten hoe het met je gaat he? Liefs.
Schatje.. Hardstikke goed dat je al 5 kilo kwijt bent! @ PSZ.. Esmee vond het geweldig.. Ze deed meteen mee met de kindjes, had zelfs al mot met 1 van de kindjes haha.. Donderdagmiddag mag ze al meteen meedraaien met de groep! Leuk hoor! Dani.. lekkere werktijden heb je! Lekker menu ook vandaag.. Succes vandaag! Kimmetje.. Fijn dat de 2 ons er in iedergeval af is! Wat dacht je van een boterham of een rijstewafel? Rianne.. FIjn dat de spiraal er uit gaat! Hoe gaat het met afvallen? HVJ.. Balen dat de buurvrouw afzegde.. Ik zou gaan voor de duurste.. Elke keer met het openbaar vervoer kost ook geld! Patriesja.. Esmee had heel veel zin! Goed dat je een halve kilo kwijt bent! Zustertje.. Wat onwijs goed dat je 2e streven is bereikt! Mooi menu vandaag.. Jongmoedertje.. Jammer dat je het niet vol kunt houden.. Die laatste 10 kilo gaan er vast snel af meid.. **** Vanmorgen druk geweest. Met Esmee naar de PSZ.. daarna boodschappen doen en op visite geweest bij een vriendinnetje.. Eenmaal thuis met de honden uit, boodschappen wegpakken en een boterham eten.. Daarna Esmee naar bed brengen, afwassen en stofzuigen. Nu even zitten! Vanmiddag voor Esmee een drinkbeker halen voor op de psz..