Jawel maar dat komt denk ik meer door wat er met Lukas is gebeurd! Dat heeft even een impact gehad en heb niet meer aan dat andere kunnen denken eigenlijk!
Chocolade is mijn lievelings snoep, maqar moet er al 4 maanden niet aan denken. Maar dat heb ik ook met koekjes, en toastjes met salade. Alles wat lekker is heb ik niet echt trek in. Dat scheelt wel heel erg hoor. Neem in de avond een beetje chips, maar of daar ik nou echt van geniet , ook weer niet hoor. Kan dan beter twee boterhammen nemen . Hier het eten weer op, heeft goed gesmaakt. Vandaag prima aan mijn dag gehouden , voor vanavond nog druiven en kwark op het menu staan. Is dat ook weer op. Alleen op de aardbeien na vanmiddag een koek gehad bij mij moeder. Heb toch nog heerlijk gewandeld, moest boeken verlengen en luiers halen, en ben even langs mijn mams gegaan. Was toch wel lekker. Esmee was onder het eten weer heel vervelend , ligt nu gewassen en wel in bed. Mijn zusje komt zo even oppassen en gaan manlief en ik naar de Formido, verf halen en saus. Is 50% korting , en we hebben nogal wat nodig . @Moppie, ach meid, nu je zwanger bent mag je de teugels best een beetje losser laten hoor. Dit doe je niet dagelijks, maar wel weer komisch! Echt MENU DE ALLA MOPPIE..... @Melanie, ach, en anders vraag jij hem toch . Mannen. De mijne heeft me nou ook niet super romantisch gevraagd hoor. Jullie bescheuren je allemaal als jullie weten hoe dat bij ons is gegaan . Eigenlijk hilarisch!!!! Ik ben weer effies weg, tot laters!
@ Moppie: Gelukkig heb jij een goed excuus voor je menu! @ Kim: Roland en romantisch.... jij bent zeker de leukste thuis??? @ Butterfly: Je maakt me wel nieuwsgierig! Vertel eens! Heb wel zin om me te bescheuren!!!
Zo mijn beweging ook weer gehad in totaal nog even 13 km gefietst was echt heerlijk strak blauwe lucht en de wind door mijn haren Wat hebben jullie allemaal onromantische mannen (mijn man is ook niet super romantisch) maar heeft mij wel netjes gevraagd op zijn slaapkamer met allemaal kaarsjes aan en een super mooie grote bos rode rozen was op 14 februari 2007 en 1 februari 2008 zijn wij getrouwd.... Mijn trek in chocolade is weer over soms heb je dat weleens terwijl ik geen snoeper ben. @Butterfly je maakt mij ook wel erg nieuwsschierig hoor
goh ik lees hier een aantal reacties van meiden die trek hebben in chocolade, heel goed dat jullie het niet hebben genomen TOP!
Hmmmmmm chocolade. Heb ik ook best zin in Hoe gaat het met iedereen? Ik zal eens een menu voor morgen maken, lastig..
@mve, wij zijn ook dol op zomerfruit! Uiteindelijk hebben we vis gegeten. Heel veel plezier morgen!! Geniet ervan! @melanie, goed menu hoor! En gaat zeker lukken meid! Je kunt het! @kimmetje, jammer dat je geen ring gevonden hebt. Heb je nog lekker gelezen? Ik ben al over de helft van mijn boek, als je eenmaal begint blijf je doorlezen @hvj, nog steeds niet helemaal beter? heb je nog wat kunnen doen vandaag? @zustertje, knap hoor dat je hebt kunnen weerstaan! En lekker gefietst! @moppie, niet schuldig voelen meid, je hebt nu gewoon meer nodig! @butterfly, ach lekker toch dat je geen trek hebt in al die lekkere dingen, ik had het ook de eerste 4 mnd, helaas daarna wel hihi En ik ben ook nieuwsgierig nu Zo hier een goed dagje gehad, lekker van het weer kunnen genieten. Samen met me zusje, ook nog een flinke wandeling met de hond gemaakt. Vandaag bijna 2 uur gelopen Morgen weer vroeg werken, dus ga vandaag maar is proberen niet al te laat naar bed te gaan maar ja...
Moppie.. Lekker menuutje hoor! Butterfly.. Goed geslaagd bij de formido? En ben ook wel nieuwschierig naar het aanzoek van je man! Zustertje.. Nog lekker gefietst.. Hardlopen staat op een laag pitje? Patriesja..Lekker veel beweging gehad vandaag.. Succes met vroeg naar bed gaan.. NEem het me ook steeds weer voor maar het lukt zelden.. Mamarianne.. Hoe is het nu met Lucas? Melanie.. Was de lasagne lekker? @ chocolade.. heb net een klein handje chocopinda's op ( in huis voor de verjaardag, erg fout, kan er dan niet afblijven..).. ** Vanavond bij mijn zusje in huis bezig geweest. De hele bovenverdieping leeg gepakt.Stond vol met gereedschap, ondervloerdelen, laminaat, tegels en rommel.. Daarna stof af genomen, gezogen en gedweild.. 2 uur bezig geweest met slepen, trap op en af.. GOed voor de beweging.. Als het goed is gaan ze volgende week over! Net wel een extra appel gepakt, en dus wat chocopinda's.. Daar ging mijn balans dagje!
Aan die appel zal het niet gelegen hebben, en dat handje chocopinda's kom je niet meteen van aan, maar op een balansdag niet heel handig. Ach joh... morgen lekker genieten van je verjaardag, en dan maar een handje minder Lasagne was heerlijk!
Nee het lukt mij eigenlijk zo goed als nooit om vroeg naar bed te gaan En voor mij is vroeg om half 11/11 uur. Vaak lig ik pas om 12 uur in mijn bed en dan moet ik soms om 6.15 weer op
@Chocola, hier NOG STEEDS zin in maar niet gepakt nog mijn man gebeld/gesmst om het mee te nemen na zijn werk. Ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden... @Patriesja, zoals ik al eerder zei wou ik wat gaan wandelen buiten maar daar kreeg ik de kans niet voor omdat mijn dochtertje op haar gezicht was gevallen. Gevolg dikke lip, en ik kreeg daarna migraine waarna ik op de bank in slaap ben gevallen. Werd pas om 18u wakker, daarna gekookt, gegeten en nu languit op de bank (voel me nog sufjes en net misselijk).
Sorry dat had ik ff gemist, jeetje meid, vervelend allemaal hoe gaat het met je dochtertje? altijd naar als ze zo hard vallen.. Hopelijk voel jij je ook snel wat beter!
Geen probleem. Lip is niet meer zo dik en ze ligt nu lekker te slapen. Met mij zal het morgen weer goed gaan hoop ik.
Zo meiden, we zijn geslaagd bij Formido. Behang voor de woonkamer meegenomen, verf, saus, ook voor Esmee haar kamer een mooie fushia roze kleur. Komt helemaal goed allemaal. Vooruit, ik zal het verhaal vertellen @Mijn aanzoek) We wilden altijd wel trouwen, maar we hadden het altijd over "later". Maar ja, uiteindelijk vraag je je af, wat is later? Wanneer is later? Harrold was altijd druk aan het bedenken hoe hij mij zou vragen. Drie jaar geleden waren we met mijn zusje en haar vriend een weekeinde naar Zandvoort aan zee geweest. We waren heerlijk uit eten geweest en maakten na het eten een wandeling aan de zee, heerlijk zo uitwaaien aan de zee. Mijn zusje en haar vriend liepen ver achter ons. En mijn vriend vroeg het ineens. Wat is daar nou hilarisch aan zul je denken . Hij had geen ring, het kwam zomaar uit het niets vallen dus ik geloofde het niet en heb hem uitgelachen en we zijn lachend verder gelopen. Dat hij het serieus meende...... had ik niet gedacht. Twee weken later had ik een etentje met vriendinnen waarna we de kroeg zijn ingegaan. We hadden veel te veel wijn gehad en waren echt aardig bezopen. Harrold had ook een feestje gehad en kwam ook naar de kroeg. in die kroeg heb ik gewerkt dus de stamgasten kende ik en daar ouwehoerden we altijd mee. We waren allemaal ver heen... en op gegeven moment kwam een van de stamgasten naar me toe en vroeg mij wanneer we eens gingen trouwen. We gingen al zo lang met elkaar. Ik heb gezegd: "ik wil heel graag trouwen, maar dan zal hij mij toch ten huwelijk moeten vragen". Mijn vriendinnen en ik de grootste lol en die pushten ineens ook zo. Die stamgast ging ineens weg... Komt hij later weer met Harrold en ik moest eens even komen praten. Hij zegt tegen mij: "mooi een ben jij, je wilt ten huwelijk gevraagd worden, dan word je gevraagd en lach je hem uit en geef je geen antwoord". Ik heb met grote ogen staan kijken. We hadden allemaal drank gehad, niemand was meer helder. We lachten overal om. Ik weet nog dat ik heb gezegd dat mijn antwoord ja was, maar dat ik hem toen niet geloofde. Mijn vriendinnen hoorden ja........ en het was ineens groot feest, de meiden juichen en Harrold pushen dat hij op zijn knieen moest om het nogmaals te vragen. Hij deed dat ook nog, zijn foto's van gemaakt, en iedereen mensen feliciteerden ons. Maar ja, je bent bezopen en het dringt helemaal niet tot je door . De volgende morgen werd ik wakker, Harrold ook, en vaag herinnerden we ons de avond en dat "aanzoek" gebeuren. Ik zei nog tegen harrold: "ik geloof dat we gaan trouwen". We hebben gelachen. Ik keek op mijn hyves en mijn vriendinnen hadden allemaal al felicitaties gestuurd . Nou, toen hadden we iets van: laten we dan maar gaan trouwen en we zijn in ondertrouw gegaan. Dit mijn aanzoek.
@Moppie1981: Die crackers heb ik ook, zo lekker! @Mel: Hahahhaha ik vond hem wel een romantisch typje! @Patriesja: Ik kan ook nooit stoppen met lezen, ga zo weer verder in mijn warme bedje haha. @Butterfly: Hahahaha komisch verhaal!! @Chocolade: Ben net bij een vriendinnetje geweest, daar een stuk speculaas gegeten en een mok warme chocolademelk. Maar volgens mij moet dat geen kwaad kunnen, aangezien ik vandaag geeneen tussendoortje heb genomen, en verder ook niet veel spectaculairs gegeten heb. We zullen het zien morgenvroeg! Ik duik nu lekker mijn bedje in met m'n boek. Morgen weer werken na 3 vrije dagen.......wennen!
Pffft ben echt moe, hebben nog bezoek (hulp met huis) en ik moet echt slapen! Ga uitslapen morgen. Kom dan weer reageren hier...