10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Oh ja en Jurre gaat wel onder het mes om zijn balletje te zoeken!! 4 Juni een gesprek met de Anaesthesie!

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Butterfly:
    Geniet er van? Pfffttt... en jij wilt me niet bang maken whahahaha :p

Maar ik zie wel hoe het loopt... In het januari mama topic lees ik dat meiden met 4,5 week al boven de pot hangen. Elke dag dat ik niet kots is er 1 toch :p Ik hoop gewoon dat het niet nodig hoeft te zijn ;) Maar aan de andere kant zou het toch best fijn voelen als het wel een keer voor komt, hoort er bij toch? Misschien kom ik zo nog wel van mn kotsfobie af!

Vanmorgen een half uurtje na mn ontbijt werd ik toch wel even wee in de maag. Paar slokken melk genomen en toen ging het wel weer. Zal wel een voorbode zijn voor volgende week :p

===

11:00 Ontbijt:
    bakje magere yoghurt met wat crunchy, en lepel jam. Helft opgegeten, andere helft door Puk opgelikt (mijn zwangere kat) grrrrrr.... maar had er toch geen zin meer in...

T: half glas melk

13:00 Lunch:
    halve volkoren baguette, doormidden gesneden en besmeerd met tomatenpuree, pizzakruiden, plakje beenham, wat ananas en kaas, en dan even 10 minuutjes in de oven...
    YUM!

T: glas ranja

Nu:
    1 persoons potje thee. Grappig, ooit een keer een klein Bodum (ben gek op Bodum spul) theepotje van mn moeder gekregen met zo'n zeefje erin voor losse thee. Het potje is net groot genoeg voor 2 kopjes :)

Straks:
    Aardbeien en witte druiven in de planning...

3. steenbokje

Zal vast wel goed komen dan. Inderdaad, hij moet niet nu al bang worden voor de tandarts, dan heb je er later echt veel problemen mee! Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van!

Jurre moet onder het mes? 1 balletje niet ingedaald?
    Wel fijn dat je in ieder geval zo snel al een afspraak hebt. Lijkt me nog best eng om zo'n uk onder het mes te moeten laten gaan, maarja... weinig andere opties lijkt me?

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Yep,je kan ook nog wachten tot het vanzelf nog gaat gebeuren al zien we dat beide niet gebeuren namelijk dus ja dan blijft er 1 optie over...
    Vind het ook vreselijk maar ja het is niet anders,tis voor hem gewoon beter!

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Moppie ik heb bij beide toch ook niet boven de pot gehangen!! :p geloof me nou maar dat het gewoon wel goed zit!!!

6. steenbokje

Hahaha, ieder lichaam is helaas anders. Jammer dat wij vrouwen nog niet zover geevolueerd zijn dat we nooit meer kotsen!

Maar ik heb er vrede mee. Gek genoeg ben ik er nu niet meer bang voor. Als het komt, dan komt het gewoon...

7. steenbokje

Whahaha... mijn banner, "My brain is growing fast & I already have more brain cells than Paris Hilton" :p

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    ;) ja leuk he :)

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Patriesja.. Dat is i.d. wel erg laat.. Ik lig het liefst rond 22.00 op bed.. Maar dat doe ik 2xper jaar ongeveer haha. 00.00 is me echt te laat. Ook al kan ik tot 8.00 liggen..:)

HVJ.. Je man chocolade meegenomen?

Butterfly.. Goed geslaagd bij de formido zo te lezen.. Ik vind het best een leuk aanzoek! Niet zo standaard.. Fijn dat je gewicht zo mooi laag blijft.. Hoe staat het met je buikje? Begint hij mooi te groeien? Werkse voor vanavond!

Kimmetje.. Speculaas en chocomelk zijn caloriebommen! :$

Zustertje.. vroegertje voor jou vanmorgen! En ja, ben i.d. druk geweest! Lekkere warme maaltijd zeg!

WHoopie.. Mooi menuutje hoor!

Emma.. Heel veel beterschap meid! Die 75 kilo is wel mooi!;)

Mandy.. Fijn dat je gewicht zakt.. Ach, en het dieet is best vol te houden!;)

@All.. Bedankt voor de felicitaties!

Moppie.. Ben bij mijn zusje boven bezig geweest.. Denk niet dat ze het leuk vinden dat ik hun spul om marktplaats zet! :DZe zijn nu 6 maanden aan het verbouwen en bijna klaar! Fijn dat je je verder goed voelt! Hier ook niet overgegeven.. Wel een weeig gevoel vooral als ik langere tijd niets at maar verder kip lekker! Oja, wel vanaf een week of 20 veel maagzuur. Heb kilo's rennies gegeten..:)

Rianne.. Jammer dat de tandarts er niets aan kan doen. Hopenlijk doet het hem niet te veel pijn.. En voor de jongste ook geen leuk onderzoek in het ziekenhuis.. Gelukkig kan hij snel worden geholpen..

Wie is Mirjam op hyves?;)

Vanmorgen 2 vriendinnen met kids op visite.. Meisje van bijna 2 en een baby van 3,5 week!

Mijn menu voor vandaag:

O: 200 gram optimel kwark.

T: koffie en water, klein puntje kwarktaart, blokje kaas en een stukje meloen met rauwe ham.

L: 1,5 pistolet met filet en water..

T: appel..

A: 150 gram zilvervliesrijst, doperwten en balletjes in zoet/zuur saus..

T: 3 hapjes, 2 handjes chips..

Zit dan op 1403.. dus heb nog wat speling..

Heb voor vanavond ook worteltjes en komkommer gehaald met kerrie dip en knoflook dip..

Vanmiddag ga ik lekker met Esmee en de honden een stuk wandelen, het weer is heerlijk..

De hapjes zijn gemaakt en ik krijg geen visite vanmiddag..

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ze wou het Lukas niet aan doen om hem te helpen in zijn mondje!! En ze gaat er vanuit dat de grote tand de kleine melktand wel weer naar beneden duwt!
    Hij slaapt op de bank nu volgens mij nu weer,sowieso even bijna 2 uur geslapen daar!!

11. steenbokje

Heerlijk menuutje vandaag meis! Geweldig weer er bij, dus jouw dag kan vast niet meer stuk. Geniet! ;)

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat een mooi WEER is het toch vandaag!!! Geniet hier zo van lekker op mijn ligstoel in de tuin fles water erbij en laptop en de vrolijk gekleurde handdoeken die aan de waslijn hangen zo voel ik me echt op en top gelukkig :D

@moppie weet iedereen in je omgeving al dat je zwanger bent of niet?

@mamavesmee krijg je nog veel bezoek vanavond of valt het mee? Geniet er in elk geval van maar dat zal best goed komen.

@Butterfly werkse voor vanavond doe rustig aan.... En jullie verhuizing gaat echt opschieten gaan jullie alles zelf schilderen enz?

@Melanie lekker gewerkt vandaag? was de weegschaal weer lief voor je vanmorgen?

Ik heb net genoten van een magnum kon makkelijk in mijn menu want zat erg laag met mijn warm eten net nog een half meloentje gegeten en straks nog 3 boterhammen met osseworst en dan zit ik op een aantal van 1040 calorieen (ijs inbegrepen)
    Vanavond kom ik nog wel even lezen en kleppen ben morgen heerlijk vrij.....

Morgen een relaxt dagje lekker naar de kapper en wat huishouden doen en van de zon genieten en 's avonds met mijn man samen naar zijn oma hopelijk op die fiets in totaal 20km dus goed te doen.

@moppie fietsen is ZO lekker ik deed het eigenlijk alleen maar naar de winkel enz maar nu rij ik bijna elke dag wel 10km of meer (probeer aan 30min te komen elke dag)
    Wij wonen vlak aan de rand van het dorp kan heerlijk langs de zee fietsen of door een groot natuurgebied met heel veel vogels,paarden,koeien,lama's enz erg leuk geniet ik volop van zeker als de zon schijnt ;):D

Ik ga mijn brood smeren en verkleden tot straks hoef maar van 18.00 tot 21.00 tewerken.

13. steenbokje

Nee zustertje. Heb het aan 2 vrienden in het buitenland verteld, en aan 1 (ander) forumvriendinnetje.
    Vriendlief heeft het ook aan een goede vriend verteld =)

Verder wachten we tot in ieder geval de echo, voordat hij het op zn werk gaat vertellen.

Na de echo gaan we onze ouders en broers/zussen inlichten.

Wanneer ik het op het werk ga vertellen weet ik eigenlijk nog niet... Lastig aangezien ik via een uitzendbureau werk...

14. steenbokje

#3174 steenbokje, 19 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2010
    Wat heerlijk klinkt dat trouwens, fietsen langs de zee! Nee, helaas hier niet het geval, we zitten midden in friesland... Wel in een dorp, straks op het platteland :D Maar dan ga ik zeker ook vaker fietsen hoor!!! Eventjes boodschappen doen in onze huidige woonplaats = 6km heen, en weer 6km terug. Lijkt me een goed plan!

ps. Lama's? *proest* die komen er van nature vast niet voor :p

Eten:
    Heb net een fruitsalade klaargemaakt. verse druiven, aardbei, en wat ananas uit blik. ;)

O: 1/2 bakje yoghurt met crunchy, lepel jam
    T: 1/2 glas melk
    L: 1/2 volkoren baguette met tomatenpuree, ham, kaas, ananas
    T: glas ranja
    T: potje thee
    T: 1/2 glas melk
    T: fruitsalade
    T: potje thee
    A: kipfilet, aardappel, worteltjes

Ben aan de halfjes vandaag zie ik al :p

Vanavond nog ruimte voor wat kipkerrie op crackers :p

15. upc

upc Niet meer actief

Hey meiden,

ik ben aan het koken maar heb geen idee hoe ik nasi in moet voeren voor het aantal calorieen.... Hoe doen jullie dat?

16. steenbokje

Ligt er aan hoe je het maakt. Als je alle ingredienten apart kunt berekenen, zou ik dat doen...

Anders kan je ook een kant en klaarmaaltijd op internet opzoeken, bijvoorbeeld:

Nasi Goreng (Super de boer)
    210 kcal per 100 gram

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Vanmorgen had ik zelfs gewoon zin om te gaan werken na 3 vrije dagen. Geloof me, ik vind een vrije dag heerlijk, maar 3 achter elkaar is toch een beetje 'too much'. Kom ik op het werk aan, schijnt dat we ineens maar tot 5 open zijn ipv tot 6 ivm een rustige midweek. Kan ik om half 1 naar huis omdat er dan nog een collega bij komt, en zij met haar uren in de min staat!

Belachelijk gewoon. Oke ik heb echt ontzettend veel uren, maar plan me dan gewoon helemaal niet in! Rij er 's ochtends zowat 3 kwartier op, om op mijn werk te komen, en nu heb ik dus gewoon nog geen 3 uur gewerkt en kon ik weer naar huis.
    Gelukkig scheen het zonnetje, en ben ik dus met met een vriendin op het terras gaan zitten, maar damn wat was ik pissig!

Zo, nu genoeg geklaagd. Haha

@MamavEsmee: Van harte gefeliciteerd!!!

Ben dus vanmiddag op het terrasje weer gezwicht voor een uitsmijter met kaas.
    Zat er net nog vol van, dus heb alleen een beker yoghurt op.
    Hoop dat de schade maar meevalt.......heb nu al spijt eigenlijk :)

18. steenbokje

zou zelf ook pissig zijn en mn uren eisen :p
    vind het onzin dat ze je voor die paar uurtjes heen en weer hebben laten rijden!!

Maar hopelijk heb je nog een beetje van het zonnetje kunnen genieten meis ;)

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ MamavEsmee: GEFELICITEERD! Met je verjaardag! Geniet er maar lekker van! Balen van die 400 gram meid! Maar joh… van de week zijn die er weer af! Enne… wat een heerlijke traktatie! Jummie!

@ Whoopie: Mooi menu vandaag hoor! Voor nasi, voer ik alles apart in!

@ Emma: Meid, dat je zo ziek bent geweest. Fijn dat het nu weer wat beter gaat, en ook met tim. Hopelijk zijn jullie snel allebei weer helemaal beter!

@ Mandy: Ziekenhuisdieet werpt dus zijn vruchten af! Fijn!!!

@ Butterfly: Super dat je de shoarma afgeslagen hebt meid! En mooi dat je nog steeds niet aangekomen bent!

@ Moppie: hahaha… die banner! Geweldig!

@ Zustertje: Nee, weegschaal gooi ik eerdaags uit het raam denk ik. Weeg nog steeds 101,9 kg (1 ons meer dan afgelopen Vrijdag!!!)

@ Kim: Lekker geregeld weer op het werk… Snap dat je baalde! En oei… uitsmijter met kaas…

Ik ben ook weer terug van een dag werken. Wel lekker gewerkt… lekker rustig! (alle druktemakers waren vrij vandaag!) Vanmorgen weer niks afgevallen. Ik gooi die weegschaal eerdaags uit het raam. Onding!!!

Mijn menu voor vandaag:

O: 2 knäckebröd volkoren met;
    Slankie smeerkaas
    1 beker optimel drink

T: 1 kiwi
    135 gram aardbeien

L: 220 gram optimel vanille yoghurt met;
    100 gram aarbeien erdoor
    2 meergranenboterhammen met;
    18 gram ham en;
    23 gram kaas 20+

T: 1 cup a soup tomaat

A: Taco’s met gyros, mango en salsa

Totaal van 1167 kcal vandaag.

Liefs

20. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Ja was inderdaad niet zo verstandig van die uitsmijter. Hoop maar dat het meevalt met wegen. Heb nu ook echt een vreetbui en ontzettende zin in chocolade.
    (Heeft ons mam ook nog zo'n mega reep van Milka ingeslagen die doodleuk op het aanrecht lag). Maar ik heb maar een appel genomen.
    Ga nu niet meer naar beneden want dan kan ik mezelf niet inhouden denk ik.

Fijn dat je lekker gewerkt hebt!

Deel Deze Pagina