10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

haha ja dat weet ik ook wel, ben ook te verwend, normaal viel ik elke dag wel 2 a 300 gram af maar ja dat was met de 20 kilo. Nu niet meer helaas, ach we nemen gewoon even een break!

ik ga me bedje in ben niet helemaal fit heb enorm last van de keel, en heb het gevoel dat me hoofd op ploffen staat of ook vol zit dus maar lekker op bed!

tot morgen!!!

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Meiden..
    Nou ik leef nog hoor, maar daar is het mee gezegd haha. Jemig wat is dat spinning ontzettend zwaar zeg. Ben helemaal kapot, op het moment denk je, nee ik kan niet meer, maar na die 30 min voel je je toch wel erg lekker.
    Ga het vrijdag DENK IK nog maar eens proberen:D

@Kleintje: Ja heb vaak geen zin, maar als ik er eenmaal ben, ben k er zo 1,5 tot 2 uur haha.
    @MvE: Ga me morgenochtend wegen, we zien het wel. Probeer minder te wegen haha.
    @jongmoedertje: Het moet inderdaad geen straf zijn om te eten en je moet je er ook prettig bij voelen. Je hebt 3 prachtige kids en geniet daar lekker van. Wie weet als je het even op een lager pitje zet, dat het dan beter word.

Zit nu aan me 3e flesje water en een mok thee, plak ontbijtkoek gehad:D

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Renieta.. woooohoeeee... Zei toch dat het aanstekelijk werkt!:D

Ga nu echt.. doei!!:p

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Haha ja het werkt erg aanstekelijk, maar het is wel enorm zwaar hoor.. pff me bovenbenen.. allemachtig haha:p

5. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Nou ik heb gister en vandaag niet gesnoept en vandaag geen zoete dranken en beleg genomen (ik ga daar maar eens mee beginnen)
    Gisteravond kwam mijn vriend wel aan met een doos zoenen.. uiteindelijk heb ik drie rijst wafels gehad en hij zes negerzoenen.
    Ik ga denk ik wat vaker de verpakkingen lezen.. 1 negerzoen staat gelijk aan drie wafels kwa calorieen. Dus in theorie ik 3 wafels en hij een heel pak haha toen was ik toch wel een beetje trots want hij had nog trek en ik zat vol :)

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Haha dat is wel heel erg goed aphrodite:D

Iedereen al op bed?

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Aphrodite en Kleintje: Welkom en succes met afvallen.

@ Jongmoedertje: Meid, als je je zo ongelukkig voelt met het lijnen (terwijl het niet echt lukt) is het inderdaad misschien beter om het even te laten. Gewoon gezond eten, maar even niet die calorieen te tellen. Probeer het over een tijdje gewoon weer! Wie weet, lukt het dan wel! Wel gezellig als je mee blijft kletsen hoor ;)

Jaja, ik ben er weer even. Op mijn laptop die continu foutmeldingen geeft. Is eigelijk geen doen, maar ik kon jullie niet missen! :)

1 dagje hier niet meegekletst en ik ben meteen aan het snaaien geslagen :(... Heb veel chocolade gehad. Ik dacht ik ga gewoon alles opeten dan ben ik er vanaf, dan heb ik gewoon weer niks meer in huis (werkt voor mij toch beter). Heb me er helemaal ziek aan gegeten. Zo misselijk dat ik de laatste bonbons en paaseitjes weggegooid heb! Het voordeel is nu dus wel dat het huis nu weer vrij is van chocola. Ik wil niet weten wat de weegschaal me morgen gaat aandoen! Maarja... had ik er maar vanaf moeten blijven.

Ik zal proberen om deze week mee te blijven lezen. Maar op iedereen reageren is gewoon geen doen. (normaal typ ik reacties in word, maar op dit moment doet geen enkel programma het, behalve internet) Dus alvast sorry voor mijn egoberichten van aankomende week! Volgende week maak ik het weer goed met jullie (als de laptop dan weer gemaakt is tenminste)...

Liefs

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Melany: Geeft helemaal niks, alleen maar leuk dat je gewoon blijft lezen:D En egoberichten vallen ook wel mee hoor

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Emma, dan hoop ik dat het gauw helpt bij mij. Dank je

Patriesja, ja gelukkig is mijn suiker goed. De andere uitslag krijg ik donderdag, dus spannend.

Aphrodite, je mag zeker trots zijn op jezelf.

Renieta, spinning is heerlijk en je valt er echt veeeeeeeel mee af!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    MvE ik ben 1.68 ... niet zoooo lang dus !!

melanie knuf voor jou ! wat sneu voor je opa

aphrodite goed gedaan hoor !

renieta goed bezig geweest zie ik !!

zo en nu naar bed ben morgen laaaaaange dag werken dus zal er niet zijn ! knuf

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Zustertje: wat balen van je ongi! Hoop dat de dokter wat voor jullie kan betekenen!!!
    Heerlijk dat zonnetje vandaag he! Heb er ook onwijs van genoten - in de auto - achter glas... ok dat was best balen!! Maar wel lekker warm...

@MvE: Dat zo'n getalletje zo veel verschil kan maken he ;) Waarom onder de 74? Straks onder de 70? Hoe lang ben je trouwens?

@SweetRoosje: Bloed prikken brrr... naalden... maar hoop dat je duidelijkheid krijgt!

@Emma: jullie nog plek voor kittens? Pukkie is nog half krols, ze schreeuwt naar de katers maar de katers zijn gelukkig weg. Kan ik eindelijk rustig slapen haha...
    ps. idd even zonder internet gezeten vandaag. athome was aan het knoeien hier in de buurt, vooraf gemeld dus kreeg al een telefoontje van mn vriend vanmorgen dat ik ws. geen internet zou hebben. met modem reset zou het opgelost zijn. NIET! Maar lang leve de nieuwe telefoon die op internet kan! Alleen alles lezen is zo lastig op een klein schermpje. Ben volgens mij toch wel een beetje verslaafd aan dit forum hihi....
    Hier gaat het trouwens al wat beter. Maar op de een of andere manier blijven mn darmen al weken lang borrelen. Echt niet prettig...

@Nicole: Belangrijker dan die laatste 6kg is hoe strak jij in je vel zit. Als je lovehandles weg zijn, en jij straks tevreden bent over je spiegelbeeld, klaar toch? Misschien een kledingmaat als doel stellen ipv een gewicht?
    >> Laxerends: ideaal gewicht thee (die vieze ja... ookal vind ik m heerlijk!) werkt perfect! Balen dat je verstopt zit...

@Butterfly: wat naar dat je misselijk bent! Beginnen de kwaaltjes op te spelen?
    Ze zeggen dat als je gezond eet, je minder last hebt van de kwaaltjes. Nu last van de haring als ontbijt? hihi...
    edit: lees dat je alweer haring hebt gegeten :p Als je morgen weer misselijk bent moet je even van de haring af blijven volgens mij whahahaha....

@Humbly: mooi dagje! Sterkte met de kat + hond!!!

@Kleintje: welkom ;) Kom gezellig mee kletsen!
    Ik hoef ook geen 10kg (had het gehaald maar de helft zit er weer bij) maar een strakker velletje is wel fijn.
    >> sponsoring van de sportschool... 3 jaar lid, 1 jaar volgehouden om elke week minimaal 1x te gaan sporten. na 2 jaar "ik voel me niet lekker" of "ik ben te moe" of "ik moet nog stofzuigen" heb ik het maar opgezegd ;)

@Renieta: oeh, maria biscuitjes, heerlijk! alleen bij mij gaat dan meteen de hele rol op... altijd zo met koekjes. niet verstandig om die te kopen haha...

@Jongmoedertje: wat een frustratie lees ik zeg! SB is inderdaad veel te weinig met 700kcal per dag.
    Heb zelf ook maar besloten om te stoppen met calo's tellen. Zo onderhand weet ik wat wel en niet gezond is, alleen de motivatie om gezond te eten is er even niet.
    Misschien dat je een tijdje de weegschaal kan mijden en je eetpatroon wat wijzigen? Bijv. voor de maaltijd een glas water drinken, of een bakje rauwkost eten. Daarnaast de helft van je bord vol met groente en de andere helft reserveren voor aardappelen en vlees.
    Wat mn moeder vroeger altijd deed was na het warm eten 's avonds een rondje wandelen. Dit om de spijsvertering wat op gang te houden en wat calo's te verbranden. Met het lenteweer is het natuurlijk erg lekker ;)
    Niet al te lang wegblijven uit het topic hoor!! Gewoon meekletsen (zoals ik, ik val immers ook niet af, kom alleen maar aan :p) is ook niet erg ;)

@Sinaasappelsap: ik heb flesjes van 1/3L. Hmzzzz... en ik maar denken dat het "veilig" was!

@Patriesja: pffffttt... ik ben verslaaaaaaaaaafd aan internet! Ben blij dat ie ut weer doet nu...
    Hoop dat je opa snel gewend is. Zo'n verhuizing op latere leeftijd lijkt me vrij intens. Je moet omschakelen naar je nieuwe omgeving en natuurlijk flink wennen...

@Aphrodite: whahaha verpakkingen lezen... Pas maar op, straks sta je bij het boodschappen doen eerst elk etiketje te lezen of het verantwoord is. Tip: doe dit alleen bij de chocola en koek en chips enzo haha... Ik heb een etiket lees verslaving ;) (vind het interessant om etiketjes te lezen, ik weet het, ik ben raar!)

@Melanie: foei meid, niet snaaien! Maar ik snap je wel hoor... Als ik de hele dag thuis had gezeten had ik dat ook gedaan omdat mn internet plat lag. Blij dat ik vanmiddag weg kon!!
    Als alles weer gefixed is moet je maar ff een dagje er voor uit trekken om te lezen hihi...
    Succes met de virusjes daar!!

=
    Gewijzigd dagje hier
    O: 2 bananen
    T: bakje aardbeien met vanille vla
    L: 1 bh met 2 gebakken eitjes en plak ham.
    T: thee, 1 meergranenkoek, warme choco
    A: bakje chocolademousse
    kwam thuis in frituurlucht (vriendliefs bouwvakkersdiner) en had spontaan geen "warm eten" trek meer... dus maar bakkie mousse uit de koelkast gepakt.
    Zow... nu eindelijk bijgelezen. Eerst tv aan en nog even comedy central kijken.

Truste dames!

PS. butterfly: morgen weer haring zeker? :p

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

#312 zustertje, 13 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2010
    Ik ben helemaal hyper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

we werden gisterenavond/vannacht gebeld door onze vrienden dat ze een dochter hebben!!!!!!!!!!!!

Rosahlynn alles is gelukkig goed het is een flinke meid van 3800 gram (verloskundige zei dat het een kleintje van 6 pond zou zijn :D)

het liefst ga ik er nu direct heen heb ook amper geslapen vannacht omdat ik zo benieuwd ben maar wacht tot mijn man vanmiddag thuis is de mijn man en haar man zijn al 25 jaar vrienden dus dat is wel zo netjes om samen te gaan haha.

En nog goed nieuws net op de weegschaal gestaan en ik weeg......

109.9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn dag kan niet meer stuk :D:D:D

Ik kom straks op iedereen reageren

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.738
    3.178
    113
    Vrouw
    goedemorgen meiden!

de weegschaal was heel lief vanmorgen hij gaf 87.8 kg aan :D dat bekend dat er ondanks het vele eten dit weekend toch nog 0.5 kg af is :D helemaal blij natuurlijk :D

--->> renieta; petje af hoor!! spinning zou ik nooit doen,, haha veel te zwaar

--->> aphrodite
    ; ja erg he! daarom kijk ik ook altijd even in de winkel hoeveel kcal erin zitten zodat ik er toch van kan genieten zonder me schuldig te voelen ;)

--->> melanie; doe lekker rustig aan he!
    :( ik weet precies hoe je je bedoelt,, ik kan er ook niet tegen, je moet maar zo denken met volle moed er weer tegen aan!

--->> moppie; thnx!!
    en mooi dagje vandaag weer zeg!

hier vandaar begonnen met een glas ( 200 ml ) goedemorgen drink en een lekkere banaan ;)

Liefsz 8)

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@moppie, ja idd het is heel lastig om oude mensen te verhuizen, hij is al 86 (of mis zelfs nog ouder?)
    Ik vind het zo zielig, dat hij zo in de war is :( hopelijk gaat het nog wat beter..
    Fijn dat je internet het weer doet!!

@zustertje, oh leuk zeg! :) ik zou ook niet kunnen wachten hihi
    Goed hoor ook nog afgevallen!

@humbly, mooi meid weer 0.5 eraf!

@hier, een heel chagrijnig ventje, hij is ook zo lekker verkouden en ik geloof dat er weer een kies doorkomt :( maar goed...
    zal straks wel beter gaan.
    Ff een beetje opruimen hier en dan is kijken wat we gaan doen, ik denk lekker naar buiten, want het is alweer mooi weer! :D

15. MamavEsmee

Aphrodite.. Geweldig toch!! :D

Renieta.. Ja, de bovenbenen zullen morgen wel goed zeer doen!;)

Melanie.. balen zeg! Maar de chocolade is tenminste op nu! Morgen weer vol goede moed verder he?;)

Moppie.. ik wil graag onder de 75 blijven..;) En ben 1,75 dus er mag nog 7-10 kilo af maar dan wordt een botje en dat wil ik niet.. Prima menuutje toch?:D

Zustertje.. wat een mooi nieuws! Zowel het kleinte wat geboren als het resultaat op de weegschaal!:)

Humbly.. super toch? ondaks het gevreet :p afgevallen!!

Ik was vanmorgen zwaar teleur gesteld... Ik woog 75,0.. volgens mij heeft de weegschaal het vorige week niet helemaal goed gedaan of stond niet helemaal goed. Baal wel in iedergeval! Maar goed.. Vol goede moed weer verder!;)

Mijn menu voor vandaag!

O: 150 gram yoghurt met 50 gram banaan in plakjes en 30 gram muesli.

T: knackebrodje met smeerkaas.

L: 2 meergranen boterhammen met achterham en een knackebrod met light jam.

T: appeltje

A: 150 gram rijst met 200 gram chineseroerbakgroenten, 75 gram kipfilet, eetlepel kruiden, sauslepel saté saus en 50 gram atjar..

T: 30 gram lays baked.

Totaal van 1287 vandaag.. Zie wel of ik evt na het eten nog een toetje neem.. Als ik de pan met nasi zie wat ik mag hebben.. pffff

16. MamavEsmee

Patriesja.. dikke knuf voor je kereltje!

Hier alvast een natte lap door de kamer etc gehaald.. zo eerst stofzuigen en dan naar buiten met Esmee en de honden, boven moet ook nog even gezogen worden!

Morgen is schoonmams dus jarig.. straks even lopend naar het dorp voor een cadeautje!

17. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hallo meiden ,

Hier even een snel berichtje van mij , ik ga als ik tijd heb vandaag alles even bijlezen ( moet dadelijk een neefje van mij ophalen van de creche dus nu weinig tijd ) vanmorgen toch maar op de weegschaal gaan staan en het was 74.7 dus er zit weer enigszins beweging in :)

@ moppie , je hebt eigenlijk helemaal gelijk , maar ik weet dat ik toen zoo blij was toen ik 68 kilo woog en ik wil dit toch als doel halen of in ieder geval onder de 70 ...
    @ zustertje , whoehoeeeeee , you go girl :D:D
    @ humbley , nou heerlijk toch en een lekker eetweekendje gehad en afgevallen , wat wil je nog meer ;)
    @ patriesja , ahhhh een kiesje , vertroetel hem maar lekker , daar kunnen ze aardig last van hebben ...

Nou meiden ik ga snel douchen nu en me bezighouden met twee peutertjes :D:D

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mve, oh jammer van die 75, maar vol goede moed verder meid!
    hmm geniet van je nasi!
    Thx zal hem de knuf geven :)

@nicole, idd die kiesjes zijn het ergst, gelukkig heeft hij ze nu bijna allemaal..
    Ah leuk he 2 peutertjes hihi zo een leuke leeftijd! ik heb er op me werk 14 ;) hihi

Nou heb mijn kleine man maar even in bed gelegd was vannacht een keer wakker en vanmorgen ook al om half 7 ;) maar geloof niet echt dat hij gaat slapen, maar hij is wel vrolijk aan het spelen in zijn bed :p dus dan ga ik maar even opruimen..

19. liebrando

liebrando Niet meer actief

whaaaaaa gister woog ik 76,1 en vanmorgen ineens 75,6!! 500 gram lichter. Of het nou door het skeeleren komt dat me stofwisseling sneller gaat werken of dat het door de 1300 calorieeen die ik hb gegeten gister komt weet ik niet, maar we zien het wel. Ik ga vandaag gewoon weer netjes 1300 calorieeen eten, heb zonet weer een uurtje geskeelerd, heerlijk met dit weer. Ik tel me calorieeen niet meer maar ik weet wel ongeveer wat ik vandaag kan eten dus dat ga ik doen. Kijken wat het gaat opleveren, hoop nog wat meer grammetjes haha.....

Morgen moet de kleine meid de bmr en men c prikken halen. Niks aan maar goed het moet maar even gebeuren. Vrijdag heeft de oudste zijn 1e verjaardagfeestje daarna moet ie zwemles, dus druk dagje vrijdag. Oja en smorgens moet ik me bloed even laten prikken voor me cholesterol. Savonds eten ze patat maar ik ga dan weer braaf aan de pistolet of italiaanse bol met file american hmmmmm.......

meiden geniet lekker van het zonnetje want het is heeeeerlijk weer!!

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.738
    3.178
    113
    Vrouw
    --->> zustertje; GEFELICITEERD!!

--->> patriesja;
    beterschap voor je zoontje! heel vervelend als ze verkouden worden en al helemaal als ze last hebben van de kiezen,,

--->> mamavesmee; mooi dagje weer zeg!

--->> jongmoedertje; goed nieuws toch :D misschien idd maar even met de 1300 kcal door gaan ;)
    iedereen een drukke dag zeg! maar wel leuk toch ;)

Liefsz

Deel Deze Pagina