Ik vind dat ego schrijven niet eerlijk tegenover jullie! Tenzij jullie dat akkoord vinden ( kan wel af en toe eens reageren maar dagelijk lukt echt niet om van die lappen tekst neer te ploffen.
Ja dat is zeker het lullige maar je bent al 28kilo kwijt echt zo goed van jou!!! Jij hebt het helemaal zelf gedaan! Geniet lekker van de verjaardags hapjes en het uit eten gaan en daarna zul je echt weer afvallen hoor geloof ik heilig. Wanneer komt je fiets eigenlijk? Het is zo lekker om te fietsen ik geniet er echt van en het is nog goed voor je ook
@Melanie, goed van je dat je al die lekkere dingen hebt kunnen weerstaan. En balen dat je zo je best doet en het wil even niet zo goed. Kan me voorstellen dat je er ook flink van baalt. Toch straks maar lekker veel fietsen meid. De kans is groot dat je daarmee ook weer verder kunt de moed niet opgeven, ook al wil het eventjes niet zoals jij zou willen. @Whoopie, time out qua afvallen of gaat het topic te snel? @Zustertje, niet leuk als manlief even weg moet. Die van mij moest soms ook wel, maar nu hij een leidinggevende functie heeft kan hij gewoon binnen het bedrijf blijven en hoeft nu niet meer weg! Vind dat ook helemaaaaaaal niet erg. Ach meid, en die paar dagen is zo om. ------------------------------------------------------------- Ga zo even wat eten nog, en dan naar bed. Heb echt trek en nu met een lege maag naar bed gaan...... vind ik niet fijn en de baby ook niet . Maar ga voor gezond, denk een beschuitje met slankie smeerkaas o.i.d! Misschien nog een appeltje erbij ofzow. Meiden, tot morgen!! Ben lekker vrij
@ Zustertje: Wanneer mijn fiets komt weet ik niet precies. Ik zou een telefoontje krijgen van de fietsenzaak om een datum af te spreken als mijn baas de rekening betaald had. Mijn baas heeft gisterenavond die rekening betaald, dus hoop 1 dezer dagen toch wel een telefoontje te krijgen, dat ze hem in de loop van de week komen brengen. Dinsdag ben ik vrij en donderdag mijn vriend, dus dat zou wel fijn zijn. Ik wacht even tot dinsdag af. Als ik dan nog geen telefoontje heb gehad, ga ik zelf bellen en hoop ik dat ze donderdag de fiets kunnen brengen. Kan ik mooi vanaf vrijdag op de fiets naar het werk.
Dames ben er weg van, ff liggen want de pijn (aan m'n eierstokken) is niet te houden. Trusten straks!
Melanie.. Balen dat de weegschaal niet naar beneden gaat.. Ondanks dat je zo goed je best doet..Misschien even een plateau waar je opzit.. Je moet er even doorheen.. Niet opgeven hoor! Butterfly.. lekker morgen een dagje vrij. Geniet er van, dat zal wel lukken met het mooie weer! Whoopie.. Ego kletsen mag hoor! Zustertje.. ben ook gek op waterijs. Vooral de festini ijsjes.. Jij bent ook altijd zo onwijs goed bezig. *** Net lekker film gekeken.. En de laatste chocolade pindamix opgegeten.. * schaam me dood*.. Maar alles is nu op.. Morgen lekker weer wortels en komkommer halen!
@Mel: Hij wil vast naar Steppegras? Oooooooh daar zou ik een moord voor doen, heerlijk!!! Maandag moet ik helaas werken, dus denk dat ik zondag wel even mee ga. Maar hoelaat gaan jullie ongeveer? 's Middags heb ik met C. afgesproken, maar ons mam gaan meestal wat vroeger dus zal wel goed komen. Zal het morgen even in de groep gooien Enneh, hoop dat je fiets er snel is, beweging is altijd goed! En met dit super mooie weer is je fiets helemaal meer dan welkom natuurlijk!!
AAARRRGGGGHHHH!!! Stomme $%^%&$&$ bovenbuurman speelt luid muziek, terwijl het hier zo gehorig is! Woon hier al bijna 4 jaar, nooit last gehad, maar sinds hij er woont word ik regelmatig op een zondag gewekt met het geluid van een kotsende bovenbuurman. Als dat niet het geval is dan staan ze hier om 12u wel midden in mn voortuin te schreeuwen dat ie wakker moet worden, en mag ik een half uur lang aanhoren dat hij geen werk heeft, en dat ie toch geen zin heeft om te werken. Zijn ze dan wel zo handig om naar boven te lopen, dan baggeren ze dwars door onze tuin om de kortste weg naar de trap te nemen, en naar beneden: springen ze gewoon van het balkon af, zo op ons terras! En da's nog niet het ergste, maar 9 van de 10x staan ze hier op zondagochtend om 4u op de ramen te bonken en te gillen voor ons slaapkamerraam, of aan de bel te trekken... En troep, afval? Ow, gooi maar van het balkon af!! Allemaal lege bierblikjes hier, en stukken plastic... Of dan word je wakker van het gesleep met fietsen die op slot staan, waarna ik dus weer panisch ga checken of onze fietsen er nog staan... zucht... Zullen de hormonen wel zijn, maar ik ben echt aan het flippen nu!!! Word er gewoon zo moe van... IK ben degene die er om 6u uit moet om me klaar te maken voor mn werk. Hij zal tot 12u in zn nest liggen zoals gewoonlijk! Grrrrrrrrrr.... Heb echt de neiging om morgen als ik thuis kom die kerel de huid vol te gaan schelden. Krijg vriendlief niet wakker omdat nu voor me te gaan doen Nu kan ik dus ook niet meer slapen *huilt* sorry voor dit enorme ego bericht
Goedemorgen dames, Hier weer een vroege vogel om 7u, net gedoucht en zo ontbijten en daarna de kleine bv geven (hoor haar zingen vanuit de kamer *smelt*). @Moppie, bah wat een buurman zeg. Kan je geen klacht indienen? Of hem erop aanspreken? @Dani, wat goed zeg super! @Whoopie, ego mag meid ik heb er geen probleem mee. Straks naar de dieëtist, ben benieuwd.
Goedemorgen iedereen. Net mijn ontbijtje op, even hier gauw bijlezen en dan zometeen in de kleren en even weer opruimen en inpakken, gisteravond toch niet zoveel meer gedaan. @Moppie, wat vervelend zeg. Ben je al eens naar hem toe gegaan om het er met hem over te hebben? En die stress en boosheid erover kan ik me heel goed voorstellen. Is het muziek nog lang door gegaan? De achterburen van mijn ouders zijn ook zo, mijn moeder heeft ter plekke de politie al eens gebeld die toen zijn gekomen en die konden het lawaai dus ook horen. Erg vervelend. @Melanie, dus bijna je fiets, Jipiieee!! Kan me voorstellen dat je hem nu wel wilt hebben. De fiets ia laat betaald of niet? @Whoopie, oke, er wordt hier veel gekletst, als ik een drukke week heb op het werk heb ik ook moeite om steeds bij te lezen omdat je zoveel mist, en dan lees ik wel bij maar op iedereen reageren is dan ook teveel en ga ik ook ego posten. De ene keer heb je meer tijd en zin dan de andere keer. Dat geeft ook niet meid! @Mamavesmee, zo, dat is ook maar weer op en nu gewoon een wat strenger weekeinde toch . Je doet het super meid, dat balansen en soms moet het wel eens kunnen hoor. Zo lang het er maar niet weer dagelijks insluipt zou ik me niet schuldig gaan voelen. Gaat er bij op het werk ook een onderzoek plaats vinden over het perspectief? ------------------------------------------------------ Hier weer gewogen, misschien wel heel erg hahaha! En zwangere dame die toch haar gewicht dagelijks bij blijft houden, zo erg is dat toch niet . Maaaaaar, ik ben afgevallen naar 86.3 dus dat betekend dat ik nog maar op + 0.2 zit . Schrok er een beetje van. Dit was mijn dag gisteren: O: twee boterhammen met slankie, glas melk. T: Alleen thee, heel slecht maar geen trek. L: 4 boterhammen met sate grilworst en water T: flesje cola, 1 bokkepootje, appel, schaaltje druiven. A: pasta, rundergehakt, wortels, rode pastasaus ( bord ) T: beker vanille, 2 beschuiten met slankie smeerkaas, drinkyoghurt. Dit is toch niet te weinig?????? Verder water gedronken en weer veel gelopen.
Meiden ik ga rond half 12 richting Joure waar ik dan met mijn ouders mee rijd naar mijn nichtje die trouwt vandaag! Eerst in Alkmaar en daarna gaan we naar Bergen!! Ik blijf dan een hele dag want mijn ouders gaan naar huis zodra mijn oma te moe word. Ik rij dan vanavond of vannacht weer terug met mijn zussie en haar vriend!! Ik denk dat ik er morgen wel weer ben als ik ben uitgeslapen haha
good morning! ik heb niet bijgelezen want is me iets te veel Maar ben toch weer een halve kilo kwijt! dus sta nu op 5,5 kilo afgevallen!
@Moppie: Jeetje wat lijkt me dat erg! Kun je die man daar niet gewoon op aanspreken? Of desnoods diegene die in je tuin/terras staan!
Moppie.. je frustratie is herkenbaar.. Esmee is gisteren nog wakker geworden tegen 23.00 omdat de buren het nodig vonden om een uurlang met de deuren te gooien.. Sommige mensen snappen het gewoon niet. Hopenlijk heb je nog wat kunnen slapen! @ afvallen.. Dames.. jullie gaan goed zeg! Butterfly.. je menu is prima hoor. Misschien extra fruit maar voor de rest super hoor! Nog geen info gehad over een onderzoek.. Rianne.. Veel plezier vandaag! *** Vanmorgen een half uur met enorme maag en darmkrampen op het toilet gezeten.. Dacht dat ik flauw zou vallen.. Denk dat mijn maag van slag was door het gevreet.. Eigen schuld dus! Woog wel 73,9 vanmorgen dus dat is mooi! Vanmorgen boodschappen in de planning en vanmiddag op verjaardagsvisite bij een vriendinnetje. Erwin gaat de tegels in de keuken er uit bikken.. Dus schoonmaken zal ik maar niet doen vandaag.. Zal wel een mooie stuif bende worden.. Mijn menu: O: 2 knackebrodjes van 30 callo's per stuk met roomkaas. T: Appeltje L: pistolet met filet en een stuk fruit.. T: taart? A: friet met een snack en rauwkost. T: wat chipjes.. Zit ik rond de 1500
hoi allemaal ik heb al een tijd niet meer meegeschreven geen zin, geen tijd, druk met vakantie en gouden bruiloft van mijn ouders maar zal ff een update doen sinds 8 februari ben ik 29 kilo kwijt voel me veel beter, en zit goed in mijn vel nu ga ik voor de laatste 10 of 15 kilo... succes weer voor iedereen.
Hoe heb je dat gedaan?? Hoi meiden, hier dus ff ego. ga dit weekend echt bijlezen. Mijn menu voor vandaag: O; 2 plakken brood. 1 met rosbief, 1 met fricandeu. T beker optimel T; 3 mandarijntjes L; 2 plakken brood. 1 met rosbief, 1 met fricandeu ( moet echt op vandaag ) T; 1 appel D; 100 gr aardappels, 100 gr zalm en 2oo gr sperziebonen. T; 1 sinaasappel. Ik had het al eens gevraagd volgens mij maar weer vergeten Tellen jullie boter enz ook mee? Ik zit nu op 1088 calorieen.
@Ninien, wat goed om te horen zeg. Wow, en -29, je mag trots op jezelf zijn. En een hele drukte in de planning lees ik. @Mamavesmee, oei, ja, dat zal een stuifbende worden zeg. Dan zou ik ook niet gaan schoonmaken. En wat betreft extra fruit, zat ik ook aan te denken hoor, en dat had mooi gepast op de ochtend als tussendoortje, zat nu een gat. Moet eerlijk zeggen... tegen 11.30 zoo'n honger, moest eten want voelde me heel vreemd. *************************** Hier Esmee intussen op bed. Ik heb vanmorgen boven opgeruimd, gezogen, kledingskast helemaal leeg gehaald behalve de kleding die ik nog wel dragen komende weken. En voor de verhuizing wat oude spullen. Zal zo beneden even wat doen en gevouwen was opruimen. Collega belde net, ik sta morgen dubbel ingepland op een slaapdienst met een andere collega. En aangezien dit mijn 4e weekeinde zou worden...... hadden ze al gedacht dat ik wel heeeel graag vrij wilde hebben. Dus heb gewoon mega lang weekeinde . Dinsdag pas weer, en dan heb ik een cursus en dan woensdag slaapdienst en verder ook vrij . Ben ik echt aan toe!!!!! Lekker met dit mooie weer. Ga me haasten, net besloten dat mijn zusje, mijn mams en ik met Esmee lekker even gaan winkelen in Assen. Ik heb nog zwangerschaps bh's nodig wat zwangerschapsleggings voor de zomer. Dus kan mooi. Harrold heeft vanavond een personeelsuitje, dus die is laat vanavond. Lekker een avondje voor mezelf. Mijn dag tot nu: O: 2 beschuitjes met hagelslag en magere yoghurtdrink. T: 1.5 appel, 2 plakjes ontbijtkoek met een beetje boter, fruitdrink. Voor de rest weet ik het nog niet! Kan nog niet echt een planning maken waar ik zin in heb. Voor vanmiddag maar fruit mee, dan krijg ik dat zeker weten nog.