10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Whoopie: Ja alles meetellen.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Whoopie.. Ik tel boter niet mee.. Smeer het erg dun.. Mooi menu vandaag!

Butterfly.. lekker dat je onverwachts een lang weekend vrij bent! En extra mooi dat het weer ook mee zit!
    Veel plezier vanmiddag!

Ninien.. Wat ontzettend knap zeg.. Nog steeds bezig met DR Frank of inmiddels aan het calorieen tellen?

Vanmorgen de boodschapjes gehaald, lekker veel fruit meegenomen..

Merk echt dat mijn lijf aan het afkicken is van de suiker.. Heb voor Esmee van die mini chocoreepjes meegenomen.. Heb er net nog 1tje met haar gedeeld..

Mijn menu is iets aangepast..

T: appel en wat aardbeien, water!

L: 1,5 bruine bol. 1 met filet en de andere helft met roomkaas. En een half reepje chocolade..

Denk dat ik op de verjaardag maar geen taart neem..

3. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Meiden
    Zow ben weer lekker thuis, nou ja ben al uurtje thuis.
    Net een bak optimel kwark gehad.
    Vanmorgen gewerkt en ben nu aan het bedenken wat ik zal gaan doen, moet nog boodschappen doen, maar totaal geen zin in
    Maar ja zal toch even moeten.

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

he meiden

Fijn dat jullie zo goed blijven gaan. Mooi volhouden meiden jullie zijn toppers!!!!

Met mij gaat het zwaar minder, ik heb enorme vreetbuien, ik eet alles wat echt los en vast zit. de weegschaal is ook echt niet lief voor mij. Maar ja eigen schuld dikke bult!! Pff hoop toch eens een keer klaar te zijn met dat gesnaai!!

Ook heb ik problemen met de pil. Normaal slik ik trouw de pil elke dag op dezelfde tijd. En nu ben ik de hele week al aan het kloten met die rotpil. Elke dag vergeet ik hem zodat ik er 2 op 1 dag moet slikken. Nou kwam ik er dus achter vanmorgen dat ik de pil van woensdag en donderdag nog in me strip had zitten :$ Ik ben meteen maar gestopt. Ik zou tot zondag moeten slikken maar goed dat heeft nu geen zin meer dus maar opgehouden. Weet nu alleen niet waneer ik weer moet beginnen met slikken. Plus dat er kans is dat ik zwanger kan zijn. Die kans is wel heel klein maar goed, ik heb zoiets al eerder meegemaakt! Maar even afwachten waneer me ongi komt (of niet).....bedoel het niet verkeerd hoor maar ik hoop dat het niet zover is. Ik zal het alle liefde geven die ik heb, maar ik ben er nu gewoon niet klaar voor. Het loopt hier thuis niet zo lekker, en ik zit ook niet zo goed in me vel. Maar goed we gaan er gwoon vanuit dat ik ongi word!

Wat een weertje he. Ohhhhh heerlijk! Mag van mij elke dag wel zo mooi weer zijn daar neem ik wel genoegen mee. Straks met de oudste weer naar zwemles, dat is wl minder want daar is het smoorheet. Maar goed het is een uurtje.

meiden fijne dag en ga zo door!!!

5. MamavEsmee

Renieta.. De boodschapjes inmiddels binnen?:p

Jongmoedertje.. Niet zo slim om de pil te vergeten..Bij je tandenborstel bewaren!;) Vervelend dat het thuis niet zo lekker loopt.. Dikke knuf van mij meid!

Net even een halfuurtje lekker getukt.. Drukke weken gehad hier.. Ondanks mijn vakantie..

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

Even snel een berichtje van mij nogal drukke ochtend gehad mijn zusje kwam onverwachts en blijft tot morgen en vanavond komen er vrienden die komen ook eten (ga lekker zelf pizza maken)

Nog even snel de stad in geweest had niet 1 spijkerrokje die niet van mijn kont afzakte haha nu weer een geweldig leuk rokje.

Ga snel weer verder moet nog een wasje ophangen en het tuinstel van de garage zolder halen en schoonmaken en dan ga ik lekker kliederen in de keuken :D

Fijne avond allemaal en tot morgen!

7. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @zustertje: Klinkt gezellig! En fijn dat je een leuk rokje hebt gescoord wat goed past!
    Dat is altijd het leuke aan nieuwe kleren kopen (en dan vooral wat maatjes kleiner).

8. yep nog steeds aan het dr franken ;)
    heb alleen in de vakantie gezondigd.
    en daarna vlug weer opgepakt.
    Gelukkig viel de schade mee - 4 ons lichter dan voor de vakantie:$
    snap niet hoe het kan, maar was er wel blij mee
    nu ga ik nog door tot aan de zomervakantie..eind juli
    dan zal ik alles wel kwijt zijn denk ik.

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@irritante buurman: aanspreken heeft geen zin, is een 17-18 jarig jochie... als je hem vraagt rustiger aan te doen, gaat na 10min. de stereo weer op hoog volume. Heb vriendlief gevraagd een klacht in te dienen bij de woningbouw.

@Ninien: super dat je al zoveel kwijt bent, daar mag je echt trots op zijn!!

@Hier:
    O: crackers
    T: 2bh kruidenkaas, thee, pakje melk, appel
    L: 2bh stroop, opkikker, thee, pakje melk
    T: 1bh stroop, opkikker, thee, pakje melk
    A: macaroni & cheese, glas melk

Hmmz heb nog trek nu... eerst maar even een dutje doen op de bank :p

Heb daarnet bij de apotheek sea-bands gekocht. hopelijk werkt het! Voel me al 2 dagen overdag steeds flauw worden, en weeiig in mn maag de hele tijd. Die dingen moeten tegen de misselijkheid helpen (accupressuur ofzo)

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ MamavEsmee: Ik geef ook zeker niet op hoor! Ik wil hoe dan ook, onder de 100! Het is nu zo dichtbij! Qua gewicht blijft je netjes bezig meid!

@ Kim: Jij mag nooit meer raden! In 1 keer goed! Wij gaan Zondag ook wel redelijk op tijd naar T hoor. Ik wil ‘s middags nog in de tuin aan de gang! Gezellig als je ook komt!

@ Moppie: Ik kan me helemaal voorstellen hoe je baalt van die overbuurman! Verschrikkelijk zo iemand! Gelukkig ben je daar bijna weg meid!!!

@ Dani: Netjes hoor! Weer afgevallen! Nog iets van de arts gehoord over de opspuiting?

@ Hvj: Hoe was het bij de dietist?

@ Butterfly: Mijn baas had de rekening pas een week na het bestellen van de fiets, en toen was mijn baas net 5 dagen vrij… toen ze terug kwam heeft ze meteen betaald. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over dat je afgevallen bent. Ben bent gewoon zo druk! Niks mis met je menu lijkt mij! (hoewel ik geen verstand heb van zwangerschappen) Lekker hoor, lang weekend! Heerlijk! Geniet er maar lekker van!

@ Mama Rianne: Veel plezier nog vanavond!

@ Schatje: Mooi dat je weer wat afvallen bent meid!

@ Ninien: Wat super zeg! Die laatste kilo’s gaan ook helemaal goed komen.

@ Jongmoedertje: Betreft die pil. Je moet na je laatst ingenomen pil 7 dagen stoppen en dan weer verder gaan met de volgende strip. Nooit langer dan 7 dagen! Dan issie niet meer betrouwbaar! Hoop dat je er iets aan hebt!

@ Zustertje: Leuk, geslaagd voor een nieuw rokje!

Ik was vanmorgen ook eindelijk weer een beetje afgevallen. 6 ons…Ik ben dus over de week gezien toch nog een halve kilo kwijt.

Vandaag wel lekker gewerkt, alleen een beetje rommelig. Nu lekker 4 dagen weekend! :D

Mijn menu voor vandaag:
    O: 1 krentenbol
    1 beker optimel drink

T: 150 gram meloen
    1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker

L: 200 gram optimel yoghurt
    200 gram aarbeien
    2 meergranen boterhammen met;
    18 gram ham en;
    23 gram 20+ kaas

T: 1 cup a soup tomaat

A: 400 gram tomatensoep
    1 bruine pistolet met;
    25 gram kip-kerriesalade

Ik kom vandaag op een totaal van 1191 kcal.

Nu even boodschappen doen voor Vriendlief zijn verjaardag.

Liefs

11. MamavEsmee

Zustertje.. Volgens mij is het altijd zoete inval bij jullie thuis.. Geniet van de pizza morgen! En geslaagd voor een nieuw rokje, leuk!

Melanie. Ja, qua gewicht blijft het gelukkig nog steeds goed gaan.. Ben ik wel blij om hoor! En lekker chips etc inslaan voor morgen. Wel afblijven tot morgen he?!:p

Ninien.. Vind het echt ontzettend knap dat het zo goed gaat!

Moppie.. Die bandjes moeten goed helpen.. Mis fruit en groente!;)

Gezellige middag gehad op de verjaardag.. geen taart, wel 2 blokjes kaas gehad.

Daarna Esmee bij mijn schoonouders gebracht, kon ik de keuken opruimen en schoonmaken.. (Erwin heeft alle tegels er afgebikt met een kango.. Dus 1 grote stofbende.. Dik een uur aan het poetsen geweest..

Daarna lekker friet met een kroket gehad!

Zit nu op 1616 incl 60 gram laysbaked.. Netjes dus!:D

Morgen naar Ikea de keuken ophalen.. Gaat nog een hele tour worden om alles op te halen in de winkel! Ben benieuwd.. Esmee gaat dan even naar mijn ouders..

12. steenbokje

Ik heb een appel gegeten!!!
    En tsjah, groente... Toen ik thuis kwam moest ik snel even iets eten, en dat werd een pakje macaroni & cheese wat nog in de kast stond. Niet echt gezond dus...

Gister wel keurig aardappeltjes, boontjes en sucadelapje gehad!!!

Ga straks boodschappen doen en dan nog wat groente halen. Komt helemaal goed ;)

13. steenbokje

Die komen ze toch gewoon bezorgen?? Kost volgens mij niet zo gek veel.
    Succes!

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Succes morgen met de keuken! En, die chips die blijft wel dicht tot morgen hoor. Vriendlief bewaakt de zakken met zijn leven hahaha...

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

zooooow ik hoop weer lekker boven water te zijn hier !!
    ben weer wat beter en tim ook en de bouw gaat goed door ..
    weeg inmiddels nog 74 kilo !! sinds vandaag !!
    en dus de3 -15 kilo gehaald ..
    ben zo happy ! maar de manier waarop was natuurlijk wat minder ..
    zo ik lees weer bij en haak weer in !
    heb jullie gemist hoor ! heb wel een beetje mee proberen te lezen hoor !

knuf

16. steenbokje

@Emma: super dat je de -15 hebt gehaald!
    Ben je veel afgevallen toen je ziek was?
    Ik hoop dat het er ook af blijft!!!

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Gezellig dat je er weer bent! En fijn dat jullie weer beter zijn. -15! Top zeg! Hopen dat die ziek-kilo's er ook af blijven (bij mij zitten ze er altijd zo weer aan)

18. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi meiden,
    pfff ik kan het niet allemaal bijlezen hoor!
    Ik ben op vakantie geweest, en niet op de lijn gelet :)
    Morgen ga ik kijken wat de schade is, en dan weer erop letten wat ik eet.

19. MamavEsmee

Moppie.. Als je lekker snel wilt eten schiet groente er vaak bij in he?!;) Gelukt met de boodschappen? Klopt de keuken kunnen ze laten bezorgen.. Maar mijn vriend heeft een vrachtwagentje van het werk kunnen regelen.. Hoeven we er niet voor thuis te blijven.. En het scheelt centjes..:D

Melanie.. Haha.. bewaken met zijn leven.. Je vriend inmiddels gestopt met " lijnen" kun je de verleiding van lekkere dingen nog steeds wel goed aan.. Of is het toch wat lastiger? Alvast veel plezier voor morgen!

Emma.. Fijn dat je op -15 staat.. Wat Melanie al zei: Hopenlijk blijven de ziek kilo's er ook af!

De strijk is weg, nieuw wasje hangt te drogen..

Net lekker een split gehad..

Vanavond neem ik ipv chips, rauwkost met dipsaus.. lekker!!:)

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

jaaaa ik weet het zeker !! ze blijven er af .. ik eet al weer normaal en ben zelfs nu nog afgevallen !
    ben ook gelijk weer door met de lijn .. maar snap jullie opmerking wel hoor er was meer af maar dat is nu weer stabiel
    maar echt geloof me zo afvallen is echt niet leuk meer owowow wat deed mijn lijf pijn en ijlen van de koorts pff
    nee dan maar gewoon lijnen !!

MvE mmmm lekker een ijsje op !! en ik zag jij ook aan het verbouwen !

melanie jij morgen een gezellig dagje en alvast van harte met je vriend !

moppie hoe gaat het met jou ? rot bovenbuurman zag ik ! ik slaap sinds mijn zwangerschap van tim met oordoppen ineens werd ik echt gek van elk geluidje !

Deel Deze Pagina