meiden ik ben van het weekeind voor het eerst echt de mist ingegaan gister en vandaag ! schop onder mijn kont en ga me schamen in een hoekje ! mrogen is het weer streng in het gareel ik schaam me diep
ondanks de vakantie weeg ik `maar`0,5 kilo zwaarder dan eerst. Ik zat vanochtend op 73 kilo.. OP naar de 68! vandaag ging wel goed
Nicole26 gebant???? Wat betekent gebant? Heb er nog nooit van gehoord. En is dat Nicole met dat dochtertje?? Een alleenstaande mama? Of is het een andere Nicole? @Zustertje, ja ik ben 8 juni jarig en Esmee 12 juni . En op het werk is het nog net zo druk, maar ben even weer wat meer vrij. Wel even lekker, had wat meer gewerkt afgelopen weken om komende weken meer vrij te zijn i.v.m de verhuizing die aan komt. En die drukke periode is nu voorbij. Komende week alleen dinsdag een cursus en woensdag slaapdienst. @Moppie, het was heel spannend wanneer Esmee geboren zou worden. Ik hoopte echt niet op mijn verjaardag. Gaat nog leuker worden, ik ben 11 november uitgerekend en Harrold is 25 november jarig. Dat moet wel goed komen haha. Erg he, je mond houden en het niet willen eigenlijk..... ik kon het gewoon niet stil houden en heb het dezelfde dag nog verteld aan mijn ouders en schoonmoeder. @Mamavesmee, wat balen meid dat je weer aangekomen bent. Kan me voorstellen dat je hier moe van begint te worden. Ik hoop dat het te maken heeft met niet naar de wc kunnen en vocht vast houden door de warmte??? Je eet prima, daar kan het niet aan liggen. ----------------------------------------------------- Lekker dagje gehad, met Esmee gefietst, bij oma geweest waar ze lekker in de zandbak heeft gespeeld, vanmiddag bij mijn schoonzus en zwager geweest die 9 jaar getrouwd zijn vandaag. Daar heeft Esmee nog op de trampoline gespeeld , wel met mama natuurlijk en de trampoline helemaal dicht. Ze vond het zo leuk, ging staan en bewoog een beetje mee whaha, zo gelachen. Hier een slechte eet dag gehad, ben er niet zo blij mee. Gisteren ook niet al te gezond, en de weegschaal was vandaag dan ook niet lief vanmorgen. Vandaag O: 3 boterhammen met boterhamworst, plakje suikerbrood, melk. T: taartbodempje gevuld met aardbeienvulling, toefje slagroom, dubbellikker ( waterijsje ) L: 2 plakjes suikerbrood met boter, kop melk. T: beetje chips, 3 blokjes kaas, 3 glazen cola. A: 3 kopjes italiaanse tomatensoep, broodje hamburger speciaal. T: Kom vla, met verse aardbeien en een toefje slagroom. Was wel erg lekker...... maar ben er niet zo blij mee. Daarnaast geen water gedronken bedenk ik me nu. Morgen toch een fruitdag plannen denk ik, dat mis ik in mijn menu. Ben heel benieuwd wat de weegschaal morgen gaat doen, en heb ook wat last van moeilijke stoelgang . Ga even lekker douchen!!!!
Goedemorgen meiden, Lekker geslapen allemaal? Ik wel alleen veel te vroeg wakker maar ja het is heerlijk weer dus ga de was alvast maar buiten hangen zo. Gisterenavond bij vrienden geweest (die pas een dochtertje hebben) en we hebben vakantie plannen gemaakt haha eigenlijk zouden mijn man en haar man samen een weekje naar New York gaan maar nu gaan we met zijn 5en naar Zuid Frankrijk of Kroatië in September 2 weekjes echt super veel zin in. @Nicole gebant @Mamavesmee Balen dat je zo aangekomen bent maar ja wat wil je als je zo slecht naar de wc kan gaan! Daarna zal de schade echt wel mee vallen hoor heb je nu nog vakantie of niet? @Butterfly lekker menu en fijn dat je het met je werk wat rustiger krijgt. Apart he dat je kleine meid nu al weer bijna 1 jaar wordt echt leuk! Geniet ervan! @Melanie jij hebt weer flink calorieen verbrand gisteren en wat was het warm he.... heb je je kunnen inhouden met eten soms is dat zo moeilijk als je trek hebt en hopelijk is de weegschaal lief voor je! @Kimmetje een baal dagje wat eten betreft hopelijk is de weegschaal lief voor je! @Ons kleintje super dat je maar zo weinig aangekomen bent! @Emma balen dat je niet goed bezig geweest bent maar nu gewoon weer oppakken en dan komt het best goed! @Moppie netjes je menu joh! Komt best goed met jou! En nog een paar weekjes en dan mag je het je familie leden gaan vertellen SUPER leuk! Meiden ik woog vanmorgen 103.0 in totaal nu -21.0kg! Had meer kunnen zijn maar ja soms wat lekkere dingen eten Vanaf vandaag gaan we er weer vol tegen aan straks gaan we met een zwager en schoonzus een fietsroute rijden dus beweging genoeg vandaag met een heerlijk zonnetje erbij (gisteren ben ik echt giga bruin geworden) maar ja wat wil je een hele dag heerlijk in de zon.
Hey meiden, Ik voel nu al dat dit een rotdag gaat worden. Heb ontzettend slecht geslapen door de warmte. En ik ben nu in totaal 7 ons aangekomen, dus daar baal ik nog veel meer, maar dat was te verwachten na 2 dagen friet. Zit dus echt niet lekker in mn vel. Hopelijk is het morgen weer wat minder. :x
heey meiden,, even een update van hier,, morgen gaan we weer beginnen haha de dagen zijn achter de rug dus kunnen we rustig weer van start.. nog iets meer dan een week en dan heb ik thuis weer internet.. ik las dat nicole26 geband was?? Liefsz
Goedemorgen meiden. @Zustertje, wat leuk dat jullie de vakantie plannen hebben gemaakt zeg. En met z'n 5en weg is veel leuker dan die mannen samen een weekje toch . En weer een fiets tocht voor de boeg lees ik, je fietst heel wat af meid. Je kunt daar bij jou in de omgeving ook prachtig fietsen als ik je verhalen soms lees. Kijk, dat is hier anders. Je kunt hier in Friesland ook heel mooi fietsen, ook lekker in de natuur, maar zulke tochtjes zit er hier niet in met Esmee. Heb vorug jaar een nieuwe fiets gekregen voor mijn verjaardag, maar heb er eigenlijk nog niet einden mee kunnen fietsen whahaha. Blokjes om met Esmee, daar blijft het wel blij steeds. En mijn menu was erg lekker hoor.......maar vandaag dus anders he whahahaha!! @Onskleintje, super dat je maar een halve kilo bent aangekomen. Die heb je er zo weer af. @Humbley, fijn dat alles goed gaat, en nog even en dan weer internet. Dat mis je dan wel he. @Kimmetje, meid, de dag is net begonnen!!!! Als je nu al bang bent dat dit een rot dag gaat worden gaat dat het ook worden. Je kunt het nog goed maken vandaag. Kom op!! Ik heb ook slecht gegeten het weekeinde en durfde niet eens te wegen, vandaag ga ik weer met vol goede moed voor gezond, al was mijn ontbijt ook niet zo gezond , 2 geroosterde boterhammen met witte basterdsuiker. Maar daar had ik zo´n trek in. We pakken het nu samen gewoon op . Zometeen een bak fruit en veeeeel water! Je kunt ook wachten tot morgen, en de verdere schade afwachten, maar ook dan zul je je rot voelen als je op plus 1 kilo zit. ----------------------------------------------------- Manlief neemt vanmorgen Esmee onder zijn hoede en ik ga even flink bezig. Wil voor het werk even wat afmaken, adreswijzigingen afmaken, moet even een foto bij komen van het huis, kom de foto hier ook wel even posten. Voorkant van het huisje. En ik wil de auto flink wassen, binnenkant is een stofnest momenteel. En Manlief wil vandaag de kledingskast uit elkaar slopen. Heel leuk, maar die is nog niet helemaal leeg. Als Esmee dan vanmiddag haar slaapje heeft gedaan gaan we denk ik het bos even in. Al weet ik niet wat het weer vandaag hier in Friesland in de planning heeft.
KImmetje.. jammer dat je geen nee hebt kunnen zeggen.. En vandaag gewoon weer oppakken, positief zijn meiden! Zustertje.. Wat leuk dat jullie met zijn 5en op vakantie gaan! En veel plezier vandaag metde fietstocht. Jij gaat nog steeeds super goed met afvallen zeg! Butterfly.. Fijn dat je vanmorgen even flink bezig kunt, wel fijn dat de man dan even met Esmee weg gaat.. Anders kun je nog niets! Emma.. De mist in gegaan.. ALs je er maar van genoten hebt! Humbly... Hoe bevalt het in je huisje! Succes met de laatste kilo's! Onskleintje.. Fijn dat het ondanks de vakantie wel goed ging! Top!! **** Vanmorgen was de weegschaal weer lief! 74,5.. DOen we het voor! Straks op de fiets naar de rommelmarkt hier op 15 minuutjes fietsen vandaan. Ben gisteren wederom giga verbrand * stom*.. En was er gisteren echt beroerd van.. Pfff.. Mijn ontbijtje.. bakje kwark met 2 eetlepels muesli en koffie..
Hey meiden, Wat voelde ik me gisterenavond beroerd zeg. Allemaal van dat vette eten! Bah bah Darmkrampen, diarree Nu alles weer oke! Er is weer 500 gram af (had eigenlijk op meer gehoopt) @ Zustertje: klinkt goed, die vakantieplannen! Heb me gisteren in kunnen houden met eten. Heb nog was druiven gepakt, verder niks. Vanmorgen 500 gram eraf! @ Kim: Kom op he nu weer flink ertegenaan en dan is dat gewicht er zo weer af! Niet de handdoek ik de ring gooien hoor! Ik reageer straks op de rest. Nu eerst even tuinaarde halen bij de praxis! Tot straks! Liefs
Allemaal positieve berichten! SUPER!! Wij gaan nu weg het was vanmorgen om 08.30 al 23 graden in de schaduw!!! We gaan niet meer fietsen maar lopen in een natuurgebied in Bruinisse ook erg leuk. Tot vanavond meiden! Geniet van het heerlijke weer! Liefs
Goedenmorgen Dames Hier al 2 dagen niet geweest (*schaam dus ook nog niet bijgelezen schaam*) maar hebben het druk met verjaardagen/feestjes, versieren van de straat, poetsen van het huisje!! Hoe is het met iedereen?Iedereen ook zo aan het genieten van het SUPER MEGA LEKKERE weer?? wij wel!! Hoe lukt het met het afvallen en de menuutjes? Ik woog vanmorgen 88.9 kilo ! Gisteravond tot 2 uur met de buurtjes voren gezeten (hebben vlaggetjes/balonnen opgehangen voor het WK!! iedereen aan de alcohol (ik water want mag geen alcohol) en daarbij minisnacks gemaakt (1 minisnackje gehad) was erg gezellig!! mijn menuutje ziet er de laatste paar dagen hetzelfde uit (alleen avond eten niet) O: 2 beschuiten met meerkaas T: aardbeien en water L: 2 beschuiten met smeerkaas en 1 cracker met kaas T: appel en water A: vooral veel salades (daarbij kipfilet of gehakt) met aardappeletjes T: water en bakje yoghurt met mandarijn Een hele fijne dag
Melanie.. Dat had ik van de week ook, zo overmatig gegeten dat mijn lijf helemaal van slag was. Mooi dat de 500 gram er al weer af was.. Op naar de andere 500 gram! Gelukt met de tuinaarde? Zustertje.. Wandelen is ook lekker.. Veel natuur bij jullie in de buurt of niet? Geen strandwandeling? Dani.. Goed hoor! En je menu ziet er prima uit. Inmiddels al meer van de chirurg gehoord? Schatje.. Weer 500 gram afgevallen, super zeg! *** Vanmorgen een lekker stuk gefietst en over de rommelmarkt gewandeld. Kon me inhouden bij de loempia kraam.. En niets genomen.. Thuis lekker een appeltje gegeten! Mijn menu tot nu toe! O: schaaltje kwark ( 200 gram) met 2 eetlepels muesli. T: appeltje en water. L: kopje soep en een pistoletje met roomkaas. T: ga zo eerst een peertje schillen en dan misschien nog een stukje chocolade.. Is dat ook weer op! A: Geen idee, eet op het werk!
Hier weer drama die stomme weekenden er altijd tussen Dan heb ik het echt moeilijk hoor!! Maar ja goed is geen excuus en je bent er zelf natuurlijk bij!
Joehoeeee, Harrold is de sleutel aan het ophalen van ons huisje. We stonden net op het punt om even naar de markt in Leek te gaan, maar nu gaan we vast alle verhuisdozen wegbrengen die staan ingepakt. Oh wat heerlijk, we kunnen de boel nu echt gaan leeg halen hier. Komende week dus voorbereiden, de spullen daar heen behalve de meubels. We willen daar het weekeinde min of meer gaan wonen...!! Dan is het nog lang niet klaar, maar dan beginnen we met klussen, en dat is weer makkelijker met Esmee dat we dan daar slapen. Kan ik ook wat dingen doen he. Hier qua eten gaat het wel. Hoop dat het weekeinde snel om is, want in het weekeinden vind ik het altijd lastiger om gezond te eten. Tussen de middag nasi gehad, we moesten de diepvries leeg eten. @Mamavesmee, wat goed dat je een loempia hebt kunnen weerstaan meid. Je menu ziet er super uit.
Hoi Meiden Sorry alweer paar dagen niet geweest. Druk weekend. Zaterdagochtend gewerkt & s'middags in huis bezig en met me moeder ff weggeweest. S'avonds op visite bij vrienden en even naar de kroeg geweest. Gister uitgeslapen en hele middag op terras gezeten & s'avonds aan bbqen geweest bij me ouders. Kortom een erg gezellig weekend, maar qua eten enorm slecht. Ben verdorie (sorry) 2 kg aangekomen.... * zucht * Vandaag weer streng op dieet. Mijn menu van vandaag: O: magere yoghurt met kellogs T: 2 koffie met bakje aardbeien en banaan L: wit bolletje met ham en 2 opscheplepels frisse rundvleessalade. T: Water & afslankthee met mueslireep. Klein bakje met aardbeien A: Schnitzel met bloemkool. Water: 1,5 liter al gedronken. SOrry voor me ego bericht
Rianne.. Komop meid.. het is zo zonde dat je de kilo's die je er door de week af lijnt in het weekend weer af eet! Renieta.. gewoon weer oppakken meid. Van de week weer lekker sporten, komt het helemaal goed! Butterfly.. Wat fijn dat de verhuisdozen weg kunnen. Moeten jullie veel klussen of is het een kwestie van ander behand/saus op de muren en klaar! *** Straks lekker naar het bos heen, om 17.00 begint mijn dienst.. Dus nog lekker even een uurtje relaxen.. Esmee is wakker dus we gaan zo.. Doei!!