Iedereen die een trap onder zn kont verdient krijgt er bij deze een van mij: *trap* @Rianne, kom op meid... waarom zijn de weekenden zo moeilijk? haal gezonde hapjes in huis. maak een paar bakjes met komkommer, paprika, cherrytomaatjes etc. Gewoon gezond snacken O: paar crackers, bakje vla/yoghurt T: flesje water, kop thee M: 3 schijfjes komkommer, wat aardappelsalade, geroosterde boterham, sate uit een pakje (bij de keukenzaak gelunched) T: blikje fanta A: witte rijst + sate van de chinees... we hebben vandaag onze keuken besteld. wel wat over budget zoals verwacht haha... maar ik krijg een 90cm 6 pits gasfornuis van Bosch jammer dat ze die niet in 100cm hadden... Ben gisteraaf ziek naar bed gegaan, vanmorgen ziek wakker geworden, vandaar ook de crackers en vla. Pas rond lunchtijd ging de misselijkheid wat weg... Naar...... Nu eerst even een half uurtje de oogjes dicht... ben bekaf! owja, 60-61 zei de schaal vanmorgen... betekent dat er wat af is??
bedankt meiden! @iedereen succes gewenst met afvallen! vandaag: O: 2 cracottes met kaas en tomaat, 1 koffie en 1 water T: 1 chocoladebiscuitje en 1 koffie en 1 water M: 1 tosti (beetje kethup) en 1 water, 150 gram yoghurt T: 1 chocoladebiscuitje en 2 thee A: 1 pizza Casa di mama (750 calorieën), 1 cola light, 150 gram yoghurt met muesli en 2 water. niet heel veel gegeten maar wel slechte dingen ertussen. we waren op visite dus tja..
Hey meiden, @ Humbly: leuk weer van je te horen. Veel succes vanaf morgen! @ mamavEsmee: Fijn dat de weegschaal weer lief was vanmorgen. En oef verbrand. Hier ook! Begint nu een klein beetje minder zeer te doen! Hoop dat je er snel minder last van hebt! Helemaal gelukt met de tuinaarde, vanavond verder gegaan met de kiezels, die liggen er nu ook in. Nu alleen nog beplanten. @ Schatje: Joehoe 6 kilo eraf! @ Mama Rianne: Weekenden zijn ook moeilijk. Ik heb het dit weekend ook moeilijk gehad. Maar meid. Je weet dat je het kan. Je kunt het door de week, dan kan je het in het weekend ook. Misschien is het iets om jezelf in het weekend net iets meer te gunnen?! @ Butterfly: Jeej, de verhuizing in zicht. Veel succes met klussen en verhuizen meid! @ Renieta: Balen dat je 2 kilo aangekomen bent. Hoop dat ze er snel weer af zijn. @ Moppie: Bedankt voor de trap. Hoop dat het helpt! Ik ben vandaag helemaal de mist in gegaan met eten. Ben vandaag de hele dag op pad geweest. En veel te veel geld uitgegeven. Daardoor elke keer tussendoor iets moeten eten, maar een echte lunch heb ik niet gehad. Vanmorgen op de verjaardag van mijn neefje en nichtje (werden 1 (tweeling)) heb ik een stukje monchoutaart gehad. En vanmiddag ben ik ook nog gezwicht voor een ijsje uit de ijssalon. Mijn dag zag er dus zo uit: O: 2 knäckebröd volkoren met; 20 gram runderrookvlees 1 beker optimel drink T: 1 punt monchoutaart L: niks T: 14.30 uur: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker T: 15.30 uur: 1 banaan, 1 kiwi T: 16.30 uur: een hoorntje met 2 bolletjes schepijs (1 bolletje aftereight, 1 bolletje cookies) A: 250 gram ovenfriet 1 goulashkroket 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry Totaal van 1545 kcal 3 keer niks dus! Vanavond zijn we weer in de tuin verder gegaan. Het is nu min of meer klaar. En moeten alleen nog planten in. Maar dat komt volgende week wel. Het zware werk is klaar. Nu even lekker zitten. Das voor het eerst vandaag. Hopen dat mijn hoofdpijn nu gaat zakken. Pfff Liefs
Hoi dames, Ben ik ook weer! Heerlijk genoten van het weer deze weekend, zalig. @MvE, auw verbrand. Hoop dat het inmiddels minder is geworden. @Schatje, super meid je gaat lekker. @Humbly, leuk je weer te lezen meid. Hoe is het nu in je huisje en met Liam? Succes met de kilo's! @Rianne, weekenden zijn idd niet makkelijk maar jezelf met mate belonen in het weekend moet kunnen omdat je het hardstikke goed doet doordeweeks! @ Butterfly, super sleutels van jullie nieuwe huis. Succes de komende tijd ermee. @Moppie, misselijk balen meid. Kleine porties eten en hopen dat het goed gaat. @Nicole, balen dat je geband bent meid. Hoop dat het tijdelijk is. @Emme, ach moet kunnen meid. Niet te streng zijn voor jezelf, je hebt het een tijd goed gedaan dus streep eronder en verder. @Renieta, leuk weekend gehad dat telt. Die 2kg krijg je er zeker af meid! @Melanie, gefeliciteerd met je neefje en nichtje. Als het maar gesmaakt heeft meid, morgen nieuwe dag nieuwe kansen. Beterschap met je hoofdpijn, hier ook last van. Fijn dat jullie tuin zo goed als af is, geniet ervan. @Dani, mooi menu meid. Pff tot 14 juni wachten, succes! @Hier, gisteren met de kids van schoonzus naar een park gegaan en als slot naar de Mac. Vandaag eerst wezen sporten en daarna naar de ikea gegaan, eetstoeltje voor mijn kleine gehaald en daarna wat gedronken en gegeten daar. We zijn ook wezen kijken voor een bed en computermeubel, maar niet echt uitgekomen. Gisteren en vandaag helemaal de mist in gegaan betreft eten (gelukkig niks aangekomen), maar vanaf morgen gaan we er weer tegen aan! Vandaag: O: appel/banaan/peer/magere melk shake T: 0.5l water L: halve pannekoek, 2 koppen thee B: 1uur XCO, 30min gelopen Bij de ikea: kop cappuccino, paar slokjes cola, paar frietjes paar hapjes veggie pasta, paar hapjes zalm en stampot tot slot paar hapjes daimtaart/gebak T: 0.5l water A: 3 pitabroodjes met shoarma en knoflooksaus bakje tomaat/komkommersalade, 0.5l water T: 1l water Zoals jullie zien een foute dag, maar goed we gaan er nu voor. Ook heb ik me ingeschreven bij de afvalrace op mijn sportschool, het duurt 8 weken waar je ook alle begeleiding krijgt bij het trainen als bij je voedingschema. Ben benieuwd hoe en wat en heb er zin in.!
@Butterfly: Gelukkig viel het achteraf nog mee, heb lekker veel gedronken vandaag en gezond gegeten! Kon net ook eindelijk weer eens naar de wc, al was het nog niet veel maar goed. Kan zo slecht gaan de laatste tijd, dat ik me daardoor ook ontzettend opgeblazen voel. Enneh, goed nieuws dat jullie de sleutel hebben, fijn!! @Mel: Je bent toch niet bij Kees geweest he? Hmmmm Hoop dat je ervan genoten hebt, en morgen gewoon weer lekker verder! Trouwens! Je hebt vast wel wat calorieen verbrand met dat tuinieren en klussen!! Vandaag achteraf gezien toch nog een lekker dagje gehad. Hard gewerkt, was super druk, dus lekker veel verkocht, omzet mocht er zeker wezen! Dus dat was fijn. Lekker veel water gedronken, heb tot nu toe 2.5 liter op, maar dat zal nog wel meer worden denk ik. Heb alleen pijn aan mijn voetjes, dus ga zo maar lekker bankhangen! Liefs.
Uhm... waar hebben ze nog meer aftereight en cookies ijs? Ja... ik ben bij kees geweest. Roland zijn schuld! Die had zin in een ijsje!
Klopt, maar eigelijk niet op frietdag en als ik 's morgens ook al een punt taart heb gehad. Maarja... niks meer aan te doen. Hoop dat er desondanks morgen toch weer wat af is. (zal wel niet)
Voor degenen die het graag wilden zien. Onze voortuin: Vanuit de voordeur naar links kijkend: (sorry beetje wazige foto)
@Melanie, wow, ziet er mooi uit jullie tuin meid. Daar hebben jullie heel wat tijd ingestoken. En lekker dagje gehad, ik vind het nog reuze mee vallen hoor. Het kan erger whahaha, neem mij vandaag!! @Kimmetje, gelukkig heb je de draad op kunnen pakken en heb je nog een goede dag gehad. @Renieta, balen van die +2 kilo meis, maar er weer hard tegen aan en dan komt het wel goed. @Moppie, dus geslaagd voor een keuken, heel fijn! Wij willen ook een nieuwe keuken, maar eerst maar even een jaartje wachten nog. En misselijk geweest las ik.... komt toch wel he! Vervelend hoor. ------------------------------------------------------- Hier eigenlijk ALWEER een slechte dag gehad. Durf mijn menu echt niet neer te zetten . Schaam me echt diep. Net nog een flinke schaal aardbeien gegeten, fruit had ik nog niet gehad vandaag. Hier ook slechte ontlasting, en plas ook zo weinig steeds. Denk dat ik ook echt weer te weinig drink. Water...huh, wat is dat. Slecht, I know. Heb ook even een schop onder de kont nodig. Gelukkig moet manlief ook weer werken morgen, dan gaat het een stuk makkelijker. Morgen cursus en neem een halve liter fles met water mee. Al zittend drink ik zo 4 flesjes leeg. We hebben al een lading dozen verhuisd, verder konden we weinig doen nog. Mijn schoonzus had nog allemaal spullen staan overal. En alles was erg vies en plakkerig. Ze is niet altijd de beste huisvrouw/poetsvrouw en in een leeg huis merk je dat goed. Wat had ik de neiging om te gaan schoonmaken, echt boenen! We kunnen vanaf vrijdag echt in het huis bezig, dan zijn al hun spullen weg. Maar we kunnen wel spullen op de zolder kwijt. Ga zo mijn bed opzoeken!!! Zoek nog even de foto van ons huis, had het immers belooft.
Moppie.. Over budget gaan.. Ja, dat ga je snel he? Hier ook de aparatuur een stuk duurder dan ingecalculeerd. Ach, je doet er ook een poos mee! Vervelend van de misselijkheid, hopenlijk iets eenmaligs. @ verbrand.. Heb me vandaag wel 4-5x ingesmeerd met factor 50.. straks na het douchen weer insmeren met after sun. Koelt lekker! Melanie.. Strakke tuin zeg! Houd ik van.. Je menu valt toch reuze mee voor het weekend?! Niets mis mee hoor!! Kimmetje.. lekker veel omzet gedraaid vandaag! IEdereen zin in wat nieuws ivm het lekkere weer? Rianne,, Wat moppie al zeg.. Gezonde snacks in huis halen, rauwkost reepjes met een lekkere dipsaus ( aanmaken met light fritesaus) , toastjes met filet american.. HVj.. Lekker menuutje zeg! *** Was even uit mijn hoofd.. Ben nu op het werk.. Druk geweest vanavond, maar alles wat ik op de planning had is klaar! Ik ga zo lekkker douchen en dan nog even in bed tv kijken. Morgen gaat de wekker om 6.00.. pffff Mijn menuutje: O: magere kwark met 2 eetlepels muesli. T: appeltje L: pistoletje met roomkaas, kop soep. T: peer en een klein handje chips. A: ovenschotel met kikkererwten, spinazie en tomaat en slankie kaas( magere recept van de AH).. kwam goed uit! Vond het alleen niet zo lekker! 100 ml chocovla. Totaal van 400 callorieen. T: appel, meergranenkoekje en straks 50 gram lays baked. Zit ik vandaag op de 1400 ongeveer.. ( zou niet meer tellen he?) Tot morgen meiden!!
@MamavEsmee: Ja de jurkjes en korte broeken vlogen eruit! Wel leuk om te zien, het is een paar dagen mooi weer (geweest) en iedereen heeft de zomer in zijn bol haha. Vanmorgen gewogen en op 2 ons na zit ik alweer op mijn gewicht. Dus daar ben ik best tevreden mee. Zit nu aan een schaaltje magere yoghurt want die moest op, maar krijg dat 's morgens zo moeilijk weg, ben nu al een kwartier bezig haha. Ik ga me maar eens omkleden, zometeen weer werken. Liefs!
Goeiemorgen meiden ZO pinksterdagen weer voorbij, het normale leven begint weer. Zit aan een bakje magere yoghurt met kellogs. Zo om 10 uur in de sportschool wezen, heb ik de meting na 2 maand slim belly, dus het zal mij echt benieuwen. Baal wel van die kilo's, al was er vanmorgen alweer 1 kg eraf. @Kimmetje: ja mensen zijn dan helemaal gek he haha, vliegt de dag wel voorbij of niet Werkse vandaag. @Moppie: Voel je je alweer wat beter, las dat je gister ziekjes was? Wanneer heb je de 1e echo? @Mve: Hoe was je dienst? @Melany: Mooie voortuin zeg, ziet er erg leuk uit, voor die stenen vind ik erg mooi, wij hebben ook zo'n voortuin ongeveer. @de rest: Hoe is het met jullie?
@ Renieta: Super dat er al weer een kilo af was vanmorgen! Ben benieuwd naar je resultaten! Hier vanmorgen lekker uitgeslapen. Was vanmorgen 6 ons lichter dan gisteren Ben die verjaardagskilo dus weer kwijt + nog 1 ons extra. Ik ben er blij mee. Morgen weer uit eten, dus dan zal er wel weer een kilo aan zitten. Pfff... schiet ook niet op eigelijk. Maarja... volgende week is het weer een normale week, dus dan kan ik er weer vol tegenaan. Fijne dag meiden! Liefs
Nou meiden, ben naar de slim belly geweest en baal echt als een stekker. Qua kilo's kijk ik niet naar wat zij zeggen, volgens hun weegschaal was er een kilo af. maar ja daar word je gemeten met kleding aan.schoenen aan en je ontbijt op. Maar er was dus qua cm's helemaal niks af.. niks nada noppes.. ben zo teleurgesteld en baal enorm.... bah bah bah. Sorry voor ego
@ Renieta: Ik snap dat je baalt meid. Maar je bent zo goed bezig. Volgende keer is er echt wel weer wat af. Maar dat je baalt is logisch. Gewoon lekker doorgaan meid!
Hoi dames, Hier uitgeput/bekaf, kom net van de sportschool (heb een uurtje spinning gedaan). Voel mijn spieren echt kei erg pijn doen, plus heb gisteren heel de nacht niet geslapen omdat mijn kleine lag te spoken/huilen kortom ben knockout! Straks naar de stad ff een bakkie doen met dinnetje, mijn kleine ligt nu te slapen dus ga nu lunchen. Vandaag: O: halve sinaasappel (had geen trek), 0.5l water T: 0.5l water (werd tijdens het sporten wel misselijk) L: 2 sneetjes bb met vtp, kop rooibos T: 100gr magere kwark, 0.5l water, appel A: koolhydraatarm diner (moet nog bedenken wat) B: 1 uur spinning, 30 min gelopen