10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

vanochtend woog ik 72,8 kilo:)
    dus weer 2 ons eraf. Ik heb volgende week een trouwerij dus dan zou ik 71,5 willen wegen. zou het lukken?

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Theoretisch gezien, zou het moeten kunnen, zou ik zeggen. Maar ik denk ook regelmatig dat iets wel moet lukken, en dan denkt de weegschaal daar jammer genoeg anders over. Hoop voor je dat het lukt in ieder geval!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!

Ik ben er ook eindelijk weer :) Gisteren avond laat thuis en toen moesten we nog het een en ander regelen voor mijn man die nu tot vrijdag weg is :(
    Ben vanmorgen helemaal vergeten te wegen had het veel te druk met van alles en nog wat. Nu heerlijk een middag vrij ga denk ik zo nog even fruit halen en het huishouden doen.

@Melanie ziet er super uit jullie voortuin! Jullie wonen denk ik in een nieuw huis als ik dat zo zie?

Straks ga ik op iedereen reageren hoor :D

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Wij wonen inderdaad in een nieuwbouwwoning. Maar we wonen er inmiddels an 2,5 jaar hoor. We hebben alleen nog nooit iets aan de voortuin gedaan. Straks nog even voor plantjes kijken.

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Ik heb net mijn lunch op.

Mijn menu voor vandaag:

O: 1 krentenbol
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 2 meergranenboterhammen met;
    23 gram 20+ kaas en;
    18 gram ham
    200 gram optimel vanille yoghurt met;
    100 gram aardbeien
    1 beker optimel drink
    (is wel heel veel als ik het zo opschrijf...)

T: 100 gram aardbeien
    100 gram witte druiven
    1 kiwi gold

A: rosti met roerbakgroenten en hamblokjes

Totaal van 1191 kcal

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Ik heb rosti van aviko (diepvries). Op de zak staat dat dit in de pan bereid moet worden, maar zou dit niet ook in de oven kunnen? Iemand ooit gedaan?

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Geen idee melany, zou vast wel kunnen toch?

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Even mijn menu doorgeven:

O:150 ml magere yoghurt met kellogs 3 granen.
    T: Water en wit bolletje ham/kaas.
    L: 350 ml magere yoghurt met kellogs 3 granen.
    T: 2 koffie met plak ontbijtkoek.
    A: Japanse wokgroenten met kipfilet.
    T: Water en schaaltje aardbeien

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Zag net pas dat je gisteren iets voor mij had gepost.. ;) Gets, je schoonzus dus niet zo'n poetser. Nog even en dan kun je alles lekker schoonpoetsen! Veel plezier op cursus vandaag.. De laatste keer?

Kimmetje.. De aangesnoepte onsjes er bijna af! Werkse vandaag.

Renieta.. I.d. , het gewone leven begint weer. Dus weer normaal eten! Mijn dienst was op zich rustig.. Nog een aantal clienten die bij ouders bleven slapen. Maar wel veel andere dingen kunnen doen! Hoe is het bij jou op het werk? Nog geen teken van een ongi? Balen dat de meting niet positief was.. :x

Melanie...Vorige week en van de week een lastige week qua lijnen! I.d. volgende week maar extra je best doen! Wat een lekker menuutje vandaag! Ik zou het zelf bereiden in een koekepan met anti aanbak. Dikke kans dat de rösti anders slof wordt.. Zou jammer zijn!;)

HVJ.. haha.. moets wel lachten toen ik je post las.. Je meteen helemaal afgemat in de sportschool.. Hoe deed je kleine meid het bij de opvang?

Ons kleintje.. Natuurlijk gaat het je lukken!

Zustertje.. Wat vervelend dat je man tot vrijdag weg is! Succes met het huishouden.

Zo.. de slaapdienst zit er op. Morgen weer een slaap en dan alweer 5 dagen vrij!

Mijn menu vandaag:

O: 2 boterhammen met palingworst ..
    T:schaaltje kwark en een appel.
    L: 2 krentenbollen, cracker met pindakaas en glas karnemelk.
    T: reepje daim ( 150 callorieen) en een appeltje.
    A: 150 gram kriel met 200 gram doperwten en wortelen met een tartaartje
    T: schaaltje chips...

Heb toch geteld en zit nu op..1430..:D

Vanmorgen al druk geweest.. Gewandeld met de honden, op de fiets naar de slager en langs de supermarkt.. De vriezer zit weer vol met vlees en de fruitschaal vol met fruit.

Verder nog een cadeautje gekocht voor de dochter van een vriendin die 2 wordt en mezelf verwend met een nieuwe toilettasje en nieuwe mascara en powder.

Er dus al heel wat afgefietst vanmorgen.

Vanmiddag nog even op de fiets naar de aldi.. Ze hebben daar zulke lekkere aardappelsnacks met cream onion smaak.. Jummie!

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wou jullie even zeggen dat ondanks de kilo's omhoog ik toch al wel in totaal 16 cm kwijt ben vanaf 27-4 waarop ik ben begonnen!!
    Dus de kilo's zeggen niet altijd wat,want je kan dan in cm's wel een boel kwijt zijn.
    7 Juni komt ze weer dus nu de draad weer oppakken en knokken! 5 Juni ga ik met mijn moeder shoppen voor iets voor ons trouwen dus er even goed tegen aan knallen!!

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gaat lekker met de cms Rianne ;)

Ben wat minder actief ... bekaf... maar verveel me, Bluh...

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Mama Rianne: Leuk... shoppen voor de bruiloft. Heb je al in je hoofd wat je voor iets wil? En super 16 cm eraf! Ga zo door meid!

@ MamavEsmee: Ik denk dat ik inderdaad die rosti maar gewoon in een pan met anti-aanbaklaag bak. Lijkt me veiliger. Anders is het dadelijk niet lekker en moet ik nog naar de friettent ;) (bij wijze van...) Jij jezelf ook lekker verwent. Ik vanmorgen ook wat nieuwe make-upjes gekocht. Kwam is bij de kassa, bleek het nog 1+1 gratis te zijn ook. Wat een geluk! :D

Net cadeau voor vriendlief ingepakt. Een vorm-gesnoeide-buxus (niet echt heel bijzonder, gewoon piramidevorm zeg maar, voor in de voortuin) daartussen heb ik briefgeld gestoken (hij wilde geld voor zijn verjaardag voor een nieuwe fiets) en ook nog een kaartje erin. Ziet er wel gezellig uit, al zeg ik het zelf. Nu nog verstoppen voor morgen. Misschien dat ik m wel gewoon vanavond geef, alvast. Dan kan ie vanavond meteen de tuin in...

Zal zo mijn menu voor morgen eens in elkaar gaan draaien. Overdag een beetje mager, aangezien in 's avonds uit eten ga. En ik me dan waarschijnlijk weer niet kan inhouden... :)

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Een mooie jurk of een leuk rokje maar even zien wat er allemaal te krijgen is :D

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @MvE: Ja baal er enorm van, zit nu enorm te denken wat ik nog moet veranderen en kan veranderen. Wil gewoon resultaat.

@Mama van rianne: Jij gaat goed zeg:D Bevalt het je nog steeds die shakes?

@Moppie: Knuffel voor jou

@Melany: Leuke cadeaus zeg, ik kreeg bij me afscheid van me oude werk een mand van stro gemaakt, soort tulband en daar zaten violen in en van ijzerdraad en kraaltjes gemaakte vlinders, en de vleugels waren geld :D

Woonkamer weer opgeruimd en stofgezogen, ruikt weer lekker fris. Doe van die geurolie druppeltjes in de stofzuigerfilter, ruikt zo lekker dan he:D
    Me zusje verwacht ik zo om 15 uur, die komt even een bakkie koffie halen.
    Vanavond gaan we samen naar de bloemenveilig, voor planten in onze plantenbak. Me zwager is hovenier, dus dat scheelt weer.
    Hoop alleen dat het niet te duur word haha met al die mooie planten.

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Jawel hoor,af en toe denk ik blegh maar als ik het dan eenmaal eet is het weer goed!!

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik heb waspoeder in de zak zitten ;) gewoon opgezogen maar die druppeltjes is ook wel een idee :D

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wij gaan je helpen Renieta om je er door heen te slepen!!!

Nog even dan heb ik alweer 1000 berichten geplaatst :D

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Nou nog goede ideeen?

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Samen sporten :) maar ja we wonen niet echt centraal bij elkaar in de buurt daarvoor he?!

JOEHOE MIJN 1000ste BERICHT !!!!!!!! :p

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. je verveeld je? Inmiddels al een leuke activiteit gevonden?

Rianne.. mooi resultaat toch?

Renieta.. Hier altijd geurbuideltjes voor het luchtfilter. Ruikt het ook lekker!:D Veel plezier met geld uitgeven!:p

Melanie.. Klinkt als een leuk cadeau! Waar gaan jullie morgen eten?

Lekker op de fiets weg geweest, de nodige beweging wel weer gehad voor vandaag! Bij de aldi ook weer een vooraadje stoomgroente meegenomen, die zijn altijd zo lekker!;)

Merk dat als ik heb gewerkt de "trek" groter is.. Niet zo gek maar toch..;)

Ik heb de verse kriel al zachtjes opstaan!

Esmee is buiten aan het spelen met een bellenblaas..

Share This Page