@ MamavEsmee: Wij gaan in Belgie eten. In arendonk. De bierhoeve heet het. Lekker steppegras eten! Heb er zin in
Ik bedenk me net, dat ik de hele dag (behalve bij ontbijt en lunch) nog niks gedronken heb... Oeps...
@Mamavanrianne: Ja samen sporten zou een oplossing zijn, moet je maar hier in dorp komen sporten haha. Ach ik moet gewoon even weer intensief ermee bezig zijn, merk dat ik de laatste tijd wat makkelijker met lekkere dingen en wijn enzo om ga.. moeilijk kunnen weigeren enzo.. @MvE: Dat zal wel goed komen. Maak nu kip in honing/mosterd marinade met japanse wokgroenten. Jammie. Vanavond als ik thuis kom nog lekker een bakje aardbeien staan.
Mijn dag kan niet meer stuk mijn lieve man belt net dat hij op weg naar huis is (Was een verkeerde cursus ) Nu moet hij over 2 weken maar dat is in eindhoven en komt hij gewoon elke dag naar huis toe. Ga even eten en dan nog even half uur fietsen tot vanavond!
Heerlijk toch, zustertje!!! Mijn dagje: O: vanillevla T: 2 cracottes, 2 koppen thee L: klein beetje witte rijst met 1 satestokje T: banaan, pakje melk, cracotte, blikje fanta A: beetje meer witte rijst met 2 satestokjes T: flesje spa henriette fruitsalade straks in de planning...
Dat is nog eens fijn nieuws zustertje Nou de plannen zijn gewijzigd, gaan morgenmiddag naar de veiling, komt me zwager wat beter uit. Maakt mij niet uit, ben toch vrij Maar ja, nu is de vraag, wat gaan we vanavond doen haha. Heb het eten al 45 min op.. dus ja..
hier nog 2bh met pindakaas gepakt. ik denk dat ik de fruitsalade maar even laat voor wat het is. moet straks eigenlijk nog koken voor vriendlief, maar dat doet ie maar een keer zelf...
Melanie.. Oeps.. Wel goed drinken hoor! Steppegras dus, had er nog nooit van gehoord , maar het ziet er wel heerlijk uit! Renieta.. Toch sporten vanavond?! Zustertje.. Fijn dat je mannetje toch thuis komt vanavond! En fietse voor straks.. Hier is het weer nog heerlijk! Moppie.. Groente? **** De kriel viel tegen, bleef erg hard.. Brrrr.. Net nog een schaatje magere yoghurt genomen.. Zit ik aan de 1500 ( bijna.) Vanavond bij de koffie evt nog een koekje oid. Ben benieuwd naar de weegschaal morgenvroeg? Hoop toch onder de 74 te zitten eigenlijk..
Nee niet sporten, vanmorgen ook al gesport en ben net gedoucht.. dus geen zin om weer heen te gaan eigenlijk.
groente, wat is dat? ik heb een dipje geloof ik.. al een paar dagen overigens... ben bekaf, kan niet eens meer op mn benen staan. vriendlief is aan het schilderen en ik voel me alleen wil gewoon ff janken
thanx voor de knuff pffft ja dat zal het wel zijn. zit gewoon steeds hier te sobben om van alles en niets....... niets eigenlijk... voel me gewoon ff niet happy omdat ik me beroerd voel denk ik. zal ook wel weer over waaien... wel flauw hoor, die achter t woordje hormonen moest wel ff lachen......
Ja ben echt moe joh, net weer thuis van 4 uur shoppen met mijn vriendin pfff!!! Heb me toch een hoofdpijn, wou eigenlijk niet koken maar een pizza bestellen van Domino's maar toch niet gedaan. Dus het avondeten wordt hier, vissoep en spinazieomelet met een bakje rauwkostsalade. Wel ga ik vanavond een brownie nemen met een kop koffie (als mijn kleine zo op bed ligt), verlang er al zo lang naar. Wou morgen lekker uitslapen en rustiger aandoen maar werd gebeld door sportschool dat ze morgen met de afvalrace gaan beginnen dus moet wel gaan, we worden gewogen/gemeten en krijgen een plan van aanpak dus spannend! Vanavond maar eens een hete douche nemen voor het slapen gaan in de hoop dat mijn spierpijn vermindert. Toen ik haar naar de opvang bracht dacht ik dat ze het uit zou huilen en dat ze me meteen terug roepen omdat ze huilt nou dat is helemaal niet het geval geweest, toen ik d'r op ging halen was ze met andere kindjes aan het spelen haha. Het is ook een lieve vrouw die oppast, kreeg al een brok in mijn keel van dat ik haar op de opvang moet zetten (voelde me schuldig) maar dat maakte het meteen al goed en kan ik dus met een gerust hart sporten. @All, knuff!
hey meiden hier ook weer thuis na 12 uur werken en zit hier zonder bril lekker dubbel te kijken .. eigenwijs... nee hoor ga zo lekker bankhangen man is ook zo thuis van zijn werk de bouw gaat goed als het allemaal mee mag zitten deze week !! en was blij weer eens op mijn werk te zijn na dat ziek zijn heb me netjes aan de calorieen gehouden ! zag dat moppie ff een lekker dikke knuf nodig heeft en dat iedereen goed bezig is en lekkere menutjes voor vandaag ! dikke knuf voor all ! hoop morgen weer te reageren maar heb weer een TE drukke dag moet met tim naar het CB en dat gaat wat worden hij is echt veeeeeeel te mager .. een anorexia patient is er nog jaloers op .. zal wel weeeeeeeeeer een preek krijgen !
Emma.. Tim kan dus wel iets van zijn moeder mee hebben? Eet Tim zo slecht dan? Moppie.. BIG HUG! Denk dat de hormonen een loopje met je nemen meid.. HVJ.. Goed dat je morgen meteen weer gaat! Hoeveel weeg je nu en wat wil je afvallen? Genoten van je brownie? Fijn dat je meisje het spelen bij de opvang van de sportschool leuk vond! **** We zitten nu aan een kopje thee.. Ga even in de kast duiken opzoek naar wat lekkers!
Mijn lieve man is weer thuis haha Mijn dag kan niet meer stuk ik ga lekker genieten van hem ik kom morgen middag weer kletsen als ik klaar ben met werken. Ga eerst nog even snel menu voor morgen maken. Fijne avond meiden @Melanie Alvast een fijne dag morgen en geniet van het uit eten samen met je lieverd! @Mamavesmee mmmm wat lekkers heb ik ook wel zin in ga het alleen niet doen haha
MvE nou ik ben echt niet mager hoor haha juist niet !! maar tim eet met periode's erg slecht .. maar nu hij ook ziek is geweest valt hij ook erg snel af .. en is het nog erger.. hij zat al op de -2 lijn .. vandaar ! en ik vrees morgen nog wel erger .. tja het is nu eenmaal tim .. en hij is altijd al een zorgenkind geweest mbt eten .. vanaf dat hij 3,5 mnd was wilde hij geen fles meer en hebben we echt afgezien maar ondertussen is hij al 2 ! en is het een super vrolijk en actief kind dus het zal zijn ding toch wel zijn en wat is het voor lekkers geworden ?? zustertje geniet van je mannetje !! en werk ze morgen
Thanx all... Vriendlief ging net een eitje bakken. Bah. Heb er 2 deuren tussen dicht getrokken en ben nog naar van de geur! Ik ga maar slapen denk ik...
Wat is het rustig hier zeg Ik verveel me hier, msn is saai en rustig, tv is ook niet bijzonder... Zo een kopje thee nemen met lepeltje honing, wat zere keel, helpt vast wel dacht ik zo.