menuutje; O; - 1 glas ( 200 ml ) goedemorgen drink - 1 banaan T; - 200 gr optimel yoghurt - 1 vitalinea yoghurt - 2 glazen water L; - 2 bruine boterhammen met sandwichspread - 1 glas water T: - 1 sinaasappel - 2 glazen water A; - 130 gr gekookte aardappelen - 200 gr spinazie creme - 1 sauslepel jus - 1 vega burger ( 100 kcal ) of het word nog veranderd totaal kcal vandaag; 1002 even kijken wat ik er nog bij eet vandaag, en anders maar even het vlees veranderen naar iets meer ik kijk vanmiddag wel even lol Liefsz
Goedemorgen allemaal. Zo, er is alweer aardig gekletst zo te lezen. Hier een prima dienst gehad. Was wel even weer lekker hoor. Had PB dienst ( ben persoonlijk begeleidster en heb elke maandag een dienst waarbij ik niet op de groep ben, maar dingen kan ondernemen met mijn clienten, gesprekken o.i.d ). Heb dus met al mijn clienten gesprekken gehad, gekookt met een client. En tsja..... ze had spullen gekocht om zelf pizza te maken. Had zondag pizza gehad, dus baalde wel een beetje. Maar goed, het deeg mislukte dus we hebben kleine rondjes gemaakt waar ik maar 3 van heb gehad en ze had tomatensoep met heel veel groente dus daar extra van gehad. En lekkere kwarkyoghurt en vruchtjes toe, ik zat prop vol . Verder een goede dag gehad, in de auto naar huis boterhammen met jam gehad , en thuis nog een kommetje champignonsoep. Totaal kcal moet ik nog even berekenen. Ben tot de lunch gekomen. -------------------------- @Jongmoedertje, heel vervelend dat het afvallen niet wil. Zoals ik alles van je lees zit je er even flink doorheen en beheerst het afvallen je leven. Dat is niet goed, en daar wordt je ook niet gelukkig van. Afvallen moet wel leuk blijven. Maar ja, afvallen is helemaal niet leuk. Iedereen moet ervoor vechten. Vervelend is het zeker. Ik begrijp je frustratie ook heel goed. Ik zeg altijd: "wie mooi wil zijn moet lijden". al dat lekkers wat je kunt krijgen, die lekkere gebakjes bij de bakker, al dat lekkere chips, patat. Het is verschrikkelijk het niet te mogen hebben in de hoeveelheid die je wilt. Dus dat lijden is ook echt zo. Meid, je moet het wel aankunnen. En ik denk dat het voor jou nu even goed is even tijd voor jezelf te nemen. Hier is het ook zo, ik vecht al jaren voor die kilo's, ik zal dat ook altijd moeten blijven doen. Vergeet niet dat je al 20 kilo kwijt bent en 3 zwangerschappen heeft ook een grote impact op je gewicht. Maar je bent 75 kilo, dara mag je best tevreden mee zijn. Dat is mijn streef voor als ik weer mag afvallen. Kijk ook terug op wat je al hebt bereikt meid, en dat is al heel erg veel. Wees daar ook trots op . @Melanie, dat heb ik dus ook, zodra ik het topic wat los laat of geen kcal tel, ga ik de mist in en pak ik sneller lekkere dingen. Vervelend he. Nou, in elk geval is je chocolade op . Is misschien ook maar het beste zo. Ik bedoel, je hebt al weken tegen die verleiding aan moeten boxen en die chocolade ligt daar maar te liggen en je uit te dagen. Nu is die verleiding tenminste weg. @Moppie, vandaag geen haring in de planning, al is dat zure wel lekker haha. Verder wil ik Kleintje welkom heten, altijd leuk, nieuwe afvallers. En lees dat het met iedereen goed gaat. ------------------------- Vanmorgen een beetje moeite met op gang komen, beetje last van misselijkheid op de ochtend weer , heb ook moeite met eten. Had drie crackers met sandwichspread gemaakt omdat ik wel trek had, maar toen ik eenmaal at kon ik niet eens 1 crackertje op. Zometeen even een broodje eten, met Esmee. Ze krijgt rond 09.30 altijd een broodje, en dta is ook wat verlaat, wat erg . En dan even een poging tot opruimen doen en even wandelen.
--->>butterfly; ach een keertje zolang het maar gezellig is geweest toch haha ook al laat vandaag eet ze en wandel ze! hier vanmiddag even lekker een wandeling maken,, Liefsz 8)
jullie zijn echt topmeiden!!! moest ik gewoon even zeggen! zulke lieve opbeurende berichtjes van jullie te krijgen doet me zeker goed!!
Hoi dames, Zustertje, gefeliciteerd met de kleine van jullie vrienden. Afgevallen dames, super! Vanmorgen woog ik ook 85.8kg tot mijn verbazing, en dat na het stoppen met dieëten bizar! Moppie, is ook niet mijn favo maar als ik daardoor meer te weten kom dan moet het maar he. Donderdag uitslag num 2! MvE, lekker nasi! Hier net ontbeten met een bak magere kwark met verse aardbeitjes erdoorheen gegooid. Vandaag: O: 250gr kwark met handje aardbeien T: kiwi, 0.5l water L: 2 sneetjes bb met kipfilet, kop thee T: appel, snack a jack, glas water A: penne pasta met gehakt/tomatensaus, komkommerschijfjes
@ mamavesmee , balen zeg meid , hoop dat de weegschaal volgende week weer wat liever voor je is maar niet opgeven !! Mooi dagje vandaag @ jongmoedertje , Heerlijk he een halve kilo eraf !! @ humbley , mooi dagje ! @ butterfly , vervelend zeg dat je zo misselijk bent , ik ken het ben de eerste 13 weken ook aan 1 stuk geweest @ sweetroosje , heerlijk toch , niet meer dieeten maar toch afvallen Jeetje wat zijn twee peuters bij elkaar druk zeg Wel gezellig , ga nu even een boterhammetje eten met de kids ..
Goedemorgen meiden, (nog net) @ MamavEsmee: Balen van je gewicht. Maar dat komt helemaal goed meid. Zeker als je nu nog een week 1400 doet! Nog maar 1 kilo! Dat ga je echt wel halen! @ Zustertje: Gefeliciteerd! @ Sweetroosje: Fijn toch, er niet zo heel erg mee bezig zijn en toch afgevallen! @ Jongmoedertje: Fijn dat er halve kilo af is meid. Wie weet inderdaad door de 1300 kcal. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen Kom op meid! Sorry, meer heb ik niet kunnen onthouden! Voor zover ik het bij heb kunnen houden gaat het met de rest goed! Fijn om te lezen. Ik snap er helemaal niks meer van. Gisteren heel veel chocola gegeten en vanochtend 7 ons lichter dan gisteren Nouja... mij hoor je niet klagen! Nu even een beetje opruimen. Er komt zo een vriendin op visite Gezellig! Liefs
Moppie: voor jou dus ook zo herkenbaar van die sportschool Ik heb het 1 maand volgehouden 2 - 3 x in de week daarna ging het naar 1 x in de week, toen 1 x in de maand en uiteindelijk niet meer Zustertje: Gefeliciteerd Mamavanesmee: Balen dat de weegschaal niet zo lief was Maar idd gewoon vol goede moed verder dan komt het helemaal goed Mooi lijstje Humbly: ook een mooi lijstje Butterfly: Ach een keertje wat lekkers is niet erg, idd zoals Humbly al zei: als het maar gezellig was Sweetroosje: mooi lijstje, en lekker pasta jam jam! Nicole: succes met je drukke peuters Hier: Vanmorgen op de weegschaal gestaan en ik weeg nu precies 87! Gisteren was het geloof ik 87,3 of 87,4 (niet bijgehouden eigenlijk ) en nu dus precies 87 vanaf nu ga ik het dus ook een beetje bijhouden... Op naar de - 7 kg! Mijn dag gaat er vandaag waarschijnlijk zo uitzien: O: Cornflakes met melk, glas jus d'orange (tja de Jus moet toch op ) T: Niks heb eigenlijk nog niet zolang geleden gegeten L: 2 bruine boterhammen met Pindakaas of pasta (moet ook echt nog even naar de winkel om iets van rookvlees of kipfilet of iets dergelijks te halen), glas melk T: Appel A: gekookte aardappelen, sperziebonen, gehaktsnitzel T: Peer Als het goed is komt mijn Wii vandaag ook binnen Hopelijk komt mijn vriend vanavond dan wel thuis zodat hij hem kan aansluiten (ja ja mocht het niet van hem zelf doen omdat ik a technisch ben ) als die binnen is wil ik even met de kleine richting winkel lopen (ongeveer 40 minuten in totaal) om dan wat gezondere dingen te halen voor op brood en nog wat extra fruit!
--->> SweetRoosje; en weer een super dagje! haha wel raar dat je nu ineens wel afgevallen bent --->> melanie; haha kan nog komen he dat je morgen of overmorgen ineens wat meer weegt,, en anders heb je gewoon geluk gehad 1 ding scheelt, je doet het niet elke dag --->> kleintje; jij ook een super dagje hoor vandaag! lekker wandelen met dit weer, krijg er steeds meer zin in ****************** zo meiden, net mijn lunch op en ga zo Liam ophalen van de kdv,, dan heb ik mijn 40 min fietsen erop 10 heen en 10 terug van hem wegbrengen en 10 heen en 10 terug van hem ophalen vanmiddag nog even wandelen Liefsz 8)
Nou, ben er even lekker uitgeweest. Even boodschappen gedaan, fruit was echt helemaal op. Had nog wat persinaasappelen, dus die heb ik vanmorgen nog geperst en gedronken. En toen was alles op . Dus even peren, sinaasappels en bananen ingeslagen. Ben even klaar met appels 8), te vaak gehad denk ik. Wilde meloen meenemen, maar die vond ik wel erg duur trouwens en aarbeien ook nog duur. Vanavond lekker bloemkool met aardappels. En mijn man komt zo thuis, die is de hele middag lekker vrij. Gaan samen naar het ziekenhuis voor de echo . Heb dus voor hem broodjes gehaald, ennuh voor mezelf ook. Een panini broodje en kroketbroodje hahaha. Oh, en heb ossenworst gehaald. Wist niet dat dat mocht in de zwangerschap . En op de terug weg kom je dan altijd bekenden tegen. Stond in totaal weel dik halfuur te kletsen . ----------------------------- @Kleintje88, leuk, een Wii, ik wilde die ook graag hebben, maar mijn man vind het maar onzin. Zit je maar even op en dan doe je er niets mee zegt ie. Ach, toen heb ik maar Zumba aangeschaft. Dacht hij toen hetzelfde over en heb het hem bewezen, 3 keer in de week Zumba. Nu ik zwanger ben vraag ik me af om Zumba nog wel wel goed om te doen. Je traint veel je buikspieren en dat mag niet. @Mamavesmee, dus dat teamgebeuren viel tegen? Wat hebben jullie gedaan? @SWeetroosje, en nu je niet meer dieet val je af? Bizar is dat he, dat ben je er misschien toch teveel mee bezig en dan wil het niet. Laat je het wat losser, gaat het weer goed. @Melanie, hahaha, je lekker vol eten en toch afvallen. Dat doe je goed meid. Misschien heeft je lichaam dit even nodig gehad. Wil ik ook wel, lekker alles (V)reten en dan ook afvallen . Hmm, zal vast een mooie droom zijn haha. Ik heb gewogen vanmorgen en zat op 87.5, wat betekend dat ik 1.5 kilo ben aangekomen. Dat komt echt van lekker eten, want de baby zal wel niet zo gegroeid zijn. Ga misschien toch proberen wat Zumba te doen. Maar mag dat in de zwangerschap? Weet iemand hier dat? Fijne dag! Ik heb voor de echo geen tijd meer te komen denk ik. Kom de echofoto vanavond showen . Als alles goed is natuurlijk.
Nicole.. fijn dat er bij jou wat meer beweging in zit! Succes met 2 peuters.. haha Patriesja.. is Celeno nog gaan slapen? Jongmoedertje.. Wat goed.. er toch wat af vanmorgen! Skeeleren is nooit weg!.. Veel plezier met het feestje van je zoontje! Humbly.. mooi menu meid! Of 2 stukjes vlees? Lekker aan het fietsen geweest meid! Butterfly.. een leuke dienst om te werken zo te horen! En 1,5 kg gegroeid.. oef.. schrikken? Veel plezier met de echo? Ben benieuwd naar de foto! We moesten met het teamgebeuren van te voeren een opdracht maken.. Welke collega bij welk type ( 9 verschillende types) was. Dit werd dan besproken en was voor sommigen erg confronterend en lastig mee om te gaan.. Daarna een spel gedaan met een touw.. Wie is de leider en wie is de volger.. Daarna een lunch bij ee lunchroom. Sweetroosje.. Mooi resultaat meid! Ga vanmiddag ook een bak aardbeien halen, bij de super de boer zijn ze in de aanbieding voor 1,50! Melanie.. Ja, weet ook wel dat het goed komt maar baal echt enorm! Hoewel ik niet eens heel gek heb gedaan met eten! Ben nu helemaal bang om aan te komen nu ik wat meer ga eten! Snapje? Mooi resultaat.. - 0,07! Kleintje.. Pindakaas en pasta is i.d. niet zo gezond voor op brood.. Wel erg lekker!! Verder een prima dagje! **** Boven is schoon, perzikkenkwarktaart staat in de koelkast.. en cadeautje is in huis.. Esmee heeft net haar broodje op en ik ga zo eten als ze op bed ligt.. Denk dat ik zo maar even een halfuurtje wii Fit ga doen!
Butterfly: ik deed ook af en toe ZUMBA maar toen ik wist dat ik zwanger was ben ik ermee gestopt... De instructrice zei dat het niet zo heel veel kwaad kon als je maar rustig aan deed en je naar je lichaam luisterde, maar voor mijn eigen gemoedsrust en die van mijn vriend heb ik het toch maar niet gedaan..... Maar schijnbaar mag het dus wel?
Melanie en Nicole, ja idd fijn. Humbly, ja heel raar idd maar ik ben blij. Kleintje, dank je. Om af te vallen raden ze aan om tussen 1200-1400 te zitten, je moet maar kijken wat bij jou past. Butterfly, denk het ook dat ik er teveel mee bezig was. Werd er echt bijna depri van. MvE, hmm lekker zijn aardbeien he. Ik heb ze gisteren hier bij een groentenwinkel gehaald, 2 bakken voor 2 euries. Vaak vries ik 1 bakje in om er dan smoothies mee te maken, lekker die ijskoude aardbeien erdoor heen. Hier net aan mijn lunch, heb ff opgeruimd/afgewassen en gekookt. Straks de kleine een boterham geven en heel misschien hier achter in het speeltuintje zitten, naar kindjes kijken en lachen vindt ze altijd leuk. Misschien de eendjes weer brood geven.
Dankjewel meiden! Ik heb een ochtendje gewinkeld met een vriendin en haar jongste zoontje was erg gezellig! Super leuk setje voor Rosahlynn gekocht! Wit met rood geblokt jurkje zonder mouwen, wit shirtje met lange mouwen en een witte legging eronder. Ben er helemaal verliefd op.... Als mijn vriendin gaat werken ga ik ook een dagje per week op de kleine meid passen erg veel zin in! ontbijt. volkoren cracker met filet 200 gram optimel yoghurt tussendoor niks waren aan het winkelen lunch 3 meergranen boterhammen 2 met rauwe ham 1 met tartaar en ui
Hey meiden, Ik leef nog Gister Oom en Tante geworden en Lukas en Jurre hebben er een nichtje bij. Broertje van mijn vriend is Papa geworden. Wat een klein hummeltje met haar 2800 gr vergeleken bij Lukas en Jurre echt een kleintje,heerlijk zitten zwijmelen toen ze in de bak lag Bekijk bijlage 65130 Ons nichtje Ga weer ongi worden grr grr nu zit er 3 week tussen,zal het dan uit eindelijk na een jaar echt weg blijven met die spiraal?? Ik hoop het maar want vindt het niet leuk meer!! Dus jullie kunnen wel nagaan dat het lijnen dan ook even niet wil,probeer er wel om te denken maar ja jullie weten wel hoe dat gaat als je ongi moet worden!! Heb ook buikpijn erbij niks an man!!! Welkom aan de nieuwelingen. Butterfly veel plezier met de echo Sorry voor de rest niet terug gelezen!!
@Zustertje: GEFELICITEERD!!! kraambezoek is altijd leuk hihi Ook trouwens super dat je onder de 110 zit! Nog eventjes en je zit onder de 100!! @MamavEsmee: ik ben 1.76 en ga voor <60. Voel me dan nog echt geen botje hoor! Hmz, nou pin ik me ook vast op een getalletje, niet zo best... Zou graag een maatje 36 aan willen haha maar dat gebeurt toch nooit! @Nicole: fijn dat er weer beweging in zit!!! @Jongmoedertje: you go girl!! Verwacht niet dat er elke dag 500gr af gaat, maar over de hele week gezien moet je toch wel een dalende lijn kunnen verwachten met 1300kcal per dag. @Butterfly: zou je niet aan de augurken met slagroom gaan dan? Dat deed mijn moeder toen ze zwanger was van ons (zus en ik) hahaha... Zou je misselijkheid komen doordat je die zure dingen eet? Gister haring, vanmorgen weer misselijk? Maar ach, je bent bijna 10 weken zwanger, het hoort er gewoon bij toch? Nog eventjes doorbijten en over een paar weekjes moet het weer voorbij zijn... @SweetRoosje: Wat moet dat moet... Reken maar zo: straks weet je hopelijk waar je vermoeidheid vandaan komt! @Melanie: een nieuw dieet: chocoladedieet Ik teken er voor hoor! Veel plezier met je visite straks @Kleintje: bij mij had het ook nog een andere oorzaak. Ik heb 5 jaar geleden een flink ongeluk gehad, 1 jaar in revalidatie gezeten (dagbehandeling) en ben daarna gaan sporten Krachttraining deed me te veel pijn, en cardio werd te saai. Dat in combi met afstuderen (geen tijd meer) betekende het einde voor de relatie tussen mij en de sportschool Ik merk dat ik in vergelijking met een jaar geleden nu veel meer kan, ben zelfs actief mee aan het helpen bij de verbouwing van ons nieuwe huis. Dat had ik een jaar geleden niet voor mogelijk gehouden. Mijn fysio is ook verbaasd dat ik zonder te sporten zo vooruit ga. Moet ook eerlijk bekennen dat de figuurlijke last van mn schouders is afgevallen na mn afstuderen, dus wie weet heeft mijn herstel daar ook mee te maken Zow... sorry, wat een lang verhaal! @Wii: die wil ik ook nog heeeeeeel graag! @Butterfly: aardappelen met bloemkool, goed idee! Heb ik ook meegenomen van de groenteboer =) Laat je weten hoe de echo is gegaan? Wil graag fotooooooooooo's @Zumba: volgens mij mag het wel hoor. Als motorrijden mag (tot je buik in de weg gaat zitten) dan zal Zumba ook wel mogen zolang je maar naar je lichaam luistert... @MamaRianne: ook al kindernieuws bij jullie, van harte gefeliciteerd! Wat een mooi popje === @Hier: O: yoghurt, beetje vla (spiegelei hihi) en een restje cornflakes L: 4 eierkoeken (zak lag op tafel, geen goed idee dus) T: paar grote mokken thee voor tijdens het werk A: aardappelen met bloemkool en vlees (thanx butterfly!) T: al het lekkere is op dus geen flauw idee haha... edit: moet ergens nog 2 stuks fruit tussen proppen geloof ik... Ik ben LUI vandaag!
Om af te vallen zou ik er toch 150-200 onder gaan zitten. Maar ik denk dat mager vlees en ander broodbeleg al voldoende zullen zijn!
Sweetroosje.. Hoe maak je smoothies? Denk dat Esmee dat namenlijk ook wel lekker vind! Zustertje.. Dat jurkje klinkt echt lief! Wat leuk dat je ook een dagje mag gaan oppassen.. Hopenlijk is het jullie ook snel gegunt. Mamarianne.. Balen van de ongi.. En 1 dagje zondigen en dan weer oppakken he? Mooi meisje zeg! Moppie.. Ik woog voor het laatst 60 kilo toen ik op de basisschool zat.. ik heb vrij brede schouders en brede heupen.. En op die heupen zit nu nog het meeste.. Buikje is mooi plat.. Het is maar net wat bij je postuur past he? En.. ik heb een kindje gedragen Ik pas nu een maatje 40.. **** Net een half uur gesport met de WII.. 15 minuten buikspier oefeningen en 15 minuten lower body ( buik en been oefeningen ) gedaan.. Super fanatiek meegedaan.. Was wel even zweten.. Ga zo maar lekker douchen denk ik! Enn.. 61 callorieen verbrand.. jaja.. beter iets dan niets.