10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

3 chocobiscuitjes en 1/4 meloen..:)

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja anders komt er niks van. Ik was bij 90kg begonnen en sta al een tijdje stil op 83, wil er nog 13kg af hebben maar ben blij met elke kilo minder.
    Ja zekers genoten van mijn brownie, overheerlijk was die hmmm jummie.
    Vond ik ook, zo kan ik zonder schuldgevoelens lekker sporten en zij spelen met de kindjes.

Genoten van je lekkers?

@Emme, preken van CB negeer ik volkomen. Er kan niks op tegen een moedergevoel, dus meid volg die ook.

@Zustertje, geniet van je mannetje.

@Moppie, balen he van die geurtjes. Trusten meid en een dikke knuff!

@Renieta, idd een stille boel hier. Beterschap met je keel.

3. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Thanks HvJ.

Lekker hoor mama van esmee:D

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Renieta ik ben nog even op msn dus pb je email anders ff haha

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Zustertje: Wat een fijn nieuws dat je mannetje weer thuis komt (of inmiddels al is)… Voor hem niet fijn, dat ie dat eind voor niets heeft gereden, maarja… En, dat genieten van het lekkere eten morgen gaat wel lukken! Daar ben ik niet zo bang voor! Hahaha…

@ MamavEsmee: Steppegras is echt iets belgisch volgens mij. Heb het in nederland ook nog nooit gezien. Maar het is net zo lekker als het eruit ziet! Hahaha

@ Moppie: Je bent niet alleen! Je hebt een heel lief klein babytje in je buik! Maar ik snap dat het niet leuk is, zeker als je je niet fit voelt! Knuf meid!

@ Hvj: Spannend morgen in de sportschool. Go for it meid! Hoop dat je brownie gesmaakt heeft ;):D

Ik ben er ook weer even. Na het eten (wat tegenviel) vriendlief zijn verjaardagscadeau maar meteen gegeven. Hij vond het erg leuk! De buxus staat al in de voortuin. :D

Daarna nog naar 2 tuincentra geweest (die de hele maand mei tot 21.00 uur open zijn) en nog allerlei planten gekocht. En die daarna ook maar meteen in de grond gezet. Ziet er erg leuk uit! :D Van het weekend nog wat plantjes bij halen, en dan is het helemaal klaar :D

Nu nog even lekker zitten, en nog wat lezen. Kijken of ik de weduwnaar vanavond uit kan krijgen (zal niet zo’n probleem zijn)

Ik kom morgenavond wel weer verslag doen, van hoe heerlijk mijn eten was hahaha... :p
    Liefs

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vind ik ook, dank je.
    Hij heeft zeker gesmaakt, ben genezen haha.

Drukke dag gehad, succes met de tuin verder en leuk dat hij z'n cadeautje leuk vond.

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

morgen!

nou mijn weegschaal blijft staan op 84 dus niet afgevallen maar ook niet aangekomen :)

kusjes

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Thanx :)
    Maarja, voel me zo lullig dat ik hier zo weinig reageer, en als ik reageer dan schrijf ik alleen over hoe naar ik me voel... Gaat vast ook wel weer over...

Ik ga eens richting douche, en daarna eten koken voor vriendlief... Grote pan pasta voor in de diepvries, altijd handig :p

9. steenbokje

6kg is toch al een mooi resultaat!!!
    Gelukkig ben je niet aangekomen ;)

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
  11. steenbokje

Die is er vroeg bij!

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden :D
    Iedereen lekker geslapen? Ik in iedergeval heerlijk, werd net om 10 uur wakker.
    Me weegschaal was weer wat liever voor me, was nu 76.1 dus nog 0,4 eraf en dan ben ik weer zo zwaar als vorige week.

Mijn menu voor vandaag:
    O: Magere yoghurt met kellogs 3 granen.
    Glas jus'orange
    T:Koffie
    L: Magere yoghurt met kellogs
    T: Thee met een banaan of mueslireep, nog niet over uit.
    A: Verse worteltjes met varkenshaasje
    Moet nog iets bij, iemand een idee?

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.

Gisteren niet geweest, heb cursus gehad en was dooooooodop toen ik thuis kwam. Had hoofdpijn, voelde me niet lekker en was zooo moe. Dus lekker gehangen op de bank en wat kleine dingen gedaan, gevolg: het is hier een giga bende. De muren zijn voor de helft kaal, we hebben al wat foto's e.t.c verhuisd, dozen in de woonkamer, bah! Dat heeft verhuizen he, hopen dat het snel 15 juni is. Dan zijn we over. We zouden aankomende weekeinde gedeeltelijk er al wonen, maar dat doen we toch maar niet. We slapen gewoon hier nog komende 2 weken. Kan wel poetsen en de keuken inrichten zaterdag, want we eten daar gewoon s'avonds. Heerlijk koken in mijn nieuwe keuken. Wel, het is een oude keuken maar veeeel groter, voor mij helemaal nieuw. Een huurwoning bevat geen grote keuken he.

Vanmorgen beroerd wakker geworden. Uurtje geleden mijn ontbijt door de goot zien spoelen. Voelde me meteen een stuk beter.
    Nog niets gedaan tot nu toe.
    Esmee ligt op bed. Dus ik ga zo toch maar wat opruimen en vast eten maken voor vanavond. Ik heb slaapdienst vanavond.
    Dan de rest van de week weer vrij.

@Mamavesmee, we hebben beide slaapdienst geloof ik ;). Enne, toch nog aan het tellen meid? Dat blijf je denk ik onbewust wel doen. Ik tel al weeeeeken niet meer, maar ik probeer wel te kijken hoeveel kcal iets is voor ik het eet. En ik moet nu nog 1 dag naar cursus. De dagen vind ik wel lang hoor. De cursus is leuk... maar zo langdradig. Wat over de dag is verdeeld, is ook wel in een morgen te plannen. Jij hebt de cursus in Deventer gedaan? De lunch is Friesland is in vergelijking met Deventer echt een stuk minder. Mis gewoon de lunch in Deventer. Iedereen klaagt er ook over.

@Moppie, arme stakker... de hormonen nemen een loopje met je meid. Dat heb ik ook gehad. Kon een tijd om alles huilen, voelde me toen ook eenzaam en moe. Totaal geen energie en kon het niet opbrengen om ook maar iets te gaan doen. Het komt wel weer goed hoor. Moet je even door heen. Leuk he, zwanger zijn.
    Ik ben heel blij zwanger te zijn en geniet er ook van. Maar er zijn momenten dat ik echt denk: Waar ben ik aan begonnen. Komt door de moeheid, hormonen, en beroerdheid.

@Renieta, komt weer helemaal goed. En dat je baalt is begrijpelijk. Leg het naast je neer meid.

@Zustertje, dat is fijn nieuws, dat je mannetje alweer thuis is. Alleen is niets aan he.

-----------------------------------------------

Ik was zondag 2 kilo aangekomen :), heb drie dagen patat gehad :$. Ja, het is heel erg...... schaam me dood.
    Gisteren veel water en brood gehad, kon weer naar het toilet en vanmorgen........ weer netjes 87.4 kilo.
    Dus er is weer 1 kilo af en sta ik nog steeds op +1 sinds ik zwanger ben. Heerlijk.

Ik ga wat doen!!!!!!
    Wordt anders niets hier.

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, rustig hier zeg.
    Of is bij iedereen de pagina nog niet beschikbaar.
    Ik kon er vanmorgen niet op i.v.m onderhoud van de pagina.

Nou, Esmee is inmiddels weer wakker.
    De was zit in de droger, het eten voor vanavond is klaar en de afwas is weggewerkt. Zometeen even ons bed opmaken en mijn slaaptas inpakken voor vanavond.

Mijn dag tot nu toe:
    O: twee beschuitjes met aardbeienjam, glas melk.
    T: plak ontbijtkoek, thee.
    L: beetje rijst en chicken tonight saus ( geproefd en was heerlijk )

Moet eigenlijk een boterham eten, maar heb zeer weinig trek!!!!
    De rijst was een paar lepels, dus kan als lunch niet doorgaan.
    Misschien een beschuitje eten ofzow. Mijn maag kan vandaag niet heel veel eten hebben, bah!

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat raar.. mijn reactie van vanmorgen staat er niet meer..:( Ze waren met de site bezig dus misschien iets mis gegaan?

Kom straks opnieuw reageren!

16. steenbokje

Vervelend dat je je beroerd voelt Butterfly!
    Ze zeggen toch dat de misselijkheid na het eerste trimester voorbij is?

Zou het echt zo zijn dat je je stukken beter voelt als je ontbijt er weer uit is? Pfffttt moet er echt niet aan denken... Maar wie weet na de eerste keer pot omhelsen...
    Heb soms wel de neiging om dan maar een vinger in mn keel te steken, zodat het er uit komt, maar dan voel ik me waarschijnlijk nog beroerder :(

Ik heb net een half uur gedaan over een klein bordje pasta, maar het zit er in.. daar is het ook mee gezegd, vond het nergens naar smaken...

O: bakje vanilleyoghurt
    T: crackers, glas water, bakje vanilleyoghurt
    L: klein bordje pasta (met ui, paprika, courgette), blikje fanta
    T: ??? fruit... moet fruit eten!
    A: ??? boterham of crackers, ga nog 1,5u les geven vanavond. Volgende week laatste les :)
    T: 2 thee tijdens les

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Moppie, ik voel me wel beter na overgeven! Als ik me echt heel misselijk voel, steek ik mijn vinger wel in mijn keel. Omdat ik weet dat ik me erna beter voel. Nadat mijn ontbijt eruit was, begon ik me beter te voelen. Was de hele ochtend wat raar in mijn buik, maar dat trekt nu weg. Ga nu zometeen toch twee boterhammen eten. En ja, ze ZEGGEN dat het over is na 12 weken. Maar ik hoor veel vrouwen die de hele zwangerschap misselijk waren. Toch is dat per vrouw weer verschillend ook. Ik had de eerste 12 weken nergens last van, nu ook niet heel erg. Maar omdat ik astma heb zit er veel slijm in mijn longen en dat kan ik slecht verdragen. Nu is het per dag verschillend.

@Mamavesmee, komt vast doordat ze met de site bezig waren.
    Ik vond het ook al zo rustig whahaha.

Hebben jullie dat ook wel?
    Ben je zo druk bezig in huis en lijkt het net of het niet opgeruimder is! Erger me nog aan alles :(, vast ook hormonen whahaha.
    Slaaptas is intussen ook ingepakt.

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Rustig hier sinds gisteren. Hier aan het bijkomen op de bank, ben vanochtend weer naar de sportschool gegaan. Ben gemeten en gewogen en we zijn vandaag begonnen met de 8 weken afvalrace, spannende tijd dus!
    Moet 1600 kcal eten aangezien ik 3 á 4x per week intensief sport, anders hou ik het niet vol en ga ik van mijn stokje.

Vandaag:

O: paar el magere kwark, 1 gekookt eitje
    T: 0.5l water, appel
    L: 2x bbd met 30+ kaas en plakjes tomaat
    2x bbd halvajam granaat/cranberry, rooibosthee
    T: sinaasappel, 0.5l water
    A: 150gr gegrilde kipfilet, 200gr sperziebonen gekookt
    250gr gekookte aardappelen, 120gr appelmoes
    bakje rauwkostsalade, 0.5l water
    T: pot muntthee

B: 1 uur fat attack, 15min crosstrainen, 15min gelopen

Ff mijn kcal tellen...

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

zo ik zit lekker warm bij mijn ouders aan een broodje
    wat een ochtend
    mijn vermoedens over tim waren juist ... hij moet volgende week naar de Ha en dan door naar de KA hij was veeeeeel te weinig aangekomen maar nog erger is dat nu ook zijn groei echt achter blijft en daar schrok ik van ...
    alle lijnen duiken naar beneden .. en dat mag niet
    ben nu dus ook erg emo en droevig ,... kan je niks aan doen en tim is nog net zo vrolijk als altijd maar als moeder zijnde maak ik mezelf natuurlijk gelijk grote zorgen
    was het nog knokken in de supermarkt een winkeldief zoooow die ging tekeer ! en vanavond zou iemand komen voor de bouw en dat gaat niet door
    ik heb mijn dag niet zo .. ben moe en er klaar mee

misselijk was ik met tim zijn zwangerschap tot 14 weken .. vond maagzuur eigenlijk nog erger ..
    melanie van harte met je mannetje zie dat hij het kado leuk vondt
    butterfly mmmm lekker veel frietjes op ! en pas 1 kilo aangekomen is keurig toch !
    hvj goed hoor dat je zo gaat sproten en lekker dat je ook wat C mag hebben !
    Mve nou lekker als je reactie weg is... en was de weegschaal lief voor je vanmorgen ?
    renieta super dat de weegschaal zo lief was ! goed gedaan
    moppie neem je rust he ! het is niet niks hoor net zwanger zijn ..en goed dat je toch gegeten hebt

knuff voor all

ik ga ff lekker potje janken

20. steenbokje

knuffel terug!!! Schrijf het gewoon van je af meis......

Deel Deze Pagina