Zit met mijn menu op 1214 kcal, ff kijken met wat ik het kan aanvullen??? @Emma, hier een dikke knuff meid. Doe het wat rustiger aan meid en laat je lekker verwennen bij je ouders.
brownies whaha las het net op hyves... gewoon daarmee aanvullen! naaahhh fruit, vruchtensap (zit ook best veel in) en bijv. een plak ontbijtkoek bij de thee vanavond...
Hahaha grapjas, het is niet elke dag feest. Nee brownies zijn mijn beloning als ik mijn streef haal na die 8 weken race, lekker om naar uit te kijken. Misschien iets bij de thee ja of 60gr (Lays paprika) chips?
HVJ.. zo zwaar ben je dus helemaal niet. Hoe was het vandaag op de sportschool? Lees het al.. Je wordt er flink aan het werk gezet! Ik zou dan toch gaan voor een steviger ontbijt en evt een krentebol als tussendoortje? Melanie.. Lekker druk geweest gisteren, fijn dat je vriend het cadeau leuk vond! Gefeliciteerd en veel plezier vanavond! Schatje.. Niet aankomen is toch prima? Moppie..Lekker ego kletsen mag hoor! Pasta.. mmm.. Lekker! Oh.. lees dat het jou niet gesmaakt heeft.. Vervelend dat je je zo voelt.. Maar helaas hoord het er nou eenmaal bij! Rianne.. ik vind het bizar! Renieta.. Fijn dat je bijna weer op het gewicht van vorige week zit..Extra fruit? Veel plezier vanmiddag! Butterfly.. nog 1xtje dus! Ja, soms is de cursus best langdradig.. Wij zijn op het werk al even bezig met de methode dus ik was al van veel op de hoogte en het boekheb ik inmiddels al ruim 2 jaar in eigen bezit dus dan ga je je er toch in verdiepen. Toch ben ik erg blij dat ik de training heb mogen volgen.. Ja, die lunch blijft een punt he?! Jij ook werkse he?! 3 dagen patat.. Oh.. lekker!! Hier maximaal 2x patat.. Probeer het te sturen naar 1x maar vind het zelf eigenlijk ook best wel lekker! Betreft poetsen is herkenbaar hoor! Vanmorgen hier al aan het stofzuigen en soppen geweest.. Nu lijkt het alweer " smoezelig" .. Idem met boven.. Vorige week alles goed schoongemaakt.. Maar het is alweer stoffig.. Doe het elke week hoor maar soms iriteerd het me toch. Blijf maar bezig! Emma. Jeetje zeg! Een hele dikke knuffel!!!! Hopenlijk kunnen ze met speciale dieetvoeding toch zo'n groei wat omhoog krikken.. Je hebt speciale toetjes en drankjes hiervoor.. ( kreeg een client van mij ook).. **** Vanmorgen bij mijn moeder op de koffie geweest, mijn zusje kwam ook nog eventjes, was gezellig! Natuurlijk ook even schoongemaakt in huis en samen met Esmee en de honden naar het bos geweest.. Drukke ochtend dus! Vanmorgen natuurlijk ook gewogen.. 74,2.. Valt me nog mee na al die pinda's van gisteravond... Oeps!! Mijn tas voor het werk staat klaar, mijn zusje komt oppassen vanmiddag..Ze gaat met Esmee naar de speeltuin, leuk hoor! Het is zo'n leuk stel samen!!! Oja, mijn menuutje. O: 250 gram kwark ( optimel) en 2 eetlepels muesli. T: klein koekje. L: 3 boterhammen 1 dubbele met light smeerleverworst en 1 met jam en een beker karnemelk. T: appeltje A: nasi met groente, kip en atjar en een gebakken eitje.. T; appeltje en 50 gram chipjes.. Zit dan nog laag, rond de 1300.. Misschien wat meer avondeten dan maar.. Zie wel!
Tweede kleine portie pasta ging er beter in Voel me telkens na de lunch een stuk beter, tot halverwege de avond. Nadeel is wel dat ik van half9-10 aan het lesgeven ben. Nog 2x gelukkig. Zou het echt niet trekken om ziek voor de klas te staan de komende weken... Zometeen maar een paar boterhammen maken voor de rest van de middag...
Moppie.. Ja, gisteren chipjes en 2 handjes pinda's gehad.. ( die pinda's pasten niet meer in mijn menu..)
thanks voor de knuffels meiden !! jullie zijn schatjes en mmm wat een lekkere praat hier .. friet pinda's pasta mmmm
Nou er moet nog 13kg af en heb altijd 70kg gewogen dus ben ver buiten mijn boekje. Ja ja word streng aan het werk gezet, geen grappen meer de komende 8 weken (heb ook een strenge maar lieve coach). Ik was na mijn ontbijt naar de sportschool gegaan, dus wist nog niet wat ik moest eten (ontbijt van de programma was 2 sneetjes bb met appelstroop). Ben vanaf de lunch begonnen vandaar dat het magertjes was in de ochtend. Heb geen krentenbol in huis, denk straks anders wat extra avondeten ipv chips, ben bang dat ik meer dan 60gr ga eten mezelf kennende. Gezellig een bakkie gedaan met je mams en zusje. Werk ze straks!
Klopt maar zie er toch van af, heb er ook geen trek in en ben bang dat het meer dan die 60gr gaat worden dus beter voorkomen dan genezen. @Emma, het gaat helemaal goed komen met je ventje maar je niet al teveel zorgen. Je doet je best en meer kan je niet doen!
Hoi meiden. Pff even uitrusten hoor, wij wonen hier al 4 jaar en heb nog nooit de zolder schoongemaakt.. ja * schaam schaam *, maar dat kwam omdat we zouden verbouwen, maar ja blijft er steeds bij. Nu alles schoongemaakt. Wat een werk zeg.. haha Zo even koppie thee met theelepeltje honing. Jammie. 2 plakken ontbijtkoek erbij want anders ben ik toch bang dat ik ga snacken. Ow chips, vergeten vlees uit de vriezer te halen.. slim * zucht * Kan ook wel bord bami eten, ook erg lekker. Eet ik morgen wel worteltjes met varkenshaasje ofzo @Emma: Jemig meis, dat is wel schrikken zeg. Als moeder zijnde maak je je natuurlijk zorgen, is logisch meid. Hele dikke knuffel voor jou!!!! @Hvj: Mooi menutje hoor @MvE: Je blijft mooi op gewicht zeg Mag je trots op zijn.
@Renieta, lekker aan et schoonmaken geweest zo te lezen dus ook wat calorietjes verbrand. Keelpijn wat minder nu? Ik neem bij de thee vanavond lekker verse dadels (ben ik helemaal gek op) en bij het avondeten een extra portie, zo moet het goed komen.
Ja me keel is weer goed, heb in verleden vaak keelpijn gehad, dus zodra ik wat verneem, dan neem ik al maatregelen.
Goedemiddag meiden!!! Wat een weertje he Eindelijk thuis van mijn werk behoorlijk druk gehad maar dat is wel lekker. Ik ga zo lekker koken verse spinaziestamppot met pijnboompitjes en een stukje runderrookworst of een gekookt ei. Vanavond gezellig nog even bij mijn vriendin bijkletsen en op tijd naar bed heb mega hoofdpijn en kijk zowat scheel haha heb mijn bril maar eens opgezocht. Misschien kom ik straks nog even kletsen
Nog een vraagje over astma... op het moment dat ik er achter kwam dat ik zwanger was, heb ik meteen de bijsluiter opgezocht van mijn medicatie, en daarin staat: Salbutamol per inhalatie kan bij gebruik in de aanbevolen doseringen voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht worden gebruikt tijdens zwangerschap. Over het gebruik van het drijfgas HFA-134a (in CFK-vrije dosisaerosolen) tijdens zwangerschap bij de mens bestaan onvoldoende gegevens om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen. Toediening aan het einde van de zwangerschap of in hogere doseringen kan foetale tachycardie en stoornissen in de bloedsuikerhuishouding bij de neonaat veroorzaken. Salbutamol gaat over in de moedermelk. Wat moet ik er nu van denken? Mag ik het wel of niet gebruiken? Misschien heb jij dezelfde medicatie en heeft je arts aangegeven of het wel of niet mag? Ik ga morgen langs de apotheek voor iets tegen de misselijkheid want kan er echt niet tegen om de godganse dag het gevoel te hebben dat ik een emmer bij de hand moet houden Heb ook totaal geen energie omdat ik me zo beroerd voel, en moet wel gewoon op kantoor kunnen zitten natuurlijk... === Vanmiddag nog een appel gehad en daarnet 3 kleine meergranen boterhammen gehad, 1 met kaas en 2 met roomkaas. voel me al iets beter. misschien toch wat meer brood eten overdag. Ik neem wat crackers mee, ga me zo klaarmaken voor mn les...
Hey Meiden, @ Moppie: je moet je daar niet lullig over voelen meid! Wij zijn er toch om elkaar te steunen. Niet alleen met afvallen hoor! @ Renieta: Fijn dat de weegschaal weer lief voor je was. @ Butterfly: Ja, dat verhuizen geeft altijd een hoop troep, maar meid, je krijgt er een heel mooi nieuw huis voor terug. Balen dat je zo beroerd was vanmorgen. Nu weer beter? @ Hvj: Succes met de afvalstrijd meid! @ Emma: Oei, dat klinkt niet best met tim. Ik hoop dat het allemaal meevalt meid! Knuf! @ Moppie: Misschien kan je arts een andere soort ventolin voorschrijven. Een poederinhalator. Zoals een diskus, daar zit namelijk geen drijfgas in! Zo, ik ben ook weer terug van het werk. Klaar om uit eten te gaan. Tot vanavond! Liefs
Goedenavodn dames ik ben al dagen niet meer hier geweest (schaam) maar ben net thuis van het werk, nu nog koken en dan hangavond! hier nog steeds aan het hoesten waardoor ik nu rib zwaar gekneusd heb dus heerliujk! ga lekker rusten! werk is wel leuk, veel info! Ook met afvallen gaat het goed! woog vanmorgen 88.8 (leuk getal he ) verder ook minder nieuws klasgenootje waar ik veel mee omga daar si de vader onverwachts van overleden Hoe gaat het hier met IEDEREEN???????? Heb nog niet bijgelezen en denk ook niet dat ik dat ga doen is echt teveel (stelletje kletstantes) Nog 3 nachtjes dan ben ik jarig dus morgen en vrijdag boodschappen doen en voorbereidingen treffen! pffff (is altijd veel werk maar o zo gezellig!!)) Jullie plannen voor dit weekend??? XXXX
Denk dat ik dat morgen even bij de apotheek na ga vragen. Misschien hoef ik daarvoor niet eens naar de huisarts, heb in het verleden die schijf met poeder gehad. Heb de inhaler in ieder geval nog niet gebruikt, ookal heb ik flink last van het weer (hooikoorts = benauwd bij mij). Heb ook wel hooikoortsmedicatie maar die gebruik ik nu dus ook niet Morgen toch naar de apo om iets tegen de misselijkheid te halen. Trek het echt niet om op deze manier hele dagen op kantoor te zitten...
@Mel: Jij zit nu te genieten van je heerlijke frietjes, jummie! Ben jaloers. Gefeliciteerd met je vriendje