Esmee heeft trouwens een hersenschudding.. En een enorme bult op d'r koppie! Butterfly.. Het is altijd vervelend als die kleintjes vallen! Je vriend dus lekker bezig met slopen.. Jij inmiddels klaar met je inpak werk? Dani.. 24 jaren jong! Moppie.. Haha.. Je bent me voor! Emma.. Genoten van je frietjes dus! Heb je ook wel verdiend.. En die complimentjes die doen je goed he? Vind dat ook onwijs stoer!!8) Melanie.. Je menuutje ziet er weer goed uit zeg! Genoten van de taart.. En nieuwe meubels is altijd even wennen. *** Vanavond na het eten de bovenverdieping afgemaakt, was ik mee bezig toen de PSZ belde.. Dus dat is weer schoon.. 1 wasje gestreken, 1 wasje gevouwen en 1 wasje opgehangen, alles is weer weg! Net nog een appeltje gegeten, had honger, straks lekker een bakkie chipjes!
Vind je? Het is dat ik last heb van spierpijn anders zou ik morgen ook gaan, maar ga het ff rustig aan doen. Mijn lichaam heeft ook rust nodig, moet het opbouwen want heb een conditie van 0.0! Ben gewogen en gemeten gisteren en daar kwam uit dat ik 1600kcal nodig heb, aangezien ik 3x intensief sport in de week. @MvE, hoe gaat het nu met Esmee? Geloof best dat het schrikken was, meissie toch. @Hier, was de bedoeling om met een vriendin naar STC 2 te gaan (is vandaag in de bioscoop). Had de oppas op het laatste moment afgezegd, dus nam mijn kleine mee. Kom ik daar aan mocht ik er niet in omdat die film voor 12jr en ouder was en ik mijn kleine bij me had, vet balen dus omdat we al gereserveerd hadden. Gelukkig kregen we het geld wel terug, nu gaan we volgende maand en dan laat ik mijn kleine bij mams. Ondanks dat wel een leuke dagje gehad met mijn vriendin. Betreft het eten, ik raak maar niet verzadigd en heb zoooooooooooooooooo een trek in chocolade (moet ongie worden) pfff die *** hormonen ook zeg.
@Mel: Heb een nieuw spijkerrokje gekocht bij EDC, 4 truitjes bij de H&M (2 dezelfde maar dan 2 verschillende kleuren haha), nieuw muntje voor mijn ketting en een armbandje. Nu is het voorlopig genoeg geweest, tot aan ons dagje Maastricht hahaha. Ben benieuwd naar jullie feautuils!
@Mamavesmee, klaar??????? Nou nee, lijkt geen beginnen aan te komen hahaha. De muren zijn nu echt bijna kaal, servies is voor een groot deel al ingepakt, maar nog lang niet klaar. En jij ook weer actief geweest zo te lezen. Wilde dat wij alles op rit hadden, over ruim 2 weken zijn we in elk geval verhuist. En chipjes.... lokt mij ook wel hahaha, heb nog een zak nibbit chips liggen en die vind ik zooo lekker. @HVJ, hoe laat was je in de bios dan? En hoe oud is je kindje trouwens. Denk dat het voor je kleine ook niet veel waard was geweest joh. @Kimmetje, zo, weer flink gescoord dus. Heerlijk he, lekker vaak shoppen. Je woont nog thuis he, dan kan het ook allemaal dus geniet daar nog maar lekker van meid. Gaat wel anders worden . Mijn dagje: O: 2 boterhammen met leverpastei en een glas chocomelk. T: 2 liga hartig koekjes en een appel. L: 2 meergranen bollen met tonijn, glas melk. T: samen met Esmee een hele meloen gegeten, en nog een koekje. A: aardappelpurree met kruiden, boontjes en een zigeunerburger. T: 2 kleine koekjes met een kop thee. Ben wel aardig tevreden over deze dag! In elk geval weer veel groente en fruit .
Heb expess de film van 11.45u genomen omdat het dan minder druk is en ik vroeg thuis zou zijn. Mijn kleine is even oud als jou meisje. Mijn meisje heb ik wel eerder mee naar de bios genomen (ga er zelf maar 1 á 2x per jaar heen hoor), de hele film was ze aan het slapen. Wou haar vandaag niet meenemen maar had geen keus, oppas had afgezegd op het laatste nippertje en ik moest gaan omdat we hadden gereserveerd anders zou ik haar niet meenemen eerlijk gezegd. Je dagje is zekers goed, hmmm meloen lekker.
Goedemorgen meiden, Ik ben een uur te vroeg wakker, en kon echt niet meer slapen. Maar de weegschaal was lief voor me! Woog vanmorgen 94.1, dat betekend dat ik nu 9.1 kg kwijt ben! Jippie. Bijna de eerste 10 gehaald.. Vandaag weer werken, heb helemaal geen zin. Was eigenlijk vrij, maar een collega van me moest met haar moeder naar het ziekenhuis dus heb ik geruild. Nu ben ik lekker het hele weekend vrij. Is eigenlijk wel beter. Ik ga mijn ontbijtje maken! Fijne dag allemaal.
@Mamavesmee dat is schrikken joh! Zijn jullie de nacht goed doorgekomen? @Kimmetje super! Bijna 10 kilo kwijt hoeveel wil je er nog af hebben? Ik ben weer helemaal blij met mijn weegschaal 102.2 bijna op 101 hoop ik morgen eigenlijk wel te halen Laatste dagen veel zin in zoet gehad maar niet toegegeven en vanaf gisteren is het gelukkig helemaal weg werkt veel beter. Net een wasje buiten gehangen en ga nu eerst even naar de stad mijn ogen op laten meten en nog wat kleding voor mijn man shoppen en misschien schoenen voor mezelf als ik iets leuks kan vinden Tot straks
Butterfly.. nibbit is i.d. ook erg lekker! Er komt geen einde aan? Is het zo'n bende? Zustertje.. Ja, de nacht goed doorgekomen.. SUcces met shoppen meid. En je zit bijna onder de 100!! Ontzettend goed van je zeg.. Kimmetje.. Lekker het weekend vrij! Maar dan valt zo'n extra dagje werken wel zwaar he? Ik las dat je jezelf weer goed verwend had met kleren! Jij gaat ook goed zeg!! *** We zijn de nacht goed doorgekomen.. Esmee is vrolijk, heeft kleur en eet en drinkt goed.. De bult op haar hoofd wordt wel minder nu.. Gelukkig maar. Er zat echt een EI op! De weegschaal was lief voor me.. Woog 74 kg precies. Mijn menu: O: 1 boterham met linera smeerpaté en een schaaltje yoghurt. T: scholiertje ( chocokoekje ) en een appeltje. L: 2 boterhammen, gekookt ei en 30+ kaas. T: stukje fruit.. A: frietjes met een snack en zelfgemaakte rauwkostsalade met light dressing. T: chipjes..
Goeiemorgen meiden. Net wakker en me ontbijt op, magere yoghurt met kellogs. Gister al last van me rug en ja hoor vanmorgen naar toilet en toen brak de "hel" los. Heeft wel lang geduurd vind ik.. Dus we gaan nu weer verder met ronde 14 of 15, weet het niet eens haha. Ga me nu maar even niet wegen met die ongesteldheid.. Hebben jullie ook altijd zo'n rug en buikpijn.. pfff heb net al 2 paracetamol ingenomen.... @MvE: Blij dat esmee de nacht goed is doorgekomen, zoiets is toch altijd erg schrikken. @Kimmetje: lekker geshopt dus gister, fijne dag vandaag.
@MvE, fijn dat het weer goed gaat met Esmee. Je menu ziet er goed uit, netjes dat je nu 74kg weegt! @Kimmetje, geniet van je weekend. @Renieta, balen van je ongie. Ik heb ook altijd heel erg last van buik en rugpijn, slapen wil wel eens helpen. Je slikt nog steeds Clomid toch? @Zustertje, pff breek me de bek niet open betreft zin in zoets/lekkers. Moet ongie worden en krijg die zin niet getemd, ik moet me wel inhouden want ben begonnen aan mijn afvalrace. @Hier, net ontbeten met mijn man. Hoor mijn kleine wakker worden, dus zo ff fruithap geven. Vandaag niet echt plannen, een rustig dagje denk ik.
Jeej 3,5 kilo van de 30 het gaat goed mijn dagelijks menu 8:30 vol vezel musli met yoghurt 200 Kcal. 11:00 kom soep of cracker met kaas 100 Kcal 15:00 appel, optimel drink, cup a soup, en boterham salade 200 Kcal. 18:30 avondeten veel groenten mini stukje vlees en 1a 2 aardappels 20:00 bakje yoghurt 60 Kcal Ik kom iedere dag onder de 1000 Kcal uit dus soms savonds nog een halve stroopwafel of een andere versnapering Ik doe mijn best en zo weer lekker met mijn meisje fietsen
Goedemorgen meiden . @Mamavesmee, nou ja, een bende..!! Als je alles leeg moet halen kom je de wereld rommel tegen. We zijn dus echt aan het kijken wat mee zou kunnen en wat weg kan. En dat is best wel lastig hahaha. ***************************** Kan weer moeilijk om gang komen vanmorgen. Ben net gedouched, wat aan het opruimen geweest en Esmee ligt inmiddels weer op bed. Heb weer wat meer last van slijm in de longen, ben er de laatste dagen in de ochtend gewoon misselijk van en heel erg moe. Begin wat meer te hoesten en te piepen. Had de longarts gebeld, hadden we afgesproken. Als ik merkte dat het erger werd moest ik meteen bellen. Dan doe ik dat, kan ik hem niet spreken omdat hij de hele dag gesprekken en besprekingen heeft :x. Was dus best pissig en heb boos uitgelegd dat ik zwanger ben en astma heb en wanneer het erger werd ik moest bellen. We zitten voor het weekeinde, gaan met het huis bezig, ik heb geen zin ineens weer doodziek te zijn en naar de dokterswacht te moeten om een kuur. Ze wist niet of ze hem zou spreken maar ze zou haar best doen. Geen idee wat ik er aan had, het is vrijdag, hierna weekeinde en kan dan niemand bellen. Dus ik heb de HA gebeld en de assistent zei dat ik beter 13.00 terug kan bellen naar het telefonisch spreekuur en dan met de huisarts zelf wat afspreken. Belt net de assistent van de longarts weer..... met het verhaal dat ik nu de piekflow nu moet blazen en om 15.00 weer en dan belt hij me om 15.45 weer terug. Zucht.....!! Als ik dan al een kuur krijg is de apotheek bijna dicht en hij vergeet ook wel eens te bellen :x als hij dat belooft. Maar goed...... ik bel gewoon de HA vast zometeen en dan kan hij eventueel alvast wat voorschrijven, en als de longarts zegt ja, dan ligt het in elk geval klaar. Wat een ellende met die artsen soms zeg! Nou, ga maar even wat doen voor de kleine meid weer wakker is.
Hee meis, vervelend dat je er zon last van hebt! Had gehoopt dat het je gespaard zou blijven deze keer. Ben net gebeld door ha. Kan het gewoon gebruiken, Wat kan je heerlijk in verwarring worden gebracht door assistente
Even snel ik ben SUPER geslaagd in de stad voor weinig geld... Bij the sting voor mijn man 4 super leuke polo's en een nette trui voor mezelf 2 topjes en een net vestje en een leuke legging voor 119 euro!!! Op die legging na was alles afgeprijsd Bij de scapino hebben ze soort birkenstock slippers (echt leer) en die ik vast had zat een kaartje van 40% aan en vandaag is het btw vrij kopen dus ging er nog 19% af dus heb ik nu slippers voor 8 euro Als ik zo ga eten kom ik op iedereen reageren maar moet eerst even de was vouwen van mezelf anders doe ik het straks weer niet
@Moppie, assistenten denken vaak het te weten , en kunnen je inderdaad lekker in verwarring brengen. Het is hier niet dat nou echt slecht gaat hoor, kan nog normaal functioneren gelukkig. Maar toen ik 6 weken zwanger was van het van de ene op de andere dag ineens heel erg. En moest toen naar de dokterswacht en wilde het nu zien te voorkomen, we hebben een druk weekeinde. Maar mijn longarts doet ze ontzettend moeilijk soms. Baal daar best een beetje van, want ik wil de kuur gewoon voor de zekerheid in huis hebben. Niet dat ik het ook daadwerkelijk neem. Pfffffff..... *************************************** Trouwens... Esmee heeft gisteren eindelijk haar 1e tandje gekregen . Ze was al een week aan de diarree, en de billetjes waren helemaal rood tot bloedens toe, heel zielig. Gisteren haalde ik haar op en ze was zo bont op de wangetjes.... en ja hoor, er zat een tandje. Was zo trots op haar . Hier ook gewogen en ook ik helemaal happy! Al die patat en lekkers van het weekeinde.....was wat aangekomen maar dat is er weer af op een of andere manier. Nog altijd +1 kilo JOEHOE! Hoef nog maar 5 maanden . Ben best tevreden, nou ja best... ben HEEL tevreden .
Dat is een koopje zeg, voor zo weinig geld zoveel kleren!!! Dat wil ik ook . Maar jah, hier nog even 5 maanden positiekleding... en dan ben ik dat wel helemaal zat want zo mega veel keuze heb je daar niet in, en je gaat geen hele garderobe positiekleding aanchaffen. Paar shirtjes, rokken, leggings en broeken moeten het doen. En.....over 5 maanden.......Dan gaan we shoppen hier!!!!!!
@Mamavesmee mooi menu doe je nog tellen of niet? Gelukkig dat het goed gaat met esmee altijd even schrikken zo iets. @Renieta vervelend dat je zoveel last hebt van je ongesteldheid ik heb er echt nooit last van alleen paar dagen voor mijn ongesteldheid ga ik poetsen (altijd makkelijk) en als ik net ongesteld ben voel ik even wat steken en dan is het over. Heel veel suc6 met de volgende ronde! @Hvj geniet van je vrije dag heerlijk niks doen! Mijn trek in zoet is gelukkig over denk er niet eens aan en de weegschaal was zo lief vanmorgen dat ik weer vol goede moed verder ga. Hoeveel ben jij nu kwijt? @Lotjebobje WELKOM heb ik volgens mij nog niet tegen jou gezegd (sorry daarvoor) Als ik het goed begrijp wil je 30kilo afvallen? En je bent er nu 3 kwijt SUPER GOED! Welk ''dieet'' doe je? @Butterfly Balen joh dat je weer zoveel last hebt van je longen! Hopelijk mag alles meevallen... Zwangerschapskleding is niet veel volgens mij maar je ziet veel wijde shirtjes en tuniekjes pas je misschien ook wel? Heb je al een flinke buik of valt het mee? @Moppie gelukkig dat je het gewoon mag gebruiken volgens mij wordt jij echt alle kanten opgegooid vergeet niet te genieten van je zwangerschap! Mijn was is weer helemaal opgeruimd er hangt er nu nog 1 buiten in de zon kan straks ook weer heerlijk de kast in. Ik denk dat ik straks nog even een rondje ge fietsen lekker bruin worden
@ zustertje: Dank je wel, het is bij mij altijd dag 1 vrij pijnlijk. Maar heb al 2 dagen flink schoongemaakt.. kasten van de muur en ga zo maar door haha, dus dat verklaard wel iets. @HvJ: Ja hoor ga vanaf zondag tot en met donderdag 100 mg clomid slikken en dan dinsdag 8 juni om 8.20 weer naar de gyn voor een echo. Dan is het dag 12, als het een beetje mee zit deze ker heb ik het weekend m'n eisprong. @All: net ff wat gegeten en ga zo om 13 uur naar de kapper. Zal alvast me briefje voor boodschappen maken en dan kan ik dat eind van de middag doen.
@butterfly, ja ik,kan ook gewoon wat voorgeschreven krijgen ter verlichting van de misselijkheid, speciaal voor het eerste trimester! En neusspray voor hooikoorts... Wat ben ik blij met eigen ha als vk! Geweldig, eerste tandje!! Wel naar van de bips trouwens. Lijkt me erg pijnlijk... Kom vanaaf uitgebreid reageren, niet erg misselijk vandaag trouwens! Zow, lunchpauze voorbij