@ zustertje ik tel calorieën en eet vooral veel soep ook kijk ik heel erg uit met koolhydraten omdat ik waarschijnlijk een koolhydraten verslaving heb (altijd honger hebben ook als je veel op een dag eet)meer me eigen dieet dus maar tot nu toe werpt het zijn vruchten af en ik ben pas 2 weken bezig
@Zustertje, ben uiteindelijk toch ff naar de stad geweest bij Halfords voor een mamafiets (alleen hebben ze niet veel keus) dus weer terug naar huis gegaan. Het is lekker weer maar het waait ook heel erg, dus nu thuis ff de boel aanpakken maar eerst de kleine haar boterham geven en op bed leggen. Super dat de weegschaal lief voor je was, ik ben in totaal 7kg afgevallen en daar is het bij gebleven. Woensdag weer wegen, ben benieuwd. Fiets ze! Hoe gaat het nu met jullie kinderwens? @Lotjebobje wat goed zeg 3.5kg van de 30kg dat gaat lekker. Fiets ze met je kleintje. @Moppie, laat je niet teveel gek maken meid en geniet van je zw want voor je het weet is die zo voorbij (daarna is het ook genieten daar niet van). En fijn dat je vandaag niet zo misselijk bent en dat je die medicijn wel mag gebruiken. @Butterfly, aah balen van je longen meid. Ik heb met mijn zw geen zwkleding gekocht, heb zelf veel strecht kleren die ik gelukkig paste. Kwam in totaal 7kg aan, dus niet veel. Ben ook wel benieuwd naar je buikje? Esmee een tandje super! @Hier last van schimmelinfectie, heb capsules gekregen voor 3 dagen. Het zou dan over moeten zijn, wat ik ook hoop want het doet pijn. Zo en nu lunchen met mijn kleine...
@HVJ hier gaat het goed hoor mijn man zijn zaad was erg goed en mijn cyclus is 33 dagen en zijn ook geen bijzonderheden te zien tot zo ver. Nu kijken we het nog een half jaar aan en dan gaan we terug naar de HA als ik nog niet zwanger ben. Klinkt misschien gek maar ik hoop eigenlijk dat het nog even een paar maanden duurt zodat ik goed op gewicht ben Maar het is echt SUPER welkom maar ben blij dat ik nu al bijna 22 kilo kwijt ben alleen maar beter met een gezond gewicht zwanger raken.
Hey meiden, ik ga me afmelden hier op het forum. Vanavond of morgen verdwijnt mijn account. Voor vragen kun je me pb-en tot vanavond. Bedankt voor jullie steun en wie weet tot later.
Eer geruststelling als je weet dat alles in orde is bij jullie, scheelt een hoop stress en onnodige vraagtekens. Zou idd mooi zijn om slank zwanger te worden, succes ermee iig!
Dames twijfel ff tussen deze fietsen: Bikegigant - Gazelle - Sparta - Batavus - Puch - Merida - Union - Fietsen - ATB - Kinderfiets - Fiets Bikegigant - Gazelle - Sparta - Batavus - Puch - Merida - Union - Fietsen - ATB - Kinderfiets - Fiets Bikegigant - Gazelle - Sparta - Batavus - Puch - Merida - Union - Fietsen - ATB - Kinderfiets - Fiets Bikegigant - Gazelle - Sparta - Batavus - Puch - Merida - Union - Fietsen - ATB - Kinderfiets - Fiets
Renieta.. Nu weet je wel dat je cyclus weer is begonnen, over 10 dagen een echo? En hier geen last van rugpijn..Wel veel last van buikpijn wanneer de ongi er aan komt.. Hier helpt een warme pittenzak vaak wel goed.. Geniet bij de kapper. HVJ.. je mannetje lekker vrij vandaag? Gezellig hoor.. Vervelend van de schimmel, hier nog nooit gehad, maar ik hoor vaak dat het erg vervelend is! Hopenlijk ben je er snel vanaf! Lotjebobje..Wat goed dat de eerste 3,5 kilo er af zijn! Het begin is gemaakt.. Butterfly.. succes met het uitzoeken van de "rommel" Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de longen, je arts nog gebeld? Wat leuk dat Esmee haar eerste tandje heeft gekregen.. Weer een mijlpaal. Moppie.. fijn dat je niet hoeft te wisselen van medicatie. Zustertje.. Wat leuk dat je zo goed geslaagd bent. Kan ik ook zo van genieten.. Helaas hier geen kleding nodig. Nog wel nieuwe bh's.. Heb altijd bh's van de hema ( kleine borsten) even een aanbieding afwachten! Ja, ik tel nog wel de calorieen maar niet zo obsessief al eerder.. Ik mag er van mezelf best eens iets boven de 1650 zitten, dan de volgende dag een balansdagje! Whoopie.. jammer dat je stopt op het forum.. **** Er gaan veel mensen weg op het moment, ik merk dat de stemming ook wat grimmiger wordt, vooral in de lounge. Gelukkig is hier hier wel gezellig! Vanmorgen vriendinnetje met baby op visite, lekker bijgekletst en nog even geknuffeld natuurlijk! Heb me tot nu toe goed aan mijn menuutje kunnen houden!
Mijn mannetje vrij, voor zover ik weet niet haha. Het schijnt voordat je ongie wordt te kunnen komen ivm lage weerstand, ben er gelukkig over 3 dagen vanaf zei de ha. Idd zolang het hier maar een gezellige boel blijft hihi. Lekker gekroeld met de baby, geen kriebels gekregen? Netjes je aan de menu gehouden, goed zo! @Rianne, spannend meid. Welke vbm wordt het nu?
Vandaag: O: 2 gebakken eitjes in olijfolie, 2 koppen thee T: plak 30+ kaas, 0.5l water L: 2 sneetje bdb, 1 met appelstroop en 1 met vtkp, kop thee T: sinaasappel, 0.5l water A: gekookte aardappelen, drumstick gebraden, salade, groente
hoi meiden, het gaat wel lukken voor volgende week om dan 71,5 kilo te wegen, ik weeg nu alweer 71,7! ik eet nu elke dag rond de 1600 cal. heb een account aangemaakt op voedingswijzer.nl eetmeter, die vertelt je hoeveel cal je hebt gegeten en die zegt ook of je voldoende vezels en ijzer enzo eet. en ik kom vanaf 74 kilo ben 1.68. en daarna op naar de 68 en als dat gelukt is wil ik naar 65 kilo dat is mijn gewicht van twee en een half jaar geleden, voordat ik met de pil stopte. Ik hou het nog wel even vol, wat me moeilijk lijkt is om dan op dat gewicht te blijven zitten.
@Hvj ziet er goed uit wij hebben een wokschotel vanavond met sperziebonen tauge en parika jummie jummie
@ ons kleintje ja dat op gewicht blijven zit ik ook al een beetje mee in mijn maag ik heb het idee dat ik mijn hele leven Calorieën mag gaan tellen of in ieder geval om de dag een ballansdag houden. ik kom echt aan van niks maar ik fiets en loop veel en als ik zoals jou 1500 zou eten dan zou ik zelfs nog langzaam aankomen vandaar ook mijn rigoureuze dieet van tussen de 800 en 1000 in ieder geval veel succes om je streefgewicht te bereiken het gaat je zeker lukken als je maar wilt
echt waar? heb je niet een probleem met je schildklier? als je rond de 2000 cal zou eten dan hoor je eigenlijk niet aan te komen ik zou jouw dieet niet vol kunnen houden, daar heb ik wel bewondering voor. en voor heel veel hier hoor! als ik zie hoeveel meiden hier flink af zijn gevallen!
Dat is niet helemaal waar.. Ik ben bezig met stabiliseren en als ik 1650 callorieen eet blijf ik stabiel.. Daarboven kom ik aan, dat verschilt dus per persoon!
Hey meiden, @ Kim: Jeej, weer wat eraf. Die -10 is nu echt in zicht! @ Zustertje: Jij gaat echt super zeg! Lekker geshopt? Ja dus, goed geslaagd! @ MamavEsmee: Fijn dat het beter gaat met Esmee. En mooi dat je weer 74 woog vanochtend! @ Renieta: Balen dat je zo veel last van je menstruatie hebt. Ik heb heel weinig last daarvan, alleen de eerste dagen (en 1 dag ervoor) last van mn heupen en onderrug. Verder niks. Heb geluk wat dat betreft! @ Butterfly: Lekker geregeld met die artsen inderdaad. Hoop dat het nog allemaal lukt voor het weekend! Ik ken het probleem! @ Lotjebobje: Goed bezig meid! Ga zo door! @ Whoopie: Jammer dat je stopt! @ Rianne: Eindelijk dat onding eruit! Succes meid! Ik heb vandaag alleen de ochtend hoeven werken. Daarna even naar de kapper geweest. Pony moest geknipt worden. Had eerst een schuine, dacht kan wel een keer een rechte pony doen. Nu al spijt van! Het ziet er niet uit! Pfff . Net gedouched, we moeten vanavond naar een verjaardag. Hoef ik dat straks niet meer te doen. Zit nu te wachten tot ze mijn fiets komen brengen. Komen tussen 15:00 en 18:00 uur. Hoop dat ze snel komen. Kan ik daarna nog even naar de winkel. Bedacht mn eigen dat ik nog geen cadeautje heb voor vanavond. Liefs
@ Ons kleintje: Je gaat echt super meid. In dit tempo zit je in no time op je streef Op gewicht blijven lijkt mij ook het moeilijkste, maar daar ben ik voorlopig nog niet aan toe Mijn menu voor vandaag: O: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 150 gram druiven 1 kiwi L: 2 grote krentenbollen (gerekend als 3 krentenbollen) 1 beker optimel drink T: niks A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (chickentonightsaus/groente/kipfilet) Totaal van 1200 kcal Oh ja vandaag natuurlijk weegdag. Ben ondanks alles, deze week toch nog 3 ons afgevallen. Ik woog vanmorgen precies 101 kg. Vanaf deze week weer volle bak ertegenaan. Behalve vanavond, geen verjaardagen, maar heb mezelf voorgenomen om vanavond niks te eten, en alleen water te drinken. Dat kan ik wel! Verder (als het niet regent) de hele week met de fiets naar het werk. En dan hoop ik as Vrijdag onder de 100 te zitten. Maar dat moet wel lukken lijkt me Ik kijk er nu al naar uit, om 2 cijfers op de schaal te zien Liefs
@Melanie welke fiets heb je? Foto Ik heb net ook nog 30min gefietst was erg lekker maar wel veel wind. Net mijn diner op omelet met champignons,ui en tomaat was erg lekker met 2 boterhammen maar zit echt mega vol... Manlief zit aan de friet met frikandel en 2 vietnamese loempia's ruikt erg lekker maar had geen zin in friet. Vanavond gaan we nog even gezellig naar de braderie in een dorp hier naast mijn zusje en der vriend komen ook gezellig. Morgen ochtend en zondagavond werken dus dat valt wel mee van het weekend. Dan nog 4 dagen werken en dan heerlijk 17 dagen vrij!!!!!!!!!!!! En het weer gaat volgende week weer beter worden i hope so!