Hey meiden, @ MamavEsmee: Mijn fiets fietst heerlijk. Die 7 versnellingen zijn toch wel erg fijn moet ik zeggen. Ben blij dat ik voor deze gegaan ben. Als je ongi bent heb je dat reepje chocolade wel verdient hoor! @ Kim: Gaan wij vandaag naar pap en mam? Heb ik iets gemist? Enne feest? Ik weet echt niet waar je het over hebt ! Haha Fiets fiets heerlijk! Fijn dat er weer een halve kilo af is! @ Butterfly: Ja, jaap een Maaike in de finale! Maar goed ook! Nu maakt het me niet meer uit wie er wint hahah! @ HVJ: Het is een Batavus tango geworden. Zal straks een foto plaatsen (als het nu wel lukt) @ Zustertje: Jammer dat je niet onder de 102 was. Maar morgen vast wel! @ Patriesja: Fijn te horen dat alles goed gaat! Hier ook alles ok! Goed nieuws! Ik woog vanmorgen 99,9 kg Ben zo blij! Eindelijk onder de 100! Zo eerst maar even boodschappen doen. Is hard nodig, heb niks meer in huis! Liefs
HVJ.. na de eerste capsule gaat het vaak al snel beter! Zustertje.. Veel plezier met het uitzoeken van een huisje, alleen de voorpret is al leuk! Ik vroeg of je nog weg ging.. Lekker bij huis is ook fijn, in het voorjaar en najaar heb ik altijd alleen vakantie ( vriend werkt in de bouw).. Vind het ook wel lekker om dan leuke dingen met Esmee en vriendinnen te doen. Melanie.. Wat gaaf dat je onder de 100 zit.. Die daagje streng hebben dus hun vruchten afgeworpen! Kimmetje.. Bij jou ook al zo goed resultaat! Geniet van je vrije weekend. Moppie.. Vandaag klussen in huis? Butterfly.. De keuken dus lekker uitgesopt! Ben benieuwd naar foto's als het eenmaal klaar is hoor! Hoe gaat het nu met je longen? Iets beter als gisteren? Patriesja.. Even een ego verhaaltje mag hoor! **** Vannacht ongi geworden, kon het toch niet laten om te wegen en woog 74,1.. Ben blij! Hier in huis alles op de kop.. Er word nieuwe electra gelegd in de keuken etc.. Pffff wat een bende, de hele inhoud van de keuken staat in de woonkamer en de keuken is er voor weg gehaald.. leef dus de komende 6 weken in een halve keuken.. Ach ja, dan straks een mooie nieuwe. Mijn menu voor vandaag: O: 2 boterhammen met hagelslag. T: koffie en thee. L: 1,5 pistolet met paturain light. T: 2 stuks fruit.. A: sla, kop soep en 2 pistoletjes met paturain light. T: chipjes/ mini gehaktballetjes.. ZIt dan rond de 1400.. Dus iets speling mocht het nodig zijn!
Mijn menu voor vandaag: O: 100 gram optimel vanille yoghurt (het laatste beetje) 15 gram muesli 1 knackebrod volkoren met; 10 gram runderrookvlees 1 beker optimel drink T: niks (laat ontbeten) L: 1 bruine pistolet met; 23 gram salami (lekker stinken ) 1 cup a soup tomaat 1 beker optimel drink T: 1 kiwi 1 appel A: 300 gram nasi goreng Totaal van 1149 kcal
Van harte gefeliciteerd!! ik begin het wat moeilijker te vinden, gisteren ook best veel gegeten 2100 cal, en dat zag ik vanochtend op de weegschaal, 6 ons erbij, best wel veel voor vandaag zit ik alweer op 1000 cal, pfffffffff heb het even moeilijk O:1 volkorenbroodje met leverworst en 120 ml hero fruitontbijt, water T:Ontbijtkoek, eierkoek, 2 kiwi s, koffie L: 1 rijstwafel met pindakaas, 1 volkorenbroodje met leverworst en een met vruchtenhagelslag T: nog geen idee of ik wat neem Vanavond: griekse tomaten/komkommer/rode ui/ feta-salade met bosbaddenstoelensoep vooraf. T Niets
Goedemiddag meiden, @Melanie SUPER JOH DIE 99,9!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu niet meer boven de 100 komen he En ik heb je fiets op hyves gezien super joh! Rest ben ik weer vergeten ben erg dizzy terwijl ik genoeg gegeten heb uurtje terug 175gram aardappels 200 gram broccoli 65 gram magere zalm burger (ligt bij de verse vis bij de ah 170 calorieen per 100 gram maar hij was na het bakken maar 65gram) Ik hou me maar een beetje rustig manlief heeft vanmorgen 2 wassen gedraaid en opgehangen (zijn al droog) het bed verschoont de afwas gedaan en heel het huis stofgezogen en hij heeft nieuwe plantjes in de bakken onder de voorramen gedaan. Tot vanavond meiden!
@Mel: Jou papa en mama vieren hun verjaardag vandaag, maar voor jullie hebben ze dat in het weekendje weg natuurlijk al gedaan. Dus vandaar Maar wat SUPERRRRRRRRRRRRRRR dat je onder de 100 zit, trots op jou!!! Het word nog weleens wat met ons Enneh, super mooie fiets hoor!!
Weet iemand trouwens misschien hoeveel calorieen er in een reuzekrentebol zitten? Kan het op de verpakking namelijk nergens terug vinden.....
Moet je hem wegen en dan de grammen invoeren bij een krentenbol weet je precies hoeveel calorieen erin zitten (en ik denk dat je er van gaat schrikken )
@ Kim: Hahaha... ik wist niet dat dat vandaag was. Voor ons vieren ze het gewoon op de dag zelf. Ons mam in het weekend en ons pap gewoon 9 juli (geloof ik) Laat me eens weten hoeveel die reuzekrentenbol was. Ik had die van de week ook (al waren die voor mijn gewoon niet zo reuze in vergelijking met een gewone, ik heb m toen ingevoerd als 1,5 krentenbol)
Ik heb het laatst als 2 gewone krentebollen gerekend, ik dacht dan kan het alleen maar meevallen Had er gister 1 genomen en was nog afgevallen, vanmiddag heb ik er 1 genomen met een schaaltje magere yoghurt en zat hardstikke vol. Dus ik weet het ook niet. Kan ze nu alleen niet meer afwegen want ze zijn op hahaha
Hahaha... ik zal er van de week wel eens 1 wegen. Heb er nog 19 in de vriezer liggen (maar ik vind ze niet zo extreem groot, dus misschien had jij grotere)
Hahaha... nee, maar ze zijn altijd op hier bij de C1000, dus ik dacht ik sla een hele voorraad in, dan heb ik dat probleem voorlopig niet hahaha!
Jeetje zeg ben even een dagje niet online geweest en gelijk weer 4 pagina's erbij @ moppie1981 ik eet nu zo weinig zodat ik afval ander blijf ik stabiel of gaat het mega langzaam ik denk dat het bij mij door mijn lengte komt ben vrij klein en heb een trage stofwisseling Ik eet ook niet iedere dag cup a soup soms ook wel eens iets anders. en dan nog val ik bijna niet af kan je voorstellen Zit wel eens te denken om toch eens naar de HA te gaan als dit zo blijft @kimmetje 23 wow 19 krentenbollen in je vriezer moet je wel een grote vriezer hebben zeg. vandaag wel weer een beetje de mist in gegaan met avond eten maar pasta salade is zo lekker. Oke ik wordt niet goed van al die reclames op tv wil je rustig je serie kijken op tv komt er z'n reclame van Bros voorbij, fijn hoor.
hey meiden ff super snel te druk gister super bruiloft van mijn beste vriendin gehad ! echt geweldig vandaag weer de bouw werken kind man en huishouden ben eigenlijk echt zoooo moe en op maar we moeten door lijnen lukt nu niet maar ben zo bezig dat ik ook niet aankom en echt wel oplet !!! komt goed maar morgen weer een te drukke dag hoop dat het snel anders is ik mis het gezellig beppen dikke knuf ik ga slapen
Kan me voorstellen dat lijnen niet ideaal is als je zo druk bent. Maar als je zorgt dat je niet aankomt, kun je het straks weer mooi oppakken als je het wat minder druk hebt. Fijn dat je het gisteren leuk hebt gehad op de bruiloft. Is toch weer eens wat anders als de bouw!
Lotjebobje: Die reclames vind ik ook zo irritant. Als je nog geen zin hebt in iets lekkers krijg je het wel van die reclames. Ik zap meestal weg hahaha