Bedankt we zien wel hoe het gaat, Julie ook veel succes met de kilo's en we kunnen het allemaal!! Welk dieet doe jij dan HVJ? Liefs
meiden mag ik even mijn ei kwijt bij jullie? ik zit namelijk beetje vol in mijn hoofd.. Ik heb sinds een week erge last van schijnend gevoel naast me borst onder mijn oksel.. en boven arm maar dan de onderkant.. Het is niet van het scheren want het zit echt van binnen zeg maar.. Sindsdien heb ik eigenlijk ook erge last in mijn schouders.. Ook erge hoofdpijn en erg vermoeid.. Nu durf ik eigenlijk niet naar de dokter te gaan omdat ik bang ben voor wat er komen gaat.. Ben namelijk erg bang dat het niet goed zit.. Wat moet ik doen??
Dank je. Ik doe geen dieet, tel 1600 kcal per dag en sport 3 á 4x per week. @Schatje, zolang je niet naar de ha gaat kun je ook niet weten wat het is. Ik zou niet meteen van het negatieve uitgaan, daar word je alleen maar gek van. Ik zou gwn morgen je ha bellen en hetgeen uitleggen of een afspraak maken om het te laten onderzoeken. Veel sterkte meid, knuff!
Streep je slank ken ik niet.. Ik heb calorieen geteld.. Zit op mijn streef en probeer nu op gewicht te blijven..
zo ver ik het verhaal begrijp zijn het je limfeklieren die zitten in de armen onder oksels en in de hals. Ik raad je toch echt wel aan om naar de HA te gaan je weet maar nooit. grote kans dat ze ontstoken zijn dan krijg je een kuurtje en is het weer over.
@ MamavEsmee: Ik ga toch maar eens een gewone krentenbol wegen dan. Hoezo eigenwijs? Lekker menu heb je vandaag. En dat je wat aangekomen bent, komt vast door je ongi. @ Zustertje: ik heb vanmorgen ook naar de weersvoorspellingen zitten kijken. Ziet er goed uit voor het eind van de week Vriendlief is een beetje aan het opbouwen nu (op zijn manier) Hij valt nog steeds af. Hij is nu ruim 23 kg kwijt. Ik heb besloten om me er niet te veel mee te bemoeien. Laat t m maar mooi zelf regelen. Zal wel goed komen. Hij wil er eigenlijk nog 2 kg af hebben. Vervelend dat je je nog steeds zo zwakjes voelt. Hopelijk is dat vervelende gevoel snel weer weg. @ Kim: Was de filet americain lekker? @ Dikke Buik: Tuurlijk mag je meekletsen. Welkom en succes met afvallen! Gaat je vast lukken! Streep je slank ken ik niet! @ Schatje: Kom op meid, niet meteen van het negatieve uitgaan! Het kan vanalles zijn. Knuf!!! Ik snap dat je je zorgen maakt. Maar ik denk dat het toch beter is om naar de huisarts te gaan. Als er iets aan de hand is, kun je het maar beter zo snel mogelijk weten toch? Hier niet meer naar mijn ouders gefietst. Geen weer voor, en net toen ik wilde bellen of ze thuis waren, belde ze mij, dat ze in de buurt waren en langs wilde komen. Dus nu hebben ze mn fiets ook gezien hahaha Mijn menu voor vandaag: O: 1 grote krentenbol 1 beker optimel drink T: niks L: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 1 peer erdoor 1 beker optimel drink 1 cup a soup tomaat T: 1 kiwi gold A: 250 gram supercrunch ovenfriet 1 kroket 1 lepel curry 1 lepel halfvolle frietsaus Totaal van 1172 kcal.
@ Schatje,, He bah vervelend is dat,, je kunt er alleen achter komen als je na de HA gaat ,, maar snap wel dat je bang bent. @ HVJ ow echt,, kijk je op de achterkant van het product dan?? Sorry als dat een hele domme vraag is.. Mischien zou ik dat is kunnen doen calorien tellen @ Mama Wat fijn dat je op streef gewicht bent!! Knap hoor! @ Melanie Hi hi! Welk dieet doe jij dan?? Liefs
@dikkebuik de meeste meiden doen hier calorieen tellen kijk maar eens op www.caloriechecker.nl. Het is goed te doen als je rond de 1300 calorieen eet. Ik ben er nu bijna 23 kilo mee kwijt. @Melanie jammer dat het geen fiets weer was hier schijnt de zon elke keer wel wat maar er komen nog wel buien aan zie ik. Ik heb het idee dat mijn bloeddruk laag is mijn pols is ook ongeveer tussen de 60 a 70 per minuut toen ik nog zwaarder woog zeker 89 of meer per minuut. voor de rest heb ik nergens last van alleen licht in mijn hoofd. Geniet van je friet! en goed van je vriend dat hij bijna op zijn streef zit. @Schatje ik zou voor de zekerheid even naar de HA gaan en niet gaan googlen of zo dat maakt je alleen maar bang.
Ik tel calorieen. Maximaal 1300 per dag. Maar ik zit eigenlijk altijd tussen 1100 en 1200 kcal. Ik doe dit via de website van het voedingscentrum. www.caloriechecker.nl hier kun je je aanmelden. Kun je precies invullen wat je eet, en dan worden je calorieen en hoeveelheid vet die je binnenkrijgt berekend. Ik vul het altijd 1 dag van te voren in (dus vandaag vul ik in voor morgen) zodat ik precies weet wat ik kan eten.
Dikke kans dat je bloeddruk inderdaad ook lager is als eerst. Ik merk dat bij mezelf ook wel. Vooral als ik ff gelegen of gezeten heb, en ik opsta. Dan moet ik altijd eerst ff blijven staan, voor ik aanloop. Dan ben ik ook duizelijk en licht in mn hoofd. Zie zwarte vlekken. Als ik dan aanloop is het net of ik gezopen heb hahahaha... (had dit altijd al wel, maar merk wel, dat het met afvallen erger is geworden)
Hoi meiden kom even gauw langs. Gewicht vanmorgen 76.1, maar ben ook ongi sinds vrijdag. Vanaf vanavond tot en met donderdag clomid slikken en dan 8 juni weer heen. Druk weekend, gisterochtend en vanmorgen gewerkt, gistermiddag in de tuin geweest en s'avonds op visite geweest bij vrienden van ons, vanacht er laat in, slecht geslapen want vriendlief kwam om half 5 uit de kroeg.. daarna amper meer geslapen en de wekker ging om half 7. Pff ben zo gaar als wat vandaag. Lees allemaal goeie berichten qua afvallen, ik wil morgen weer proberen, hopelijk is dan me chocoladrang weer weg.. @Dikke Buik: Welkom.
Verbouwen?? Niks hoor!!! Welkom dikke buik,zal snel even bijlezen. Moppie mijn buik zit in de weg haha dus andere kledingmaat geen idee
Ik heb net mijn frietjes en kroketje op. Heerlijk van genoten! Wat een weer zeg. Hier is net een flinke onweersbui overgekomen. Hoop dat het morgen beter is, en dat ik op de fiets naar het werk kan.
Hmm lekker melany, ik heb net ook klein bordje patatjes op en zit nu een kroketje in de pan. Manlief wil niet eten, heeft nog last van een katertje haha.
Ja niet best haha.. pff bedenk me nu na het patat en de kroket dat ik het helemaal niet zo mis.. vind maar vet en eigenlijk helemaal nie zo lekker.. brr.
haai meiden sorry dat ik zolang niet meer ben geweest, maar het gaat niet zo super lekker met me. Ik ben gestopt met de pil. Niet om zwanger te raken, maar die troep in me lichaam wil ik niet meer. Ik word er saggie van, dikker en zwaarder van, heb last van stemmingswisselingen, geen energie enz enz.....ben laatst de pil vergeten kwam vrijdags erachter dat ik de pil van woensdag er zelfs nog in had zitten, toen ben ik maar gestopt met de strip te slikken. En tijdens me ongi heb ik maar besloten om helemaal van de pil af te gaan. Wel link, maar goed ik wil die hormonentroep niet meer in me lichaam hebben. Ik merk nu dat ik me veel lekkerder voel zitten in me vel, heb veel meer energie, heb zelfs enorme poetsbuien haha, terwijl ik helemaal niet een poetsmiep ben! Dus voor mij geen pil meer. Wat wel moet ik nog even bedenken, en ondertussen maar een beetje oppassen haha. Ik ga vanaf morgen wel weer lijnen. Ja ik weet het ben net een jojo maar vanmorgen stond de weegschaal op 78.8 slik!!! Dus ik hoop nu echt er tegenaan te kunnen. Zal moeilijk worden maar goed, moet maar eens leren vol te houden!! Moet er toch wat voorover hebben als ik met de warme dagen er een beetje leuk bij wil lopen hahah....... Oja ik word ook weer soort van tante!!! me nichtje vertelde me dat ze 3 maanden zwanger is. Helemaal super!!! Ze heeft even moeten wachten maar het is zover dus helemaa leuk. Op zulke momenten denk ik ohhhh ik wil ook. Maar ik kan beter naar me verstand luisteren en niet doen. Maar me hartje zal altijd ja zeggen haha...... Hoe is het hier verder? hoop dat alles hier lekker loopt en iedereen nog steeds super goed afvalt. Ik zal eens even een poging doen om terug te lezen!