goeiemorgen, nou heb de huisarts gebeld en kan morgen om 15.50 uur terecht! ennuh check me banner kusjes
Hey meiden, sorry dat ik al een tijdje niet ben geweest maar ik mag van RTL geen gegevens meer verstrekken op internet over hoveel kilo ik al ben afgevallen ed, ze zijn dan namelijk bang dat niemand meer naar het programma gaat kijken ... Sorry meiden, denk meld het ff Ps: Het gaat super goed met me hoor ...
@Chantal, aan je banner te zien ben je 8 weken zwanger?? Of zie ik dat nou verkeerd? Fijn dat het goed met je gaat. En tsjaaa, de kijkcijfers he . Sux6 meid! @Mamavesmee, mondje is weer genezen hoor. Lipje is wat gescheurd. Bedje vanmorgen nog onder het bloed . Maar ze heeft nergens last van. Goed dat je gewicht zo mooi in balans blijft. En je dagje ziet er mooi uit, ach, en dan heb je altijd wat speling mocht er wat tussen komen. @HvJ, ik herken het wel een beetje. Bestaat de mogelijkheid ook dat je zwanger kan zijn? Toen had ik dat gevoel namelijk heel erg. En weer honger gevoel?? Of is het inmiddels weer over. Ik kan dat ook dagen hebben. @Schatje, goed dat je hebt gebeld. Moet je nog wel een dag wachten he. Maar de afspraak staat ten minste. @Poezj, welkom meid en sux6. *********************************************** Hier inmiddels ook alweer een paar uur op. Esmee ligt net op bed,moet ook wel, moet haar 12.00 uur al weg brengen en dan breng ik even zakken rommel naar ons nieuwe huisje, want dat gaat vanavond op de kar weg. Druk aan het opruimen, inpakken en schoonmaken hier. En een paar dagen niet echt thuis geweest, veel geklust. En de wasmand puilt over van de vuile was. Jeetje zeg. Zal zo ook eerst maar eens een mandje strijken. Want ook dat staat nog.
Heey meiden @nieuwe meiden, welkom! @melanie, gefeliciteerd onder de 100!!! goed hoor! @hvj, ja herken het wel, hier ook weleens onrustige darmen en dan heb ik ook geen idee wat ik moet eten, nergens trek in.. @kimmetje, jammer dat je bent aangekomen, maar idd misschien is het er snel weer af! Maar je hebt er wel van genoten! En misschien heeft het ook te maken met je ongi die er aanzit te komen? @mve, ziet er goed uit je menu! @schatje, fijn dat je al snel bij de ha terecht kon, hopelijk is er niks aan de hand! En netjes hoor al 7 kilo eraf! @hier, ik blijf een beetje steken net onder de 63, hopelijk gaan die laatste kilo's er ook nog af, maar geloof dat ik iets beter me best moet doen
Chantal kom je wel weer vaker langs om te laten weten hoe het met je gaat??? Snap dat je niet teveel mag lullen op het net maar ja wij zijn wel nieuwschierig hoor
Ach je arme meissie Butterfly,ook wel een rot plek natuurlijk hoop dat het snel genezen zal en niet te vaak meer open gaat!!
Ik heb de eerste dagen dat ik de ring in heb wat buikpijn, er zit natuurlijk iets in je vagina wat er normaal niet zit.. Maar voor de rest eigenlijk niets..
@Butterfly24: Ik ben idd 8 weken zwanger Na 1.5 jaar EINDELIJK raak geschoten ... Vrijdag heb ik mijn eerste echo en voel me tot nu toe super goed ( geen kwaaltjes ) * Klopt Af * @Mamarianna: Ik ga zoveel mogelijk jullie proberen op de hoogte te houden .. Afgelopen week niets afgevallen maar dat komt omdat ik nu een aangepast zwangerschaps dieet hebt dus ik eet nu wat meer en daar moet mijn lichaam weer aan wennen, maaaar ik ben ook niet aangekomen dus sta nog steeds op -7.5 kilo in ongeveer 5,5 week .. dus das wel netjes Meer zeg ik niet hoor, heb alweer teveel gezegd hihihihihi
Rianne.. Wanneer start je met de nuvaring? Schatje.. Fijn dat je morgen al terecht kan.. En fijn dat er weer een kilo af is! Butterfly.. Moet je van de week nog werken? Of ga je vanmiddag lekker in jullie nieuwe huis bezig? Patriesja.. Iets beter je best doen dus.. Hoe is het verder met je? *** Vanmorgen een druk dagje.. Esmee en ik zijn nogal uitslapers. Alleen moest ze vanmorgen naar de peuterspeelzaal.. Dus vroeg er uit. Al lekker veel kunnen doen zonder Esmee.. Grote boodschappen zijn binnen, beneden alles weer spik en span.. Eten staat klaar.. Ga zo nog even kijken of er was droog is.. Kan ik dat nog even vouwen! Met een halfuurtje moet ik Esmee ophalen.. Is de ochtend al weer voorbij. *** Net eindelijk een kopje koffie gehad, kiwi en een kleine peer erbij en een bakje optimel kwark ( citroen).. Vult goed!
Chantal wat ontzettend knap dat je ondanks de zwangerschap toch door gaat.. Je staat onder goede controle dus het zal allemaal wel goed komen!
dankjewel Het is wel moeilijk hoor maar vind het zo zonde om mijn gezonde eet gewoontes nu te stoppen omdat ik zwanger ben ... Iedere kilo die ik nu vanwege de zwangerschap aan kom is er straks zo weer af zegt SB, dit omdat je je ritme gewoon aan blijft houden .. Ze zei zelfs dat ik eigenlijk ook helemaal niet hoef aan te komen, zo lang ik goed blijf eten en me goed aan het dieet houd komt het goed Ben enorm blij ... Iedereen succes verder ook met lijnen, als mij het lukt dan lukt het jullie zeker weten
Hoi dames, Ben weer thuis en nog ff van slag eerlijk gezegd, mijn eigen gyn was ziek dus een vervangster in de plaats. Ik heb een echo gekregen waarop te zien was dat ik nog geeneens een eisprong heb gehad , maar een eitje van 14mm (dat was de grootste) die nog moet springen en een mooi dikke slijmvlies. En IUI kan idd in eigen cyclus ondanks dat ik bv geef (hoefde er ook niet mee te stoppen), dus over 2 dagen terug voor fm. Ben echt in de war met wat de gyn zei en m'n tempkaartje, wat denken jullie dames? Moet straks naar de ha voor die infectie, jeuk is nog aanwezig en daarna langs de apotheek om pregnyl te halen. Heb hoofdpijn, nies heel de tijd, ben moe en voel me *** @Butterfly, succes met opruimen/klussen/wassen etc. Hoe gaat het nu met Esmee d'r lip? @MvE, dank je. @Chantal, nogmaals gefeliciteerd met je zw en knap dat je gwn verder gaat! @All, heb nu wel weer honger dus ff kijken wat ik ga eten. Straks om 12u naar de ha voor die *** jeuk, hoop dat ik er wat voor krijg.
Goeiemorgen meiden. Iedereen een goed weekend gehad? Hier prima, werkweekend is weer voorbij. Vanmorgen al even gewerkt, had 5 clienten, dus dat viel wel mee Straks maar eens wasje draaien en wil even boven en beneden stofzuigen... k heb weer eens een schoonmaakbui.. das opzich wel handig als je ongesteld bent Haha. Vanavond om 18.15 weer in auto zitten en hoop om 22.15 weer thuis te zijn. Morgenmiddag even van 15.30-19.15 werken, valt ook reuze mee . Ga vanavond wokgroenten maken met stukje kipfilet denk ik. Vanmorgen 2 wit broodjes gehad met filet american, brood was nog over van het weekend ( vriend eet alleen maar wit ).
Hmm meis, dat is wel even schrikken dan, maar als ik het nu goed begrijp moet je nu over 2 dagen terugkomen voor echo, kijken hoe groot eitje is en moet je pregnyl spuiten voor de eisprong? Ken dat namelijk niet, gebruik maar clomid he
@Kimmetje: Ik merk het altijd aan me schoonmaakbuien dat ik ongi ga worden, en heb ook vaak last van rugpijn. @Butterfly: Hmm das wel even schrikken zeg van Esmee, hoe gaat nu met haar? Jammer is dat he dat je dan soms weer voor dingen "even" terug moet komen op het werk. Ik ben bijv woensdag vrij, maar ze hebben s'middags 2 klinische lessen, dus daar wil ik heen ( krijg ze uitbetaald) Vrijdagmiddag heb ik ook een overleg want dan hebben we het over onze nieuwe werkmethode. @MvE: Al weer heel wat gedaan zie ik @HvJ: Hoop ook dat onze ronde raak mag zijn, moet zeggen dat ik er wel weer naar verlang eigenlijk om zwanger te zijn, klinkt misschien stom.. maar die 3x wat dan miskraam werd, was toch wel heel speciaal. @Chantal: Gefeliciteerd meid, al bijna je 1e echo, spannend hoor Ben heel erg benieuwd wanneer je op tv komt.. als het echt zo goed werkt.. dan moet ik het ook maar proberen
@Chantal, was je zegt klopt wel. Ik ben nu 16 weken zwanger en al die weken ben ik heel bewust blijven eten. Natuurlijk wel iets meer dan de 1400 kcal wat ik at. Probeer veel groente en fruit te eten en veel wat wandelen. En in totaal ben ik 1 kilo aangekomen. Zitten wel eens lekkere weekeinden tussen, nu met klussen merk ik ook wel dat gezond eten er bij in schiet. En dan weeg ik iets meer, ik balans dan een dagje door veel water te drinken en veel fruit en ik heb zo mijn oude gewicht weer. Na 16 weken + 1 kilo, ben ik heeeeel tevreden mee. Gaat wel goed komen met ons . @Mamavesmee, heb vanmiddag een vergadering , moet er speciaal voor naar het werk. Dan eerst weer naar huis en vanavond een gesprek met een client en zijn moeder. Dus ook dan weer naar het werk. Had eigenlijk dienst maar stond dubbel, dus vrij genomen. Kan Harrold na het eten meteen weer klussen. Ik klus vandaag niet. Even een rust dagje. En overdag kan ik toch niet zo veel doen, heb Esmee ook. Donderdag moet ik ook werken, verder vrij. @Patriesja, we hopen eigenlijk aankomend weekeinde de meubelen te kunnen verhuizen. Dan is de woonkamer klaar en willen we er wel graag in. Hier wordt het zo saai nu. De keuken is verder netjes en schoon, zo ook de hal. Tuurlijk moeten we nog van alles doen... maar het is dan goed woonbaar. Esmee kan dan tenminste gewoon in de woonkamer spelen. Afgelopen weekeinde konden we haar niet bij het huis hebben. @HvJ, dikke knuffel meid. En dan ook nog de pech dat je eigen gyn er niet was. @Renieta, lekkere korte dienstjes, is ook wel eens lekker dan die lange diensten. ********************************************** Hier weer even gezond dagje O: 3 beschuitjes met beetje hagelslag, kop melk. T: banaan en een kop thee. L: 4 boterhammen met selderij salade, opkikker kip. T: Neem een appel en druiven mee voor de vergadering en een extra boterham want heb net gegeten omdat ik vroeg weg moet. A: rijst, kip en chicken tonight. T: Geen idee.
Nou ehhh dat weet ik ook niet haha Ik denk dat ik nu ongi ben geworden maar moet ik dan nu al beginnen met de Nuvaring of eerst een week wachten en dan beginnen??? Dat vind ik even moeilijk,op het papier wat ik hem mee gekregen staat dat je kan beginnen op de eerste dag van je menstruatie!
Zou het niet weten mamavanrianne, geen verstand van. Ja Butterfly, is wel lekker hoor, dit werken bevalt me echt prima, je werkt toch en meestal zit ik wel rond de 20 uur of meer en toch kun je je huishouden goed bijhouden en ben s'avonds veel vaker thuis als bij me oude baan.