Ik zou dan vandaag beginnen met de nuvaring maar wel de eerste meid veilig vrijen ( met condoom) En dan na 3 weken de ring uit, een week rust en dan weer beginnen, dan is hij echt veilig.. Hvj.. Spannend dus.. Dat wordt klussen! Butterfly.. Raar dagje vandaag qua werk.. Mooi menuutje hoor! Renieta.. Je huisje weer schoon? Ja, hier ook al druk geweest! **** Zo, Esmee opgehaald en nog even langs de Lidl voor wat knijpfruitjes en frituursnacks.. Net Esmee even andere kleren aangedaan.. Die was zeiknat van het spelen in de natte zandbak op de psz.. Fijn! Ik ga alvast een broodje smeren, heb trek!
Ja ok toch wel dus Goh dat mijn ongi er nu al is Dan doe ik het vanavond, die tijden zijn wat beter denk ik dan smorgens of overdag met werken misschien straks wel weer!! Ik heb me aangemeld op Nuvaring.nl dus dan krijg ik steeds bericht wanneer eruit en er weer in,zelfde dag en tijd en ik zal het in mijn agenda noteren MvE dank je wel!!! En bijna geen buikpijn heerlijk met de spiraal had ik dat echt wel maar zal niet te vroeg juichen! En wel of geen tampon nu gebruiken? Ik heb last van bloedverlies dus ga ervan dat het mijn ongi is,aangezien ik na het verwijderen alleen beetje bruin heb gehad en de rest van de dagen helemaal niks!
Hoi meiden, Even snel kom straks uitgebreid reageren. Vanmorgen woog ik 101.4 dus deze week 1,6kg afgevallen! Zit nu op -22.6kg Vanmorgen toch maar de HA gebeld omdat het soort flauwval gevoel nog niet over is de HA wil dat ik mijn bloeddruk,suiker en HB kom meten moet er om 15.10 zijn ben benieuwd. Ga nu eerst even lekker douchen Tot straks
@DikkeBuik: welkom! en succes met afvallen!!! @JM: welkom terug meid! Voelt fijn he, om van de pil af te zijn. Wat een verschil als je die troep ineens niet meer in je lichaam hebt!! Heb je al besloten wat voor soort anticonceptie jullie nu gaan gebruiken? @Isabella: ook welkom terug! Weer vol frisse moed er tegenaan @Butterfly: lekker druk dagje gisteren! Morgen dus weer een echo? Super! Ik kan bijna niet wachten tot volgende week @Poezj: welkom!! Succes met de kilootjes @Hvj: infectie nog niet over lees ik, wat vervelend meis! En je tempkaartje, tsjah... ik kan er niet veel van maken. Er staat wel een kruis in, maar ook niet een vet kruis. Denk dat je toch de gyn maar moet geloven @Zustertje: succes bij de HA! Hoop dat je wat duidelijkheid krijgt over je vermoeidheid... === Mijn dagje tot zo ver: O: vanilleyoghurt, halve appel T: 2wbh zuivelspread, pakje melk L: spaghetti met paprika, courgette, ui, tomaat, gehakt, flesje ranja Straks: T: 1wbh zuivelspread, sinaasappel A: ? T: ? Voel me weer wat weeiig, dus ben happy Gek he... Nog wel steeds bekaf, dus ik ga nog even lui doen
hey meiden hier vanaf de laptop van mijn moeder .. ben niet thuis want tim ligt lekker rustig op bedje bij mijn ouders thuis en thuis op de bouw is het koud en een herrie ben vanmorgen met tim naar de KA geweest en hij moet naar de KNO arts .. hij heeft idd vocht achter zijn rechteroor en te grote amandelen ! van de week bellen naar het ZH voor een afspraak ! .. zijn groei vondt de arts niet zo erg dat kwam wel weer goed zei hij laten we het hopen mijn nieuwe dak dat gelijk lek is zijn ze aan het maken en er gaat weer veel gebeuren deze week op de bouw ! mijn gewicht blijft mooi hetzelfde ik kom niet aan en val niet af.. tja zo veel bewegen ... dan is een keer ongezonder eten niet zo erg.. gelukkig gaat het nog goed en kunnen we over een weekje of zo weer gewoon koken ! zag weer super mooie resultaten ! goed bezig meiden dikke knuf
Ik ben niet moe hoor Alleen een soort van ''duizelig'' Ik kan het een beetje vergelijken met bloedgeven bij de bloedbank daar moest ik mee stoppen omdat ik elke keer bijna flauw viel als ze op 250cc zaten (ze nemen 500cc af) Geniet van het lui doen
Mamarianne.. Maar iedereen reageerd anders op anti-conceptie .. Hopenlijk bevalt het je goed.. Zustertje.. Goed dat je toch even de huisarts hebt gebeld. En weer een onwijsgoed resultaat deze week! Moppie.. Prima menuutje hoor! Bruin/volkorenbrood is wel beter hoor.. **** Esmee ligt er in, gevouwen was is weggepakt, nieuwe was hangt weer aan de lijn.. Keuken en woonkamer weer opgeruimd. Die kleintjes zijn net rommelwervelwindjes.. Jeetje zeg! Zo even afwassen en de honden een plas laten doen en dan is het even klaar.. Even relaxen hoor! Het regent hier al weer.. Vanaf morgen wil het geloof ik weer beter worden, heb wel weer zin in een zonnetje en warmte!
Aaah ok, dan heb ik het verkeerd gelezen, sorry! Moest helaas ook stoppen met bloedgeven. Ten eerste duurde het superlang voordat die 500cc vol was, en daarna mocht ik nog 2 uur blijven liggen omdat ik anders onderuit ging. Was niet te doen
Weet ik, maar heb voor het eerst in 10 jaar ofzo een witbrood kick Vind het normaal gesproken niet te vreten, en tis nu nog niet lekker, maar morgen is dat brood op, en dan ga ik weer lekker aan het volkorenbrood witbrood met pindakaas en suiker witbrood met salami witbrood met zuivelspread witbrood met jam witbrood met kaas witbrood met chocopasta.... yum! 8)
MOppie... Witbrood is ook lekker! Ik heb tot mijn 18e alleen maar wit gegeten.. Toen op mezelf gaan wonen en heel verstandig bruin gaan eten!
Klopt helemaal meid, als de eitje 20mm is moet ik pregnyl gaan spuiten en dan hopen dat mijn man zijn aandeel kan doen (kan namelijk niet presteren onder druk). Clomid heb ik niet geslikt omdat ik bv geef maar toch een 'spontane' cyclus van mezelf gekregen.
Vriendlief lust geen wit, en door hem ben ik ook veel donkerder brood gaan eten, met pitjes enzo. Is ook veel lekkerder Voorheen was het licht volkoren, om nog wel gezond te doen Kan niet wachten tot ik weer een grotere keuken tot mijn beschikking heb! Broodbakmachine weer op het aanrecht & zelf brood maken
Lastig Hvj, maar kan je bijv. de afspraken met de gyn niet gewoon verzwijgen voor je man? Dan weet hij niks van wanneer jouw eisprong is, en is het ook niet zo'n moetje.
Nee dat wordt niet klussen meid, ze zeggen juist 3 dagen voor IUI niet klussen voor de kwaliteit van de zaad en dat kan al gauw zijn. Lekker Esmee in een natte zandbak gespeeld, zo houden ze de wasmachine draaiend he. Ik heb nu ook honger gekregen, ga zo eten.