HVJ.. moet je man zijn zaad inleveren? Ik dacht dat jullie wel gewoon sex konden hebben.. Sorry , verkeer begrepen.
Nee, kom net van de ha en van haar heb ik een zalfje gekregen omdat de pilletjes die ik kon slikken niet mogen icm bv. Stomme FF, heel die tijd op de roze wolk gezeten en vandaag eraf geflikkerd (dacht yes eindelijk een ei, NOT). We gaan gwn verder... Fijn dat je je goed voelt en je menu ziet er goed uit tot nu toe.
Nee zo werkt dat niet, meestal wordt de pregnyl s'avonds erin gezet en de volgende ochtend (vaak rond 8u) moet hij zijn kwak inleveren in het zh dus hij moet er wel vanaf weten. Kan hem moeilijk om 7u wekken en zeggen schat heb ff je kwak nodig in een potje haha.
Nee hij moet het inleveren, dan wordt het verwerkt in het ziekenhuis en daarna wordt in mijn baarmoeder gespoten waar de eitjes aan het wachten zijn snappie? En alles gebeurt met vaste tijdstippen vwat ook druk met zich mee brengt, en daar kan mijn man niet tegen.
Vandaag: O: 1 sneetje bb appelstroop, kop rooibos T: niks L: kop groene thee, dbb kaas, glas mm T: appel, 0.5l water A: bami met drumstick en salade, wolkentoetje T: sinaasappel, groene thee B: uurtje gewandeld
Heey meiden hoe is het met julie? @ HVJ ik zie dat jij ook bezig bent met zwanger worden,, Ik wil je veel succes wensen en hoop dat je snel zwanger mag zijn!! Weet iemand hier trouns hoe ik na de volgende de maand kan gaan van www.caloriechecker.nl , want ik wou voor morgen invullen maar hij wil niet na 1 juni..
hai meiden Pff ik word helemaal crazy van mezelf. Heb gezworen tijdens de zwangerschap van me kleine meid dat ik geen kinderen er meer bij wou, dat het goed zo was. Steeds komt die twijfel weer naar boven grrrrr.....Dacht dat ik er nu wel vrede mee had maar het is er gewoon weer hoor. Die wens voor nog 1 zo mooi klein wondertje!!! aan de andere kant durf ik niet meer. Weet echt niet wat ik moet, loop al maanden zo te klooien, wel niet wel niet wel niet, bleghhhhhhhhh waarom kan ik niet gewoon me verstand op nul zetten, alles uitschakelen en gewoon doen wat me hart zegt!! (sorry moest het ff kwijt)
Nog 7 dagen en dan heb je je eisprong.. Je mannetje wil wel graag een 4e toch? Succes met je beslissing! Dikkebuik.. morgen pakt hij 1 juni pas.. iritant he?
ja me eisprong is ook onderweg tenminste als me cyclus 28 dagen is zonder pil. Bij me kleine meid duurde me 1e ongi wel 54 dagen dus dat is ff afwachten. Jaaa me mannetje wil er nog wel een bij, en ik stiekem ook wel al zeg ik steeds van niet, maar ik durf de stap ook weer niet te zetten grrrrr......vind het zo moeilijk. Waarom ben ik niet gewoon net zo nuchter als bij me andere 3 kids???
@Moppie, het was ook niet gepland om IUI te gaan doen. Had het slechts gevraagd na de echo en het kon in eigen cyclus, dus dacht waarom niet zolang ik maar bv mag blijven geven. @MvE, dank je. @Dikkebuik, dank je meid insgelijk. @JM, moeilijk meid ik zou gwn idd je hart volgen. Misschien de pil de deur uit gooien en de natuur z'n gang laten gaan.
Ben weer terug assistente heeft me geholpen HB 9.2 (erg goed) bloeddruk 123/76 Pols 62 (erg goed) daar ligt het dus niet aan suiker is niet gemeten omdat ik er een hele dag last van heb en niet alleen voor het eten. Vrijdag moet ik naar de HA toe die gaat dan verder kijken.
Zustertje.. Dan weet je in iedergeval dat je HB en suiker goed is. Ben je niet toevallig zwanger? HVJ.. de UIU komt dus als een verrassing? *** Esmee maar wakker gemaakt, moe van het spelen op de psz denk ik.. We zitten nu achter het fruit, meloen en appel! Het is droog maar het spant er om of het gaat regenen.. moet eigenlijk nog even nieuwe batterijen hebben voor mijn weegschaal. Zo maar even richting action lopen. ( overkant.)
@mamavesmee dat zei mijn man ook al maar ik heb over 2 dagen mijn eisprong dus dat lijkt me onmogelijk misschien heb ik nog wel testjes liggen hoor zal eens kijken
Idd een verassing dat het mag icm bv ja, en ook dat we er meteen mee konden beginnen. Action een winkel naar mijn hart, hebben vaak van die leuke spulletjes. Hier 2 wasmanden gevouwen, wasje draait, opgeruimd. Zo nog ff stofzuigen en dan koken. @Zustertje, gelukkig is dat allemaal goed. En al getest?
Ik heb getest hoor maar meer om er 100% zeker van te zijn dat het niet zo is zit net rond mijn eisprong en hij is zo wit als maar kan. Ik ga maar eens afsluiten mijn man komt zo thuis en dan gaan we naar zijn ouders toe (zijn zusje is jarig) ga daar even mijn boterhammen opeten en dan naar mijn werk toe. Tot morgen!
Ik drink hier ongeveer 2 liter water op een dag nu en ik moet zooooooooooooo vaak na de Wc nu,, is gewoon iritant,, meer meiden hier last van of gehad,, en is er iets wat je eraan kan doen lol