10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Kan je niet zoveel aan doen :p ik plas me ook nog een ongeluk :D

MvE: Als ik nu begin met de Ring dan moet hij er op 21 Juni er weer uit dan zijn we net getrouwd :) je kan hem ook plaatsen tussen de 2e tot en met de 5e dag,zou jij dat doen of zeg je doe maar gewoon NU en dan maar even geen s*x na het trouwen :p

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dikbuikje.. Hier ook vaak plassen.. Geen tips!

Rianne.. Ik wordt zo'n 2-3 dagen na het uithalen ongi..;)

Zustertje.. veel plezier op de verjaardag en werkse! Knap dat je brood meeneemt. Temp je ? Omdat je weet dat je ei er aan komt?

Zo, het eten weer op, de keuken weer " schoon" in hoeverre dat kan in de puin. Esmee ligt gewassen en gestreken op bed. Ik zou eigenlijk vanavond zwemmen. Maar ben best heftig ongi dus durf het niet aan..

Net nog 125 gram optimel kwark op.. Zit ik op 1411 callorieen incl 50 gram chipjes vanavond.. Bij de koffie nog een schaaltje aardbeien oid.

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ronnie zegt geen grappen :p
    Ik zei dan kan ik hem die maandag er wel uit halen en dan kunnen we nog wel even s*x hebben ;) haha
    Hij zal wel denken straks weer een kindje!!

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Dagmenu
    O: vanilleyoghurt, halve appel
    T: 2wbh zuivelspread en komkommer, pakje melk
    L: portie spaghetti met paprika, courgette, ui, tomaat, gehakt, flesje ranja
    T: 1 liuk (citroenijsje met dropstokje), flesje ranja
    T: 1wbh kipkerrie, chocolademelk
    T: bakje fruit: peer & ananas (blik), framboos (diepvries) en sinaasappel (vers)
    A: 1/2 rundervink, 1 aardappel, 1 schep snijbonen
    T: spa rood

misselijk van de kookluchtjes...

bankhangen... fijne avond dames!

5. steenbokje

Je kan ook je menstruatie overslaan door de ring eruit te halen en meteen weer een nieuwe te plaatsen. Dat las ik op die site die je eerder noemde.

6. steenbokje

Zeg, zou jij niet stoppen met calo's tellen of ben ik nou in de war met iemand anders?

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja weet ik maar daar hou ik zelf niet zo van Moppie eentje overslaan met de pil ook nooit gedaan namelijk :)
    We zien het wel misschien zijn we ook wel TE moe om nog maar iets uit te vreten!!!!

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    He bah word niet goed van het plassen haha:p

Mama rianne ga je trouwen wat leuk! veel plezier op de dag hoor!:D

9. steenbokje

Ow is geen probleem hoor, deed ik met de pil ook vaak genoeg. Zolang je je maar aan minimaal 3 weken houdt, en je cyclus niet gaat verkorten. Ik slikte soms 3 strips achter elkaar zonder problemen te krijgen, soms ook maar gewoon 1 of 2 extra pillen om mn ongi te verplaatsen. Kan dus ook gewoon met die ring.

Lijkt het me wel waard voor tijdens de wittebroodsweken ;)

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    De kids zijn wel gewoon thuis he ;)

Ja 21 Juni gaan we trouwen!!

11. liebrando

liebrando Niet meer actief

nou hier besloten om de natuur zijn gang te laten gaan. Ik wil gewoon geen hormonentroep in me lichaam meer omdat ik er gewoon echt niet over kan, en elke anticonceptie heeft wl hormonen, dus dan blijft een sterilisatie over, of rubbertjes. Heb het met me mannetje erover gehad, en hij zegt ook je hoeft ook niet meer aan het troep als je dat niet wil. ik zeg ja maar dan moet je wel de gevolgen weten he. Ja dat weet ik wel, en is het zo dan is het zo! Laat de natuur zijn gang maar gaan. gebeurd het dan zal het wel voorbestemd zijn, zo niet dan het zij zo. We gaan er niet om klussen iniedergeval. We hebben sex waneer we willen en houden geen rekening met eisprong of niet. We leven gewoon zoals we normaal leven alleen dan zonder pil haha. We zien wel wat de toekomst ons brengt. Aan de ene kant vind ik het heel normaal, aan de andere kant vind ik het doodeng haha.

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: Wat sneu voor Esmee dat ze gevallen was. Hoop dat het wondje snel geneest. Is wel schrikken, zeker als je haar voor het eerst achterlaat en het dan gebeurd. Kan natuurlijk altijd gebeuren, maar kan me voorstellen dat het toch anders voelt.

@ Jongmoedertje: Waarom durf je niet? Als die wens er is, vind ik dat je ervoor moet gaan.

@ Schatje: Joepie… weer een kilo eraf! Fijn dat je bij de HA terecht kan. Ben benieuwd!

@ Poezj: Welkom en succes met afvallen!

@ Kim: Fijn dat je het gezellig hebt gehad gisteren bij de film en het wokken. Ik hoorde het van ons mam van die filet americain. Ze vonden mn fiets er mooi! :D Balen van die kilo, maar die is er zo weer af (zo werkt dat bij mij tenminste na uit eten, na 2 dagen ben ik het meestal weer kwijt!)

@ Chantal: Belachelijk dat je dat niet mag vermelden. Maar ik zie dat je zwanger bent! GEFELICITEERD! Hoe nu verder ivm afvallen? Ok, speciaal aangepast dieet! Fijn!

@ Patriesja: Die laatste kilo’s gaan je vast wel lukken meid. Nog even volle bak ertegenaan.

@ Zustertje: Super dat je weer zo veel bent afgevallen. Mooie uitslagen bij de HA, benieuwd naar wat die Vrijdag zegt.

@ HVJ: Spannend bij jou! Hoop dat het snel raak is meid!

@ Dikke buik: Ik ben bang dat je morgen (als het 1 juni is) dat pas kan invullen. Heb dat al eens eerder gehad. Ik heb toen gewoon een dag van een maand geleden ofzo gepakt, zodat ik toch wist op hoeveel calorieën ik zat. Hier ook veel plassen. En wat eraan doen? Uhm… luier aan?

Hier ook weer thuis van een dagje werken. Het was niet zo druk. Wel lekker gewerkt. En… met de fiets! :D pfff… ik heb echt geen conditie. Op de terugweg tegenwind. Ik was bekaf en gezweet toen ik thuis aankwam. Voel met net een oud wijf… hahaha Even doorzetten, en dan zal dat binnenkort wel beter gaan.

Vanmorgen woog ik 99,8 kg. Weer onder de 100 dus. :D

Mijn menu voor vandaag:

O: 200 gram optimel drink
    200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram muesli

T: 1 kiwi
    1 appel
    ½ snelle jelle ontbijtkoek minder suiker

L: 1 reuzekrentenbol
    1 meergranenboterham met;
    12 gram 20+ kaas

T: niks

A: 150 gram bistroaardappeltjes uit de oven
    1 tartaartje
    1 schaaltje sla, met dressing, komkommer en ananas
    1 el frietsaus
    1 el curry

Totaal van 1184 kcal.

Liefs

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@JM, goed dat je de natuur haar gang laat gaan. Sta er niet veel bij stil meid, zo maak je jezelf alleen maar gek.

@Melanie, dank je. Super onder de 100!

14. liebrando

Het klinkt misschien belachelijk maar na 3 gezonde kids ben ik bang dat je ook teveel kunt vragen. En ik hoor de laatste tijd zoveel rare verhalen dat zet me ook steeds aan het denken. Ik moet gewoon de knop omzetten en nuchter blijven. Er zijn miljoenen vrouwen zwanger, ik heb er al 3 gebaard waarom moet ik dan zo bang zijn voor een 4e??

De verloskundige heeft ook tegen mij gezegd als de wens er is moet je er zeker voor gaan en niet laten afhangen van zoiets. En daar heeft ze ook gelijk in, moet alleen zelf die knop even omzetten!

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ok, op die manier. Ik denk dat als je er niet voor gaat, je misschien wel spijt blijft houden. Ik snap dat de keus moeilijk is! Succes!

16. liebrando

Ja dat denk ik dus ook. Vooral omdat ik al een paar keer heb gezegd nee het is goed zo, maar na een paar weekjes is het er weer en wil ik het heeeel graag. Dus de wens is toch wel groter dan ik dacht anders komt ht niet terug steeds. Doe ik het niet dan ben ik bang dat ik over een paar jaar zeg van goh; had ik het maar wel gedaan.

de keus moet niet moeilijk zijn, niemand denkt na bij de dingen waar ik wel bij nadenk. Ik moet het gewoon uit me hoofd zetten, geen een zwangerschap is hetzelfde, geen een bevalling is hetzelfde, je weet nooit wat er op je pad komt, maar toch ben ik best bang, maar ja we zien wel wat de toekomst in petto heeft voor ons!

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenavond dames

hier een paar dagen niet geweest ivm verjaardag en andere dingen (loop ehct goed te sukkelen met mijn gezondheid :()

@mama rianne wat fijn om te horen
    @patriesja veel succes met d elaatste kilos die gaan je zeker lukken
    @MvE hoe gaat het met esmee??

Hier op mijn verjaardag 10.5 kilo eraf (87.8kilo) en kreeg alleen maar complimenten over mijn figuur en de leuke jurk die ik aan had!
    Veel gekregen: flavor wave, 2 dvds en veel geld! van vriendlief een weekendje weg gekregen naar Luxemburg van 11 t/m 13 juni echt super verheug me er echt op! voor de rest erg dru met werk vandaag 1e keer mogen bellen en dat was moeilijker dan gedacht maar oke dat zal wel komen! heb nog 6/7 weekjes om te kijken wat ik vind en of ik er mee door ga en anders stop ik per augustus ermee!dan kan ik mijn boeken en school nog regelen en heb ik nog een paar daagjes vrij voordat school begint!

Hoe was jullie weekend?
    goed doorgekomen? mensen naar pinkpop geweest hier?

XXX
    @

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Dani: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk he die complimenten? Twijfel je of je daar blijft werken? Is het niet leuk?

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mve, ja het gaat goed hoor, de mk heb ik een plekje kunnen geven en voel me lichamelijk weer normaal.
    Lekker dat je meisje naar de peuterspeelzaal gaat he, lijkt me ook wel fijn af en toe even de tijd hebben om iets te doen hihi

@hvj, vervelend meid, hopelijk heb je snel een eisprong en lukt het allemaal de komende dagen en dan een mooie zwangerschap!

@renieta, grappig he die schoonmaakwoede tijdens je ongi! hihi :D

@butterfly, ah het schiet dus al op, hopelijk kan je er het weekend in!

@moppie, hoe gaat het met je huisje?

@zustertje, hopelijk vinden ze vrijdag waar het aan ligt, ik heb zelf een hele lage bloeddruk, dus weet hoe irritant het is dat flauwval gevoel steeds..

@melanie, goed hoor op de fiets! ik moet ook weer eens gaan fietsen!

@dani, gefeliciteerd nog met je verjaardag! leuk kado een weekendje weg!

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jongmoedertje.. Die beslissing heb je snel gemaakt! Fijn dat je nu wat meer rust hebt.. 4 kids, ik vind het knap.. Wij kiezen bewust voor 1 kindje.. Opvang maar ook ivm de financieen.. We leven graag "ruim" Het lijkt me geweldig zoveel kids maar voor ons is het goed zo..

Melanie.. Mooi menu vandaag.. Hoever is het fietsen naar je werk?

Patriesja.. Fijn dat het wat beter met je gaat. Ja de psz is wel lekker.. Ik had mezelf voorgenomen om de uurtjes dat Esmee zou gaan ik leuke dingen voor mezelf zou doen.. Ben nog niet verder gekomen dan poetsen.. Je kan wel lekker opschieten als ze er niet is.:)

Dani.. gefeliciteerd meid. Leuk dat je allemaal complimentjes hebt gekregen over je jurk en figuur. Je twijfeld een beetje betreft je werk?

Net bij de thee 2 mini stroopwafeltjes gehad van 40 callorieen per stuk.. Smaakt naar meer maar ik houd me in!

Deel Deze Pagina