10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

hoi dames
    vanaf woensdag begin ik met sonja bereik je ideale gewicht
    ik weeg op dit moment bijna 100 kilo
    en wil 20 kilo afvallen

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Het is niet zo ver naar mijn werk. ongeveer 4 - 4,5 km (denk ik) Doe er ongeveer een kwartier over.

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Noukie: Welkom en succes met afvallen!

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Noukie welkom en succes met afvallen!!

Ik ga douchen en zien of ik die ring erin krijg!!!

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

Het geeft wel wat meer rust omdat ik de keuze nu niet zelf hoef te maken, maar ik vind het nog wel steeds doodseng hoor, dus dat heb ik nog niet uit me hoofd. Maar goed ik kan de keuze niet maken, dus we laten het gewoon aan de natuur over, mocht het eens raak zijn dan is het van harte welkom. Zal dan me angst aan de kant moeten zetten, maar voor de rest lijkt het me wel super om het nog 1x mee te mogen maken. We zien wel wat de toekomst brengt!!

Ik denk ook weleens na over de financieen hoor dat heb ik vaker gedaan, maar aan de andere kant ben ik enorm bang dat ik spijt krijg als ik het niet heb gedaan over een paar jaar omdat de wens toch wel dieper zit dan ik dacht. Had ik er niet meer bij nagedacht dan was het zo ook echt gebleven bij 3, maar het is juist dat het steeds weer terug komt die wens, dan ga je toch denken van goh volgens mij hoort er hier echt nog 1 wondertje bij. En er is zeker nog een plekje en veel liefde over voor nog een wondertje!!

Wat voor anticonceptie gebruik jij? Ik wil nooit meer aan de pil. dus mocht er een 4e komen dan laat ik me daarna zeker weten helpen!! Maar nu durf ik dat niet, ben zo bang dat de wens toch steeds zal terug komen, en dan is het niet meer terug te draaien!

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

:x:x:x waarom moet het nou de verkeerder kant op gaan, pff waarom ben ik een emotie-eter :x:x:x

Morgen maar eens flink sporten, hoop dat ik me dan lekkerder in mijn vel voel want nu :(:(:(

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Noukie.. welkom! :D

Rianne.. succes met je ring!:p

HVJ.. Dikke knuf meid! Hoe reageerde je man?

Jongmoedertje.. je gevoel kan dan sterk zijn he? Wij hebben dat "momenteel" nog niet! Misschien dat we daarom nu zo stellig zijn over het houden bij 1 kindje. Ik gebruik de nuvaring.

Melanie.. 4,5 kilometer is i.d. goed te doen! Kom je lekker aan je beweging per dag!:)

Ik ga een bakje chipjes afwegen!

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nou hij zit erin :p
    Hij schoot elke keer terug naar de ronding maar uiteindelijk ging ie erin *sorry* ga ervan uit dat die goed zit,toen moest ik even zien hoe ik hem makkelijk kon pakken en daar kreeg ik het warm van :D maar ja ach oefening baart kunst zullen we maar zeggen,straks weet ik niet anders als hij goed bevalt!!
    Komt vast goed,misschien volgende keer 1 been op de rand van het bed en de ander op de grond ofzo :)

*bloos* *bloos*!!!!!

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je meid, hij is er nuchter onder.

Hier ook chips gehad ongepland en een blikje bullit pff.

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Ben net thuis. Vandaag veel te weinig gegeten. Heb al de hele dag ontzettende buikpijn. Misschien iets verkeerd gegeten, of doordat ik ongi ben. Maar het lijkt meer op maagpijn ofzo.
    Wel veel water gedronken, dus hoop morgen al wat kwijt te zijn.
    Ik zou willen dat ik niet iedere dag op die weegschaal ging kijken.

@Mel: Hopelijk is het er inderdaad snel weer af. Ben je morgen toevallig thuis of had je al plannen?
    Wou even naar je tuintje, fiets en meubeltjes komen kijken als je toevallig niks te doen had.

11. noukie89

ik hoor iedereen steeds over een ring praten maar had meer het idee dat het de anti coceptie ring is (nueva)

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mve, wel leuke dingen gaan plannen he ;)

@jongmoedertje, fijn dat je een keuze hebt kunnen maken.

@hvj, aah meid, komt vast goed! dikke knuf!!!

@rianne, fijn dat het gelukt is en idd je wordt er vanzelf wel handiger in ;)

@kimmetje, beterschap!

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik sta niet elke dag op de weegschaal eigenlijk,, maar 1 keer in de week anders ga ik mezelf helemaal gek maken:$:p

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hier geen slaap dus uit verveling ga ik eten zoeken, net 3 plakjes pikant belegen kaas op pff.

@Patriesja, dank je meid.

@Dikkebuik, ik sta wel elke dag op de weegschaal om zo de shade binnen de grens te houden (word er ook niet gek van gelukkig).

@Noukie, welkom meid en veel succes met de kilo's. Het gaat idd om anticonceptie die ring.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Lekker geslapen allemaal? Hier uiteindelijk om 3u in slaap gevallen en om 7u weer wakker geworden, voel me wel brak.
    De kleine en ik hebben gegeten, zijn aangekleed en gaan nu de deur uit richting de sportschool!

Tot straks.

16. noukie89

hoi allemaal

wie doet er nog meer aan sonja en hoeveek zijn jullie al afgevallen en hoe lang ben je er al mee bezig

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kimmetje.. En? Wat zei de weegschaal? Je maagpijn inmiddels over?

Noukie.. Volgens mij zijn er hier niet veel die Sonja doen.. Chantal doet Sonja Bakker ( sos topic) Maar hier kun je tips over menu's vragen en bij moeilijke momenten steun vinden! Gemiddel val je met sonja denk ik zo'n kilo per week af.. De eerste week misschien wel meer ( vocht).

HVj.. Succes in de sportschool! Jezelf lekker leg sporten..

Vanmorgen toch even gewogen, kan het niet laten.. En ben de kilo die ik gisteren te zwaar was al weer kwijt.. Zit nu op 74,5 incl ongi :D

Mijn menu:

O: 2 ronde knackebrodjes van bolletje met rookvlees en koffie.

T: bakje aardbeien en meloen.

L: 3 boterhammen dubbele met light salami en 1 met jam.

T: appeltje

A: 175 gram gebakken aardappels , 200 gram sperziebonen en 100 gram cordon bleu ( is lang geleden,, lekker!!)

T: 50 gram chipjes.

Totaal van 1375.

Straks naar mijn ouders fietsen, 16 km in totaal!

Maar eerst stofzuigen en de honden uitlaten.. Tot vanmiddag!

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Patriesja: Thanks! Voel me gelukkig al wat beter.
    @Noukie89: Welkom hier, en veel succes met afvallen!!
    @MamavEsmee: Gelukkig inmiddels weer 5 ons eraf. Heb nu ook geen maagpijn meer gelukkig.

Hey meiden,

Kreeg van een collega de tip om 's ochtends op nuchtere maag 2 kiwi's te nemen ivm slechte stoelgang.
    Dus ik ben heel benieuwd of het iets uithaald.

Vandaag en morgen lekker vrij. Eigenlijk niet zoveel plannen, moet alleen even naar de kappersgroothandel vandaag.

Hopelijk wordt het mooi weer!
    Liefs.

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik ben thuis vandaag. Moet om half 11 op het gemeentehuis zijn voor paspoort aan te vragen. Rest van de dag heb ik geen plannen. Gezellig als je even langskomt :D

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Poging 2:
    JIJ ZOU STOPPEN MET KCAL TELLEN!!!! 8)

===

hihi... sorry kon ut niet laten meis!

Vriendlief belde me net: Kom je zo ook nog deze kant (huisje) op?
    Ik: Moet ik lopen zeker? Jij hebt de auto mee!
    Hij: De motor staat er toch ook???
    IK: ik pas niet meer in mn leren pak :(

Naja, dus heel voorzichtig in spijkerbroek en motorjas die kant op. Houd er niet van om niet in beschermende kleding te rijden...
    Moet uit gaan tekenen waar ik de stopcontacten wil hebben, want ze gaan bezig met sleuven frezen door de vloer, waar de buizen komen te liggen, en tsjah... Ik moet wel voldoende stopcontacten hebben in mn keuken en woonkamer he :p

Ontbijt: fruitsalade die inmiddels al rood was door het sap van de frambozen, dus rode peer, rode ananas :p Maar was nog wel lekker ;) + beetje vanilleyoghurt.
    Straks even rugzakje zoeken en neem een broodje mee voor bij t huisje, want blijf er toch altijd langer hangen dan dat ik verwacht...

Deel Deze Pagina