10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Oke gezellig :D Dan kom ik vanmiddag even langs, ik sms nog wel!

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen,

nou ben bij de dieetist geweest en zag er allemaal goeduit.. maar moest nu weer op een andere weegschaal dan vorige keer dus kan niet echt vergelijke..

dus hou die van mij thuis gewoon aan :)

kusjes

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@dikkebuik, ik sta ook niet elke dag op de weegschaal, probeer 1x per week, maar meestal wel iets vaker ;)

@hvj, goed zeg van je dat je naar de sportschool gaat, ondanks zo weinig slaap! Hopelijk kun je lekker even sporten en voel je je weer een beetje fit!

@mve, mooi hoor! En een flink stuk fietsen vandaag, goed hoor!

@kimmetje, ja ik hoop ook op mooi weer, het ziet er tot nu toe goed uit :) ben vandaag en morgen ook nog lekker vrij!!

@moppie, ja stopcontacten zijn erg handig idd!! je hebt er altijd te weinig ;) hoe gaat het met je huisje? schiet het allemaal al een beetje op?

@schatje, fijn dat het allemaal goed was!

@hier, ik probeer deze week maar weer wat strenger te zijn, anders gaan die laatste kilo's er nooit af ;) gister ging het iedergeval goed!
    Het ziet er naar uit dat het mooi weer wordt, dus dan gaan we lekker naar buiten wandelen en nog even bedenken wat te doen..

Fijne dag iedereen!

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Patriesja:
    De isolatievloer is vorige week gestort en we gaan de komende weken bezig met de vloerverwarming en de dekvloer. Daarna nog binnenmuren metselen en dan kan de keuken ingemeten worden (keuken is al besteld) en gaan we een badkamer uitzoeken :)

De komende weken dus behoorlijk veel te doen qua electra aanleggen enzo, maar ik denk dat het grootste werk gedaan is.
    De cv en water/gas leidingen worden voor ons aangelegd gelukkig...

Ik las dat je nog maar een paar kilootjes hoeft!!
    Wat was jouw lengte ook al weer?

Ik blijf tussen 61-62, soms 63 schommelen bij 1.76 dus ben best tevreden met wat er sinds januari af is. Had graag weer op mn oude gewich van 57/58 gezeten (10kg eraf totaal) maar dat moet nog maar een paar maandjes wachten :p

Wandel ze vandaag!!

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ kim: is goed hoor! Ik hoor het wel!

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Net een nieuw paspoort aan wezen vragen. Wat is het toch altijd een ellende om in de stad te komen hier. Heb in totaal een uur in de auto gezeten en 5 minuten bij het stadskantoor binnen geweest. Terwijl het helemaal niet zo ver is. Maarja... volgende week nog een ritje ernaartoe om mn paspoort op te halen, dan hebben we dat ook weer gehad.

Mijn menu voor vandaag:

O: 200 gram vanille yoghurt (optimel)
    1 peer erdoor
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 1 bruine pistolet met;
    23 gram salami
    1 cup a soup tomaat
    1 beker optimel drink

T: niks

A: 300 gram nasi goreng

T: 200 gram meloen
    1/2 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker

Misschien dat ik de lunch en het avondeten nog omdraai. Ik heb vanavond werkoverleg. Dat wil zeggen dat ik om 17.30 uur op het werk moet zijn. Weet nog niet of ik van te voren of daarna eet. Van te voren vind ik wel erg vroeg namelijk. Ik zie het wel.

Ik kom vandaag op een totaal van 1152 kcal.

Liefs

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @moppie, gelukkig heb je het ergste gehad dan, maar wat is het toch veel werk he, een nieuwe woning!
    Wel leuk alles uitzoeken keuken, badkamer :)
    Wanneer denken jullie erin te kunnen?
    Ik ben maar 1.60, dus dan mogen die paar kilo's er nog wel af ;) ik zit nu net onder de 63 steeds. (ik wil ook het liefst onder de 60)

@melanie, ja vaak een gedoe die paspoorten, ik moet ook binnenkort een nieuwe ID en dan moet ik voor mijn zoontje er ook een laten maken.. zucht.. zie er nu al tegenop ;)
    Goed menu, lekker hoor!!

Zo dames ik ga maar is opschieten nu en zo de deur uit, ook nog is ff bedenken wat ik vanavond ga eten..

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik reageer niet uitgebreid vandaag!
    Wilde even hallo zeggen en jullie een fijne dag wensen.
    Inmiddels zit ik bijna op +2 kilo, vaak even balansen en er is zo 1 kilo af, maar nu niet en tsja, de baby gaat nu ook groeien he.
    Dus moet maar accepteren dat er zo wel steeds wat bij gaat komen.
    Gewoon gezond eten en niet streng zijn om weer -1 te halen :).

Gisteren vergadering gehad en het gesprek die avond.
    Beide zijn goed verlopen gelukkig.
    Verder zou ik donderdag moeten werken, maar een collega wilde wel voor mij werken, dus heb dit maar toegezegd.
    Lekker de hele week vrij :):D.

Vanmorgen weer naar de VK geweest, gaat heel goed met ons beebje. Is altijd weer erg fijn om dat even weer te weten :).
    Vandaag ga ik ook weer aan de klus. Vanmiddag met Esmee al naar het huis en dan wil ik even de tuin wat bijwerken.
    Even de boel aanvegen, gras maaien, onkruid verwijderen, dan kan Esmee in elk geval daar lekker buiten spelen.
    Alle rommel ligt op de kar, dus kan nu.
    Vanavond gaat Esmee even naar beppe om daar te slapen een paar uur. Harrold gaat lawaai maken, dus ze kan daar niet in het campingbedje helaas.
    Ik ga vanavond beginnen met plinten verven op Esmee haar kamer.

Jullie allemaal een fijne zonnige dag!
    En ik kom misschien vanavond even weer bijlezen en reageren.
    Nu geen tijd voor, sorry!!!!

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Butterfly: Drukke dag vandaag! Succes met klussen!

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    We hadden het over de Nuvaring :)

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, heb me letterlijk leg gesport. Heb een spier verrekt, vanavond goed laten insmeren door manlief en hopelijk gaat het dan over. Fiets ze straks naar je ouders!

@Patriesja, als ik terug ging slapen zou ik me nog slechter voelen en zou mijn dag verloren gaan met als gevolg vette hoofdpijn dus mezelf opgeraapt en wezen sporten. Was nog leuk ook nog!

Vandaag:

O: kom mm met kellogs, glas optimeldrink
    T: appel, 0.5l water, handje verse dadels
    L: 2 sneetjes dbb met kaas, glas groene thee
    T: sinaasappel, 0.5l water
    A: kom soep, kotelet, salade, toetje
    T: pot groene thee

B: 1 uur spinning, 1uur bodybump, 1uu gewandeld

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kimmetje.. Fijn dat de eerste 500 gram er al weer af zijn! En fijn dat je geen last meer hebt van je maag.. Is erg vervelend.. heb het laatst ook gehad.

Moppie.. Haha... Ja, ik zou i.d. stoppen met calorieentellen. Maar ik merk dat ik dan helemaal los ga.. Ik plan ruim en kan dan evt bij de thee s'avonds een koekje of een toetje nemen. Komt goed hoor!;) Gelukt met het uittekenen van de stopcontacten?

Schatje.. Fijn dat de dieetiste tevreden was.

Patriesja.. Met dat lekkere weer ga je ook sneller naar buiten he? Lekker gewandeld? Er inmiddels uit wat je gaat eten?

Melanie.. Kon je niet op de fiets? En een mooi menu hoor! :D

Butterfly.. Fijn dat je nu de rest van de week vrij bent.. En lekker bezig in het huis. Veel plezier! Wat goed om te horen dat alles goed is met de baby.. En 2 kg aankomen in 16 weken is toch super!:)

HVJ.. Oeps.. iets te fanatiek gedaan? Body pump en spinning zijn beide erg intensief he? Heb je een leuke groep waarmee je sport? Lekker menu zeg.. Inmiddels de schrik van gisteren te boven?;)

Vanmorgen heerlijk wezen fietsen.. De terugweg flinke wind tegen dus was blij dat ik thuis was.. 16 km = 60 minuutjes ongeveer.. Net nog even stofgezogen, het eten staat klaar, de afwas is weg, was is gevouwen.. Vanavond nog een flinke mand strijk en dan is het voor even weer klaar!

Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Hier is het inmiddels ruim 22 graden.. Gisteren heb ik nog 2 boeken besteld,, Heb ik weer wat te lezen in het zonnetje.. Zal me dan wel goed insmeren.. Mijn buik is nog steeds aan het vervellen..:(

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Ik had inderdaad beter op de fiets kunnen gaan. Alleen de verzekering is nog niet geregeld, dus vond het niet zo goed plan om hem in de stad neer te zetten (Eindhoven)...

Hier ook heerlijk weer inderdaad. Zit lekker in het zonnetje. Ook goed ingesmeerd, in ben namelijk ook al flink aan het vervellen. Zonde van het mooie kleurtje ;)

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Idd een beetje te fanatiek gesport, de sportlerares was goed gehumeurd denk ik haha.
    Ja een hele leuke groep, school, lessen kortom alles ben tevreden met mijn keus! Klopt zijn beiden intensieve sporten, mag ook wel met deze hardnekkige kilo's. Schrik van gisteren?

Aah minder van de tegenwind, maar je portie beweging heb ej gehad vandaag. Succes met het hh.

Hier niet echt een wauw weer, maar het verlegen zonnetje laat zich zo nu en dan zien.

Auw buik nog aan het ontvellen, goed insmeren dan maar!

15. MamavEsmee

HVj.. Dat je nog geen ei had gehad en je nu met iui gaat beginnen..;)

Melanie.. wordt er veel gejat in de stad?

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ow zo sorry ben nog niet helemaal wakker (althans wel wakker maar heb slaap gezien mijn korte nacht). Ja ben wel bijgekomen maar zit weer met een probleem.

Vond het al te mooi om waar te zijn pfff.

Was vanmiddag bij de apotheek waar ik pregnyl heb gehaald. Zegt ze daar als je bv geeft mag je die niet gebruiken (heb zelf niks gezegd over bv) terwijl ik 3x gisteren aan de gyn (vervangster van mijn eigen gyn, want die was ziek) vroeg of dat geen probleem was en ze zei duidelijk nee!

Moet morgen toch naar het zh voor fm en ga dit nogmaals aankaarten/vragen, als het idd niet mag dan ga ik vragen of het ook zonder pregnyl kan dus dat ik in de gaten gehouden wordt met fm's en wanneer mijn eitje op springen staat we huiswerk krijgen (dit zolang mijn kleine bv krijgt).

17. MamavEsmee

HVj.. Jeetje zeg! Morgen maar weer afwachten dus.. Wat is huiswerk?

Ik wordt echt gek van het plassen.. Merk het nu pas weer.. Het waterdrinken was er een beetje bij in geslopen..

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Klussen.

Ik ken het, hier ook om de haverklap naar de plee. Thuis vind ik het niet eens zo erg maar als ik buiten ben pff.

Kleine ligt op bed en mama op de bank, begin hoofdpijn te krijgen.

19. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Patriesja:
    Dat moet toch wel te doen zijn, maarja, de laatste pondjes he... Misschien helpt het om je menuutjes hier op te gaan schrijven elke dag? Of houd je het al voor jezelf bij?

Wij hopen in september te verhuizen, maar denk dat het eerder oktober/november wordt. In ieder geval voor de kerst, want dan kan de kleine zich aandienen haha...
    Vriendlief voelt zich wat opgejaagd nu, maar we zouden in principe in augustus verhuizen. Ik heb echter niet zo'n haast...

@Butterfly:
    Fijn dat het goed gaat met de kleine!! Weten jullie al wat het gaat worden, of was dat nog niet te zien / willen jullie het niet weten?

Klus ze vandaag!!

@Hvj:
    Lekker menuutje maak je er weer van :)
    Hoe gaat het met het sporten, je bent flink bezig geweest vandaag zie ik! Je zou toch een aantal weken een afvalprogramma doen?
    Pffft probeer BBB eens! (benen billen buik), dat is intensief :p

@MamavEsmee:
    Stoppen met calo's tellen is niet zo makkelijk! Dat moet je pas doen als je 5kg onder je streef zit, zodat je er weer 5 speling hebt haha... Ik ben immers ook gestopt op 57 kilo, en woog al heel snel weer 62 :p Niet dat dat de bedoeling was, maar ok...

Ook al weer zo lekker actief geweest zie ik, snap niet waar jullie allemaal de energie vandaan halen!!

===
    Hier is alles gelukt met de stopcontacten. Vriendlief vroeg me net om nog op papier te zetten waar ik ze wilde hebben. Gadver, als ie dat nou gewoon meteen had gezegd!!!! Dan had ik die kant niet op hoeven gaan....
    Maarja, eenmaal daar aangekomen mocht ik meteen in de auto stappen om grind en cement op te halen bij de bouwmarkt, dus dat was de reden dat ie me daar wilde hebben ;)
    Heb ook nog het geluk dat ik tig km om moet rijden door allemaal dorpjes omdat de doorgaande weg afgesloten is deze maand. Geweldig!! Heb die weg dus een paar x op en neer gereden...

Moet ook eerlijk bekennen dat ik het NIET rustig aan heb gedaan op de motor. Landweggetje, gas erop :p Nu kan het nog, straks zit mn buik in de weg!
    Maar elk hobbeltje voelde ik wel hoor... Maar toch, zooooo lekker om even het gas open te trekken ;) (wel op verantwoorde momenten overigens!)

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je.
    Het sporten gaat lekker hier, voel me lekkerder in mijn vel. Ahoewel ik wel het idee heb zwaarder te worden op de weegschaal, waar ik niks van snap terwijl ik gezond eet en beweeg pff.
    Klopt ben ik ook mee bezig, morgen weegdag ben benieuwd! Ook krijg ik evaluatie en wat er eventueel beter kan etc.

BBB is idd intensief, vind de BMW nog zwaarder omdat mijn buik dé probleem is van alles hier.

Aan het werk gezet door je vriendje, mannen he kunnen niet direct zijn haha.
    Lekker joh, lijkt me echt stoer zo een ding en dan optrekken die handel.

Share This Page