Moppie.. meteen aan het werk gezet dus! HVJ.. Hopenlijk zakt de hoofdpijn.. *** Net een schaaltje meloen/aardbei op.. lekker!
@Rianne, kijk eens http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/211616-zwanger-tijdens-gebruik-nuvaring.html
Ik hoop het ook, water drinken wil wel eens helpen dus mijn flesje maar eens pakken. Hmm lekker zeg, hier wordt het weer tijd om fruit in te slaan morgen op de markt (eerst naar het zh, dan sporten en dan naar de markt).
@ MamavEsmee: er word hier gejat bij het leven, dus ik ben echt niet van plan om mn fiets daar onverzekerd neer te zetten. Misschien kan ik volgende week wel op de fiets als de verzekering dan rond is.
Tja,dan kan gebeuren met elke vorm van anticonceptie,dus had mij ook net zo goed met de spiraal kunnen gebeuren! We zien het wel allemaal!! Ga me daar niet ongerust over maken!!
Ow bedoelde het niet in die zin, meer van zou leuk zijn (voor jou dan) als het bij jou ook gebeurt (minder voor je mannetje) aangezien je nog een 3e wil. Maar goed dat was meer als een grap bedoeld, wat slaapgebrek allemaal kan doen met een mens.
Oef.. Gebruik de ring ook! Ben van Esmee zwanger geworden terwijl ik de pil slikte ( nee, niet vergeten en niet ziek/ diaree gehad..)
Al die middelen zijn nooit 100%, het blijft een risico. Door de pil heen zw geraakt maar zooooooo gewild neem ik aan toch?
De eerste paar weken was het wel even schrikken hoor. Eenmaal de echo gehad was ik om! Vond het geweldig.. En vind het steeds leuker.. Ons leven is iets anders gelopen dan gepland maar goed.. Heb nu alsnog de functie gekregen die ik wou, we hebben een koopwoning.. Beiden een vaste baan, 2 auto's.. Mag niet klagen. Ennn.. We hebben een pracht van een dochter!
Oh sorry hihi!!! Tja weet niet of mijn vriend het dan wel zou willen houden *bloos* maar dan word het nog moeilijk want ik ben er vel op TEGEN!!!! Heb al eens een MK mee gemaakt en om dan ook zoiets weer te doen NEE NEVER NOOIT NIET!!! Als het zo is dan moest het zo zijn Maar ja we zien het wel allemaal..... Dan moeten we weer schuiven met de kamers en andere indelingen maken denk ik pfffff en 2 kids op 1 kamer ben ik niet echt een voorstander van!
Kan ik me voorstellen, maar na zo een echo is het onmogelijk om niet om te zijn! Idd wat wil een mens nog meer, en boven alles jullie zijn gezond! @Rianne, was maar een grapje meid.
Ja nu wel het is heel erg moeilijk, de klantenzijn soms echt VRESELIJK onbeleefd enz. en als ik dit nog maanden moet doen word ik gek dus ik hoop dat het snel beter gaat en anders zit ik in september weer in de schoolbanken! ik ga op de bank liggen even mijn lim rust geven merk dat ik weer teveel an het doen ben!! Lees dat er weer mensen goed afgevallen zijn en veel te doen hebben! denk ook aan je zelf!
@Dani86: Wat doe je ook alweer? Het is inderdaad vervelend als mensen onbeleefd zijn. Maak het dagelijks mee op mijn werk, maar daarom is het voor mij nu ook makkelijker om de knop om te zetten, en te denken van 'laat maar lullen'. Maar dat is in het begin heel moeilijk.
HVJ.. i.d. we zijn gezond! Dani.. balen dat het wat tegen valt. Was ook te mooi he? *** Eten is weer op, keuken etc schoon.. Zit al weer een was in de machine, straks even strijken.. De tuinstoelkussens zijn uitgewassen! Laat het mooie weer maar komen! Net nog even naar de supermarkt voor fruit.. En een zak chocomix.. Oeps.. Heb al een handje op. Kon het nog wel hebben. Zit nu rond de 1580.. Incl chipjes voor vanavond!
hier ook zwanger van de 1e door de pil (lovette) maar zeer welkom!!! ondanks dat ik net 18 was. Het is bij mij in het hoofd nog steeds wellus nietus spelletje haha. Dacht rust te hebben gevonden na de beslissing om de natuur zijn eigen gang te laten gaan, maar helaas nog niet.
heey meiden bij de huisarts was alles goed.. Het zou of door de hormonen van de spiraal kunnen komen of ik heb een spier overbelast.. kusjes
hoi dames vanaf morgen start ik mijn sonja dieet vandaag heb ik boodschappen gedaan wat een gezond karretje mijn start gewicht is dus 98.9 hooplijk zit ik snel rond de 80 kilo niet te snel uiteraard