10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik ga bereik je ideale gewicht doen

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

dat is boek 1 die werkt het snelst! Ik was de eerste week altijd al 3 kilo kwijt, 2e week ging wat langzamer maar daarna weer lekker. Succes!

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Dani: Balen dat het werk je zo tegenvalt. Hoop dat het snel beter gaat.

@ Schatje: Fijn dat alles goed was bij de huisarts. Opgelucht?

@ Noukie: Succes meid! Gezonde boodschappen zijn in ieder geval in huis. Das al een begin!

Ik ben net terug van het werkoverleg. Wat een hoop discussie om niks zeg pfff… maar ja ik heb weer 2 vrije uren bij kunnen schrijven, en weer een lekker fietstochtje gehad.

Zit nu aan mijn bakje meloen. Lekker!

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Noukie: welkom en succes!

===

Ffies menuutje droppen en dan ga ik weer bankhangen...
    O: bak fruit met vanilleyoghurt
    T: pakje melk
    L: halve rundervink, 2 aardappels, snijbonen, blikje fanta
    T: 2 knackebrod kaas, 2 knackebrod zuivelspread+komkommer, 2 wbh zuivelspread+komkommer
    T: glas yoghurtdrink, spa rood
    A: schepje roerbak kip met wokgroenten, schepje aardappelschijfjes

Bluh......

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @butterfly, zo je hebt weer een lekker druk dagje gehad, trek je dat nog een beetje in combi met zwanger zijn?
    Fijn dat alles goed was bij de VK.

@hvj, lekker gesport dus! je hebt in iedergeval genoeg beweging gehad vandaag!

@mve, idd heerlijk gewandeld, was prachtig weer en bij elkaar een uur en een kwartier gewandeld.
    Uiteindelijk hebben we kip siam gegeten.
    idd goed insmeren met dit weer!

@melanie, idd zonde van het kleurtje, goed insmeren!
    pff dat ken ik ja die vergaderingen, dan zit je daar 2 uur en achteraf denk je waar hebben we het nou eigenlijk over gehad?

@moppie, ja het kan er eigenlijk zo af zijn, alleen is af en toe de motivatie een beetje weg, komt waarschijnlijk juist omdat het nog maar een paar kilo's zijn..
    Ach.. komt vast goed!
    Ik heb niet zoveel tijd om steeds mijn menu's neer te zetten en dan met name de dagen dat ik werk, maar ik weet vaak ook nog helemaal niet wat ik ga eten :D

@dani, vervelend dat je werk zo tegenvalt, misschien toch wat anders zoeken?

@schatje, fijn dat alles goed is!

@noukie, succes!

@hier, vandaag weer een goed dagje, heb alle verleidingen weer kunnen weerstaan ;) en ook nog lekker gewandeld.
    Morgen deze week nog een dagje vrij, me moeder kon niet oppassen, dus dacht ach ik neem gewoon een vrije dag :D
    En me moeder is morgen ook jarig, dus daar gaan we gezellig ook nog even heen!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden ik heb bijgelezen maar even geen puf om te reageren beetje druk geweest!
    Morgen weer een hele dag werken en daarna komen mijn broer en schoonzus eten die komen bij ons om de hoek wonen en die zijn druk bezig met klussen (gaan vrijdag verhuizen)
    Vrijdag ben ik vrij en ga gezellig meehelpen met verhuizen.
    tot morgen middag!

Liefs

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Heey meiden, hier even een egoberichtje en offtopic, maar moet het even kwijt. Is momenteel niemand anders waar ik ermee terecht kan..

Vanavond me route gehad. Ik kwam bij de laatste client, 1x eerder geweest en kwam daar om een nieuw stomazakje aan te sluiten.
    Die vrouw vroeg of ik even in de keuken wilde gaan zitten, want ze moest me wat vertellen.
    Toen vertelde ze dus dat haar man heeft besloten om morgenmiddag euthanasie te laten plegen. Hij is ongeneeslijk ziek en heeft geen goede vooruitzichten. Ze vertelde me ook wat het met haar en de kinderen en kleinkinderen deed.. pff wat een heftig gesprek.
    Heb flink zitten janken in de auto en het blijft nu maar door me hoofd spoken.
    Ik baal er gewoon zo van dat ik niet op de hoogte ben gesteld... pff blegh. sorry meiden..

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

sterkte ermee!! Zulke dingen raken je echt...
    Ik ken het van dingen niet doorgeven :x Kun je erg van schrikken al een paar keer bij een echtpaar gestaan (van wie er 1 in het ziekenhuis ligt) en dan vroeg ik hoe is het met uw man/vrouw en dan barsten ze in snikken uit omdat diegene die avond ervoor overleden was en ik wist het niet nou je voelt je knap lullig en bij 1 client sprongen de tranen ook in mijn ogen (was een vrouw van 64 jaar en heel onverwachts overleden in het ziekenhuis)

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Vind die overleggen op het werk ook altijd zo zonde van mijn tijd!;) In iedergeval je beweging gehad!

Zustertje.. Drukke week dus!

Renieta.. Dikke knuf meid! VInd het erg knap dat je je werk kunt doen. Zou ik niet kunnen. Hopenlijk kun je er met iemand over praten.

Patriesja.. lekker gewandeld vandaag. Kip Siam. Lekkerrrrr..

Moppie.. Prima menu meid! En zie groente en fruit!:p

De zak chocomix is inmiddels op. *SCHAAM* :)

10. MamavEsmee

Maar kan het wel hebben denk ik..;) Veel gefietst vandaag.. Oh.. wat een slechte smoes.

11. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    hoi dames, graag wil ik ook nog 10 kilo afvallen maar dat is nog inclusief de 2.7 kilo die er nog aan zit van mn zwangerschap!!

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik baal er echt van, het blijft maar door me hoofd spoken, heb er gewoon hoofdpijn van.
    Wil morgen wel even bellen naar kantoor dat ik hiervan erg baal.
    En ja zit hier alleen in huis, dus niemand om even tegenaan te lullen, op zulke momenten baal ik dan van onze situatie samen, en mis ik me vriend echt. blegh.:x

13. MamavEsmee

Setti.. Welkom!! Wat ga je doen?

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Welkom setti, wat voor dieet wil/ga je doen?

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, hmm lekker chocomix.

@Schatje, gelukkig is het niks ernstigs.

@Noukie, succes morgen!

@Melanie, hmm meloen lekker fris.

@Moppie, voel je je niet lekker meid?

@Patriesja, ja idd genoeg beweging gehad. Morgen weer lekker sporten. Geniet van je vrije dag morgen en gefeliciteerd met je ma's verjaardag!

@Zustertje, leuk je broer om de hoek wonen. Veel plezier met helpen verhuizen.

@Renieta, jeetje meid heftig. Wens je veel sterkte ermee!

@Setti, welkom en succes met afvallen!

16. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@renieta: dikke knuff meid! Balen dat je nu alleen zit. Misschien je ouders bellen?

@hvj: ja, mn eten komt me steeds half omhoog, heerlijk ;)

@mve: ik leer het nog wel!

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Thanks meis, nee helaas ouders zijn aan het midgetgolven, dus kan ik ook niet bereiken.
    Ach hopelijk ben ik het morgen weer vergeten, maar dat zal wel niet.
    Komt wel weer goed.. ben wel wat gewend.

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Patriesja: Fijn dat je zo’n goede dag hebt gehad. Morgen lekker vrij! Alvast gefeliciteerd met je moeder!

@ Renieta: Jeetje… dat is niet niks meid. Daar zit je dan maar mooi mee. Kan me voorstellen dat het door je hoofd blijft spoken. Zou ik ook hebben! Knuf meid! Sterkte! Zul je net zien, dat je op zo’n moment alleen zit…

@ MamavEsmee: Ja, zeker zonde van mijn tijd. Zeker omdat je bij ons van te voren al weet wat er gezegd gaat worden. Ik had bij het lezen van de agenda al erover gedacht om gewoon niet te komen. Maar dan krijg je dat gezeik weer. Maar deze avond heeft weer geheel aan mijn verwachtingen voldaan! Was de ZAK chocomix lekker? Nog steeds ongi? Hahaha

@ Setti: Welkom en succes met afvallen!

Hier een enorme zin in chips… Laten we dat nou nog veel hebben liggen (over van verjaardag van vriendlief) maar ik pak niks. Ga zo maar naar bed denk ik hahaha

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Balen meid, misschien vroeg naar bed of ff gaan liggen.

@Melanie, knap van je dat je het niet neemt!

20. MamavEsmee

Melanie..I.d nog ongi..Die smoes kan ik de komende 3 weken dus niet meer gebruiken. Dus maar niet meer in huis halen.. Die van Jack Klein, chocolade pinda's en cornflakes.. Zooo lekker!!

Ga naar bed.. Trusten en tot morgen!

Morgen weer werken! :)

Share This Page