Hey meiden, Hier ging het goed vandaag. Alleen nog steeds buikpijn, en inmiddels ook hoofdpijn erbij gekregen. Morgen eigenlijk weinig plannen. Wilde eigenlijk onder de zonnebank, en daarna lekker in de tuin van de zon genieten. Moet nog even naar de apotheek voor mijn moeder om medicijnen op te halen, maar snap niet dat ze er zelf niet gewoon naartoe gaat met de scooter, ze is namelijk al om half 11 afgewerkt morgenvroeg, en nu moet ik er speciaal voor naar het winkel centrum rijden. Grrrrrrrrrrrrr. Slaap lekker meiden!
Goedemorgen dames, Lekker weer vandaag zeg, ik pak zo de fiets richtng het zh (laat m'n kleine bij papa thuis). Na afloop haal ik haar weer op en ga ik sporten. Ben zo zenuwachtig hoeveel ik straks weeg op de sportschool, het is mijn weegdag vandaag! Groetjes en laters!
Hey dames, thnx voor t warme welkom, ik ben niet echt op een dieet, tijd voor sporten had ik niet echt maar ik hoop nu wel iets te kunnen gaan doen nu mijn oude leventje weer is begonnen. Ik ben deze week begonnen met werken en dan lopen we in de ochtend een kwartier, smiddags een half uur en later in de middag weer een kwartier dus op mijn werk heb ik al een uur dat we totaal wandelen en ik hoop snel weer naar de sportschool te kunnen voor zumba of bodycombat, dit laatste heb ik ook gedaan voor de zwangerschap maar moest ik al vroeg mee stoppen. verder let ik gewoon best veel op t geen wat ik eet. zijn er hier al meiden die de 10 kilo al gehaald hebben en dus verder willen afvallen. ik zit nu op de 72 kilo en voor mn zwangerschap woog ik 69.3 en dat wil ik eerst halen en dan dus nog iets van 8 kilo eraf ofzo
Goedemorgen Ik kom ook mee kletsen als het mag. Zal me even kort voorstellen. Ben dus Kaatje85, trotse mama van Levi ( 21 maanden ) en de afgelopen jaren door verschillende redenen ( stoppen met roken, stoppen met de pil, 2 jaar hormonen, 2 zwangerschappen ect ) behoorlijk veel aangekomen. Wil er nu sowieso 9.5 kg af ( dan zit ik op 75 ), en als het goed gaat nog 5 kg extra. Ben afgelopen maandag begonnen met Sonja Bakker Groetjes
@Renieta, wat een vervelende situatie meid. Ik vind het eigen schandalig dat je hier niet op ingelicht bent. Juist dit soort dingen moeten bij hulpverlener/verzorgsters/verpleegkundigen bekend zijn om goede begeleiding te bieden. Ik kan me heel goed voorstellen dat het door je hoofd blijft spoken, en dan is alleen zijn heel vervelend. Juist met dot soort dingen mis je je vriend dan he? Ik heb dat ook wel. Meid, blijf met dit gevoel niet zitten en praat er op het werk over. Dit zou niet mis mogen gaan. Het was voor jou anders geweest als je op de hoogte was van de situatie. @Patriesja, dat vragen meer hoor, ben je niet te druk? Een combi van werken, verhuizen, klussen en zwanger zijn zien veel niet voor zich. Maar ik voel me super goed en bruis van de energie. Zo lang ik me goed voel blijf ik gewoon mijn ding doen. Mijn man had ook liever dat ik een stapje terug zette, maar sommigen doen net alsof je ziek bent als je zwanger bent. Ik luister wel naar mijn lichaam, als iets niet meer wil stop ik er ook mee. @Mamavesmee, oooohhh, die pinda's zijn lekker he. En de hele zak al op . Als het maar lekker was. De rest van de week gewoon geen uitschieters meer . Soms moet het kunnen om weer met volle moed verder te gaan. En vandaag werken? Is het je eerste dienst weer na je vakantie? Nee toch? @Moppie, haha, ach zo lang het nog wil op de motor gewoon rustig aan doen. Je bent zwanger, maar niet ziek hoor . Het geslacht weten we nog niet. We hebben 1 juli de 20 weken echo en dan kunnen we als we willen het geslacht weten. En dat willen we wel weten. Bij Esmee wisten we het ook. Ik vond dat heerlijk. Al hebben we toen niet een compleet roze kamer gemaakt. Wilde dat wel heel erg graag hoor. Maar met oog op na 1 jaar verhuizen ga je niet een babykamer helemaal verfen en plakken etc. Maar nu wel. Heb de hele maand juli vakantie, dus kan dan lekker met de babykamer aan de slag. @Setti, welkom meid!!! @Noukie ( schrijf ik het uit het hoofd goed? ) sux6 met Sonja Bakkeren. Gaat goed komen als ik je boodschappenkar zo hoor. ******************************************* Hier gisteren een drukke dag gehad. Toen Esmee wakker werd meteen boodschappen gedaan, lekker een stuk gewandeld nog, cadeautjes gekocht voor mams en schoonmams voor het oppassen. Doe ik met regelmaat voor ze. Daarna door naar het nieuwe huis, geveegd, schoongemaakt, keuken ingericht, gekookt, daar gegeten. Esmee is in het grote bad geweest. Ze genoot met volle teugen!! Wat heerlijk om te zien. Had gewoon tranen in mijn ogen om haar pret en gekkigheid is zo'n groot bad. Gisteravond de plinten geverf aan de bovenkant. Wat een ***werk zeg. Gelukkig kan ik vanavond zitten om de plinten onder de verfen hahaha. Hoop tegen het weekeinde de kamer klaar te hebben. Muren sausen we namelijk. -------- Mijn dagje gisteren was goed. Alleen geen fruit gehad . Had bewust een bak druiven mee maar die staat daar nog voor vandaag . Vandaag een fles water mee, want ook te weinig gedronken. Maar ben na het harde werken wel weer een halve kilo kwijt hahaha. Dus weer +1.4 kilo. Erg blij mee. Vandaag weer een drukke planning. Moet echt was gaan vouwen , want nu begint het uit de hand te lopen. Dus ga nu zo beginnen ermee. Alle wasmanden puilen gewoon uit, heb daar geen zin meer in als ik 22.00 uur thuis ben. Esmee gaat rond 10.30 op bed, laad ik de auto weer vol en als ze dan wakker is gaan we boodschappen halen en door naar ons huisje. Ik zal vandaag wat foto's plaatsen, beloof het al een week .
Welkom nieuwelingen veel succes hier!! Gister weer heerlijk naar babyzwemmen geweest met Jurre na 6 weken niet te zijn geweest vanwege de Tattoo gister weer heerlijk genoten Ook Jurre heeft bijna alleen maar gelachen heerlijk toch Fijne dag iedereen word weer lekker weer volgens mij
nou met mn eerste ontbijt bezig de yoghurt is niet te eten hahaha maar wen er wel aan en ben gek op appels dus dat komt goed uit
@Kaatje: Welkom hier! Heel veel succes met afvallen! @Butterfly: Hard aan het klussen dus! Wat een rotwerk is het he? Maar denk maar aan het mooie resultaat Hier gaat het goed! De weegschaal was wel weer lief. Zit alweer bijna op mijn gewicht van voor het wokken. Nog maar 5 ons en ik ben 10 kg kwijt. Hoop dat dat nog lukt voor zaterdag. (Maar heb dan weer een etentje). Mijn hoofdpijn is nog steeds niet weg. Heb net wat ingenomen, dus hoop dat het zo weggaat, maar meestal helpt er niet zoveel tegen. Vanmiddag maar lekker genieten van het zonnetje, met een boek denk ik. Fijne dag allemaal!
Bedankt voor het welkom. Stond vanochtend op de weegschaal en zag dat ik in 2 dagen tijd al 1.1 kg kwijt ben. Goed begin ! @Noukie, vies he die yoghurt op de vroege ochtend. Heb maandag ook de hele dag met het zuur gelopen. Heb er vanochtend een klein scheutje limo doorheen gegooid anders krijg ik dat echt niet weg in de ochtend. @MamaRianne, wat voor tattoo heb je laten zetten ? Ik ga vrijdag avond ( spannend ! ) maar is nog een verrassing voor mijn man @Kimmetje, goed zeg 10 kg kwijt ! En hoe lang ben je daar nu voor bezig ?
Noukie.. Evt ipv gewonen yoghurt, yoghurt met een smaakje van optimel halen , zit ongeveer even veel in als magere yoghurt. Succes meid. Het gaat je lukken! Kaatje.. Welkom. Ook bezig met Sonja dus..Jeetje, jullie hebben een heftige periode gehad zeg! En die 10 kilo's gaan lukken hoor! Oh, lees het al. De eerste 1,1 is er al af! Super hoor! Setti.. Op de manier die jij beschrijft raak je de kilo's vast kwijt! Er zijn hier veel meiden die al 10 kilo of meer zijn afgevallen! Butterfly.. Leuk dat Esmee in het grote bad is geweest, Esmee gaat altijd bij de opa's en oma's ze vind het geweldig!! Doe je wel een beetje rustig aan meid.. Nee, dit is niet mijn eerste dienst na de vakantie, vorige week al een slaap gehad. Kimmetje.. Hoe is het met je hoofdpijn, en de kilo's er bijna weer af. Zaterdag anders maar rustig aan doen? *** Ondanks de chocolade was de weegschaal lief.. Woog vanmorgen 74,3 dus weer 200 gram er af.. Ongi is bijna over dus ben tevreden. Mijn menu vandaag: O: 2 knackebrodjes ..1 met dun pasta en 1 met rookvlees en koffie. T: fruit L: bordje macaroni ( 400 callorieen) schaaltje rauwkost. T: fruit A: 4 boterhammen. 2 met light salami en 2 er boven op. A: fruit/ klein koekje en wat chipjes. *** Zit dan slechts op 1400!
Zo eerst even de stofzuiger er door trekken.. De was staat inmiddels aan.. ja alweer! Dan de honden uitlaten! Daarna met Esmee op pad om een nieuwe BBQ te kopen! Was van de week in de aanbieding.. We hebben nu een buitenkeuken op gas. Dat ding is zo enorm.. lastig schoon te maken en past niet in onze schuur.. Zonde , nu komt er een skottelbraai..
Haha ja met 1 kind heb je al een boel was maar met 2 ook pfffff soms kun je er wel knetter van worden Ik zal de foto even opzoeken!!
Bekijk bijlage 75850 De vlinder staat voor de MK die ik heb gehad voor Lukas. En de L en de J staan voor Lukas en Jurre mijn 2 kindjes
@Kaatje: Ben vanaf maart zoiets bezig, wel een paar weken tussendoor gehad met veel etentjes enzo. @MamavEsmee: Hoofdpijn wil maar niet weggaan :x En ik denk dat ik zaterdag inderdaad anders maar een lekkere salade ofzo neem. Weet nog niet naar wat voor een restaurant we gaan, dus ben benieuwd wat ze allemaal hebben. Fijn dat de weegschaal voor jou ook lief was! @MamaRianne: Super mooie tattoo!
@Kimmetje, je hebt een hoop etentjes steeds. Het is een beetje zonde om na een etentje weer die kilo's af te vallen en met het volgende etentje het er weer aan te eten. Wat ga je zaterdag eten? Ik zou proberen om dan toch bewust je eten te kiezen. Maar dat is wel moeilijk als je zo vaak een etentje hebt he. Gelukkig hebben wij dat niet. Als ik uit eten ga eet ik veel te veel. @Mamavesmee, wij moeten ook een nieuwe BBQ, waar staat die in de aanbieding? Moet ook nog een droogmolen, die zag ik in de folder van Gamma staan. En ook alweer druk in huis zo te lezen. Ja en die was...... ik kom er nu gewoon een stuk minder aan toe door het klussen en dan hopt het op zeg. Het meeste is gevouwen, en er staat weer een was aan, hangt alweer een te drogen. De vuile was ruimt weer aardig op gelukkig. @Noukie, ik ben ook niet een echte fan van yoghurt. Er moet altijd iets van fruit of siroop door. Je kunt de appel er eventueel in doen? Met Sonja eet je veel yoghurt he. Ik heb het dieet ook gedaan, en het werkt wel goed. Ik ben er 25 kilo mee afgevallen. Daarna was ik Sonja beu, heb de boeken altijd gehouden. Als ik bevallen ben wil ik het weer eens proberen denk ik. Na de bevalling van Esmee heb ik het ook gedaan en toen wilde het gewoon even niet meer. **************** Hier Esmee alweer op bed. Ze was doodmoe. En dat is mijn schuld . We moeten haar nu elke avond wakker maken na het klussen omdat ze niet thuis slaapt en dat is niet een groot sux6. Gisteravond heeft ze bij mijn schoonmoeder geslapen. Bracht ik haar op bed om 19.00 en op 22.00 haalden we haar op, maar ze is dan in zo'n diepe slaap. Als we dan thuis zijn wil ze niet op bed. Maandag en dinsdagavond is ze van 22.30 tot 00.30 aan het spoken en huilen geweest. Zit er aan te denken vanavond maar een matras bij haar op de kamer te leggen. Nu kan ze in het nieuwe huis slapen ( camping bedje ), en dan hoef ik haar niet wakker te maken, dan blijf ik er zelf ook gewoon slapen. Nu dus weer doodmoe. Voel me zo schuldig.
Goeiemorgen meiden. Het gaat hier alweer iets beter, denk er minder over na, maar het is er wel. Vandaag lekker een dagje vrij, nog geen idee wat ik ga doen. Vanavond is me vriend thuis als goed is, die stond vanmorgen om half 9 met de truck op de oprit.. werd k wakker van haha. Hij kwam even thuis om te douchen, moest toch vlakbij huis wezen. @Butterfly: ja je hebt helemaal gelijk, ik baal er ook van dat ik niet ben voorbereid en zit nog te bedenken hoe ik dat op het werk ga uitleggen. Heb eigenlijk ook geen zin meer om ermee bezig te wezen. @Kimmetje: Balen meis dat je hoofdpijn nog niet over is. Heb je dit vaak? Heb je geen medicijnen ervoor? @Kaatje: Welkom hier en veel succes @Noukie & Setti: Succes met afvallen, komt goed!! @Mamarianne: leuke foto zeg!! @Melany: Inderdaad wel verstandig om niet met de nieuwe fiets weg te gaan als ie niet verzekerd is. Lijkt mij toch maar niks om met een nieuwe fiets ergens heen te gaan, wetende dat er enorm gejat word..
Goedenmorgen dames Ik ben vandaag thuis van mijn werk. loop nu al 1 week met een gescheurde tussenribspier en een gescheurde spier rond en heb daar best zware pijnstillers voor maar die werken niet dus ga vandaag terug naar de ha. kan namelijk op mijn werk niet goed zitten en vind geen houding (werk in een callcenter) Vanmorgen was de weegschaal niet zo aardig voor me 88.5 dat zal we door de vla van gister komen die ik op het werk heb gegeten dus vandaag maar even compenseren! @mamarianne: mooi tat is het je 1e? ik heb er inmiddels 3 en laat het daar echt even bij! @noukie kaatje en setti: welkom en heel erg veel succes met afvalen dames maar dat gaat zeker lukken! @kimmetje: vervelend die hoofdpijn heb je al paracetamol met ibuprofen samen genomen? komt het vanuit je nek? hoop voor je dat het snel over is! @MvE ook al druk in het huishouden! ik ga zo ook even met de hond en dan alleen stofzuigen en afwassen en dan is hier alles weer op orde!!! Mijn menu voor vandaag: O: cornflakes met halfvolle melk T: water stuk meloen L: 2 beschuiten met kaas T: water en perzik A: kip (gemaakt in de flavor wave --> voor mijn verjaardag gekregen) daarbij aardappel purree met een salade T: water en thee met bakje yoghurt met daardoorheen fruit :appel, banaan, aardbeien en mandarijnen