@ MeisjeV: GEFELICITEERD! Ik kan me voorstellen dat je even in shock bent! Hier zitten 2-eiige tweelingen wel in de familie, mijn moeder en haar zus zijn tweeling, en mijn zus is vorig jaar bevallen van een tweeling. Heel druk (zeker omdat het bij haar de 3e en 4e zijn) maar wel heel leuk!!! Geniet ervan meid! @ Isabella: Welkom en succes met afvallen! Vriendinnetje is weer naar huis. Was erg gezellig. Ze is net begonnen met lijnen, en vroeg allerlei tips! Ik heb vandaag weer een hongerdag. Heb net een koek genomen omdat ik het niet meer volhield. Vanavond wrap met kipfilet, annanas en salsasaus. Ben benieuwd hoe dat zal smaken! Liefs
MeisjeV, Wow , wij hadden de *angst* wat om een tweeling. Was puur een gevoel, en zit bij mijn man in de familie. WAs twee jaar geleden op een para party geweest ( paragnost ) en die voorspelde een tweeling, alleen kon niet vertellen de hoeveelste . Dus ergens..... hadden we het wel in ons achterhoofd. MAAAAR, onze echo was goed , kindje zag er heel mooi uit en was erg beweegelijk . Zal vanavond foto's scannen showen. Moet zo koken. Nog heerlijk met z'n drietjes een sundea ijsje gegeten bij de MC. We vonden dat we ons wel mochten trakteren op dit mooie nieuws. Trouwring nog even opgehaald, die ik bij juwelier had gebracht. Heb een diamantje en ze adviseren 1 keer per jaar de ring te late bekijken en op te poetsen. Hij ziet er weer uit als nieuw . Dames, ik ga koken, bloemkool en aardappels opzetten! Heb wel trek... Tot vanavond.., dan reageer ik weer effies
mamavanesmee: gefeliciteerd Meisjev: dat zal idd wel even een schok zijn!! Maar gefeliciteerd meid geniet ervan Isabella: Welkom Butterfly: Gefeliciteerd met de goede echo Hier: Een kind dat niet wil slapen :O normaal slaapt ze s'ochtends een paar uur en s'middags maar vandaag ligt ze alleen maar een beetje rond te kijken, af en toe doet ze de ogen dicht maar doet ze vrijwel meteen weer open! Net was het een hele tijd huilen maar nu is ze gelukkig weer rustig en zit ze even bij me in het wipstoeltje.... Hopelijk blijft ze dan rustig want een huilend / krijsend kind is niet zo grappig Oh mijn Wii is trouwens ook binnen jeeejjj!! En mijn vriend komt als het goed is vanavond ook thuis JEEEJJ!! Dus vanaf vanavond kan ik gaan wii'en
Isabella, Vanochtend woog ik 85.8kg en mijn startgewicht was 87kg dus niet echt veel afgevallen maar ja ik heb dan ook problemen met afvallen ivm PCO vandaar dat mijn gyn een dieëtist heeft ingeschakeld.
Dank jullie wel. Nja, misschien dat het toch wel ergens in de fam zit, ik kan het alleen nergens terug vinden ! Dan misschien eeuw of wat terug. Maar we zijn allang blij dat het goed gaat nu, en dat het geen mk is waar we zo bang voor waren. Ons trouwens word uitgesteld. Als de zwangerschap goed gaat stellen we onze bruiloft uit. 1 kleintje kost wat, maar 2 helemaal. Dan focus ik me liever op mn kindjes en stellen we een samenlevingscontract op. Super van jouw echo butterfly. Geniet ervan. Ik krijg als het goed is 1 deze dagen bericht van de gyn, en dan moet ik vrij vlug weer op controle en dan als ik het goed begrepen heb ook weer een echo. Dit omdat hij ook nog even wil kijken of het echt een 2 eiige 2ling is. (vind ik HELEMAAL niet erg !!)
Melanie, wrap hmm heerlijk. Butterfly, gefeliciteerd met een goede echo! Kleintje, zeker niet grappig een huilend baby pff krijg meteen een déja vu hihi. Succes met WII-en straks.
Eerst maar even reageren: @jongmoedertje: Goed man, gefelicteerd @butterfly: Lekker pizza!!!!! Oef 1,5 kg, maar is niet erg toch? Volgensmij kan zumba geen kwaad, het is ook maar net hoe actief enzo je mee kunt doen. Fijn dat de echo goed was Geniet ervan @kleintje: mooi menu en goed man. Wat voor werk doet je man? Lastig een kleine die niet wil slapen @MvE: Hey wat goed joh Wat houd precies allemaal in? @MeisjeV:Wauw gefeliciteerd, ontzettend bijzonder zeg @Isabella81: Welkom hier Succes met afvallen Ik ben ook 1.70 en woog op me zwaarst 85 kg, streefgewicht is 67-70 kg. Nou meiden, leef nog hoor haha. Vandaag hele dag gewerkt, gelukkig geen spierpijn van de spinning, alleen een beetje zadelpijn haha Vanmorgen gewogen en de weegschaal gaf 77.1 aan, bijna 6 kg eraf, joehoe
Isabella, toen ik in deze topic begon was mijn startgewicht 87kg. Maar na de bevalling woog ik 90 en ben toen ook begonnen met afvallen, voor zover dat kon met een kleine en bv geven. Dus nu 10 maanden verder pas 4.2kg afgevallen, triest he? Renieta, door jou krijg ik spontaan zin in spinning hihi.
Ha nou ik vond die spinning echt enorm zwaar haha, maar wil het toch a.s vrijdagavond wel weer gaan proberen, zal het zeker geen 60 min volhouden haha, maar goed dat moet je opbouwen
Klopt dat moet je idd opbouwen, op een gegeven moment wil je meer en meer. Eens kijken of ik een sportschool kan vinden met oppas hier, weer lekker sporten in de ochtend. Voorheen toen ik op de sportschool zat, ging ik om de dag in de ochtend 2 uurtjes sporten en dan van huis er naar toe lopen (30 min heen en 30 min terug). Viel dan ook niet snel af maar had een goede conditie (die nu ver te zoeken is) en dat was belangerijker vond ik.
Klinkt goed die wrap Melanie! Was het lekker? Butterfly gefeliciteerd ook jij met goeie echo! Altijd spannend weer he! Kleintje vervelend een kind wat niet wil slapen. Aan dr leeftijd te zien misschien de 5 weken sprong? Oh en Wii is super leuk, alleen hier met 2 kleintjes heel weinig tijd voor helaas. Renieta lekker hoor al bijna 6 kilo er af! Hoe lang ben je bezig? SweetRoosje helemaal niet triest! In combinatie met borstvoeding is afvallen ook wel even een stuk moeilijker. Zelf woog ik voor beide zwangerschappen 88 a 89 kilo en dat bleef tijdens de zwangerschappen ook zo haha, dus na de bevallingen was ik iedere keer een kilo of 2 a 3 lichter. Maar toen ik vorige week zag dat ik in de 90 zat ging echt de knop om. Hoop dat de diëtist je een beetje kan helpen! Misschien heb je dan wel wat tips die je met ons kan delen . Hebben jullie trouwens allemaal dezelfde weegdag? Hier is die op vrijdag (kan ik in het weekend ff wat liever voor mezelf zijn haha en heb ik nog 5 dagen om weer flink mijn best te doen!)
Ja dat klopt wel want extreem afvallen mag je dan niet ivm bv-melk en de afvalstoffen die erin komen. Ja op den duur gaat er idd een lichtje branden, nou hopen dat ie aan blijft totdat je je doel hebt bereikt. Ik hoop het ook, en uiteraard speel ik het nuttige ervan weer hierheen door. Iedereen heeft een andere weegdag, ik op maandag toevallig dit keer vandaag gedaan omdat ik gisteren pas na mijn ontbijt ontdekte dat ik niet heb gewogen.
@ Isabella: De wrap was erg lekker. Beetje pittig daar houd ik wel van! We hebben hier geen vaste weegdag. Ik weeg ook altijd op vrijdag (officieel dan! Officieus weeg ik elke dag ). Met dezelfde rede als jij. Ik merk alleen dat ik in het weekend vaak meer afval dan door de week. Best vreemd eigelijk aangezien ik door de week vaak gezonder eet.
Sweetroosje.. buiten is buiten he? En lekker een groentesoepje gemaakt.Ben ik dol op. Jammer dat je vanavond weer alleen bent. Heb je geen vriendinnen/zusjes in de buurt die het leuk vinden om te komen kletsen/ filmpje kijken/spelletje doen? MeisjeV.. wow wat een mooi nieuws.. Lijkt me zo bijzonder om een 2 ling te hebben.. Zwaar, maar wel erg bijzonder!! Isabella.. Welkom meid! Het begin is gemaakt en zo te horen ben je behoorlijk gemotiveerd.. Mijn weegdag is maandag.. maar ik merk dat me dat behoorlijk frustreerd.. Ik wil nu kijken hoeveel ik vrijdag weeg en vanuit daar bekijken hoe nu verder.. ( ben bezig met stabilariseren).. Melanie.. leuk om goede tips te kunnen geven he? Jammer van de koek! Had een boterham gepakt.. Flauw he? Geniet van je wraps! Butterfly.. geweldig dat het kindje er goed uit zag! En de termijn klopte ook? Ben benieuwd naar de foto's.. Bloemkool met aardappeltjes.. Jummie! Kleintje.. lastig als je kindje niet wil slapen.. Esmee was als baby zijnde een erg onrustige slaper.. We hebben haar dan ook ingebakerd.. Na 6 maanden sliep ze stipt op vaste tijden.. Heerlijk! Veel plezier met WII - en vanavond! Renieta.. Je hebt 5 verschillende cursus dagen.. Waarin, de psyche van de mens wordt uitgelegd.. Welke stoornissen er zijn, hoe te behandelen/ begeleiden.. ( het toepasbaar maken in je werk veld) Erg interessant dus! Jij gaat als een speer met afvallen! Hardstikke goed zeg!! ***** Wat een heerlijk weertje vanmiddag..lekker op de fiets weg geweest.. Het eten was lekker.. Leek in de pan meer dan op het bord .. Net nog een smoothie gemaakt met 1 kinderbanaan, 5 aardbeien en een scheutje optimel grapefruit.. Lekker en vult goed! Zit nu op 1341.. incl chipjes vanavond.. Laat het daar maar bij!
hoi hoi Een tweeling!!!! wat geweldig nieuws meis heerlijk! ga er lekker van genieten meis je hebt het dubbel en dwars verdiend! Mijn meisje was zelf ook 1 van een tweeling maar 1tje heeft het helaas niet gehaald (kwamen we pas na de bevalling achter hoor) maar het was ook maar goed anders had ons meisje het misschien ook niet gered! Maar pijnlijk is het wel om te weten zo na de bevalling! Zumba hier hebben ze ook een speciale zwangerschaps zumba dus het moet wel mogelijk zijn! Moet je ff vragen bij je in de buurt! Zo ik heb een kruidcake in de oven staan ruikt heerlijk!! Ben weer home alone mannetje moet de hele week tot 10uur werken blegg...Maar ik ga straks flink aan een schaaltje met fruit weer, beviel me gister wel. Verder voel ik me zwaar verrot. Mijn neus zit dicht, me keel doet enorm zeer en me hoofd zit ook enorm vol elke keer hoofdpijn enz, Hoop niet dat ik weer voorhoofdsholteonsteking krijg, had ik tijdens de zwangerschap van ons meisje ook plus een bijholteontsteking stond op de kop!! Wel even lekker geskeelerd vanmorgen dus die beweging is ook weer binnen. Verder netjes gegeten en eindelijk eens zonder bezwaren haha.......... Ik woog voor de eerste nog maar net 50 kilo, kan je nagaan na 4 zwangerschappen woog ik 96 kilo!!!!!! dat is gewoon 46 kilo in totaal aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe kom je er weer vanaf haha. Nee ik hoef geen 50 kilo meer te wegen, heb toen zoveeeeel commentaar gehad op me, en ik ben geen 18 meer haha. Nee met 65 zou ik al heel blij zijn, maar goed moet ik het met 75 doen dan leg ik me daar ook bij neer!! 2 peuters druk? haha weet er alles van! Ik heb 1 peuter, 1 bijna peuter en een kleuter! Dat is druk!! Als ze het op de heupen hebben me beide boys dan vliegen ze bij de muren op. En vaak komen hier ook nog kids te spelen. Ouders vragen dan ook van; kan dat wel is het niet te druk. Ik stoer nee hoor laat maar komen! Nou als het spelen voorbij is ben ik allang blij haha want dat is ook een heel avontuur!!
MvE, ja idd buiten is buiten. Ik ga vaker proberen heldere soepen te maken, lekker en makkelijk. Nee ken niemand hier waar ik woon, en mijn familie woont 100km verderop. JM, beterschap meid. Hmm lekker een kruidencake, die geur al jummie. Geloof ook best dat 2 kleintjes een drukke boel is, maar denk ook wel dat ze samen pret hebben.
het ruikt hier ook heerlijk!!! Ja ze kunnen samen ook heel lief spelen hoor, maar als ze het op de heupen hebben dan is het echt oorlog in huis haha!
MvE, ja hoor zit hier lekker geplakt. Pak er zo een pot thee bij! JM, ja dat geloof ik best. Echt deugnietjes als ze bij elkaar komen haha. Zo de kleine ligt op bed, weer jammer om aandacht maar dat negeren we dan maar.