10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
  2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ziet er goed uit Butterfly :D

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    En de andere hoek, toilet en douche kabine.

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dit wordt Esmee haar kamer.
    Zo was de kamer, als het klaar is... plaats ik weer een foto.

5. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Erg leuk allemaal :D

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
  7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mannetje aan het klussen!! Ook de woonkamer.

En nu hou ik op te spammen hahaha.
    Zal vanavond foto's maken van de keuken en de tuin.
    Als jullie dat leuk vinden natuurlijk ;).

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Voor degene die om de buikfoto vroegen!!!!
    Bij deze dus de laatste foto :p.

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja dat vinden we zeker leuk butterfly, althans ik wel haha.
    Mooie buikfoto hoor, ben jaloers op je :p

Ik zit aan een pot thee, net plakje indische cake gehad.
    Ontbijt was een schaaltje magere yoghurt met kellogs.
    Met middageten weet ik het nog niet.. denk zonnevolkoren met filet american en iets van jam ofzo.. en een opkikker.

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

Wat een heerlijk weer vandaag!

@hvj, sportse en succes met wegen!

@sett en kaatje, welkom! succes met afvallen!

@butterfly, zolang jij je goed voelt is er niks aan de hand, je lichaam geeft het vanzelf wel aan, dus als je idd gewoon goed naar je lichaam luistert is er niks mis mee.
    Mooie fotos hoor! leuk huisje!
    En wat een mooie buik heb je al!

@rianne, ah lekker babyzwemmen!
    mooie tattoo!

@kimmetje, zo bijna 10 kilo! mooi hoor!

@mve, fijn dat er gewoon nog steeds wat af gaat! mooi menu en nog steeds cal tellen he ;)

@renieta, gelukkig voel je je al iets beter, zijn toch dingen die je niet snel loslaat, lekker een vrije dag, het is mooi weer!

@dani, beterschap!

Zo wij moeten echt even gaan opschieten hier, ga zo ff fotos alvast maken voor de kleine voor een ID.
    Daarna ook daar in het eettentje even koffie drinken met mijn moeder en tante, gezellig!
    Me moeder is vandaag ook jarig, ga gelijk even een kadootje halen en dan vanmiddag daar ook nog even langs.
    Nog even boodschappen doen en verder zien we het wel ;) en alles lekker lopend! :)

Fijne dag meiden, geniet van het weer!! :D

11. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb ook besloten om het nodige af te vallen. Mijn doel is eerst maar eens 10 kilo eraf te krijgen en daarna zullen we wel verder zien. Ben een echte emotie eter en aangezien ik afgelopen jaar 7 maanden thuis heb gezeten, we verhuisd zijn (samenwonen, das wel leuk :D) en in januari mijn baan ben verloren zijn er helaas de nodige (vele) kilo's aangekomen.

We zijn sinds januari bezig om papa en mama te worden van ons eerste kindje en aangezien je dan ook de nodige kilo's aan komt lijkt het me niet verstandig om op deze voet verder te gaan. er moet iets aan gebeuren.

Ben begonnen met Sonja Bakker. Vind ik goed vol te houden, heb het eerder gedaan en toen ook 15 kilo afgevallen. Hoop dat jullie me af en toe even kunnen steunen. want de moeilijke periodes zullen best komen denk!

iedereen heel veel succes!

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly24: Heb de laatste tijd inderdaad regelmatig etentjes. En over 2 weken weer een BBQ via het werk. Ga er zaterdag inderdaad goed op letten wat ik pak. Ik hou er wel rekening mee dat ik dan die week geen friet eet ofzo, en het doordeweeks rustig aan doe.
    Ik weet niet naar wat voor een restaurant we gaan, ben er nog nooit geweest.

Maar eh, leuk huisje hoor!! En wat een heerlijk bad! Ben benieuwd naar de andere foto’s!
    @Renieta: Ik heb vrij regelmatig hoofdpijn ja, moet er eigenlijk een keer mee naar de dokter, maar heb daar altijd zo’n hekel aan. Zit langer in de wachtruimte dan dat ik bij de dokter zelf zit.

Die indische cake is lekker! Heb laatst een stukje gehad van een collega, maar smaakt erg goed!
    @Dani86: Heb 2 ibuprufen ingenomen, paracetamol werkt bij mij niet, maar dit ook niet volgens mij. Heb verder nergens last van, dus het komt niet vanuit mijn nek of schouders ofzo.
    Balen dat de weegschaal niet zo lief was voor je.

@Annemie: Welkom hier, en heel veel succes met afvallen! Ik herken het wel, ben ook echt een emotie eter, moeilijk is dat he? Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik erg veel steun heb gehad hier! En als het eerste resultaat begint te komen, gaat het vanzelf makkelijker!

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Voor alle meiden die sonja bakker doen, echt respect.
    Hoe ziet bijv een menu er van jullie uit en wegen jullie alles af?
    Vind dat toch wel erg moeilijk.

14. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    voorbeeld van een dagje sonja!

ontbijt: 2 crackers met halvarine, 1x halvajam en 1x vruchtenhagel drinken 1 glas water

tussendoor: 1 appel en 1 glas water

lunch: 2 crackers en 20+ smeerkaas, 1 opkikker, 1 mueslibol met halvarine, 2 glazen water

tussendoor: 1 sinaasappel, 1 bakje magere kwark, 1 glas water

diner: 125 gr krieltjes of gebakkenaardappelen, 200 gr witlof of asperge, 30 gr achterham, 1 gekookt ei, 1 schaaltje rauwkostt

avond: Streng!! 1 glas water!

en ja, mijn digitale weegschaal staat standaard op het aanrecht. ik weeg alles af, groente mag je altijd meer!

ik merk dat ik het heel fijn vind dat er precies staat omschreven wat ik moet eten. ik heb het idee dat ik bij mijn avondeten altijd te weinig at. nu ziet mijn vriend erop toe dat ik mijn bordje leeg moet eten!:D

en zelfs mijn vriend verheugd zich op het eten van morgenavond. Spaghetti met roerbakgroente en spaghetti saus.
    af en toe schaam ik me best als ik weer een getal op de weekschaal zie die uit 3 cijfers bestaat:( weeg nu 108.9

dat is toch niet normaal. vandaar dat ik mijn doel per 10 kilo wil bijstellen. als ik ineens naar het "normale" gewocht wil is het einde denk zoek! 75 zou een gezond gewicht zijn... zou ik dat ooit halen??

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Annemie: Ik heb ook ooit de 3 gevreesde cijfers gehad. Ben begonnen met 103.2 kg. En zit nu op 93.7 kg. Wil er ook nog veeeeel meer afhebben. Maar het heeft gewoon tijd nodig.
    Het gaat er altijd sneller aan dan eraf he ;)

Komt wel goed met jou!

16. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Echt wel, hoe ben jij aan het afvallen dan???

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven

Ik tel calorieen. En probeer zoveel mogelijk water te drinken (minimaal 2 liter per dag). Merk dat vooral het drinken erg goed helpt bij mij, vooral omdat ik voorheen amper 3 glazen per dag weg kreeg, en dat was dan niet eens water, maar sapjes of taksi ofzo. (Lust namelijk geen prik). ;)

18. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    ik dronk dus wel veel prik, weet dat het niet goed was maar toch sluipt het erin! Vind hat van SB wel makkelijk dat er al heel veel water bij staat, en als ik honger heb pak ik dus nu ook een glas water. Zal me over een week ook wel tegen gaan staan maar gelukkig komt het mooie weer eraan!

zo, ga nu even wat klusjes doen! moet nog een deur verven voor mijn vriendje lief thuis komt. (zijn in december/januari verhuisd maar er moeten nog zoveel dingen gebeuren:D. )

spreek jullie snel!!

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hier were terug van het zh en sporten, geen puf meer om naar de markt te gaan en mijn kleine was moe en moest slapen.
    Nu met de benen op de bank, ff bijkomen en daarna wat doen in huis.

Vandaag:

O: 2 sneetjes bb met kaas, glas groene thee
    T: kop koffie creme (in het zh), 0.5l water (ss)
    L: 2x2 sneetjes bb, 1 met kaas en 1 met appelstroop, glas jus
    T: appel, 0.5l water, glas mm
    A: biefstuk, wortelsalade, rijst
    T: sinaasappel, pot groene thee

@Kaatje en Annemarie, welkom en veel succes dames!

@Butterfly, mooie foto's meid ziet er goed uit.

@All, ben gewogen op het sportschool en ben in 1 week 0.5kg afgevallen (niet veel maar beter iets dan niets).

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo dames wat kletsen jullie veel haha

ik ga proberen alles bij te houden maar ben nu op t werk en nu al 2 pagina's om te lezen en kan dus nu niet reageren op iedereen dus hoop vanaaf of morgen bij te lezen en te reageren!!

Deel Deze Pagina