Dani, dank je voor de tip. Nog even ergens appelsap scoren dus. Nee ga hem niet inkleuren. worden alleen zwarte lijnen. Fruitje, welkom en succes
Heey meiden Hier weer terug, de hele dag buiten geweest, alles bij elkaar zeker anderhalf uur gelopen. Me moeder is jarig, dus er was natuurlijk taart heb een heel klein stukje genomen en verder niet veel en gezond gegeten. Vanavond geb aardappeltjes, vis en salade!
Nee geen maten hier alleen de kilo's/vetpercentage en vochtgehalte. Dat idee had ik namelijk ook toen ik vorige week een kilo aankwam terwijl ik gezond at en bewoog, maar goed zoals je zegt spieren wegen zwaarder. Pff ben nu kotsmisselijk geworden door die snack cocktail, bah! @Patriesja, nogmaals gefeliciteerd met je ma d'r verjaardag! Lekker taart, moet kunnen. Netjes dat je je verder netjes hebt gedragen.
@Patriesja: gefeliciteerd met je moeder! @Hvj: gaan je kleren al losser zitten? @Butterfly: Huisje ziet er prima uit! Je hebt ook al een mooi buikje! O: vanilleyoghurt T: cracottes L: paar knackebrod T: 3 knackebrod met kipkerrie T: ranja A: hapje hutspot, 50gr rookworst. bah wat was die hutspot vies! had een kg bak gehaald bij de ah voor wanneer ik ff niet kokhalzend wil staan koken, maar dit was echt niet te vreten! vanaaf laatste lesavond. ga zometeen denk ik even wat lekkers halen voor bij de koffie/thee en nog wat droge koekjes voor mij... brrrr... slechte dag vandaag
Patriesja, gefeliciteerd met je moeder!! wij net hier witlof gegeten, ben blij dat het er in zit! (waarom kan mijn moeder dit toch altijd lekkerder klaarmaken dat ik zelf ) Nou ik ga mijn avondje buiten besteden, moet collecteren voor het anjerfonds... dus lekker buiten aan mijn beweging werken en straks naar de repetitie van mijn ventje. (speelt in een blaaskapel, met carnaval enzo... dus dat gaat heel moeilijk worden vanavaond, normaal aan het bier en nu.... water spreek jullie morgen wel weer! fijne avond allemaal!
Ja dat wel gelukkig, alleen is mijn buik 7 maanden zwanger (zo ziet die eruit, kan wel janken). Balen dat die hutspot niet heeft gesmaakt, nu je het zegt dat wordt morgen mijn avondeten (lang niet op) maar wel zelfgemaakt (ben niet van de kant en klare maaltijden).
@Fruitje: Welkom, en heel veel succes met afvallen! Had net gegeten en nog steeds ontzettende honger, dus heb nog een peer en een kiwi gepakt, was lekker! Nu zit ik gelukkig wel vol, hoop alleen dat ik niet teveel heb gegeten met mijn avondeten. Maar goed, morgen weer lekker verder! Vanavond even naar de nagelstyliste, want er liggen 4 nagels af haha.
Patriesje, gefeliciteerd met je moeder Moppie, vind hutspot altijd wel lekker wat voor les heb je vanavond? Annemie, wij hadden ook witlof. Vind het altijd wel lekker, hubbie helaas niet dus eten het niet zo veel. En idd, waarom smaken veel dingen bij anderen altijd beter Ik mag vanavond nog 1 stuks fruit. joepie Ben helemaal niet zo'n fruiteter, maar heb dat deze week met Sonja al aardig in gehaald
@alle nieuwe afvallers: welkom en succes! @kaatje: ik sta zelf voor de klas, geef een avondcursus en vanavond is de laatste les. Heb wat luxe koeken gehaald en we gaan een leuke film kijken Ben alleen al een uur te vroeg. Hoop dat de eigenaar zo even langs komt want moet haar inlichten over mijn zwangerschap ivm de cursusplanning voor volgend jaar. Spannend!
vandaag begonnen met sonja de yoghurt was niet echt geslaagd maar het appeltje was dan wel weer lekker ik had begin van de dag toch wat honger maar hoe meer ik water ging drinken hoe minder dat werd ipv bloemkool wortels gehad aangezien ik dat gister heb gehad en was vergeten andere groente mee te nemen morgen gaan we bietjes eten
Hey meiden, @ Kim: Hahaha moeders te lui om medicijnen te gaan halen. Lekker van de zon genoten? @ Hvj: Kijk, toch weer mooi een halve kilo eraf! Alle beetjes zijn meegenomen meid! @ Setti: Ik ben inmiddels bijna 31 kg afgevallen. Ik wil er nog 15 af hebben (ongeveer) @ Kaatje: Welkom en succes met afvallen. Hoe bevalt het Sonja bakkeren tot nu toe? Hele mooie tatoo! @ Renieta: Hoe is het nu? Je gedachten al een beetje kunnen verzetten? @ Noukie: Ik heb altijd de vanille yoghurt van optimel. Die is (vind ik) een stuk lekkerder. @ MamavEsmee: Mooi dat je ondanks de chocola toch afgevallen bent. Zo zie je maar, dat dat best een keertje kan. @ Butterfly: Ik kan me ook nooit inhouden als we uit eten gaan. Wij gaan dan ook maximaal 1 keer per maand. Dan is het nog te overzien. Kan me voorstellen dat het niet handig is als je na het klussen Esmee weer wakker moet maken om naar huis te gaan. Ziet er goed uit, jullie nieuwe huisje. En je buikie ook! Groeit goed! @ Annemie: Welkom en succes met afvallen! Ik woog toen ik begon 130,6 kg. Inmiddels zit ik sinds deze week onder de 100. Ben nu dus bijna 31 kg afgevallen. Toen ik begon had ik nooit gedacht dat me dat zou gaan lukken. Maar als je het echt wil kun je het ECHT! @ Fruitje: Welkom en succes met afvallen! @ Patriesja: Gefeliciteerd met je moeder, genoten van je stukje taart? Gezellig hoor, alle nieuwe meiden hier! Ik ben ook weer thuis na een lekker dagje werken. Vanmorgen op de weegschaal 3 ons zwaarder als gisteren. Ik snap niet waarvan maar goed Mijn menu voor vandaag: O: 2 knäckebröd volkoren met; Slankie smeerkaas 1 beker optimel drink T: 150 gram meloen L: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 1 peer erdoor 1 reuze krentenbol T: niks A: 1 portie lasagne (was weer een tijd geleden) Ik kom hiermee op een totaal van ongeveer 1170 kcal. Liefs
Melanie, sport je er ook bij ? Kan door je spieren komen, die wegen zwaarder. Moet zeggen dat Sonja Bakker me 100% mee valt ( maar goed doe het pas sinds maandag ) maar nu moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik op het moment in de ziektewet zit, maar als ik aan het werk zou zijn zou ik er wel te weinig aan hebben. Heeft iemand een handige site om calorieën te tellen ? Ben wel erg benieuwd hoeveel calorieën ik nu binnenkrijg op een dag.
Dan weet ik het ook niet. Misschien even op google zoeken? Volgens mij eet je met Sonja erg weinig calorieen.
Hier mijn dagschema voor morgen ( beetje streng, veel gezondigd afgelopen weekend en komende week een BBQ ) en ik wil niet mijn eerder afgevallen kilo's weer aankomen. O; 250gr optimel kwark beschuitje jam T; Appel L; 2 tarwebroodjes 1 met kalkoenfilet, 1 met smeerkaas 1 glas optimeldrinkyoghurt T; 1 sinaasappel D; 300 gr lasange T; 4 schijven meloen. 1079 calorieen. Heeft iemand een idee of 300 gr lasange veel, normaal of weinig is?
Hey ik tel de calorien op calorieckecker.nl, ideaal vind ik. Heerlijk in de tuin gezeten, lekker in de zon gelegen. Vanavond even met de stofzuiger beneden gedaan. Is dat ook weer toonbaar. Die kat van ons die neemt momenteel nogal lading haar en zand mee naar binnen.. 1x uitschudden en klaar.. Net even me planning voor morgen klaargelegd, moet morgen van 7.00-14.00 werken.. wel pittig dagje dus. Ga zo me nagels nog ff doen, ff wit tipje erop maken, staat verzorgd vind ik @Melany: Ja het gaat wel weer, heb me erbij neergelegd, denk dat ik gisteravond gewoon zo van slag was omdat ik het nog nooit heb meegemaakt en ik dus ook niet vooraf ingelicht was. Mijn menu voor vandaag: O: Magere yoghurt met kellogs en kopje thee. T: 3 thee en plak ontbijtkoek. L: 4 luchtige crackers met osseworst en filet american. Glas tuinkruiden opkikker. T: 2 koffie, 3 thee en 350 ml water. schaaltje aardbeien A: 1 opscheplepel aardappelpartjes, appelschaster salade en stukje kipfilet.
Lekker menu Renieta. Lekker he het weertje, ik heb er ook van genoten Volgen jullie SOS Sonja ook? Komt er straks weer op, vind het fijn om te kijken voor de stimulans. Eens zien of ik ergens een ticker kan krijgen Zag dat mijn voorganger er eentje van weegclub heeft maar dan moet ik me registreren geloof ik. Zal eens zien.