Geen dank. Misschien een bezoekje aan je ha brengen? Ik ga ook ff mijn calorieën tellen. @Lievje, welkom meid en natuurlijk mag je meekletsen! Succes met de laatste 5 á 8kg!
Denk ( weet het haast wel zeker ) dat het bij mij door stress/spanningen komt. Kijk het nog even aan, en als ik er na de vakantie (ontspanning) nog last van heb ga ik maar ff naar de ha
Hoi Hoi meiden. Net weer een uurtje thuis van het werken, heb een lekkere route gehad. Direct even de papieren ingevuld enzo, ff kopieren en dan kunnen die weer ingeleverd worden. Verder vandaag geen plannen, lekker genieten van het mooie weer. Zal zo ff op fiets naar me ouders, wonen 1 km van me vandaan, die zijn vandaag naar de camping gegaan, dus moet ik de planten verzorgen en de hond er ff uitlaten, me broertje komt pas om 18 uur thuis. Moet eigenlijk ook nodig naar de sportschool, deze week nog niet geweest, maar vindt het erg moeilijk om met dit warme weer heen te gaan. Even reageren: @Moppie: Maand extra kerstvakantie is natuurlijk niks mis mee leuk dat ze zo enthousiast reageerde @Kimmetje: Super meid, jij gaat echt heel erg goed. Zal inderdaad wel lekker druk worden op je werk. @Kaatje: Vervelend van je hoofdpijn, nooit eens laten onderzoeken? @Annemie: Beterschap voor je ventje. Ik heb geen vaste weegdag, weeg me elke dag. Is ook niet echt goed voor je haha. Hoe is je sollicitatie gegaan? @Noukie89: Het begin is er @Dani: Fijn dat de 1e sluiting gaat gebeuren, het afvallen gaat ook erg goed zeg. Hoe was de uitslag? @Butterfly: Ja er word wat afgekletst haha. Leuk dat jullie nu in jullie nieuwe huis zijn getrokken, is inderdaad wel makkelijker met esmee lijkt me. @Lievje: Welkom hier en veel succes met de laatste loodjes. @Wegen: Hmm vanmorgen weer 77 kg.. begin er echt flauw van te worden. Mijn menu voor vandaag: O: 2 volk. brood filet american T: Water en mueslireep ( om 9.00) & ontbijkoek ( 11.00) L: 2 volk.brood filet american, glas thee en flesje water. T: Water, plak indische cake en pot thee met 2 crackers met osseworst. A: Sperziebonen, klein braadworstje met tomaat/komkommer salade. T: Kiwi met thee.
Renieta, wat doe je voor werk ? dat je een lekkere route had. Heb het een paar maanden geleden wel eens tegen de dokter gezegt van die hoofdpijn,maar werd dus op stress gegooid
@Kaatje, hoop dat je er geen last van zult krijgen tijdens je vakantie anders erna naar de ha gaan. Ik kom uit Rotjeknor vandaan, ook ZH dus. @Renieta, fiets ze straks! Sportschool in deze hitte kan ik me voorstellen dat je daar niet zo een zin in hebt, maar is het omdat je niet bent gegaan dat je weer aangekomen bent? Ik ga altijd in de ochtend sporten, dan is het niet zo warm en heb ik de hele dag voor mezelf (maar ja ik werk ook niet dat scheelt). @Hier, met de kleine wezen wandelen, eendjes brood gegeven en daarna wat boodschapjes gehaald. Nu ga ik koken en zij tv kijken. Vandaag: O: kom kellogs met mm, sneetje bb met halve plak kaas T: glaasje jus d'orange, 0.5l water, wienermelange L: 2 gekookte eitjes, 2 sneetjes bb geroosterd met kiri, kop groene thee T: appel, 1l water, banaan A: gebraden/gevulde kip, aardappelpartjes, salade T: pot groene thee, handje nootjes, 0.5l water B: 20 min speedfitnes, 10 min loopband, 45 min gewandeld
@Kaatje: Ik werk in de thuiszorg als verzorgende ig, mag dus ook verpleegtechnische handelingen doen. Erg leuk werk en je komt echt van alles tegen. Ik woon overigens in Appelscha, dat ligt in friesland, tussen Assen (drenthe) en Drachten ( friesland) in.
hoi meiden, net terug van solicitatiegesprek. Ben benieuwd wat de terugkoppeling wordt. Begin volgende week laten ze wat horen, denk wel dat het een goed gesprek is geweest. nu maar afwachten en voor mezelf alles op een rij zetten. Zuid holland is trouwens goed vertegenwoordigd, hier nog een (omgeving roelofarendsveen) dus kaatje! als je een keer zin heb om te fietsen mag je best een bakkie komen doen! nu effe boodschappen doen! tot vanavaond
haha helemaal naar jou fietsen ? Bel je dan even een ambu als ik aan kom conditie is nou niet echt je van het. Vanavond maar weer eens wii shape aan zetten. Maar wel leuk iemand een beetje uit de buurt. Renieta, ow oke, lijkt me idd wel leuk. contact met de mensen ect Vraagje Degene met hyves. Zouden jullie misschien op mijn zoontje Levi willen stemmen ? Link staat in mijn onderschrift.
Zo mijn kippetje zit gevuld in de oven en mijn sausje op het vuur, net mijn ts genomen en de was opgehangen en nu languit op de bank hangen. Heerlijk weertje, balkondeur is open (net iets te benauwd om op de balkon te gaan zitten). Misschien vanavond na het eten maar eens springtouwen, als ik nog puf heb.
hier uit Landgraaf in Zuid Limburg! De uitslag was goed er was niks te zien maar waar komt het dan vandaan? ik reageer namelijk niet op de medicatie (morfine in combi met paracetamol en diclofinac) Pffff........ Iedereen genoten van het zonnetje?
Hallo dames, Ben net weer thuis van een dagje op kantoor zitten., pffft lekker als de zon recht op je kantoor schijnt de hele dag!! NOT! Baal van het mooie weer, want het is altijd net op de dagen dat ik moet werken!!! Ochtend: bakje vanilleyoghurt, pakje crackers Werk: 6bh (2 zuivelspread met komkommer, 2 kaas, 2 snijworst), sinaasappel, appel, 2 pakjes melk, 1 pakje chocolademelk light, paar koppen thee Thuis: Weet nog niet wat we nu gaan eten, zal maar eens de koelkast in duiken. Fijne avond allemaal!
@Dani: Hmm dat is wel errug balen, de medicatie die je krijgt zou toch wel wat moeten doen, morfinetabletten is niet zomaar wat. Zal zo met het avondeten beginnen, ben nog in twijfel of ik vanavond naar de sportschool ga.
j ik weet ik stp er ook mee (de hele dag nog geen tablet gepakt) want kan niet goed zijn!! Ik ga zo trouwens wat fotos plaatsen van voor de operatie en hoe ik er nu uitzie......even uploaden
Dit zijn de fotos (wel beetje klein) Dit ben ik op mijn zwaarst: 104 kilo dit is vorig jaar (2009) juni t/m December: En dit ben ik nu: 88 kilo deze fotos zijn van vandaag (3 juni 2010)